Dit is waar.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:34 schreef skysherrif het volgende:
Nee, mooiste liedje is veruit natuurlijk van het spookhuis, camille saint saens - dance macabre
Yes please!quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van @:moemoe moet ik één goed nummer posten
Ik heb die muziek vaak nog dagen na afloop in mijn hoofdquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Carnavalfestival mijd ik altijd als het even kan
Zal ik later vandaag eens luisteren achter de laptop.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Racistische attractie.
Nee, mooiste liedje is veruit natuurlijk van het spookhuis, camille saint saens - dance macabre
Het is wel indrukwekkend inderdaad van buitenaf bezien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist ik ook niet hoor, had er daarom eigenlijk stiekem iets meer van verwacht, zeker van de buitenkant van zon enorm paleis.
Ja, mjah. Heb 2x geschaatst op een 'date', 1 was mn leukste date ooit en 1 de slechte. Maar dat hoeft beide ook niet aan het schaatsen te liggen.
Goed bezigquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn broodje zalm genot komt eraan
Preciesquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
De foto’s die ik zo af en toe van je voorbij zie komen zien er prima uit hoor.
Al zijn dat geen selfies volgens mij.
Smakelijk!quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Ik vind mezelf ook niet lelijk, maar helaas is niet iedereen het hier mee eensquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind mezelf niet lelijk of zoik ben gewoon geen selfie koningin
quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij knapperdquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet lelijk, maar helaas is niet iedereen het hier mee eens
Ik heb zelf ook liever foto’s die door een ander geschoten zijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind mezelf niet lelijk of zoik ben gewoon geen selfie koningin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |