Ja.....dat ik dan in paniek wakker schrik 's morgensquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:06 schreef Sked het volgende:
[..]
En die eerste nacht dat je weer normaal kan slapen zal heerlijk zijn.
En je je afvraagt wat er gebeurd isquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.....dat ik dan in paniek wakker schrik 's morgens
KiidGodquote:
Ha ha ja preciesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:14 schreef Sked het volgende:
[..]
En je je afvraagt wat er gebeurd is[..]
KiidGod
Morgen Flipsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Morning dotjes. Nog wat van plan vandaag?
Niet echt.......hopelijk nog wel een blokje om ondanks het weer....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Is dat wel eens onzeker dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Morgen Flips
Niet zoveel, hopen dat m'n recept is doorgekomen bij de apotheek
Het is echt bizar hoe lang we dit type weer hebben. Lijkt wel herfstquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet echt.......hopelijk nog wel een blokje om ondanks het weer....
Eerste keer dat ik het online heb gedaan. En ze hebben mijn medicatie vaak niet op voorraad.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat wel eens onzeker dan?![]()
[..]
Het is echt bizar hoe lang we dit type weer hebben. Lijkt wel herfst
Werken hequote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:36 schreef Flippiee het volgende:
Moet je van het weekend ook nog?quote:
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het online heb gedaan. En ze hebben mijn medicatie vaak niet op voorraad.
Morgen ja. Zondagochtend ook een paar uurtjesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je van het weekend ook nog?[..]
Ah op die manier.
Je kan wel belachelijk veel dingen online tegenwoordig.
Pfff. Heb je dan nog een andere dag "vrij"/weekend?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen ja. Zondagochtend ook een paar uurtjes
Zondagmiddag?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfff. Heb je dan nog een andere dag "vrij"/weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |