SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Quequote:Op donderdag 14 maart 2019 20:36 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Is de nieuwe chick van Raya ook in de zaal?
SHO / Ouwe snoeperd Van Barneveld vreemdgegaan en gaat scheidenquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:37 schreef Machielovic het volgende:
[..]
QueDoet hij een Hamiltonnetje?
![]()
Mention me maar weer als de vreemdganger begint.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Present en op de eerste hand.
@:wereldgozer
Besefte me net pas dat Gary Anderson komend weekend voor het eerst weer meedoet op de vloer.quote:
Ja is dat bevestigd? Ben benieuwd hoe zijn rug het houdt. Lijkt me dat hij ook niet veel getraind heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Besefte me net pas dat Gary Anderson komend weekend voor het eerst weer meedoet op de vloer.
Besefte mequote:Op donderdag 14 maart 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Besefte me net pas dat Gary Anderson komend weekend voor het eerst weer meedoet op de vloer.
https://www.pdc.tv/news/2(...)pionship-7-8-entriesquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja is dat bevestigd? Ben benieuwd hoe zijn rug het houdt. Lijkt me dat hij ook niet veel getraind heeft.
BarnyArmyquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
Bericht van Labielgenot.
[ afbeelding ]
"Met deze pijlen word ik wereldkampioen scheiden."quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
Bericht van Labielgenot.
[ afbeelding ]
Interessant. Hopelijk geen last minute afmeldingquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/news/2(...)pionship-7-8-entries
Alleen De Sul en Cadby hebben zich afgegegemeld.
Eerst nog de ET-qualifiers morgen, genot.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Interessant. Hopelijk geen last minute afmelding
Zonder Rayaquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eerst nog de ET-qualifiers morgen, genot.
we gaan het zienquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel vroeg slapen vanavond, Raya gaat echt never in a million years van Cross winnen.
Doei
Hij gooit de vierde Q volgens mij.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonder RayaLekker demonstratietje gooien of zo
Die poll. DAGJESVOLK.twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 14-03-2019 om 20:48:04NEXT UPJames Wade en Mensur Suljovic maken hun opwachting tijdens de tweede wedstrijd van de avond! Wie gaat er winnen? #rtl7darts #darts reageer retweet
Zijn nieuwe chick doet een demonstratie op Raya zijn pikquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonder RayaLekker demonstratietje gooien of zo
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA POEPGOD.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn nieuwe chick doet een demonstratie op Raya zijn pik
180 linkerbaan
picsquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn nieuwe chick doet een demonstratie op Raya zijn pik
180 linkerbaan
NOOIT MEER SILVIAquote:
Leuk maar ze heet Sylviaquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)silvia+van+barneveld
Silvia.
https://twitter.com/voormasonquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://twitter.com/silviabarneveld
Sylvia cuckedquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Kijk em lachen, die smerige schuinsmarcheerder.
Kanalenveger.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Kijk em lachen, die smerige schuinsmarcheerder.
NANANANANANA BATMANNNNNquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef yosander het volgende:
Wat een beurt met een jonge ding wel niet met je doet
Zou Syl vastgebonden moeten toekijken hoe de 5 TIMES CHAMPION zijn nieuwe vriendin even lekker verkracht met een bal in haar mond? #dtvquote:
Ze liet het maar mooi lopen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou Syl vastgebonden moeten toekijken hoe de 5 TIMES CHAMPION zijn nieuwe vriendin even lekker verkracht met een bal in haar mond? #dtv
Lekker 2 worstenvingers erin boh boh stukje wereldkampioenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Barney denkt gelijk aan dat jonge meisje van hem wanneer hij dit liedje hoort
Andere flights met flightprotector. Verder niks anders.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
Weer wat aanpassingen aan de pijl (lol)?
Frozen modquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het hier wat meer over de wedstrijd gaan?
Stukje penerquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker 2 worstenvingers erin boh boh stukje wereldkampioen
DRT is een open forumquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan het hier wat meer over de wedstrijd gaan?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef yosander het volgende:
Wat een beurt met een jonge ding van v. Barneveld wel niet met DRT doet
Daardoor werd zijn zicht minder goed en daarom verliest ie nuquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker 2 worstenvingers erin boh boh stukje wereldkampioen
Altijd even je stront nakijken in de pot. Voorkomt doktersbezoek.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn maag is van streek sinds ik slecht doorgekookte aardappelen heb gegeten.
Ik heb deze informatie eerder vernomen, sterkte.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Kan je niet zo goed koken?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |