SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Quequote:Op donderdag 14 maart 2019 20:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Is de nieuwe chick van Raya ook in de zaal?
SHO / Ouwe snoeperd Van Barneveld vreemdgegaan en gaat scheidenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:37 schreef Machielovic het volgende:
[..]
QueDoet hij een Hamiltonnetje?
![]()
Mention me maar weer als de vreemdganger begint.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Present en op de eerste hand.
@:wereldgozer
Besefte me net pas dat Gary Anderson komend weekend voor het eerst weer meedoet op de vloer.quote:
Ja is dat bevestigd? Ben benieuwd hoe zijn rug het houdt. Lijkt me dat hij ook niet veel getraind heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Besefte me net pas dat Gary Anderson komend weekend voor het eerst weer meedoet op de vloer.
Besefte mequote:Op donderdag 14 maart 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Besefte me net pas dat Gary Anderson komend weekend voor het eerst weer meedoet op de vloer.
https://www.pdc.tv/news/2(...)pionship-7-8-entriesquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja is dat bevestigd? Ben benieuwd hoe zijn rug het houdt. Lijkt me dat hij ook niet veel getraind heeft.
BarnyArmyquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
Bericht van Labielgenot.
[ afbeelding ]
"Met deze pijlen word ik wereldkampioen scheiden."quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
Bericht van Labielgenot.
[ afbeelding ]
Interessant. Hopelijk geen last minute afmeldingquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/news/2(...)pionship-7-8-entries
Alleen De Sul en Cadby hebben zich afgegegemeld.
Eerst nog de ET-qualifiers morgen, genot.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Interessant. Hopelijk geen last minute afmelding
Zonder Rayaquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerst nog de ET-qualifiers morgen, genot.
we gaan het zienquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel vroeg slapen vanavond, Raya gaat echt never in a million years van Cross winnen.
Doei
Hij gooit de vierde Q volgens mij.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonder RayaLekker demonstratietje gooien of zo
Die poll. DAGJESVOLK.twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 14-03-2019 om 20:48:04NEXT UPJames Wade en Mensur Suljovic maken hun opwachting tijdens de tweede wedstrijd van de avond! Wie gaat er winnen? #rtl7darts #darts reageer retweet
Zijn nieuwe chick doet een demonstratie op Raya zijn pikquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonder RayaLekker demonstratietje gooien of zo
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA POEPGOD.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn nieuwe chick doet een demonstratie op Raya zijn pik
180 linkerbaan
picsquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn nieuwe chick doet een demonstratie op Raya zijn pik
180 linkerbaan
NOOIT MEER SILVIAquote:
Leuk maar ze heet Sylviaquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)silvia+van+barneveld
Silvia.
https://twitter.com/voormasonquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://twitter.com/silviabarneveld
Sylvia cuckedquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Kijk em lachen, die smerige schuinsmarcheerder.
Kanalenveger.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Kijk em lachen, die smerige schuinsmarcheerder.
NANANANANANA BATMANNNNNquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef yosander het volgende:
Wat een beurt met een jonge ding wel niet met je doet
Zou Syl vastgebonden moeten toekijken hoe de 5 TIMES CHAMPION zijn nieuwe vriendin even lekker verkracht met een bal in haar mond? #dtvquote:
Ze liet het maar mooi lopen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Syl vastgebonden moeten toekijken hoe de 5 TIMES CHAMPION zijn nieuwe vriendin even lekker verkracht met een bal in haar mond? #dtv
Lekker 2 worstenvingers erin boh boh stukje wereldkampioenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Barney denkt gelijk aan dat jonge meisje van hem wanneer hij dit liedje hoort
Andere flights met flightprotector. Verder niks anders.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
Weer wat aanpassingen aan de pijl (lol)?
Frozen modquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het hier wat meer over de wedstrijd gaan?
Stukje penerquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker 2 worstenvingers erin boh boh stukje wereldkampioen
DRT is een open forumquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het hier wat meer over de wedstrijd gaan?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef yosander het volgende:
Wat een beurt met een jonge ding van v. Barneveld wel niet met DRT doet
Daardoor werd zijn zicht minder goed en daarom verliest ie nuquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker 2 worstenvingers erin boh boh stukje wereldkampioen
Altijd even je stront nakijken in de pot. Voorkomt doktersbezoek.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn maag is van streek sinds ik slecht doorgekookte aardappelen heb gegeten.
Ik heb deze informatie eerder vernomen, sterkte.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Kan je niet zo goed koken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Begeleid wonen kookt maar 3 x per week genot.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je niet zo goed koken?
Ik heb het eten niet verzorgd, beste Frass.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je niet zo goed koken?
Morgen weer een vanilletoetje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begeleid wonen kookt maar 3 x per week genot.
Coca Cola Light werkt goed om de maag te neutraliseren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het eten niet verzorgd, beste Frass.
quote:
Gewoon cola en dan halve flesquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Coca Cola Light werkt goed om de maag te neutraliseren.
Tip die ik kreeg nadat ik bedorven frikandellen had gegeten.
Rondje om het park, de bossen in.quote:
Kan je het wel?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het eten niet verzorgd, beste Frass.
Zal het zo ff proberenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Coca Cola Light werkt goed om de maag te neutraliseren.
Tip die ik kreeg nadat ik bedorven frikandellen had gegeten.
Second Lifequote:Op donderdag 14 maart 2019 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Ik dacht dat NovaMora de nieuwe sponsor van Raya was trouwens?
Kan, maar ik zou niet voor zessen eten als ik zelf zou koken.quote:
Zijn dit voor Barney de ( o )Verstappen weken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:41 schreef Zipportal het volgende:
Silvia tegen Barney: KIEK MICH AN.
@:Poepz0r
Just like Martin Adams.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
Raya staat alweer lekker seniel te lachen.
Waarom at je ze dan op.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Doen samen niet onder voor een gemiddelde seriemoordenaar. Net zo psycho in de kopquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Just like Martin Adams.
Vroeger goed met elkaar bij de BDO, nu niet meer en inmiddels gescheiden #genot
Voor Mason.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn dit voor Barney de ( o )Verstappen weken?
Die vrouwen gingen ook goed met elkaar #swingersquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Just like Martin Adams.
Vroeger goed met elkaar bij de BDO, nu niet meer en inmiddels gescheiden #genot
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die vrouwen gingen ook goed met elkaar #swingers
Nieuwe partner van Sylvia is inmiddels ook al bekend las ik netquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nieuwe blondine gespot voor Raya
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken alles te goed.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nieuwe partner van Sylvia is inmiddels ook al bekend las ik netEcht ongezond dun alsof hij net uit een kamp komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
[..]
Nieuwe partner van Sylvia is inmiddels ook al bekend las ik netKinderen uit Tsjernobyl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nieuwe partner van Sylvia is inmiddels ook al bekend las ik netGratis mee met tramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stukje sobiborquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echt ongezond dun alsof hij net uit een kamp komt
[..]
Nieuwe partner van Sylvia is inmiddels ook al bekend las ik netVolgens mij zijn dit soort plaatjes tegen de FOK! PolicySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
HOT HOT HOT.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
Wat vinden jullie van de punten van Cross(lol)
olé oléquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
Wat vinden jullie van de punten van Cross(lol)
twitter:durex twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 15:44:37"Wij wensen Raymond van Barneveld veel succes vanavond! #PDCDarts Zet hem op tijger!
https://t.co/AziPXrAP4N reageer retweet
Ik trapte erinquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
twitter:durex twitterde op vrijdag 08-03-2019 om 15:44:37"Wij wensen Raymond van Barneveld veel succes vanavond! #PDCDarts Zet hem op tijger!
Wat leuk dat Durex een fok smiley gebruikt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
😜quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat leuk dat Durex een fok smiley gebruikt.
De anus wordt vanzelf wijder.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Toch wordt het met de week pijnlijker.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
Even cola pakken op aanraden van @:coco.
Ik vind het wel mooi, een tragisch einde.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Erg zielig, de andere spelers beschouwen Raya als een arme opa die ook nog mee mag doen. Ze maken hem af, geven hem een knuffel en houden zijn arm omhoog.. En nemen hem totaal niet meer serieus. Triest..
Die kan over een paar jaar weer gewoon gaan werken. Is niet financieel onafhankelijk en mag dalijk de helft afstaan GENOT.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, een tragisch einde.
En dat verdient hij volkomenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Erg zielig, de andere spelers beschouwen Raya als een arme opa die ook nog mee mag doen. Ze maken hem af, geven hem een knuffel en houden zijn arm omhoog.. En nemen hem totaal niet meer serieus. Triest..
Nog twee weken dan wellicht laatste keer Raya op TV.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De Titanic is er niets bij.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, een tragisch einde.
Kan dat niet verplaatst worden naar vandaag?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog twee weken dan wellicht laatste keer Raya op TV.
Gurney MONGOLOIDEDquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een lachertje.
Als Gurney zometeen een puntje pakt kan ie wel met pensioen.
Ook een specifieke wedstrijd?quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Het tragische einde is al begin 2017 begonnen.
Nee. De overstap van Unicorn naar Target; vlak na zijn beste wedstrijd ooit (lol).quote:
Overstap boeit geen kut. De man is gewoon mentaal labiel, geen geloof etc. Goede darters kunnen met elke pijl wel gooien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. De overstap van Unicorn naar Target; vlak na zijn beste wedstrijd ooit (lol).
Als je mentaal labiel bent, is het niet echt heel slim om over te stappen als je in de vorm van je leven bent.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overstap boeit geen kut. De man is gewoon mentaal labiel, geen geloof etc. Goede darters kunnen met elke pijl wel gooien.
Omdat hij onzeker is Hans. Dat speelt al zijn hele carriere.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je mentaal labiel bent, is het niet echt heel slim om over te stappen als je in de vorm van je leven bent.
Nee joh, ben het ook niet eens met Stijn want in 2017 heeft Raya het best prima gedaan. Ook begin 2018 heeft ie nog een prima WK en PL gedraaid, en nog de finale van de Masters gehaald, alhoewel hij mentaal al stuk zat natuurlijk.quote:
Dat is in zijn hoofd niet genoeg.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, ben het ook niet eens met Stijn want in 2017 heeft Raya het best prima gedaan. Ook begin 2018 heeft ie nog een prima WK en PL gedraaid, en nog de finale van de Masters gehaald, alhoewel hij mentaal al stuk zat natuurlijk.
Tweede helft vorig jaar is het echt ingestort, waarbij de Grand Slam aanvoelde als de definitieve instorting.
Dat is zeker zo ouwe reus. Als hij zijn vrouw ooit zou betrappen zou die nog vragen of ze ervan genoten heeftquote:
Liep net in zijn badjas naar buitenquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:08 schreef Zipportal het volgende:
Komt Barney ook nog met een interview, of zijn er weer technische problemen?
Zet Van den Bergh, Durrant en Cross in een zaaltje en ze zeggen na 96 uur nog dat ze elkaar geweldig vinden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is zeker zo ouwe reus. Als hij zijn vrouw ooit zou betrappen zou die nog vragen of ze ervan genoten heeft
Elkaar likkies geven enz wereldsquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zet Van den Bergh, Durrant en Cross in een zaaltje en ze zeggen na 96 uur nog dat ze elkaar geweldig vinden.
Balletje wereldsquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens Sjaak heeft Van Gerwen zich de afgelopen dagen opgesloten en goed voorbereid (in een SM kelder?)
Meestal valt het dan tegenquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht een enorm schroeigeweld hier
Moet je wel eerst in de kroeg komen Hansquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
In mn lokale kroeg vind ik nog betere darters
De tanden poetsen klinkt dan toch interessanter.quote:
Fokkers poetsen nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De tanden poetsen klinkt dan toch interessanter.
iedereen is een contender vandaagquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuk dat ze contenders laten mee doen aan de premier league, jammer dat je dat ook aan de gemiddeldes merkt
Het is natuurlijk al weekend.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Je tanden poetsen op een weekdag. Smetvrees?
Chick van Raya begint zodadelijk met aftrekkenquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het niveau begint bij te trekken
Steak en BJ day he ouwe reusquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Chick van Raya begint zodadelijk met aftrekken
gvd wat is die theo viesdikquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/D1pjRV0WkA0p-QW.jpg:large
het houdt je wel bezig hequote:Op donderdag 14 maart 2019 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Marcel gaat Ester Bal een heerlijke beurt geven.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/D1pjRV0WkA0p-QW.jpg:large
jij en zipportal zijn dezelfde persoon hequote:Op donderdag 14 maart 2019 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
100% stukje zipquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
jij en zipportal zijn dezelfde persoon he
DRT is een grote familiequote:Op donderdag 14 maart 2019 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk Jamaicaans voetbal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Europa Liek interesseert helemaal niemand
quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom kijk je via een stream? #dtvquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn dartsstream laat tussen de wedstrijden door enkel filmpjes zien waarin Ronaldo belachelijk wordt gemaakt.
Dit is echt
TV signaal ligt eruit in de meeste studentenflats in Rotterdam, en ik ben een beetje te lui om een kastje op te pikken zodat ik TV kan kijken want... ik kijk eigenlijk nooit TV? Ik ben sinds oktober geen enkele CL-avond thuis geweest en darts is prima te doen met streams, dan heb je ook geen last van RTL7.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom kijk je via een stream? #dtv
Beetje spanning op Judgment Night zou wel tof zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney is een prima concurrent voor Barney op het moment.
Gaat nog spannend worden in Ahoy; ben daar nog bij ook :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |