Arme meid.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Net pas begonnenduurt nog wel 3 kwartier denk
Totaal nietquote:
Awh wat leuk. Maar je ging toch niet alleen of laatste tijd dus wel?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Totaal nietkreeg net zelfs heel lief compliment. 2 meiden die ik vaker zie trainen kwamen naar me toe en zeiden dat ik een mooi figuur heb gekregen en omdat ik vaak alleen ga of ik dan met hun wil sporten volgende week
![]()
Complimentjes zijn altijdquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Totaal nietkreeg net zelfs heel lief compliment. 2 meiden die ik vaker zie trainen kwamen naar me toe en zeiden dat ik een mooi figuur heb gekregen en omdat ik vaak alleen ga of ik dan met hun wil sporten volgende week
![]()
Wel respect ook dat je alleen gaatquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
Waarheid wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:32 schreef skysherrif het volgende:
ONZ kan zich geen betere mod wensen.
Da's wel tof.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien als jij mod wordt een gelijke
oh echt, hoezo dat niet? Kom hier niet zo lang maar je lijkt me toch geen user dat daar problemen mee zouden zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef I. het volgende:
[..]Onbegonnen zaak dit.
Heel misschien als jullie allemaal een heel goed woordje voor mij doen, maar dan nog heb ik er zo m'n twijfels over.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cinderella, liefste lieverd der sc
Ligt inmiddels ook wel weer redelijk in het verleden hoor, maar ik sta nog steeds wel vrij negatief in de boeken bij een aantal crewleden, voor zover ik heb vernomen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh echt, hoezo dat niet? Kom hier niet zo lang maar je lijkt me toch geen user dat daar problemen mee zouden zijn.
Zou zo goed woordje voor je doen
Jij warmt soep op in de oven?quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:56 schreef I. het volgende:
Ook helemaal vergeten de oven voor te verwarmen kutzooi.
Nee, maar ik eet er wel een stokbroodje bij.quote:
Bij voorgekookte soep is dat vaak wel het geval dan jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:58 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, maar ik eet er wel een stokbroodje bij.En als ik de soep nu al opwarm, is ie drooggekookt voordat de oven warm is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |