abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 14 maart 2019 @ 22:02:35 #1
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_185616591


Alweer een nieuw deel *O*

Het topic waar alle gereedschap liefhebbers aan hun trekken komen. Weg met die crisis, hier met dat gereedschap.

:9~

En hier gaan we vrolijk verder ! ^O^
  Moderator donderdag 14 maart 2019 @ 22:02:46 #2
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_185616594
Even wat rond geshopt vanavond.. :9

- 28 delige bench cookie set


- Setje bench cookie bridge


- Bench cookie opbergrek


En als laatste een een opvouwbaar werkvlak van 120x120 ;)

- Sawhorse K150




Er is weliswaar niets bij wat helemaal voor mijzelf is, maar ik mag het vast wel lenen ;)
pi_185616659
Cool!

Waar zijn die hulpstukken bij die benchkookies voor?
pi_185616666
Die bench cookies zijn heel goed! ik heb de originele set zonder de toeters en bellen.
pi_185616678
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:06 schreef Makrolon het volgende:
Cool!

Waar zijn die hulpstukken bij die benchkookies voor?
onder andere om ze te verhogen/op bv die centipede te gebruiken.

End ie dingetjes met een punt er op is bedoeld om een werkstuk met natte verf/olie enzo op te leggen, zodat je zo min mogelijk contact hebt met je werkstuk. Maar wel al door kan om de andere kant te behandelen.
pi_185616920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]

onder andere om ze te verhogen/op bv die centipede te gebruiken.

End ie dingetjes met een punt er op is bedoeld om een werkstuk met natte verf/olie enzo op te leggen, zodat je zo min mogelijk contact hebt met je werkstuk. Maar wel al door kan om de andere kant te behandelen.
Oh grappig bedacht zeg.
  Moderator donderdag 14 maart 2019 @ 22:17:34 #7
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_185616966
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:06 schreef Makrolon het volgende:
Cool!

Waar zijn die hulpstukken bij die benchkookies voor?
Precies dat wat @FranticDJ zegt.
Even geknipt en geplakt van de website

quote:
Bench Cookie® Plus afstandhouders
Verdubbelt de hoogte van Bench Cookie® Plus-schijven. Biedt extra hoogte van werkstukken bij het werken met zagen en andere machines. Past op 19 mm werkbank gaten of op 19 mm gaten in schragen en andere armaturen.

Bench Cookie® XL afstandhouders

Verdrievoudigt de hoogte van Bench Cookie® Plus-schijven door schroeven in de centrale uitsparing. Verhoogt werkstukken voor het werken met zagen en andere gereedschappen die extra hoogte nodig hebben. Biedt extra hoogte van werkstukken bij het werken met zagen en andere machines. Past op 19 mm werkbank gaten en 19 mm gaten van schragen of andere armaturen.

Cookie Cones

Beschermen je cookies tegen verf, vlekken en meer!
Met minimaal contact met het oppervlak en toch voldoende stabiliteit tijdens de klus. De steunen maken het mogelijk beide zijden van het werkstuk af te werken, zonder te schuiven en ze beschermen de Bench Cookies tegen verf en andere producten. Uitsluitend voor de originele Bench Cookies!

Bench Cookie® Finishing Bridges
Bench Cookie® Finishing Bridges past goed op elke Bench Cookie® om kleinere projecten op te liften, te grijpen, te beschermen en af te maken.
De Bridges beschikken over langwerpige contactpunten waardoor smalle rails, profielen, stroken en deuvels in evenwicht kunnen worden gebracht voor het afwerken.
Door het minimale oppervlaktecontact tussen de Bench Cookie® Finishing Bridges en het werkstuk betekent vrijwel geen afbreuk aan de afwerking.
pi_185616973
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:16 schreef Makrolon het volgende:
[..]

Oh grappig bedacht zeg.
Yes. ik gebruik ze eigenlijk ook altijd als ik aan 't cirkelzagen ben :7 net wat ruimte om met klemmen m'n lineaal vast te klemmen. En ik zaag door de plaat heen zonder in een ondergrond te zagen (wanneer ik geen offerplaat gebruik).

Al gebruik ik tegenwoordig meestal wel een offerplaat als extra bescherming tegen splinteren.
pi_185617044
Ohja, t zijn wel handige dingen als je veel op een werkbank werkt lijkt me.

Als ik moet zagen doe ik dat altijd met 2 of 3 triton multistands met daar in balken geklemd. hoef je ook niet bang te zijn dat je door je cookie heen zaagt :+
pi_185617116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:20 schreef Makrolon het volgende:
Ohja, t zijn wel handige dingen als je veel op een werkbank werkt lijkt me.

Als ik moet zagen doe ik dat altijd met 2 of 3 triton multistands met daar in balken geklemd. hoef je ook niet bang te zijn dat je door je cookie heen zaagt :+
Yes! ach, 't is handgom meer opties te hebben toch :+ ik had bench cookies voordat ik multistands had hehe.

Maar wil deze zomer wel echt ff een werkbank kopen. Twijfel nog tussen 2,5m en 2m. Kan de 2.5m op zich kwijt en ben bang dat ik spijt krijg door voor een stapje kleiner te gaan.. Maarja, beste smak geld.
  Moderator donderdag 14 maart 2019 @ 22:24:13 #11
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_185617158
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:20 schreef Makrolon het volgende:
Ohja, t zijn wel handige dingen als je veel op een werkbank werkt lijkt me.

In die zin zijn het wat meer dingen die gaan in de richting van werkplaatsinrichting; voor dat doel gaan ze ook gebruikt worden. De sawhorse is trouwens extra in de maat van 120x120 gekozen, en niet op 122x240 formaat. Dat houd het allemaal nog wat handelbaar ;)
pi_185617315
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]

In die zin zijn het wat meer dingen die gaan in de richting van werkplaatsinrichting; voor dat doel gaan ze ook gebruikt worden. De sawhorse is trouwens extra in de maat van 120x120 gekozen, en niet op 122x240 formaat. Dat houd het allemaal nog wat handelbaar ;)
Ja, in de bus heb je hier niets aan :+ ofja, aan die cookies dan.

Maar heb je iets anders om een 122x244 te zagen dan?
pi_185617366
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]

Yes! ach, 't is handgom meer opties te hebben toch :+ ik had bench cookies voordat ik multistands had hehe.

Maar wil deze zomer wel echt ff een werkbank kopen. Twijfel nog tussen 2,5m en 2m. Kan de 2.5m op zich kwijt en ben bang dat ik spijt krijg door voor een stapje kleiner te gaan.. Maarja, beste smak geld.
Als het even kan haal ik tegenwoordig het topmodel als ik iets wil hebben. :P heb nu een paar keer spijt gehad van een mindere keuze ivm geld. Bijvoorbeeld van m'n stofzuiger.

Dus, haal die 2,5 meter als het past! Al weet ik niet wat t kost :+
pi_185617381
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:33 schreef Makrolon het volgende:
[..]

Als het even kan haal ik tegenwoordig het topmodel als ik iets wil hebben. :P heb nu een paar keer spijt gehad van een mindere keuze ivm geld. Bijvoorbeeld van m'n stofzuiger.

Dus, haal die 2,5 meter als het past! Al weet ik niet wat t kost :+
2k vs 1800, als je 'm in NL haalt..
https://www.gereedschappr(...)-groot-prachtig.html

En ik denk ook zo hoor, voornaamste is dat ik nu de plek wel heb.. Maar is dat over 1-2 jaar nog steeds zo ;) Zou 'm sowieso 'vrijstaand' zetten en niet tegen een muur ofzo.. Mis een goede werkbank nu enorm. En voorover gebukt kutten op een workmate is ook niet alles..

[ Bericht 11% gewijzigd door FranticDJ op 14-03-2019 22:50:12 ]
pi_185618139
Ik heb nu zelf een werkbank gemaakt met een eiken blad (160x70), en dat is voor mijn doen echt groot genoeg. Was ff wat werk, maar het is stevig, en het kostte me de kop niet.
Als ie te breed is, is het ook niet handig in mijn schuurtje overigens :P

Bench dogs enzo moet ik nog wel maken, maar ik kan het tot nu toe anders oplossen met een dunne plank en 2 klemmen..

Vrijstaand is wel echt FIJN! Zeker als je een wand bankje gewend bent.

Ik heb een werkhoogte van 91cm, en eerst dacht ik dat het te hoog was, maar ik begin de hoogte met de dag te waarderen, en ik heb geen last meer van mijn rug.
Gewoon staand schaven enzo is toch wel fijn..

Die Elite 2500 is wel errug mooi hoor! :9
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  Moderator vrijdag 15 maart 2019 @ 06:10:17 #16
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_185621121
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:31 schreef Makrolon het volgende:
[..]

Ja, in de bus heb je hier niets aan :+ ofja, aan die cookies dan.

Maar heb je iets anders om een 122x244 te zagen dan?
De ruimte in de werkplaats is wat beperkt, niet dat we met een volle plaat niet uit de voeten kunnen. ;) Maar die kunnen we wel weer op een andere manier op maat krijgen.
pi_185621927
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 23:11 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik heb nu zelf een werkbank gemaakt met een eiken blad (160x70), en dat is voor mijn doen echt groot genoeg. Was ff wat werk, maar het is stevig, en het kostte me de kop niet.
Als ie te breed is, is het ook niet handig in mijn schuurtje overigens :P

Bench dogs enzo moet ik nog wel maken, maar ik kan het tot nu toe anders oplossen met een dunne plank en 2 klemmen..

Vrijstaand is wel echt FIJN! Zeker als je een wand bankje gewend bent.

Ik heb een werkhoogte van 91cm, en eerst dacht ik dat het te hoog was, maar ik begin de hoogte met de dag te waarderen, en ik heb geen last meer van mijn rug.
Gewoon staand schaven enzo is toch wel fijn..

Die Elite 2500 is wel errug mooi hoor! :9
Yes! Naja wilde altijd een roubo zelf bouwen.. en wil nog steeds, maar de tijd heb ik gewoon niet. Zo zit er geen fatsoenlijke houthandel dichtbij om maar iets te noemen.. en met de hardware die ik wil, kom je nagenoeg net zo duur uit..
pi_185624579
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 20:16 schreef Deshain het volgende:
[..]

Enige juiste antwoord (als je geen Mafell mag kopen van je vrouw).
dat werd toch net iets te gortig idd ;)

maar goed ik heb ook met een makita gewerkt en ook mooie machine. de bosch zal ook goed zijn.
Enige waar ik niet kapot van was was de dewalt.

trouwens bij ts24 heb je ook een invalzaag. goedkoop maar schijnt goed te zijn zeker als je er niet dagelijks mee werkt.
pi_185684688


Halfgelaatsmasker naast de Sundström, nu deze speciaal
Om verf te spuiten. Sundström blijft dan dedicated voor stof.

Daarnaast mengbekers, zeefjes etc.
  maandag 18 maart 2019 @ 13:43:04 #20
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_185688896
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]

Halfgelaatsmasker naast de Sundström, nu deze speciaal
Om verf te spuiten. Sundström blijft dan dedicated voor stof.

Daarnaast mengbekers, zeefjes etc.
Die rotelastiekjes desintegreren na een tijdje }:|
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 maart 2019 @ 14:41:40 #21
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_185690458
*edit*

Zou je je vraag in PTA kunnen stellen ? Dit is daar zeker niet de goede plek voor.

Planes, Trains & Automobiles
Gemotoriseerd of niet, alles op wielen heeft hier een plek. Van oldtimers tot je nieuwe fiets, van Smart tot brandweerwagen, post het hier!

[ Bericht 79% gewijzigd door Vonkenboer op 19-03-2019 15:43:56 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_185691036
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2019 13:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Die rotelastiekjes desintegreren na een tijdje }:|
Tegen de tijd dat ik dat heb is ie toch al aam vervanging toe :7
  maandag 18 maart 2019 @ 15:03:57 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_185691148
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 15:00 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat ik dat heb is ie toch al aam vervanging toe :7
Hehe, ze liggen hier vaker te liggen als dat ik ze gebruik; Het moet ook wel aardig nasty zooi zijn wil ik een masker opzetten.. Die maskers zijn gewoon herbruikbaar normaliter natuurlijk want je kunt er andere filterbussen op zetten. Dan zou je toch verwachten dat het spul een paar jaar meegaat.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_185692507
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2019 15:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hehe, ze liggen hier vaker te liggen als dat ik ze gebruik; Het moet ook wel aardig nasty zooi zijn wil ik een masker opzetten.. Die maskers zijn gewoon herbruikbaar normaliter natuurlijk want je kunt er andere filterbussen op zetten. Dan zou je toch verwachten dat het spul een paar jaar meegaat.
Yup. Maar je weet dat actieve koolfilters niet heel lang mee gaan he ;)

Ik heb astma. Dus stof zonder masker is een no go.. (die Sundström is t eerste masker dat mij ook nog eens niet belemmert qua luchtverbruik.. als dat namelijk ook nog eens t geval is, verkies ik dan liever stof)

Dit apparaat heeft dus die actieve koolfilters omdat ik verf ermee ga spritzen. Heb ook een partytent gekocht als spuitcabine :+
pi_185694057


Nog 2 van deze :7 Omdat ze gewoon te goed zijn :+
pi_185696639
Gisteren was ik druk bezig een trapleuning voor onze stalen buitentrap te maken. Was lekker in de weer met wat steigerbuis, en je raadt het al m'n haakse slijper begaf het :(
Tegen mn principes in dan maar een hobby apparaat gehaald bij de praxis hier in het dorp zodat ik weer door kon.



Tot zover doet hij het nog best prima :)

https://www.hbm-machines.(...)invalzaag-160mm-pl55

Deze vanavond na het werk even bestellen ^O^ Moet alleen nog even uitzoeken welk extra zaagblad ik nodig heb om ook polycarbonaat te zagen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_185696679
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gisteren was ik druk bezig een trapleuning voor onze stalen buitentrap te maken. Was lekker in de weer met wat steigerbuis, en je raadt het al m'n haakse slijper begaf het :(
Tegen mn principes in dan maar een hobby apparaat gehaald bij de praxis hier in het dorp zodat ik weer door kon.

[ afbeelding ]

Tot zover doet hij het nog best prima :)

https://www.hbm-machines.(...)invalzaag-160mm-pl55

Deze vanavond na het werk even bestellen ^O^ Moet alleen nog even uitzoeken welk extra zaagblad ik nodig heb om ook polycarbonaat te zagen
Ik ben best nog wel te spreken over hobbybob (parkside) flexjes. jaren geleden 5 parksides gekocht en die worden nog altijd behoorlijk verkracht op een van de schepen waar ik op vaar. (Komborstel/afbraamschijf werk)
pi_185696803
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:28 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik ben best nog wel te spreken over hobbybob (parkside) flexjes. jaren geleden 5 parksides gekocht en die worden nog altijd behoorlijk verkracht op een van de schepen waar ik op vaar. (Komborstel/afbraamschijf werk)
Ik ben over het algemeen ook zeer te spreken over de kwaliteit van het lidl gereedschap :Y
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 19 maart 2019 @ 11:27:26 #29
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_185710721
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 16:13 schreef NotToBe het volgende:

[..]

Waarom heb je een nieuwe fiets met een te grote framemaat gekocht dan?
Fiets komt van de mama. Zij heeft nu nen ellentrieke.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_185713912
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:31 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik ben over het algemeen ook zeer te spreken over de kwaliteit van het lidl gereedschap :Y
Behalve als iets recht moet zijn.
Heb eens een kolomboor gehaald daar. Tafel was extreem scheef t.o.v. de staander. Niet normaal.
Kameraad had exact hetzelfde.
pi_185790174
Hier sinds vandaag een Festool vecturo 18volt rijker, heeft even geduurd...
tis natuurlijk gewoon een fein in de Festool kleuren, maar toch
pi_185790466
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 18:16 schreef akatar het volgende:
Hier sinds vandaag een Festool vecturo 18volt rijker, heeft even geduurd...
tis natuurlijk gewoon een fein in de Festool kleuren, maar toch
^O^ een multitool blijft toch iets onmisbaars..
pi_185790720
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 18:34 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

^O^ een multitool blijft toch iets onmisbaars..
Absoluut, en helemaal op accu
  vrijdag 22 maart 2019 @ 20:15:00 #34
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_185792066
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 18:16 schreef akatar het volgende:
Festool vecturo 18volt
Ok, ik ben Festool adept, en je krijgt er ook wel wat voor natuurlijk, maar 600 euro zonder batterij? Whut? Da's een serieuze smak geld voor zo'n ding.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 22 maart 2019 @ 20:17:00 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_185792097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 18:34 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

^O^ een multitool blijft toch iets onmisbaars..
Ik heb er geen..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_185792109
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb er geen..
Totdat je er een hebt weet je niet wat je gemist hebt :+
pi_185792113
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ok, ik ben Festool adept, en je krijgt er ook wel wat voor natuurlijk, maar 600 euro zonder batterij? Whut? Da's een serieuze smak geld voor zo'n ding.
Alleen al daarom zou ik gewoon lekker de Fein halen :7 komt ook in een systainer..
pi_185792826
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ok, ik ben Festool adept, en je krijgt er ook wel wat voor natuurlijk, maar 600 euro zonder batterij? Whut? Da's een serieuze smak geld voor zo'n ding.
weet niet waar je die prijzen vandaan haalt?
325 zonder accu
https://www.mastertools.n(...)8-li-e-basic-vecturo
  vrijdag 22 maart 2019 @ 22:45:24 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_185795247
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:49 schreef akatar het volgende:

[..]

weet niet waar je die prijzen vandaan haalt?
325 zonder accu
https://www.mastertools.n(...)8-li-e-basic-vecturo
Je hebt niks aan het ding zonder een beetje accessoires, dus de prijs van een kale kontenversie is een beetje vertekenend natuurlijk.

Ik vind dit meer up to par.

https://www.klium.nl/fest(...)FoQnej8aAmWYEALw_wcB
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator vrijdag 22 maart 2019 @ 22:55:14 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_185795428
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 22:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je hebt niks aan het ding zonder een beetje accessoires, dus de prijs van een kale kontenversie is een beetje vertekenend natuurlijk.

Ik vind dit meer up to par.

https://www.klium.nl/fest(...)FoQnej8aAmWYEALw_wcB
Die diepteaanslag zou ook de enige reden zijn om voor Festo te gaan, want andere merken hebben die niet voor zover ik weet.

Hoef je die niet, zijn er goedkopere alternatieven lijkt me :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 22 maart 2019 @ 22:59:23 #41
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_185795511
Nou ja, zonder de diepteaanslag is ie 100% zeker niets meer dan een dure Fein. Die diepteaanslag is de enige feature die festool toevoegt als het ding uit de Fein fabriek komt rollen :P .

Maar goed, ben sowieso geen.fan van die multitools. Heb zelf een Fein Supercut, en tis een mooi ding, maar alleen goed in lastige hoekjes, voor de rest is het allemaal net niet of helemaal niets.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 23:07:24 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_185795655
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 20:17 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Totdat je er een hebt weet je niet wat je gemist hebt :+
Maybe, komt vanzelf wel als ik er eens eentje nodig heb. Ik ga niet zo'n ding kopen en er dan een funktie voor zoeken ;)

Ik heb nog gruwelijk veel nodig in de nabije toekomst, dus ik ga kopen naar behoefte en wat ik op dat moment nodig heb.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_185795702
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 23:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Maybe, komt vanzelf wel als ik er eens eentje nodig heb. Ik ga niet zo'n ding kopen en er dan een funktie voor zoeken ;)

Ik heb nog gruwelijk veel nodig in de nabije toekomst, dus ik ga kopen naar behoefte en wat ik op dat moment nodig heb.
Zo doe ik 't ook hoor :+
pi_185795720
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 14:25 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Behalve als iets recht moet zijn.
Heb eens een kolomboor gehaald daar. Tafel was extreem scheef t.o.v. de staander. Niet normaal.
Kameraad had exact hetzelfde.
Had t met de klopboormachine op 230v en accu, maar de schroefmachines van ze niet. Dus het onbalans lijkt in de SDS kop te zitten. Die is constructief net iets anders dan op mn bosch.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 23:50:01 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_185796482
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 22:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die diepteaanslag zou ook de enige reden zijn om voor Festo te gaan, want andere merken hebben die niet voor zover ik weet.

Hoef je die niet, zijn er goedkopere alternatieven lijkt me :)
Voor mij geeft zoiets nou precies de doorslag; dat maakt het minder een sloop- en ragtool en meer een precisie instrument.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 23:10 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zo doe ik 't ook hoor :+
Jah, als ik unlimited funds had wist ik het wel, maar helaas helaas ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_185796583
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 23:50 schreef Sounddragon het volgende:

Jah, als ik unlimited funds had wist ik het wel, maar helaas helaas ;)
Dat geldt voor de meesten denk ik
  zaterdag 23 maart 2019 @ 00:03:21 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_185796759
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 23:54 schreef akatar het volgende:

[..]

Dat geldt voor de meesten denk ik
Volgens mij zijn er niet zo heel veel gekken die zulke bedragen neerleggen voor gereedschap, en al helemaal geen partikulieren.

Heel veel mensen gebruiken het maar sporadisch, dus waarom zou je dan iets kopen wat 2,3,4 keer duurder is als iets van de bouwmarkt wat eigenlijk best voldoet ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_185796871
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 00:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er niet zo heel veel gekken die zulke bedragen neerleggen voor gereedschap, en al helemaal geen partikulieren.

Heel veel mensen gebruiken het maar sporadisch, dus waarom zou je dan iets kopen wat 2,3,4 keer duurder is als iets van de bouwmarkt wat eigenlijk best voldoet ;)
Hangt er vanaf wat je er mee doet, ik doe alles zelf thuis dus in plaats van 25k neer te leggen voor een badkamer kan ik het zelf voor 6k doen en koop ik de gereedschappen die ik nodig heb.
  zaterdag 23 maart 2019 @ 00:13:34 #49
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_185796936


Stanley striptang ideaal, eindelijk van dat gepruts af.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_185796981
Apart model, die kende ik nog niet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')