quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:03 schreef kwakz0r het volgende:
Hier net een hapje puree en een hapje gepureerd stoofvlees op. Small victory!
One step forwardquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:03 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil geen party pooper zijn maar bij een inleiding kan t ook nog 24u duren natuurlijk...
Dat kan. Maar we hadden al 4 cm voorsprong qua ontsluiting. En nu zitten we op 5. Geen ander nieuws verder.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:03 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil geen party pooper zijn maar bij een inleiding kan t ook nog 24u duren natuurlijk...
Fijn! Sterkte voor Annie V.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kan. Maar we hadden al 4 cm voorsprong qua ontsluiting. En nu zitten we op 5. Geen ander nieuws verder.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:22 schreef minilot het volgende:
(Middagduttijd is eigenlijk bijleestijd maarrrrrr J. werkt thuis, dus andere prioriteiten in zijn 'middagpauze'Ajuus en tot snel!)
ik lig tegenwoordig altijd om 9 uur in bed.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:48 schreef Aure het volgende:
[..]![]()
Oh man ik functioneer vandaag zo slechtvolgens mij lig ik vanavond al om 8 uur in bed
36 deed ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:03 schreef kwakz0r het volgende:
he better be good!quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:13 schreef golfer het volgende:
Naar de Actiongeweest om een speciale vloermop en emmer met uitwringsysteem te kopen voor onze nieuwe schoonmaakjongen. (Op zijn verzoek).
Een hele excursie dusquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:13 schreef golfer het volgende:
Naar de Actiongeweest om een speciale vloermop en emmer met uitwringsysteem te kopen voor onze nieuwe schoonmaakjongen. (Op zijn verzoek).
quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:13 schreef golfer het volgende:
Heel goed. Wij zijn er blij mee en het scheelt ons heel veel slepen met plastic flessen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:23 schreef AnneX het volgende:
@:golfer...hoe bevalt (😜) eigenlijk het soda - bubbel systeem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |