https://evajinek.kro-ncrv(...)ls-reizende-talkshowquote:Eva gaat opnieuw samen met Jeroen Pauw een programma maken rondom de verkiezingen. Dit keer staan de Provinciale statenverkiezingen centraal en wordt ‘Pauw & Jinek: De Verkiezingen’ opgenomen vanuit een viertal locaties door heel Nederland.
De eerste uitzending is te zien op 11 maart, op het tijdstip en de zender die je van Jinek en Pauw gewend bent: om 23.00 uur op NPO1. Eva Jinek en Jeroen Pauw reizen vanaf deze dag, oftewel tien dagen voorafgaand aan de verkiezingen, zeven dagen lang door heel Nederland. Ze beginnen in Noord- en Zuid-Holland om vervolgens af te reizen naar de noordelijke provincies Friesland, Groningen en Drenthe. Dan de zuidelijke provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. De reis eindigt in de middelste provincies Flevoland, Overijssel, Gelderland en Utrecht. De laatste uitzending van deze reeks is te zien op 19 maart.
Hiermee maken Pauw en Jinek een vervolg op hun succesvolle reeks rond de Tweede Kamer-verkiezingen, twee jaar geleden. Toen kwamen de gezamenlijke uitzendingen vanuit ‘Café Americain’ in Amsterdam.
Dit kun je verwachten
Landelijke en provinciale politici zullen aanschuiven, maar ook de bewoners uit de regio waar ze op dat moment zijn. Zij zijn de afgelopen jaren onderdeel geworden van de meest heikele maatschappelijke kwesties. In iedere uitzending zijn ook weer de bekende cabaretiers te gast, is er live muziek en volgt politiek verslaggever Jaïr Ferwerda het laatste campagne nieuws op de voet.
Eva: “Twee jaar geleden bleek dat we door de krachten van de programma’s Pauw en Jinek te bundelen de belangstelling voor de verkiezingen een extra boost kunnen geven. Het is extra speciaal dat we nu het programma kunnen laten uitzenden vanuit de gebieden waar de provinciale politiek over gaat. En het was een feest om met Jeroen samen te werken, ik verheug me erop om dit ook samen te mogen doen.”
‘Pauw & Jinek: De Verkiezingen’ van 11 t/m 19 maart, op werkdagen om 23.00 uur, bij BNNVARA en KRO-NCRV op NPO 1.
Stemveequote:
dat zegt echt niemandquote:
Emotie is een bitch.quote:
Die zijn na een aantal nuttige jaren weren weer af te breken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het hele land willen volzetten met die afschuwelijke horizon vervuilers
KLAPVEEquote:
Of eens een keer goed afgepaald worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat mens moet dringend op vakantie
Lekkere heienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Of eens een keer goed afgepaald worden.
BLACKEDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze is net zo fragiel als haar huisquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Aan jou de eer...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar ja wie klimt daar vrijwillig bovenop?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
die had tenminste een grap.quote:
Heijemansquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ja wie klimt daar vrijwillig bovenop?
@Zipportal @zelfpijpertquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuker dan dat kut slash en hack spel van jou.
ZIPPORTALED
Nounounou...quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuker dan dat kut slash en hack spel van jou.
ZIPPORTALED
Vol gas terug naar Amsterdamquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Jort vindt al dat pleb om zich heen maar niets.
Weer Loppersumquote:
hij rijdt rode dieselquote:
Goed idee, maar in mijn ogen een nog beter idee, de verhoogde (gas)energierekeningen ipv belastingen rechtstreeks overmaken naar de gedupeerden, wat trouwens toch al gaat gebeuren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:15 schreef MakkieR het volgende:
Wat de provincie Groningen het beste zou kunnen doen als het achter het volk staat, is gewoon een rekening openen onder de naam van de provincie Groningen, daar wordt dan uitgenodigd al je belastingen te betalen dat samen met alle verkeersboetes en elke andere vorm dat geld van de staatskas is. De provincie houdt het geld vast, net zo lang tot de overheid zijn afspraken nakomt. En als de incasso aanklopt bij de burger, wat ik betwijfel, want de provincie maakt bekend dat hun belasting op de rekening staat van de provincie, dat de burger de rekening verwijst naar de provincie, Daar staat uw geld meneer de belastinginspecteur, kom het daar maar halen.
Ik denk dat juist de provincie Groningen zelf een vuist moet maken richting de overheid. Immers de overheid kan keihard op de vingers slaan van een individueel, maar tegenover een provincie wordt het moeilijker je belastinggeld te verhalen wat echt in de honderden miljoenen gaat lopen, als je alle soorten belasting van burgers en bedrijven inhoud, die solidair zijn met het Groningse probleem, en ik neem aan, dat iedereen dat is in Groningen. Burgerlijke ongehoorzaamheid is hierbij een fantastisch wapen, maar ik zou wel adviseren om dit provinciaal te doen en dus een prima campagne onderwerp, waarmee je actie kunt voeren. Het gaat hierbij vooral om een signaal af te geven richting de overheid "Wij pikken het niet meer langer, dus pikken wij jullie Belastinggeld in." Daar raak je denk ik de overheid het hardst mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Goed idee, maar in mijn ogen een nog beter idee, de verhoogde (gas)energierekeningen ipv belastingen rechtstreeks overmaken naar de gedupeerden, wat trouwens toch al gaat gebeuren.
Dat is idd belangrijkste bij een presentator. Geil je nog wel op Pauw?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:07 schreef funnywell het volgende:
Die Jinek heeft de tand des tijds niet goed doorstaan, vroeger kon ik er nog wel op geilen maar nu krijg ik er een slappe ervan.
Nee ben hetero, helaas. Maar Jinek is volgens mij een vrouw, of was?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat is idd belangrijkste bij een presentator. Geil je nog wel op Pauw?
Ja vind ik ook. Gauw Jeroen terug.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:12 schreef Zipportal het volgende:
Vind het maar een mager showtje tot nu toe.
Nadia al eens gezien?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:07 schreef funnywell het volgende:
Die Jinek heeft de tand des tijds niet goed doorstaan, vroeger kon ik er nog wel op geilen maar nu krijg ik er een slappe ervan.
Het zit wel diep bij jou he?quote:
Twee totaal onrealistische voorstellen voor mij.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:59 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
harder doorrijden of een kortere sauna nemen
Iedereen ging autistisch krijsen toen ze 6 euro meer voor boodschappen moesten betalen.quote:
vindt je toch lekker?quote:
Ze zal nooit haar zin krijgen, maar brengt wel dingen onder de aandacht.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Dierenpoes wil nog veel zwaardere klimaat maatregelen, wat zou dat doen met de lasten verzwaring?
Segers en wiebes zijn rattenquote:
Thierry kwam niet erg uit de verf naast Klaver en Jette bij nieuwsuur.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:23 schreef ikbenrond het volgende:
Haha Thierry wordt daar even op zijn plek gezet
Dat heb ik even gemist. Maar lijkt me logisch, hij zat er gewoon naast wat betreft dit akkoord. Dat moet een tegenvaller zijn geweestquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:25 schreef svann het volgende:
[..]
Thierry kwam niet erg uit de verf naast Klaver en Jette bij nieuwsuur.
Hoezo? Kan je er niet tegen dat ze de wind mee hebben?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk gaat D66 flink op de bek volgende week.
Waar dan weer over?quote:
Uitstel, maar daar moet de EU dan weer unaniem mee instemmen.quote:
Dan moeten ze ook een plan hebben. Want anders heb je na het uitstel weer hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Uitstel, maar daar moet de EU dan weer unaniem mee instemmen.
Thanksquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alle 27.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:28 schreef Martinello het volgende:
elke week de kutkrant lezenquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Kwalitatief Uitermate Teleurstellende krant. KUTKRANT
Dagblad van het Noorden is een kutkrantquote:
FvD kun je toch niet serieus nemen met zulke uitspraken?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:33 schreef VersKers het volgende:
ik vind het altijd wel grappig dat je precies van de tafelgasten kan opmaken waar hun politieke voorkeur ligt op basis van de antwoorden die ze geven
half demoniserende en dedain manier van een partij als de FvD tot de grond gelijk maken
Dat is helaas een debiele populistische krant.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
De Gelderlander is de enige echte kutkrant.
Hoi Ericquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
De Gelderlander is de enige echte kutkrant.
Maar?quote:
jij misschien nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:34 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
FvD kun je toch niet serieus nemen met zulke uitspraken?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Pauw loopt ook elke dag door zijn stal heen te bedenken wie hij nu weer eens gaat insemineren.
gekkie, zijn woonboot is geen stalquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Pauw loopt ook elke dag door zijn stal heen te bedenken wie hij nu weer eens gaat insemineren.
Vreemde verbanden leg jij.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:38 schreef VersKers het volgende:
net als een vrouw die te lui is om te scheren
Lekker kiloknallers in bulk inslaanquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:40 schreef VersKers het volgende:
als ik thieme zie heb ik altijd zin om naar de mc donalds te gaan
Zondag nieuwe peilingen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:40 schreef Martinello het volgende:
Marianne gaat vrienden maken vanavond.
keertje wijntje/biertje drinken?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:40 schreef svann het volgende:
[..]
Vreemde verbanden leg jij.
Alles goed?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:41 schreef Oscar. het volgende:
Ja, ik waardeer het dat je fraudeert zodat je een dikke mercedes kan rijden
klopt.. kiloknallers met hamsterdagen en 35% stickersquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lekker kiloknallers in bulk inslaan
ja, onze tomaten gaan naar het buitenland, en dan weer buitenlandse tomaten importerenquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Nederland de twee grootste exporteur van groente, fruit en bloemen
Als je dat in andere landen doet is de uitstoot drie keer groterquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:43 schreef svann het volgende:
Als we alleen voor eigen land produceren, zou dat een hoop uitstoot schelen.
Helaas hebben we die positie qua gas exporteren verloren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Nederland de twee grootste exporteur van groente, fruit en bloemen
Dan wordt er gewoon meer geproduceerd in landen als Roemenië, probleem verplaatsenquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:43 schreef svann het volgende:
Als we alleen voor eigen land produceren, zou dat een hoop uitstoot schelen.
kan zo weer hoor, gewoon de kraan weer openzettenquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas hebben we die positie qua gas exporteren verloren.
De Duitsers vonden onze tomaten niet te vreten, was een paar jaar geleden in het nieuws.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, onze tomaten gaan naar het buitenland, en dan weer buitenlandse tomaten importeren
![]()
Nou nou nou.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:45 schreef VersKers het volgende:
superzeug... zo ga ik mijn schoonmoeder ook eens noemen
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:45 schreef VersKers het volgende:
superzeug... zo ga ik mijn schoonmoeder ook eens noemen
En ze heet Marianne Thiemequote:Op woensdag 13 maart 2019 23:46 schreef Zipportal het volgende:
Er zit ook een suprzeug in het publiek met dat gehoest de hele tijd.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:44 schreef BasEnAad het volgende:
Als je dat in andere landen doet is de uitstoot drie keer groter
Hmm... Zit wat in.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Dan wordt er gewoon meer geproduceerd in landen als Roemenië, probleem verplaatsen
toch keek ze wel lief.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:47 schreef monkyyy het volgende:
Thieme's megastal-stokpaardje wordt hier onderuit gehaald
Straks begint ie weer over Linda de Molquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:48 schreef napoleonfour het volgende:
Ed klinkt als een dronken vvd-er.
oh wacht
eileiderkijkerquote:
Ligt eraan monkyyy. Soms wel, soms niet, maar geboren niet.quote:
Tijd voor een vervolg docu.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Thieme zit bijna aan haar volgende burn-out, weer 3 maanden verlof
Die is heel wat beter te pruimen dan zekere Kamerleden met een ander geloof.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:52 schreef Oscar. het volgende:
Scheiding tussen geloof en staat
En toch hebben wij een christengekkie in de regering.
suppermooi
Valt best mee. Het is de CU hè, niet de SGP.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:52 schreef Oscar. het volgende:
Scheiding tussen geloof en staat
En toch hebben wij een christengekkie in de regering.
suppermooi
En weer een nieuwe vriend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Thieme zit bijna aan haar volgende burn-out, weer 3 maanden verlof
Die vent is mad omdat zij z'n frikandel niet wil eten natuurlijk he.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:55 schreef Regilio_ het volgende:
Die zure blik van Marianne![]()
Wat voor vent zou ze hebben? Een soja etende chuck?
Hoezo?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:56 schreef BasEnAad het volgende:
Die vent is mad omdat zij z'n frikandel niet wil eten natuurlijk he.
goedkoop scorenquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:57 schreef BasEnAad het volgende:
Terechte klacht van Thieme trouwens, dat ze zegt dat samenwerken een doel op zich is.
En hij dan weer triomfantelijk lachenquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Die Pavert zit er ook maar voor spek en bonen bij, totdat iemand op een knopje drukt, en zijn bandje afspeelt.
Hehe.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die vent is mad omdat zij z'n frikandel niet wil eten natuurlijk he.
Nu komt het.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En hij dan weer triomfantelijk lachen
ze vergassen biggetjes.quote:
vond dat een stuk interessanter dan ditquote:Op woensdag 13 maart 2019 23:59 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat was gisteren niet onderbelicht, toch?
weet ik niet.. ligt eraan hoe zwaar je aan je eigenlijk idealen trekt..quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben geen fan van Segers, maar dit verhaal van hem klopt wel. Soms moet je vuile handen maken om een gedeelte van je idealen waar te maken.
Vond het vooral een hoop geschreeuw. Niet dat dat niet terecht was, maar één avond is wel voldoende. Leidde nou niet bepaald ergens toe.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:00 schreef Oscar. het volgende:
[..]
vond dat een stuk interessanter dan dit
Net als DWDD en die hele kolere bende erbij.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:02 schreef FlyingEagle het volgende:
LuckyTV heeft zijn beste tijd gehad
Met aan de zijlijn blijven gillen dat de rest kut is, kom je ook geen steek verder.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:01 schreef VersKers het volgende:
[..]
weet ik niet.. ligt eraan hoe zwaar je aan je eigenlijk idealen trekt..
wat is coalitiepartner van 5 zegels waard als je 90% van je idealen niet kan nastreven?
geen knip toch?
Dit. DWDD ging ten onder na die wissel van hoofdredacteur. Lekker zuur links geluid nu.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net als DWDD en die hele kolere bende erbij.
nee, dat nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:02 schreef Klepper272 het volgende:
Dit is nog slechter dan Freek gisteren...
je moeder ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:02 schreef FlyingEagle het volgende:
LuckyTV heeft zijn beste tijd gehad
Nou niet echt. Bio industrie mag mss minder uitstoot hebben, maar weegt dat op tegen de verloedering van het dierenwelzijn?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:47 schreef monkyyy het volgende:
Thieme's megastal-stokpaardje wordt hier onderuit gehaald
daarom geloof ik ook niet meer in ons huidige politieke systeemquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met aan de zijlijn blijven gillen dat de rest kut is, kom je ook geen steek verder.
Laten we het topic maar even vol posten dan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:07 schreef monkyyy het volgende:
De volgende TT wordt Superzeug, all for say AYE
Zullen we dat maar even doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laten we het topic maar even vol posten dan.
The FoK!ers on the left have itquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:07 schreef monkyyy het volgende:
De volgende TT wordt Superzeug, all for say AYE
Dat is evidentquote:Op donderdag 14 maart 2019 00:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laten we het topic maar even vol posten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |