https://evajinek.kro-ncrv(...)ls-reizende-talkshowquote:Eva gaat opnieuw samen met Jeroen Pauw een programma maken rondom de verkiezingen. Dit keer staan de Provinciale statenverkiezingen centraal en wordt ‘Pauw & Jinek: De Verkiezingen’ opgenomen vanuit een viertal locaties door heel Nederland.
De eerste uitzending is te zien op 11 maart, op het tijdstip en de zender die je van Jinek en Pauw gewend bent: om 23.00 uur op NPO1. Eva Jinek en Jeroen Pauw reizen vanaf deze dag, oftewel tien dagen voorafgaand aan de verkiezingen, zeven dagen lang door heel Nederland. Ze beginnen in Noord- en Zuid-Holland om vervolgens af te reizen naar de noordelijke provincies Friesland, Groningen en Drenthe. Dan de zuidelijke provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. De reis eindigt in de middelste provincies Flevoland, Overijssel, Gelderland en Utrecht. De laatste uitzending van deze reeks is te zien op 19 maart.
Hiermee maken Pauw en Jinek een vervolg op hun succesvolle reeks rond de Tweede Kamer-verkiezingen, twee jaar geleden. Toen kwamen de gezamenlijke uitzendingen vanuit ‘Café Americain’ in Amsterdam.
Dit kun je verwachten
Landelijke en provinciale politici zullen aanschuiven, maar ook de bewoners uit de regio waar ze op dat moment zijn. Zij zijn de afgelopen jaren onderdeel geworden van de meest heikele maatschappelijke kwesties. In iedere uitzending zijn ook weer de bekende cabaretiers te gast, is er live muziek en volgt politiek verslaggever Jaïr Ferwerda het laatste campagne nieuws op de voet.
Eva: “Twee jaar geleden bleek dat we door de krachten van de programma’s Pauw en Jinek te bundelen de belangstelling voor de verkiezingen een extra boost kunnen geven. Het is extra speciaal dat we nu het programma kunnen laten uitzenden vanuit de gebieden waar de provinciale politiek over gaat. En het was een feest om met Jeroen samen te werken, ik verheug me erop om dit ook samen te mogen doen.”
‘Pauw & Jinek: De Verkiezingen’ van 11 t/m 19 maart, op werkdagen om 23.00 uur, bij BNNVARA en KRO-NCRV op NPO 1.
Stemveequote:
dat zegt echt niemandquote:
Emotie is een bitch.quote:
Die zijn na een aantal nuttige jaren weren weer af te breken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het hele land willen volzetten met die afschuwelijke horizon vervuilers
KLAPVEEquote:
Of eens een keer goed afgepaald worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat mens moet dringend op vakantie
Lekkere heienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Of eens een keer goed afgepaald worden.
BLACKEDquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze is net zo fragiel als haar huisquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Aan jou de eer...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Maar ja wie klimt daar vrijwillig bovenop?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
die had tenminste een grap.quote:
Heijemansquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ja wie klimt daar vrijwillig bovenop?
@Zipportal @zelfpijpertquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuker dan dat kut slash en hack spel van jou.
ZIPPORTALED
Nounounou...quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuker dan dat kut slash en hack spel van jou.
ZIPPORTALED
Vol gas terug naar Amsterdamquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Jort vindt al dat pleb om zich heen maar niets.
Weer Loppersumquote:
hij rijdt rode dieselquote:
Goed idee, maar in mijn ogen een nog beter idee, de verhoogde (gas)energierekeningen ipv belastingen rechtstreeks overmaken naar de gedupeerden, wat trouwens toch al gaat gebeuren.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:15 schreef MakkieR het volgende:
Wat de provincie Groningen het beste zou kunnen doen als het achter het volk staat, is gewoon een rekening openen onder de naam van de provincie Groningen, daar wordt dan uitgenodigd al je belastingen te betalen dat samen met alle verkeersboetes en elke andere vorm dat geld van de staatskas is. De provincie houdt het geld vast, net zo lang tot de overheid zijn afspraken nakomt. En als de incasso aanklopt bij de burger, wat ik betwijfel, want de provincie maakt bekend dat hun belasting op de rekening staat van de provincie, dat de burger de rekening verwijst naar de provincie, Daar staat uw geld meneer de belastinginspecteur, kom het daar maar halen.
Ik denk dat juist de provincie Groningen zelf een vuist moet maken richting de overheid. Immers de overheid kan keihard op de vingers slaan van een individueel, maar tegenover een provincie wordt het moeilijker je belastinggeld te verhalen wat echt in de honderden miljoenen gaat lopen, als je alle soorten belasting van burgers en bedrijven inhoud, die solidair zijn met het Groningse probleem, en ik neem aan, dat iedereen dat is in Groningen. Burgerlijke ongehoorzaamheid is hierbij een fantastisch wapen, maar ik zou wel adviseren om dit provinciaal te doen en dus een prima campagne onderwerp, waarmee je actie kunt voeren. Het gaat hierbij vooral om een signaal af te geven richting de overheid "Wij pikken het niet meer langer, dus pikken wij jullie Belastinggeld in." Daar raak je denk ik de overheid het hardst mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Goed idee, maar in mijn ogen een nog beter idee, de verhoogde (gas)energierekeningen ipv belastingen rechtstreeks overmaken naar de gedupeerden, wat trouwens toch al gaat gebeuren.
Dat is idd belangrijkste bij een presentator. Geil je nog wel op Pauw?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:07 schreef funnywell het volgende:
Die Jinek heeft de tand des tijds niet goed doorstaan, vroeger kon ik er nog wel op geilen maar nu krijg ik er een slappe ervan.
Nee ben hetero, helaas. Maar Jinek is volgens mij een vrouw, of was?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat is idd belangrijkste bij een presentator. Geil je nog wel op Pauw?
Ja vind ik ook. Gauw Jeroen terug.quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:12 schreef Zipportal het volgende:
Vind het maar een mager showtje tot nu toe.
Nadia al eens gezien?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:07 schreef funnywell het volgende:
Die Jinek heeft de tand des tijds niet goed doorstaan, vroeger kon ik er nog wel op geilen maar nu krijg ik er een slappe ervan.
Het zit wel diep bij jou he?quote:
Twee totaal onrealistische voorstellen voor mij.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:59 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
harder doorrijden of een kortere sauna nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |