Ik doe denk ik ook een dutje zometeen.....quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:15 schreef Mo0nlight het volgende:
Straks even heerlijk onder mn dekentje slapen
Slaaplekkerquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik doe denk ik ook een dutje zometeen.....
Dat is wel een druk weekend! Veel plezier alvastquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:39 schreef Restyler het volgende:
Gossie wat heb ik het ook altijd druk.
Vandaag tot 17:00 werken, daarna naar vriendin tot laat in de avond.
Morgenvroeg rond 07:00 richting Utrecht en om 19:00 weer thuis, daarna naar vriendin tot laat in de avond.
Zaterdag ochtend uitslapen (), sporten, vervolgens met schoonvader wat meubels van vriendin naar de stort brengen en in de avond met een vriend party hardy.
Zondag hele dag met/bij vriendin.
Wat is jullie planning voor het weekend?
Das het voordeel van alles teruggekeken hebben... Ik mis het iets minder!quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weet het eigenlijk nog niet voor komend weekend....eerste zaterdagavond zonder wie is de mol
Ha ha ik vermaak me evengoed wel hoor, maar tis altijd even een bummer als het seizoen weer afgelopen isquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Das het voordeel van alles teruggekeken hebben... Ik mis het iets minder!
Volg je de Vlaamse versie al?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weet het eigenlijk nog niet voor komend weekend....eerste zaterdagavond zonder wie is de mol
https://www.vier.be/de-molquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee.....welke zender is dat?
Aah thnxxx! Heb de link bij m'n favorieten gezetquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
https://www.vier.be/de-mol
Wij moeten het online volgen
Aha okee......morgen even op m'n gemak kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Je moet wel een account maken om te kunnen kijken maar dat is gratis
Welk weekend?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:39 schreef Restyler het volgende:
Gossie wat heb ik het ook altijd druk.
Vandaag tot 17:00 werken, daarna naar vriendin tot laat in de avond.
Morgenvroeg rond 07:00 richting Utrecht en om 19:00 weer thuis, daarna naar vriendin tot laat in de avond.
Zaterdag ochtend uitslapen (), sporten, vervolgens met schoonvader wat meubels van vriendin naar de stort brengen en in de avond met een vriend party hardy.
Zondag hele dag met/bij vriendin.
Wat is jullie planning voor het weekend?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:45 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb ik de foto's gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |