Begeleid wonen kookt maar 3 x per week genot.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je niet zo goed koken?
Ik heb het eten niet verzorgd, beste Frass.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je niet zo goed koken?
Morgen weer een vanilletoetje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begeleid wonen kookt maar 3 x per week genot.
Coca Cola Light werkt goed om de maag te neutraliseren.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het eten niet verzorgd, beste Frass.
quote:
Gewoon cola en dan halve flesquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Coca Cola Light werkt goed om de maag te neutraliseren.
Tip die ik kreeg nadat ik bedorven frikandellen had gegeten.
Rondje om het park, de bossen in.quote:
Kan je het wel?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het eten niet verzorgd, beste Frass.
Zal het zo ff proberenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Coca Cola Light werkt goed om de maag te neutraliseren.
Tip die ik kreeg nadat ik bedorven frikandellen had gegeten.
Second Lifequote:Op donderdag 14 maart 2019 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Ik dacht dat NovaMora de nieuwe sponsor van Raya was trouwens?
Kan, maar ik zou niet voor zessen eten als ik zelf zou koken.quote:
Zijn dit voor Barney de ( o )Verstappen weken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:41 schreef Zipportal het volgende:
Silvia tegen Barney: KIEK MICH AN.
@:Poepz0r
Just like Martin Adams.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
Raya staat alweer lekker seniel te lachen.
Waarom at je ze dan op.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn maag is van streek sinds ik slecht doorgekookte aardappelen heb gegeten.
Doen samen niet onder voor een gemiddelde seriemoordenaar. Net zo psycho in de kopquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Just like Martin Adams.
Vroeger goed met elkaar bij de BDO, nu niet meer en inmiddels gescheiden #genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |