Maar al die liters drank dan ook.......quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke aflevering dan sterven er weer een aantal hersencellen af ja.
Ik bedoelde hier van dat gelul van die verleidsters.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar al die liters drank dan ook.......![]()
Oooh.......dan gaat het hard ja.......quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik bedoelde hier van dat gelul van die verleidsters.
Een weizen ipa en een quadruplequote:Op donderdag 14 maart 2019 22:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat voor bier staat er op de planning?
Scheelt dat er een overvloed aan is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oooh.......dan gaat het hard ja.......![]()
Trustenquote:
Dat kan ik van hier af niet beoordelenquote:Op donderdag 14 maart 2019 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt dat er een overvloed aan is.[..]
Trusten
Jeetje bedankt, ik zie het nu pas.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:00 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allhet is alweer vrijdag!
Dat zou wel een heel goed idee zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.......kan iemand die kraan buiten even uitzetten.......![]()
Ik heb vanmiddag vrij om m'n paspoort op te kunnen halenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hopen dan maar inderdaad......ben hier wel klaar mee nu.....
Moet ik vanmiddag nog even helpen met werken QS, zodat je op tijd naar je vriendje kunt?
Ha ha goedzo!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:03 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag vrij om m'n paspoort op te kunnen halen
Komt goed uit dus
Veel plezier !quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:21 schreef quickstepster het volgende:
Tas is ook al ingepakt, sta te trappelen.
Nat broekjequote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:21 schreef quickstepster het volgende:
Tas is ook al ingepakt, sta te trappelen.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
Niet goed genoeg?
Volgende week komt er weer wat zon.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel hoor.......maar kan niet wachten tot de echte lente
Waar is de tandartsassistente wanneer je haar nodig hebt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel hoor.......maar kan niet wachten tot de echte lente
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Waar is de tandartsassistente wanneer je haar nodig hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:11 schreef Mo0nlight het volgende:
Het is de hele week al ''onder een dekentje liggen' weer...
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:11 schreef Mo0nlight het volgende:
Het is de hele week al ''onder een dekentje liggen' weer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:53 schreef S95Sedan het volgende:
NatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En lui.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
vooral gewoon lekker knus.....
Net pas thuis, was iets ophalen. Zo even bedenken wat te eten.quote:
Blijft een leuke filmquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier net Top Gun gekeken en zometeen lekker m'n slaapmandje in......
Ik sta al 25 jaar vroeg op voor de F1quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Was het de moeite waard om te vroeg wakker te worden voor Max?
Oh nou ja......je snapte wat ik bedoelde ha haquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik sta al 25 jaar vroeg op voor de F1dus niets met Max te maken
Maar hij deed het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gaaf hequote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb eindelijk de Vlaamse widm gekeken.....spannend!!
Heb al andere caffeinequote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kopje koffie?![]()
Fijn dat je weer hier bent Hestia, dikke knuffel voor jou!
Nee bah, dan kan je net zo goed een bak suiker drinkenquote:
Heb het nooit op, lijkt me heel vies......quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee bah, dan kan je net zo goed een bak suiker drinken
Hoewel cola ook aardig in de buurt komt.
Ja dat was wel spannendquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zou zo ontzettend door de mand vallen bij die schermen
Wel een aantal ha haquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat was wel spannend
Heb je al verdenkingen?
Probeer sowieso niet teveel van die troep (frisdrank) te drinken. Maar nu was het in de aanbieding dus dan heb ik weer voor een paar maanden genoegquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb het nooit op, lijkt me heel vies......
Vind het op z'n tijd wel lekker, maar niet elke dagquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Probeer sowieso niet teveel van die troep (frisdrank) te drinken. Maar nu was het in de aanbieding dus dan heb ik weer voor een paar maanden genoeg
Ja dat dus, beetje afwisselenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind het op z'n tijd wel lekker, maar niet elke dag
Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zin in een middagdutje nu.....
Ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zin in een middagdutje nu.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |