Wel er bovenop. En deken jatten. En voeten jagen. Niet lief eronder erbijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:03 schreef Sarabi het volgende:
Willen de katten anders niet mee onder het dekentje?
1 van onze katten is wel zo gek dat ie er onder kruipt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:04 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Wel er bovenop. En deken jatten. En voeten jagen. Niet lief eronder erbij
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef quickstepster het volgende:
[..]
@:Restyler, dus je zit een avond alleen?
Hier ligt ze alleen eronder als ik weg benquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:04 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Wel er bovenop. En deken jatten. En voeten jagen. Niet lief eronder erbij
Ben nog wel even bij haar thuis geweest toen ze al weg was. Parkeer mijn auto de laatste tijd telkens bij haar appartementencomplex, omdat dit bewaakt is. Om er in te komen heb je een sleutel nodig, dus heeft ze me haar sleutel geleend.quote:
Schattig!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:17 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ben nog wel even bij haar thuis geweest toen ze al weg was. Parkeer mijn auto de laatste tijd telkens bij haar appartementencomplex, omdat dit bewaakt is. Om er in te komen heb je een sleutel nodig, dus heeft ze me haar sleutel geleend.
Dus vanmiddag de sleutel bij haar op tafel gelegd en toen zag ik dat er nog wat afwas stond. Lief dat ik ben en denkend aan m'n vriendin die om half één thuis komt ofzo, heb ik haar afwas even gedaan zodat de in een schoon huis thuis komt vanavond.
Ahhhh. Ik zat net bijna te janken bij een filmpje op fb. Emo avond voor onsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zakdoekjestekortaflevering van Grey's Anatomy
Deze was wel confronterend even......snifsnotter...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ahhhh. Ik zat net bijna te janken bij een filmpje op fb. Emo avond voor ons
Aah dat is zo lief !quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:17 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ben nog wel even bij haar thuis geweest toen ze al weg was. Parkeer mijn auto de laatste tijd telkens bij haar appartementencomplex, omdat dit bewaakt is. Om er in te komen heb je een sleutel nodig, dus heeft ze me haar sleutel geleend.
Dus vanmiddag de sleutel bij haar op tafel gelegd en toen zag ik dat er nog wat afwas stond. Lief dat ik ben en denkend aan m'n vriendin die om half één thuis komt ofzo, heb ik haar afwas even gedaan zodat de in een schoon huis thuis komt vanavond.
Vriendin heeft me uitgenodigd om vanavond en morgenavond bij haar te eten. Daarnaast werken en sporten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 06:55 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Daar gaan we weer. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik moet helaas werken, maar gelukkig wel thuis!
Mogguh!quote:Op woensdag 13 maart 2019 06:55 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Daar gaan we weer. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik moet helaas werken, maar gelukkig wel thuis!
Als je bedoelt blegh dan ja.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:59 schreef pitebuell85 het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n geweldige topdag vandaag?
Dit ja........en wetende dat Yasmin veel beter weer heeft nuquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:16 schreef quickstepster het volgende:
Blergh is best accuraat ja. Heb de neiging om met een thermos koffie/warme chocomel in bed te duiken en niet meer onder de deken uit te komen
Oeh leukleuk!!quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:54 schreef Sarabi het volgende:
Mwah gewoon een gemiddelde dag. De avond wordt wel leuker want danstrainingEn waarschijnlijk een nieuw kostuum passen.
Nice!! Wordt het toch nog een mooie dag vandaagquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:00 schreef quickstepster het volgende:
Perfecte film voor bij dit weer!
Ik ben happy. Zojuist mijn 5e hands paraplubak/kolenkit binnengekregen. Hij is mooi van lelijkheid en past perfect
Dat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je bedoelt blegh dan ja.....
Leuk !quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:00 schreef quickstepster het volgende:
Perfecte film voor bij dit weer!
Ik ben happy. Zojuist mijn 5e hands paraplubak/kolenkit binnengekregen. Hij is mooi van lelijkheid en past perfect
Gisteren ben ik nog buiten geweest......vandaag kan ik de hele dag al bijna niet door de ramen kijken van de regen.......quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoveel verschil is er niet met gisteren, het is net zo slecht weer
Hier ook alleen maar regenquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gisteren ben ik nog buiten geweest......vandaag kan ik de hele dag al bijna niet door de ramen kijken van de regen.......
QS.......dat klinkt als een stille samenwoonhint
Kolenkitquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:43 schreef quickstepster het volgende:
Vriend roept net dat de kolenkit besties kan worden met zijn tafeltje (hij heeft ooit een bijzettafeltje gered met stenen blad, ook een mooi van lelijkheid ding).![]()
Wij zouden samen echt de meest vreemde dingen in huis zetten/verzamelen
Welke kleur ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ben wel blij dat de passepartouts die ik gekozen heb zo goed als dezelfde kleur hebben als de muurkleur die ik heb uitgekozen.
Ik ga van t zomer mijn slaapkamer schilderen. Nu al zin in.
Blauwquote:
Ja in mijn hoofd is t ook supermooi en meestal vertaalt zich dat ook naar een mooi resultaatquote:
Jaaa! Het is een oude roodkoperen kit, met geelkoper hengsel en handvat en hij is superbewerkt. Briljant!quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
QS.......dat klinkt als een stille samenwoonhint
Ben benieuwd naar het resultaat!quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja in mijn hoofd is t ook supermooi en meestal vertaalt zich dat ook naar een mooi resultaat.
Planten ook al uitgezocht.
Prachtigquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:46 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Jaaa! Het is een oude roodkoperen kit, met geelkoper hengsel en handvat en hij is superbewerkt. Briljant![..]jij leest overal hints in
Hihiquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:46 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Jaaa! Het is een oude roodkoperen kit, met geelkoper hengsel en handvat en hij is superbewerkt. Briljant![..]jij leest overal hints in
Is lastig. Ze heeft nu een eenpersoonsbed en niet heel veel ruimte voor een tweepersoonsbed. Dus zouden dan eerst haar eenpersoonsbed moeten verplaatsen naar mijn appartement, vervolgens haar kast moeten verplaatsen zodat er wat meer ruimte is en dan mijn tweepersoonsbed verplaatsen van mijn naar haar appartement.quote:
Ik krijg het idee bij jou dat je hele huis vol staat met creatieve dingen die je allemaal maaktquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ben wel blij dat de passepartouts die ik gekozen heb zo goed als dezelfde kleur hebben als de muurkleur die ik heb uitgekozen.
Ik ga van t zomer mijn slaapkamer schilderen. Nu al zin in.
I knowquote:
Je krabbelt alweer terug inmiddels?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:16 schreef Restyler het volgende:
[..]
Is lastig. Ze heeft nu een eenpersoonsbed en niet heel veel ruimte voor een tweepersoonsbed. Dus zouden dan eerst haar eenpersoonsbed moeten verplaatsen naar mijn appartement, vervolgens haar kast moeten verplaatsen zodat er wat meer ruimte is en dan mijn tweepersoonsbed verplaatsen van mijn naar haar appartement.
Say what?quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Ach wij hebben de eerste 4 jaar ook in een 1 persoonsbed geslapengaat goed
Wat, dat lijkt mij echt onconfortabel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Alles bijpassend dus, wat leukquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blauw. En de lijsten worden rose goud.
Het kleurschema voor mijn slaapkamer is blauw/wit/rose goud met hout. Mijn nieuwe bed (boxspring) is wit en het hoofdbord wordt hout, die staat dan tegen een donkerblauwe muur. De accenten worden rose goud en mijn nachtkastjes wit met rose gouden accenten
.
Er is nooit iemand uitgevallen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
Je bedoelt dat er dan maar 1 iemand uit kan vallen?
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar fijn is toch echt wat anders, gewoon 4 jaar lang....quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kan echt heel goed hoor........hier alleen ooit een keer doorheengezakt......
Ik heb al moeite met een normaal 2 persoons bed. Ik heb mijn ruimte nodig (ook al ben ik smal) en wil het liefst slapen zonder dat iemand aan me zit. Hooguit dat ik een hand op mijn partner legquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Joh als je nog jong en verliefd bent maakt dat echt helemaal niks uit! Nu slaap ik al 15 jaar alleen in een tweepersoons bed dus nu zou ik met z'n tweeën al niet tof vinden laat staan in een eenpersoonsbedquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:33 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar fijn is toch echt wat anders, gewoon 4 jaar lang....
We hadden een lange afstandsrelatie dus ging wel over maar 3 a 4 nachten per week.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:33 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar fijn is toch echt wat anders, gewoon 4 jaar lang....
Normaal postuur.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er is nooit iemand uitgevallen.
Ik weet niet hoe breed jij bent? Maar wij zijn zeker niet de slankste en nooit problemen mee gehad.
Ik ook ha haquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:43 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb nu voor het eerst een bed van 180cm breed. Heeeeeeerlijk. Als ik alleen slaap rol ik soms het hele bed door
Mijn bed is 2 bij 2....en ik slaap alleenquote:Op woensdag 13 maart 2019 15:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hadden een lange afstandsrelatie dus ging wel over maar 3 a 4 nachten per week.
Google heeftweet tegenwoordig alles toch.quote:Op woensdag 13 maart 2019 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een foto van mij??
Purritoquote:
Na deze week nog maar 2 weekjes wachtenquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vijf weken alweer......maar dat weekje vrij komt al in de buurt toch?
Dat is wel meteen een goede test inderdaad......gewoon heerlijk van genieten!quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:17 schreef quickstepster het volgende:
Zeker naar zulke leuke dingen. Verlof. Minimaal acht nachten tegen mijn lief aan kunnen kruipen. Leuke dingen met hem doen. Normale dingen zoals schoonmaken en koken samen doen, zoals gewone koppels.![]()
Denk dat ik daarna niet meer zonder wil
Mannuh.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, wel leukere dingen te bedenken
Meteen kleffen als het goed klikt toch??quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je gaat toch niet eerst kleffen, dat is pas als laatste
Bluf dat je dit meent en alle contact met mannen per direct verbreekt.quote:
Kleffen kan altijdquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je gaat toch niet eerst kleffen, dat is pas als laatste
Ik bedoelde vooral dat mannuh zo anders kunnen denken dan vrouwen.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bluf dat je dit meent en alle contact met mannen per direct verbreekt.
Veel praktischer idd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik bedoelde vooral dat mannuh zo anders kunnen denken dan vrouwen.....
Juist niet, vastbinden zodat ze niet wegrent.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meteen kleffen als het goed klikt toch??
Mijn beeld is dat ze dat alleen maar leuk vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
Juist niet, vastbinden zodat ze niet wegrent.
Whahahaquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist niet, vastbinden zodat ze niet wegrent.
Pi-dag? Als in het getal pi?quote:Op donderdag 14 maart 2019 06:06 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen liefjes, fijne pi-dag!
Alsof zo'n beest dat begrijptquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:29 schreef quickstepster het volgende:
Mijn jongste kater is vandaag jarig, dus ik heb sowieso een geldig excuus
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 maart 2019 07:29 schreef quickstepster het volgende:
Daar gaat het dus mis, dat is namelijk niet de bedoeling.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn beeld is dat ze dat alleen maar leuk vinden.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 maart 2019 07:29 schreef quickstepster het volgende:
Niet de bedoeling?quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis, dat is namelijk niet de bedoeling.
-----
Hoezo is er een excuus nodig voor taart?
En dan mogen wij het niet leuk vinden.....flauw hoorquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, de sadist in mij vindt dat soms wel leuk namelijk.
Nee, jullie hadden je klef momentje toch al.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dan mogen wij het niet leuk vinden.....flauw hoor
Ha ha okee okeequote:Op donderdag 14 maart 2019 11:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, jullie hadden je klef momentje toch al.
Mag het niet alletwee?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, jullie hadden je klef momentje toch al.
Ik doe denk ik ook een dutje zometeen.....quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:15 schreef Mo0nlight het volgende:
Straks even heerlijk onder mn dekentje slapen
Slaaplekkerquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik doe denk ik ook een dutje zometeen.....
Dat is wel een druk weekend! Veel plezier alvastquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:39 schreef Restyler het volgende:
Gossie wat heb ik het ook altijd druk.
Vandaag tot 17:00 werken, daarna naar vriendin tot laat in de avond.
Morgenvroeg rond 07:00 richting Utrecht en om 19:00 weer thuis, daarna naar vriendin tot laat in de avond.
Zaterdag ochtend uitslapen (), sporten, vervolgens met schoonvader wat meubels van vriendin naar de stort brengen en in de avond met een vriend party hardy.
Zondag hele dag met/bij vriendin.
Wat is jullie planning voor het weekend?
Das het voordeel van alles teruggekeken hebben... Ik mis het iets minder!quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weet het eigenlijk nog niet voor komend weekend....eerste zaterdagavond zonder wie is de mol
Ha ha ik vermaak me evengoed wel hoor, maar tis altijd even een bummer als het seizoen weer afgelopen isquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Das het voordeel van alles teruggekeken hebben... Ik mis het iets minder!
Volg je de Vlaamse versie al?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weet het eigenlijk nog niet voor komend weekend....eerste zaterdagavond zonder wie is de mol
https://www.vier.be/de-molquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee.....welke zender is dat?
Aah thnxxx! Heb de link bij m'n favorieten gezetquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
https://www.vier.be/de-mol
Wij moeten het online volgen
Aha okee......morgen even op m'n gemak kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Je moet wel een account maken om te kunnen kijken maar dat is gratis
Welk weekend?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:39 schreef Restyler het volgende:
Gossie wat heb ik het ook altijd druk.
Vandaag tot 17:00 werken, daarna naar vriendin tot laat in de avond.
Morgenvroeg rond 07:00 richting Utrecht en om 19:00 weer thuis, daarna naar vriendin tot laat in de avond.
Zaterdag ochtend uitslapen (), sporten, vervolgens met schoonvader wat meubels van vriendin naar de stort brengen en in de avond met een vriend party hardy.
Zondag hele dag met/bij vriendin.
Wat is jullie planning voor het weekend?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:45 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb ik de foto's gemist?
Niet alleen komend weekend😕quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij moet werken komend weekend?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn al een week daar en is nog niks gebeurd
Het wordt leuker hoor......blijven kijken komende wekenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef madam-april het volgende:
[..]Ze proberen nu ook echt gewoon drama te creëren
Dat sowiesoquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het wordt leuker hoor......blijven kijken komende weken
Nou ze hadden echt wel meer kunnen knippen in de beelden en ze al na 2 dagen kunnen laten vreemdgaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:08 schreef madam-april het volgende:
[..]Ze proberen nu ook echt gewoon drama te creëren
Niet zo ongeduldig ha haquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou ze hadden echt wel meer kunnen knippen in de beelden en ze al na 2 dagen kunnen laten vreemdgaan
Jawelquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig ha ha
Lekker een beetje de spanning opbouwen is toch veel leuker......quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel
Hoe eerder ze wat doen hoe meer tegenreactie er komt
Waarom nou spanning opbouwen, gewoon hoppa meteen actie.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker een beetje de spanning opbouwen is toch veel leuker......
Omdat ze anders maar twee afleveringen kunnen uitzendenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom nou spanning opbouwen, gewoon hoppa meteen actie.
Gewoon 2-3dagen rustig en dan mogen de orgies wel beginnen hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat ze anders maar twee afleveringen kunnen uitzenden
Maar dit echt.......die ene dame met dat accent......niet om aan te horen.....en dan ook allemaal zo van: ik heb hem echt binnen handbereik hoor!quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon 2-3dagen rustig en dan mogen de orgies wel beginnen hoor.
Hoewel zien hoe die verleiders(sters) zich voor lul zetten ook wel amusant is om te zien.
Die met dat rode haar zeker. Die is inderdaad wel ranzig ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dit echt.......die ene dame met dat accent......niet om aan te horen.....en dan ook allemaal zo van: ik heb hem echt binnen handbereik hoor!
Ranzig nog welquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die met dat rode haar zeker. Die is inderdaad wel ranzig ja.
Maargoed de meeste hebben 0 inhoud.
Neehoor, gewoon geen zin in fok op het moment. Duikt vanzelf wel weer op.quote:
Niet dan? Juist door hoe ze doet is ze gewoon enorm onaantrekkelijk. Allemaal wel eigenlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ranzig nog wel![]()
Maar inderdaad.......boh het zal je dochter zijn die je zo op tv ziet......
Ik gebruik ranzig vooral 8n combinatie met eten......niet zo zeer in combinatie met mensenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon geen zin in fok op het moment. Duikt vanzelf wel weer op.[..]
Niet dan? Juist door hoe ze doet is ze gewoon enorm onaantrekkelijk. Allemaal wel eigenlijk.
Oh dat sowieso, maar ik heb niet het idee dat die ouders dat erg vinden, toch vaak apart volk.
Kan uitstraling toch ook zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik gebruik ranzig vooral in combinatie met eten......niet zo zeer in combinatie met mensen
Moet altijd wel lachen om dat soort types, zo naief.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze zijn niet aantrekkelijk nee die dames.......die jongens trouwens ook niet
Heerlijk hè!quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om dat soort types, zo naief.
Wat voor bier staat er op de planning?quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:23 schreef Sarabi het volgende:
Dit weekend weer 2x bier brouwen
En verder even op bezoek bij een vriendin en haar kindje
Maar al die liters drank dan ook.......quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke aflevering dan sterven er weer een aantal hersencellen af ja.
Ik bedoelde hier van dat gelul van die verleidsters.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar al die liters drank dan ook.......![]()
Oooh.......dan gaat het hard ja.......quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik bedoelde hier van dat gelul van die verleidsters.
Een weizen ipa en een quadruplequote:Op donderdag 14 maart 2019 22:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat voor bier staat er op de planning?
Scheelt dat er een overvloed aan is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oooh.......dan gaat het hard ja.......![]()
Trustenquote:
Dat kan ik van hier af niet beoordelenquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt dat er een overvloed aan is.[..]
Trusten
Jeetje bedankt, ik zie het nu pas.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:00 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allhet is alweer vrijdag!
Dat zou wel een heel goed idee zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.......kan iemand die kraan buiten even uitzetten.......![]()
Ik heb vanmiddag vrij om m'n paspoort op te kunnen halenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hopen dan maar inderdaad......ben hier wel klaar mee nu.....
Moet ik vanmiddag nog even helpen met werken QS, zodat je op tijd naar je vriendje kunt?
Ha ha goedzo!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:03 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag vrij om m'n paspoort op te kunnen halen
Komt goed uit dus
Veel plezier !quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:21 schreef quickstepster het volgende:
Tas is ook al ingepakt, sta te trappelen.
Nat broekjequote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:21 schreef quickstepster het volgende:
Tas is ook al ingepakt, sta te trappelen.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
Niet goed genoeg?
Volgende week komt er weer wat zon.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel hoor.......maar kan niet wachten tot de echte lente
Waar is de tandartsassistente wanneer je haar nodig hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel hoor.......maar kan niet wachten tot de echte lente
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Waar is de tandartsassistente wanneer je haar nodig hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:11 schreef Mo0nlight het volgende:
Het is de hele week al ''onder een dekentje liggen' weer...
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:11 schreef Mo0nlight het volgende:
Het is de hele week al ''onder een dekentje liggen' weer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:53 schreef S95Sedan het volgende:
NatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En lui.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
vooral gewoon lekker knus.....
Net pas thuis, was iets ophalen. Zo even bedenken wat te eten.quote:
Blijft een leuke filmquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier net Top Gun gekeken en zometeen lekker m'n slaapmandje in......
Ik sta al 25 jaar vroeg op voor de F1quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Was het de moeite waard om te vroeg wakker te worden voor Max?
Oh nou ja......je snapte wat ik bedoelde ha haquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik sta al 25 jaar vroeg op voor de F1dus niets met Max te maken
Maar hij deed het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gaaf hequote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb eindelijk de Vlaamse widm gekeken.....spannend!!
Heb al andere caffeinequote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kopje koffie?![]()
Fijn dat je weer hier bent Hestia, dikke knuffel voor jou!
Nee bah, dan kan je net zo goed een bak suiker drinkenquote:
Heb het nooit op, lijkt me heel vies......quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee bah, dan kan je net zo goed een bak suiker drinken
Hoewel cola ook aardig in de buurt komt.
Ja dat was wel spannendquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zou zo ontzettend door de mand vallen bij die schermen
Wel een aantal ha haquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat was wel spannend
Heb je al verdenkingen?
Probeer sowieso niet teveel van die troep (frisdrank) te drinken. Maar nu was het in de aanbieding dus dan heb ik weer voor een paar maanden genoegquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb het nooit op, lijkt me heel vies......
Vind het op z'n tijd wel lekker, maar niet elke dagquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Probeer sowieso niet teveel van die troep (frisdrank) te drinken. Maar nu was het in de aanbieding dus dan heb ik weer voor een paar maanden genoeg
Ja dat dus, beetje afwisselenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind het op z'n tijd wel lekker, maar niet elke dag
Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zin in een middagdutje nu.....
Ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zin in een middagdutje nu.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |