abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 maart 2019 @ 20:51:37 #1
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185594518


https://www.vpro.nl/programmas/3doc/2019/Leaving-Neverland.html

Een vier uur durende documentaire over het vermeend kindermisbruik door een van de grootste popsterren ooit: Michael Jackson.

Vanavond herhaling trouwens.

Van Wikipedia:

Leaving Neverland is een tweedelige documentaire uit 2019 van de Britse cineast Dan Reed. Hierin komt het verhaal van Wade Robson en James Safechuck naar voren die, naar eigen zeggen, als kind jarenlang door de wereldberoemde popartiest Michael Jackson seksueel zouden zijn misbruikt, onder meer op zijn landgoed Neverland Ranch.

De documentaire, gemaakt voor Channel 4 in het Verenigd Koninkrijk en HBO in de Verenigde Staten en die in totaal vier uur duurt, ging op 25 januari 2019 op het Sundance Film Festival in Utah, Verenigde Staten in première, en is sinds begin maart 2019 onder meer op eerder genoemde zenders voor een groot publiek beschikbaar.

De twee mannen vertellen hun hun verhaal afzonderlijk van elkaar. Ook hun families komen aan het woord. Ze lieten zich jarenlang verblinden door de aandacht, glamour en fantasiewereld van hun idool, vertellen ze in de film. Volgens hen was er structureel sprake van ’grooming’, het mogelijk maken van seksueel contact door de seksuele drempels en remmingen van het kind te verlagen en jarenlang pedofiel seksueel misbruik door Michael Jackson.

Robson vertelt ook dat hij een keer samen met Jordan Chandler op Neverland was, en dat Jackson zich toen op een gegeven moment terugtrok met Chandler op een manier zoals Jackson dat vaak met hem had gedaan, waardoor hij vermoedt dat Chandler ook seksueel is misbruikt.

Steun
Robson en Safechuck kregen na de première op het Sundance Film Festival langdurig applaus. [1] Radiozenders in de VS draaien Michael Jacksons muziek minder en het aantal downloads en streams van zijn muziek is gedaald.[2] Bekende personen zoals Oprah Winfrey, Louis Theroux steunen de film en de getuigenis van de twee mannen.[3][4]

Kritiek
Sinds het uitkomen is er wereldwijd ook kritiek op de film. Het woord "documentaire" wordt vaak tussen aanhalingstekens geschreven, omdat geen wederhoor wordt toegepast, en de maker ook zelf in de film geen commentaar levert.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 13 maart 2019 @ 21:03:53 #2
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185594827
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:12 schreef Xan21 het volgende: Net een duitser Michael Jacobshagen bij rtl boulevard die tijdens de History tour met Michael omging... bizar wat MJ geschreven had in dat vieze boek. https://www.rtlboulevard.(...)ffer-michael-jackson
Echt bizar ja, dat hij dat er zélf in heeft geschreven, die Jacobshagen :D

Geloof toch niet alles wat je ziet :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185594873
Thanks voor het verwijderen van mj locked my uit de TT
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 13 maart 2019 @ 21:12:28 #4
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185595060
Goed opiniestuk uit de Washington Examiner vind ik:
Michael Jackson’s relationship with children was inappropriate, but these accusers don't seem credible to me

quote:
Any reasonable person will come away from watching HBO’s “Leaving Neverland” certain that Michael Jackson’s relationships with children were completely inappropriate. Far less certain is that Jackson did what his accusers in the documentary allege.
Dit vind ik vooral een sterke redenering:
quote:
Tell me something: If you’re Michael Jackson and you know that you had in fact done the things Safechuck and Robson allege, why would you ask them to testify twice on your behalf? This is like robbing two stores and asking the owner of the first one to defend you in the second trial. More accurately, it's like robbing eight stores, having the nerve to show your face in them again, and then asking the owners to comp your groceries.
quote:
Both Robson and Safechuck in “Leaving Neverland” say they knew of several other boys abused by Jackson. Robson specifically identifies Brett Barnes as the boy who “replaced” him, and the documentary displays a photograph of Barnes with Jackson.

Barnes, like Robson, testified as an adult in 2005 that he was never abused by Jackson. Since "Leaving Neverland" aired, he has threatened to sue HBO for what he says is the implication that he was molested.
quote:
The 2005 trial speaks for itself. The jury acquitted Jackson of all charges, even as one juror said he believed Jackson had abused children, just not those children.

“Leaving Neverland” breathed new life into the 1993 allegations. In Vanity Fair last week, Maureen Orth wrote that it was “undeniable” that Chandler, the boy who accused Jackson, described Jackson’s genitalia to authorities and that the description “matched.”

This isn’t really true. Chandler, who was unwilling to testify in court, was said by police to have accurately described Jackson’s penis as circumcised. Yet the 2009 autopsy of Jackson’s body found that he was not circumcised.
Dat laatste had ik ook nog niet eerder gelezen trouwens, wordt meestal anders voorgesteld.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 13 maart 2019 @ 21:13:19 #5
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185595086
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:05 schreef Slayage het volgende:
Thanks voor het verwijderen van mj locked my uit de TT
Te confronterend?
Maar wel smullen van de docu :D

Filmpje over Jacobshagen, maakte jaren terug al handtekeningen na:
https://www.bitchute.com/(...)yNeSB7uV_1Dso0_27skA
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 13 maart 2019 @ 22:01:07 #6
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_185596580
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Goed opiniestuk uit de Washington Examiner vind ik:
Michael Jackson’s relationship with children was inappropriate, but these accusers don't seem credible to me[..]

Dit vind ik vooral een sterke redenering:[..]

[..]

[..]

Dat laatste had ik ook nog niet eerder gelezen trouwens, wordt meestal anders voorgesteld.
Eerste heeft te maken met selectie en grooming en training door MJs advocatenteam.

Penis in erectie is circumcisie een stuk lastiger te zien, vitiligovlekken daarentegen

Maar ja je leest wat je wilt lezen en negeert naar behoeven
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 13 maart 2019 @ 22:14:46 #7
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185596909
Óf 't was een gok. Die Amerikanen zijn nogal van het besnijden (82%).
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator woensdag 13 maart 2019 @ 22:59:59 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_185598162
Wat een belachelijke stelling dat het pas waar kan zijn als er bewijs is. Bij kindermisbruik zal er bijna nooit bewijs zijn, je moet het dan wel doen met verklaringen. Kunnen mensen dan dus nooit veroordeeld worden voor seksueel misbruik :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_185598189
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:13 schreef matthijst het volgende:
[..]

Te confronterend?
Maar wel smullen van de docu :D
Ieuw
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_185598202
Kan de poll uit het vorige deeltje ook in de OP opgenomen worden?
  woensdag 13 maart 2019 @ 23:28:53 #11
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185598726
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]

Eerste heeft te maken met selectie en grooming en training door MJs advocatenteam.
Serieus? Buiten dat het een enorm groot risico blijft, wat je in zo'n zaak liever niet wilt nemen. En buiten dat Robson in 2005 al een volwassen man van 22 was..
Denk je dat een gerenommeerd advocaat als Mesereau zich ervoor laat lenen om een getuige zo te beïnvloeden?

Dit is wat Mesereau er zelf van zegt:
Mesereau had no doubt about who to put on the stand first. “I decided to make Wade Robson my first witness because he was so strongly supportive of Michael Jackson,” the defense attorney says. “I found him to be likable, intelligent, articulate, and a nice person to talk to. And he was adamant that Michael Jackson had never molested him or abused him or improperly touched him in any way.” (In the film, Robson says that Jackson pressured him to testify.) Mesereau says that Robson was well prepared and “held his own” under Zonen’s “withering” cross-examination.

Bron

quote:
Penis in erectie is circumcisie een stuk lastiger te zien, vitiligovlekken daarentegen

Wat is er met vitiligovlekken?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 13 maart 2019 @ 23:39:46 #12
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185598933
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:59 schreef MaJo het volgende:
Wat een belachelijke stelling dat het pas waar kan zijn als er bewijs is. Bij kindermisbruik zal er bijna nooit bewijs zijn, je moet het dan wel doen met verklaringen. Kunnen mensen dan dus nooit veroordeeld worden voor seksueel misbruik :?
Dat is het lastige in deze zaken. Natuurlijk moet je het serieus nemen. Maar dat is wat anders dan het meteen voor waar aannemen.

Ik quote even mezelf uit het vorige topic, de moeite waard om te luisteren:

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:01 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Interview met Charles Thomson, die zich erg goed in de zaken tegen MJ heeft verdiept. 15 minuten de moeite waard.

"Nobody's saying the allegations shouldn't be taken seriously. But taking them seriously includes scrutinizing them and holding them to account. If they don't hold water, then in a civilized society, you don't assume guilt."

CEThomson twitterde op maandag 11-03-2019 om 02:58:46 My interview with KPFO’s Tanya & Steve in Australia, about Michael Jackson TV show Leaving Neverland (including a rare explanation on a mainstream media outlet of the truth about the 1994 civil settlement), can now be heard here:https://t.co/p4kvQeycGo reageer retweet
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_185601629
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 23:01 schreef Wenteltrap_ het volgende:
Kan de poll uit het vorige deeltje ook in de OP opgenomen worden?
De poll is idioot en nieta zeggend :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 14 maart 2019 @ 10:33:36 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_185603182
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:46 schreef GreatKingRat het volgende:
[..]

Je lijkt wel een Rus, die gooien ook mensen zonder enige bewijslast in de cel.
Het blijft fascinerend hoe matig mensen zijn in begrijpend lezen.

quote:
Ik vind het ook een fantasieverhaal als er geen enkel bewijs is van dat zogenaamde misbruik.
Ja, dat kan. Maar daarmee spreek je jezelf tegen. Want jij stelt dat de mannen geen bewijs hebben voor hun verhaal. Jij hebt geen bewijs dat hun verhaal fantasie is.

quote:
Ik begrijp echt niet waarom je zo halsstarrig blijft vasthouden aan je mening dat Jackson guilty as hell is
'Guilty as hell' zijn jouw woorden. Ik geloof de mannen, en heb duidelijk gezegd op basis waarvan ik ze geloof. 'Geloof', als in 'ik heb geen bewijs gezien'. En je hebt mij nergens horen zeggen dat hij op basis van dit verhaal in de cel gegooid had moeten worden, omdat er nu eenmaal geen bewijs is voor wat ze zeggen. Maar nogmaals: ik geloof ze wel. Niks halstarrigs aan.

quote:
Ook jij vind hopelijk dat er wel enig bewijs moet zijn om iemand schuldig te verklaren
Ik heb nooit iets anders beweerd.

quote:
en dat je niet moet afgaan op een zeer èènzijdige documantaire.
Ik ontken nergens dat de docu eenzijdig is. Sterker nog, in de andere discussie hierover in NWS stel ik zelfs dat het eerder een pamflet is dan een docu.

quote:
Anders kan ik niet begrijpen dat je zo fel bent tegen Jackson.
Wie zegt dat ik 'fel ben tegen Jackson'? Ik ben eerder in de rouw. Net als bij Kevin Spacey, waar ik groot fan van was.Ik danste al op Jacksons muziek toen jij waarschijnlijk nog een ondeugende blik in de ogen van je ouders was. Als muzikant vind ik hem geniaal. En toch geloof ik beide mannen.
quote:
Stel dat ze jouw betichten van zoiets, dan wil je toch ook graag dat ze met bewijzen komen als je van je onschuld overtuigd bent??
Zeker in de rechtszaal, ja.Maar bij mij komt daar nog bij dat ik geen historie heb van een fixatie voor jonge jongetjes met wie ik in bed heb gelegen.
quote:
Niets lijkt me zo erg als onschuldig zijn en toch voor het oog van de wereld veroordeeld worden.
Misbruikt en niet geloofd worden ook.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 14 maart 2019 @ 10:44:02 #15
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_185603331
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:59 schreef MaJo het volgende:
Wat een belachelijke stelling dat het pas waar kan zijn als er bewijs is. Bij kindermisbruik zal er bijna nooit bewijs zijn, je moet het dan wel doen met verklaringen. Kunnen mensen dan dus nooit veroordeeld worden voor seksueel misbruik :?
Ja, dat is ook waar ik me tegen verzet. Dat het niet bewezen is, maakt het nog niet een fantasieverhaal.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_185603764
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 19:51 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Korte google search brengt me naar een FB post uit 2015 dat deze Michael Jacobshagen handtekeningen van MJ namaakt en een ontmoeting met Michael heeft omgebouwd tot een lange vriendschap.

https://www.facebook.com/(...)hat/402088003335070/

Ik zeg niet dat zijn claims niet waar kunnen zijn, maar er lijkt ook altijd wel weer wat te zijn met MJ accusers..

We hebben gewoon meer factual reporting nodig. Alle losse flodders lijken maar meteen weer de ether in te worden geschoten..
Ik vind het niet echt een objectieve bron. En dat is wel nodig voor factual reporting. Ook geen Michael Jackson fans.

Het boek geliefd bij pedoseksuelen kwam trouwens ook ter sprake in de rechtspraak met Wade Robson die toen getuigde er geen kwaad in te zien.





bron
pi_185605370
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 11:09 schreef Mylene het volgende:
[..]

Ik vind het niet echt een objectieve bron. En dat is wel nodig voor factual reporting. Ook geen Michael Jackson fans.

Het boek geliefd bij pedoseksuelen kwam trouwens ook ter sprake in de rechtspraak met Wade Robson die toen getuigde er geen kwaad in te zien.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

bron
Het was gewoon op de nationale Duitse TV dat deze man geld verdient aan valse MJ spullen.
  donderdag 14 maart 2019 @ 12:58:47 #18
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185605731
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 11:09 schreef Mylene het volgende:
[..]

Ik vind het niet echt een objectieve bron. En dat is wel nodig voor factual reporting. Ook geen Michael Jackson fans.
Duitse Radar:
https://www.bitchute.com/(...)yNeSB7uV_1Dso0_27skA

Objectief: hij heeft gewoon mensen opgelicht :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185605921
Mijn mensenkennis is heel gebrekkig, maar deze Duitser is het persoonlijkheidstype dat vroeger voor winkeltjes met vieze boeken heen en weer drentelde, roodploffend van angst herkend te worden....
pi_185606257
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 12:58 schreef matthijst het volgende:
[..]

Duitse Radar:
https://www.bitchute.com/(...)yNeSB7uV_1Dso0_27skA

Objectief: hij heeft gewoon mensen opgelicht :D
^O^

Maakt voor mij zijn verhaal echter niet onwaar. Het oplichten staat er naar mijn mening los van. Al heeft hij er wel daardoor de schijn tegen. Denk je dat hij op zoek is gegaan naar hetzelfde boek met blote minderjarige jongens onder de leeftijd van 12 jaar oud, zoals Michael Jackson het in zijn bezit had en er vervolgens zelf een boodschap in heeft geschreven? Alsof Michael Jackson dat zou hebben geschreven?
  donderdag 14 maart 2019 @ 13:32:40 #21
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185606344
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 13:26 schreef Mylene het volgende:
[..]

^O^

Maakt voor mij zijn verhaal echter niet onwaar. Het oplichten staat er naar mijn mening los van. Al heeft hij er wel daardoor de schijn tegen. Denk je dat hij op zoek is gegaan naar hetzelfde boek met blote minderjarige jongens onder de leeftijd van 12 jaar oud, zoals Michael Jackson het in zijn bezit had en er vervolgens zelf een boodschap in heeft geschreven? Alsof Michael Jackson dat zou hebben geschreven?
Dat denk ik inderdaad :)

Dacht ik meteen al. Voordat ie met z'n verhaal kwam. Omdat het zo'n vage tekst is.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185606559
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 13:32 schreef matthijst het volgende:
[..]

Dat denk ik inderdaad :)

Dacht ik meteen al. Voordat ie met z'n verhaal kwam. Omdat het zo'n vage tekst is.
Het is zeker niet uit te sluiten.
pi_185606731
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2019 20:23 schreef Slayage het volgende:

Waarom zou dat niet kunnen?
Nou dat kan wel, maar dan ben je zelf psychisch gestoord of je verhaal klopt niet.


quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2019 08:36 schreef Slayage het volgende:
[..]

De poll is idioot en nieta zeggend :*
Ik ben geen homo, dus die kus kun je achterwege laten. Maar is dat hoe je denkt over de meningen van anderen, als idioot en nietszeggend? Dan zal ik je mening voortaan dan ook maar negeren.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 22:59 schreef MaJo het volgende:
Wat een belachelijke stelling dat het pas waar kan zijn als er bewijs is. Bij kindermisbruik zal er bijna nooit bewijs zijn, je moet het dan wel doen met verklaringen. Kunnen mensen dan dus nooit veroordeeld worden voor seksueel misbruik :?
Dan moet je ook de verklaringen die over de beschuldigers in deze zaak zijn gegeven voor waar aannemen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Wenteltrap_ op 14-03-2019 18:34:30 ]
pi_185606740
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 13:32 schreef matthijst het volgende:

Dacht ik meteen al. Voordat ie met z'n verhaal kwam. Omdat het zo'n vage tekst is.
Die initialen M.J. doen ook vermoeden dat hij de wet kent. Een volle naam vervalsen is strafbaar, een monogram niet.
pi_185607191
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2019 12:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Het was gewoon op de nationale Duitse TV dat deze man geld verdient aan valse MJ spullen.
Ze doen wel erg hun best om iets te vinden wat zou kunnen 'bewijzen' dat hij pedofiel is en falen elke keer faliekant daarin. Ze hebben een mening die op emotie is gebaseerd en moeten het hebben van 'bewezen' leugenaars, oplichters en fake news.

Een weldenkend mens zou voorzichtiger/terughoudender zijn geworden in zijn oordeel, maar nee, deze gaan gewoon door: "Maakt voor mij zijn verhaal echter niet onwaar".
  donderdag 14 maart 2019 @ 15:04:12 #26
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185607775
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 13:58 schreef gombro het volgende:
[..]

Die initialen M.J. doen ook vermoeden dat hij de wet kent. Een volle naam vervalsen is strafbaar, een monogram niet.
Hij maakte ook "echte" handtekenignen na (zie filmpje).

Een dude uit Zwitserland kocht die van 'm. Zei dat hij het jammer vond dat MJ nooit iets over Zwitserland had geroepen oid. Keer erop had hij opeens wat handtekeningen met "I love Switzerland" oid bij zich :D :D :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185608172
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 14:31 schreef Wenteltrap_ het volgende:
[..]

Ze doen wel erg hun best om iets te vinden wat zou kunnen 'bewijzen' dat hij pedofiel is en falen elke keer faliekant daarin. Ze hebben een mening die op emotie is gebaseerd en moeten het hebben van 'bewezen' leugenaars, oplichters en fake news.

Een weldenkend mens zou voorzichtiger/terughoudender zijn geworden in zijn oordeel, maar nee, deze gaan gewoon door: "Maakt voor mij zijn verhaal echter niet onwaar".
Vrij bijzonder inderdaad.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 20:36:42 #29
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185635311
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 15 maart 2019 @ 20:41:02 #30
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185635423
quote:
In het andere topic al onderuit gehaald. Blijft het schandalig vinden dat sommige media dit soort oude rommel nu weer klakkeloos plaatsen.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2019 22:06 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]

Om Taj Jackson te quoten:
tajjackson3 twitterde op woensdag 13-03-2019 om 14:44:02 How embarrassing, you are citing an old Radar online (tabloid) article as your source. You conveniently left out that my brothers and I sued Radar online for this exact article and they had to remove it. The Radar online link you provide has no article.Facts don’t lie, People do https://t.co/ImOaTSUrel reageer retweet
Veel uit dat artikel blijkt simpelweg gefabriceerd te zijn. Ook al komt het authentiek over. De meest shocking foto's blijken juist nooit in de documenten te hebben gestaan.

Hier iemand die er belachelijk veel tijd in heeft gestopt om dit uit te zoeken.[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Had je trouwens ook zelf kunnen fact-checken...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  vrijdag 15 maart 2019 @ 20:42:09 #31
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185635447
Misschien beter in één centraal topic verdergaan?

NWS / Docu Michael Jackson "Leaving Neverland" #4

Kan een modje deze sluiten?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  vrijdag 15 maart 2019 @ 21:36:54 #32
11682 Moonah
Jolie femme
pi_185636727
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 20:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Misschien beter in één centraal topic verdergaan?

NWS / Docu Michael Jackson "Leaving Neverland" #4

Kan een modje deze sluiten?
Had ik ook al gevraagd in modtopic van NWS. Die mod vond het overbodig.
Maar ben het met je eens hoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_185637420
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 21:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Dit vind ik vooral een sterke redenering:
En wat ik een sterke redenering vind is wat grooming precies is en doet met mensen, zoals uitgelegd in de podcast van Oprah Winfrey waarin ze de slachtoffers interviewt.

quote:
Dat laatste had ik ook nog niet eerder gelezen trouwens, wordt meestal anders voorgesteld.
Toen ik 22 was kon ik nog niet eens het verschil zien tussen een besneden en onbesneden piemel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_185638899
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]

En wat ik een sterke redenering vind is wat grooming precies is en doet met mensen, zoals uitgelegd in de podcast van Oprah Winfrey waarin ze de slachtoffers interviewt.[..]

Toen ik 22 was kon ik nog niet eens het verschil zien tussen een besneden en onbesneden piemel.
De leugenaars bedoel je?
  zaterdag 16 maart 2019 @ 05:59:09 #35
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185643882
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:03 schreef Claudia_x het volgende:

Toen ik 22 was kon ik nog niet eens het verschil zien tussen een besneden en onbesneden piemel.
Goh. En had jij ook al 22 jaar 4-5x per dag een en penis in je hand gehad?
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')