Als hij chili con carne heeft gegeten is het niet te harden met die gozerquote:
Ja. Met z'n vieze stink windjesquote:
Nu nog in bed??quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag heb uitgekozen als een dag dat ik lekker lui in bed blijf liggen, zodat ik in het weekend even als een beest aan m'n paper kan gaan schrijven
goede 12 uur slaap gemaaktquote:
Goed ritme weer naatjequote:
Ik amper de helft.......quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goede 12 uur slaap gemaaktAl stond de wekker van mn huisgenoot wel om 8 uur te piepen en hij is niet eens thuis atm
Oeh dan zou ik wel bezorgd zijn inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vraag me wel echt af waar huisgenoot gestrand is, die was nogal onder invloed en wilde toch nog doorgaan terwijl het best wel doodgeslagen was gisteren
ik ben niet bezorgd, gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh dan zou ik wel bezorgd zijn inderdaad
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben niet bezorgd, gewoon benieuwd
Okee okeequote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die knakker is al boven de 30, die kan prima voor zichzelf zorgen
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die knakker is al boven de 30, die kan prima voor zichzelf zorgen
Die was 26, maakt die vier+ jaar echt zoveel uit of hij voor zichzelf kan zorgen?quote:Lichaam vermiste Joris (26) gevonden in gracht Amsterdam
dit is nieuws van juni 2018...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Die was 26, maakt die vier+ jaar echt zoveel uit of hij voor zichzelf kan zorgen?
Maakt dat mijn vraag minder terecht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |