quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:03 schreef kwakz0r het volgende:
Hier net een hapje puree en een hapje gepureerd stoofvlees op. Small victory!
One step forwardquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:03 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil geen party pooper zijn maar bij een inleiding kan t ook nog 24u duren natuurlijk...
Dat kan. Maar we hadden al 4 cm voorsprong qua ontsluiting. En nu zitten we op 5. Geen ander nieuws verder.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:03 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil geen party pooper zijn maar bij een inleiding kan t ook nog 24u duren natuurlijk...
Fijn! Sterkte voor Annie V.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kan. Maar we hadden al 4 cm voorsprong qua ontsluiting. En nu zitten we op 5. Geen ander nieuws verder.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:22 schreef minilot het volgende:
(Middagduttijd is eigenlijk bijleestijd maarrrrrr J. werkt thuis, dus andere prioriteiten in zijn 'middagpauze'Ajuus en tot snel!)
ik lig tegenwoordig altijd om 9 uur in bed.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:48 schreef Aure het volgende:
[..]![]()
Oh man ik functioneer vandaag zo slechtvolgens mij lig ik vanavond al om 8 uur in bed
36 deed ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:03 schreef kwakz0r het volgende:
he better be good!quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:13 schreef golfer het volgende:
Naar de Actiongeweest om een speciale vloermop en emmer met uitwringsysteem te kopen voor onze nieuwe schoonmaakjongen. (Op zijn verzoek).
Een hele excursie dusquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:13 schreef golfer het volgende:
Naar de Actiongeweest om een speciale vloermop en emmer met uitwringsysteem te kopen voor onze nieuwe schoonmaakjongen. (Op zijn verzoek).
quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:13 schreef golfer het volgende:
Heel goed. Wij zijn er blij mee en het scheelt ons heel veel slepen met plastic flessen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:23 schreef AnneX het volgende:
@:golfer...hoe bevalt (😜) eigenlijk het soda - bubbel systeem?
Goed. Want ik maak het steedsquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:23 schreef AnneX het volgende:
@:golfer...hoe bevalt (😜) eigenlijk het soda - bubbel systeem?
Lijkt me best lekker eigenlijkquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:33 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wegens vanavond snel weg en makkelijke hap.
Hindoestanen eten alleen niet echt snel rundvleesquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker eigenlijk
Grappig ook,
Javaanse bami
Masala rundvlees (Indiaas?)
Kousenband
De authentieke Surinaamse keuken is duidelijk een fusie keuken
Simulator neem ik aan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Enerverend dagje weerschip langszij brengen in ijs, zonder zicht met 1 sleepboot.
Morgen moeten we zelf een schip slepen en langszij brengen. Gaat nog wat worden
Zou ook wel wonderlijk zijn, ijsschotsen en zulks nu op Terschellingquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes.
Heb weinig zin om nu echt in het ijs te zitten
Jaar of 2 geleden was de Waddenzee nu dicht gevroren hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou ook wel wonderlijk zijn, ijsschotsen en zulks nu op Terschelling
Klinkt als lekker veiligquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jaar of 2 geleden was de Waddenzee nu dicht gevroren hoor
Spraak menu's aan de telefoon die het verschil tussen T, W, V en 2 niet verstaan. Geweldig. Gelukkig snappen ze het woord medewerker wel
Klopt, vandaar mijn vraagtekenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Hindoestanen eten alleen niet echt snel rundvlees
Dan snap ik geloof ik je post nietquote:
Goed hequote:Op donderdag 14 maart 2019 17:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan snap ik geloof ik je post niet
Vague fokking
Die is wel goed, hebben wij ook al eens gehad.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:10 schreef AnneX het volgende:
Vanavond lepelen wij https://www.hellofresh.nl(...)cdd0c445fa2b1765ee82
Ziet er lekker uit!quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:10 schreef AnneX het volgende:
Vanavond lepelen wij https://www.hellofresh.nl(...)cdd0c445fa2b1765ee82
En terug van huidtherapeut: 4 dingetjes in gezicht gecoaguleerd = weggebrand en 5 x plekjes op romp en benen geschraapt. Hoppa.![]()
Voor dingetje op neusbrug naar huisarts voor mogelijk chemisch zalfje.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed he
Moest nog wat met UPS regelen over een (andere) zending. Alleen dan moet je je track & trace inspreken.. Als je een 2, T, V, W na elkaar hebt, gaat het fout. Gelukkig snapt dat menu het woord medewerker
En NATO alfabet spreekt ie ookquote:
Gelaat: Zonbeschadiging - lang leve wentelen in de zon en ingesmeerd met olijfoliequote:Op donderdag 14 maart 2019 17:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!
En wat is er met je huid? Klinkt pijnlijk trouwens
Olijfoliequote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelaat: Zonbeschadiging - lang leve wentelen in de zon en ingesmeerd met olijfolie![]()
Was niet pijnlijk. Hoera.
Romp: En ouwewijvenwratjes, waar een nagel achter past en dan krabben.![]()
Fijn, dat Direkte Toegang bestaat en niet eerst naar huisarts met iets dergelijks onnozels.
Ah!quote:
Hoera voor niet pijnlijk wegkrabbenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:15 schreef AnneX het volgende:
Gelaat: Zonbeschadiging - lang leve wentelen in de zon en ingesmeerd met olijfolie![]()
Was niet pijnlijk. Hoera.
Romp: En ouwewijvenwratjes, waar een nagel achter past en dan krabben.![]()
Fijn, dat Direkte Toegang bestaat en niet eerst naar huisarts met iets dergelijks onnozels.
Lekker, laat eens horen als je zo ver bent. Wapp?quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Na zeer geinspireerd te zijn door het optreden van Niki Jacobs, speel en zing ik nu Old & Wise op mijn keyboardWat een prachtakkoorden, echt sfeermakers.
Grappig is dat ik het leerde in de pianostand, maar in orgelstand het nog mooier wordt.
Vioolstand is vreselijk
Oh lekker ideetje voor t weekendquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:36 schreef Tele6 het volgende:
Wij eten pannenkoeken, want het is π dag vandaag
Mijn ervaring is dat de harmonie van koorzang zo mooi kan klinken ook als het liedje je niet echt ligt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lekker, laat eens horen als je zo ver bent. Wapp?
Gister een vreselijk imho nieuw liedje 3 - stemmig geleerd, nl. Liefs uit Londen.
Veel oehtjes, aaahtjes en driestemmig dadadaaaa: de drie daaa’s samen klinkt het als een piano akkoord. 👍
Had de stagiaire er toch al aardig ingekregen na Anderhalf uur.
Zou eigenlijk wel eens KvK hit willen zingen, zoal wa-wa-waanzinnig gedroomd.
Ik kende iemand die we Dup, Duppie noemden. Daar doet me dat aan denkenquote:
Interessante ontdekkingenquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:36 schreef Candaasje het volgende:
Oef, dat ging dan net goed Cat!
Ik heb vandaag borstweefsels bestudeerd. En we waren het er allemaal over ons dat we toch mooie, best 'artistieke' borsten hebben, in elk geval vanbinnen![]()
En we kwamen ook tot de ontdekking dat menselijke lichamen (de lijken dan in elk geval) echt gruwelijk veel meer stinken dan de dieren die we dissecteren. Misschien andere wijze van prepareren ofzo. We moesten pauze houden in die lucht, dus dat werd een korte pauze(Een van practicum lokalen werd vandaag gebruikt voor dissecties van humane geneeskunde.)
Oh, dat soort dagen heb ik regelmatigquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Interessante ontdekkingen
Ik doe vanavond TLC: thee, luieren, chocolade.
Dagen waarop je om half vijf in de middag tot de ontdekking komt dat je een dag hebt doorgebuffeld op enkel wat yoghurt en een koekje zijn nooit de beste.
Andere voeding ook?quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:36 schreef Candaasje het volgende:
Oef, dat ging dan net goed Cat!
Ik heb vandaag borstweefsels bestudeerd. En we waren het er allemaal over ons dat we toch mooie, best 'artistieke' borsten hebben, in elk geval vanbinnen![]()
En we kwamen ook tot de ontdekking dat menselijke lichamen (de lijken dan in elk geval) echt gruwelijk veel meer stinken dan de dieren die we dissecteren. Misschien andere wijze van prepareren ofzo. We moesten pauze houden in die lucht, dus dat werd een korte pauze(Een van practicum lokalen werd vandaag gebruikt voor dissecties van humane geneeskunde.)
Op yoghurt?quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, dat soort dagen heb ik regelmatig![]()
Ja misschien, geen idee. Hoewel we natuurlijk ook verschillende dieren (omni, herbi, carnivoor) bekijken, dus dat zou ook moeten schelen..quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Andere voeding ook?
Zo'n interessante studie die je doet
Sojayoghurtquote:
Is dat eigenlijk ook door bacteriën gemaakt vraag ik me nu af.... Zoeken we opquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja misschien, geen idee. Hoewel we natuurlijk ook verschillende dieren (omni, herbi, carnivoor) bekijken, dus dat zou ook moeten schelen..
(Dat gezegd hebbende...geit stinkt wel echt gigantisch, vooral als je de maag opent...)[..]
Sojayoghurt
Dan weet ik niet precies wat het was. In elk geval een penetrante geurquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond mensen eigenlijk niet stinken, toch uren in snijzalen doorgebracht. Het rook er vooral naar ecoline
Ik geloof je zo, geen ideequote:Op donderdag 14 maart 2019 19:05 schreef derLudolf het volgende:
Sojayoghurt wordt gemaakt door dezelfde bacteriestammen dan gewone yoghurt, lees ik
Oh Annies! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
Om 18:10 is Marijn (volledig: Marijn Jasper) geboren. Alles gaat goed. Foto komt later.
Persen duurde ongeveer 10 minuten en hij was er al.
Word je dan niet ontzettend hangry en onhandig?quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, dat soort dagen heb ik regelmatig![]()
Ik ben even zin aan het maken om weer hoorcolleges te bekijken. Normaal vind ik het geen punt, maar ik ben nu 3x zo lang bezig met het vak door de gastdocent.
Feliesquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
Om 18:10 is Marijn (volledig: Marijn Jasper) geboren. Alles gaat goed. Foto komt later.
Persen duurde ongeveer 10 minuten en hij was er al. Ontsluiting heeft ongeveer 6 uur geduurd. Ruggeprik werkte niet heel lekker.
Gefeliciteerd met jullie zoonquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
Persen duurde ongeveer 10 minuten en hij was er al. Ontsluiting heeft ongeveer 6 uur geduurd. Ruggeprik werkte niet heel lekker.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
YES!quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben er ook niet echt fan van om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben erachter dat ik vega gehakt (sojaversie, misschien zijn er ook andere) nét niks vind.
Los kruimeltje was matig, gelukkig viel de smaak weg tussen de spaghetti, tomatensaus en hopen groente.
Hm, valt mee. Of althans, ik ben altijd al enorm onhandig, en of dat erger wordt door honger...vast wel...maar dat verschil valt niet meer opquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Word je dan niet ontzettend hangry en onhandig?
Ik maakte typfouten die ik normaal nooit maak en heb nu nog een restje hoofdpijn wat ergens in de middag op kwam zetten.
Don’t do no food kids
Ik haal voor veganisten wel es quinoa-bonenburgers bij de Sligro, die zijn erg lekker, als ik hun mag geloven. Zelf nooit geprobeerd want ze zijn altijd opquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet echt fan van om eerlijk te zijn.[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |