Die jongeman van Zwitserland, toch?quote:
Ja!quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die jongeman van Zwitserland, toch?
Oh hallo, is dat Zwitserland?quote:
Ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh hallo, is dat Zwitserland?![]()
![]()
Mag ik nog switchen en Zwitserland de overwinning gunnen, of ga ik dan te ver en is dat landverraad?![]()
Oh, in dat geval sorry, ook aan de koning en zo.quote:
Goffer....quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:44 schreef Greys het volgende:
Nou vooruit, Sergey van Rusland mag hier ook wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IEEEEEEKquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh hallo, is dat Zwitserland?![]()
![]()
Mag ik nog switchen en Zwitserland de overwinning gunnen, of ga ik dan te ver en is dat landverraad?![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:08 schreef Dave het volgende:
Ik vind Mahmood ook wel fout lekker, maar ik ga op m'n werk niet Googlen.
Yes you keep himquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dank hou ik hem wel hier
Dat @Kreator nou net homo is wil niets zeggen over ons andere mannelijke ESF liefhebbers!quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:04 schreef Quotidien het volgende:
Best grappig dat de mannelijke ESF liefhebbers homo zijn.
Slechts een observatie.
Lang niet allemaal hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:04 schreef Quotidien het volgende:
Slechts een observatie.
Maar veel wel. Eigenlijk best een interessant gegeven toch? Wat is de correlatie tussen die dingen.quote:
Veel heteromannen kijken stiekem naar het ESF.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar veel wel. Eigenlijk best een interessant gegeven toch? Wat is de correlatie tussen die dingen.
Wie die vent met dat lelijke ding is weet ik niet, maar die hand daar rechts is volgens mij van Victor Reinier.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:49 schreef Toposcoupe het volgende:
Wat een afzichtelijk gedrocht trouwens, die San Remo-bokaal
Ik vind hem wel leuk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie die vent met dat lelijke ding is weet ik niet, maar die hand daar rechts is volgens mij van Victor Reinier.
Sorry, dit sloeg helemaal nergens op.![]()
Maar wat er afgelopen nacht tussen ons gebeurde kun je ook niet echt heteroliefde noemen, Dave.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat @:Kreator nou net homo is wil niets zeggen over ons andere mannelijke ESF liefhebbers!
De gouden krabpaalquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:49 schreef Toposcoupe het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een afzichtelijk gedrocht trouwens, die San Remo-bokaal
Als ik er aan denk ga ik binnenkort meezoekenquote:
Hij is wel leukquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:35 schreef Spumonisal het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 14 maart 2019 21:33 schreef ato het volgende:
Die van Azerbeidzjan is ook knap en Sebastián de leadzanger van Darude.
Sorry kan geen foto's plaatsen.
[ afbeelding ]
Ja, Chingiz 😋
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 03:06 schreef ato het volgende:
Dank je Spumonisal. Mooie vent, kan je ook een foto van Sebastián van Darude plaatsen?![]()
Komt ook meer richting mijn leeftijd.
41 toch? Daar hoef je je niet voor in te houden dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:23 schreef Greys het volgende:
Sebastian Rejman - de partner in crime van Darude - komt ook naar EIC. Nomnom.
[ afbeelding ]
Godallemachtig nou... Hou me tegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
41 toch? Daar hoef je je niet voor in te houden dus.
ik Was eerstquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:23 schreef Greys het volgende:
Sebastian Rejman - de partner in crime van Darude - komt ook naar EIC. Nomnom.
[ afbeelding ]
Was hij niet ouder of Was het Darude zelf?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
41 toch? Daar hoef je je niet voor in te houden dus.
Darude zelf is 47 ofzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:40 schreef ato het volgende:
[..]
Was hij niet ouder of Was het Darude zelf?
Nuhuh! Ik gun je je 50 shades of Greys welquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nuhuh! Ik gun je je 50 shades of Greys wel
Ik heb altijd het gevoel dat ik de enige heteroseksuele man ben die zo geinteresseerd is in het songfestival. Maar dat komt denk ik vooral omdat ik het westrijdelement van landen die tegen elkaar strijden iets interessants vind. Zo volg ik ook intensief alle wk's ek's en natuurlijk de olympische spelen. Het is wel pas de laatste 5 jaar dat ik het songfestival meer gaan waarderen, omdat het steeds meer kwaliteit wordt en het ook gewoon echt goede songs zijn. Op dit moment lijkt er bijna een taboe op te rusten dat een heteroman geinteresseerd is in het songfestival.😂quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:04 schreef Quotidien het volgende:
Slechts een observatie.
Hier ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:55 schreef Toasterwolf het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ik de enige heteroseksuele man ben die zo geinteresseerd is in het songfestival. Maar dat komt denk ik vooral omdat ik het westrijdelement van landen die tegen elkaar strijden iets interessants vind. Zo volg ik ook intensief alle wk's ek's en natuurlijk de olympische spelen. Het is wel pas de laatste 5 jaar dat ik het songfestival meer gaan waarderen, omdat het steeds meer kwaliteit wordt en het ook gewoon echt goede songs zijn. Op dit moment lijkt er bijna een taboe op te rusten dat een heteroman geinteresseerd is in het songfestival.😂
Sow KOEKOEKquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:01 schreef justnathan321 het volgende:
Die van Cyprus is zeker niet mis[ afbeelding ]
Even wat beter rondkijken hier op t forum zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:55 schreef Toasterwolf het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ik de enige heteroseksuele man ben die zo geinteresseerd is in het songfestival. Maar dat komt denk ik vooral omdat ik het westrijdelement van landen die tegen elkaar strijden iets interessants vind. Zo volg ik ook intensief alle wk's ek's en natuurlijk de olympische spelen. Het is wel pas de laatste 5 jaar dat ik het songfestival meer gaan waarderen, omdat het steeds meer kwaliteit wordt en het ook gewoon echt goede songs zijn. Op dit moment lijkt er bijna een taboe op te rusten dat een heteroman geinteresseerd is in het songfestival.😂
Je bent niet alleen, ben zelf ook erg fan van het wedstrijdelement.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:55 schreef Toasterwolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nuhuh! Ik gun je je 50 shades of Greys wel
Dat taboe bestaat vooral bij jezelf, geloof ik, aangezien je meteen begint over sport en het wedstrijdelement alsof je moet aantonen dat je echt wel een stoere man bentquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:55 schreef Toasterwolf het volgende:
[..]
Kwam deze ook naar EIC?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:27 schreef Cee het volgende:
Nog geen Litouwse Jurijus hier? Potverdrie.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwam deze ook naar EIC?
*tafelschuift*
Dat maakt voor het kijken niets uitquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
En ja, ik voel me bijna wat beschaamd want 9 jaar jonger en zo. Sorry sorry sorry.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:31 schreef libranl het volgende:
Overduidelijk Nevena Bo¸ović![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |