aso's jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 06:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Alleen jammer van de mensen die er vaak in rijden.
BMW rijder gespotquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen met gevoel voor stijl, sportiviteit en luxe.
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 06:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Alleen jammer van de mensen die er vaak in rijden.
Dikke VVD'ers, patserige tokkies en piemolcompenseerders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Nissanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik word er ook niet koud of warm van.
En gillen dat ze deed.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leukste van het filmpje in de OP ws dat ze omviel en je haar vetkwabben zag.
Slapen is ook sport toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Toch probeer je het elke nacht weer?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sowieso! Wederom geen persoonlijk record verbroken vannacht
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:14 schreef Trashcanman het volgende:
Je auto sportief noemen is wel een beetje een contradictio in terminis btw.
Autoloos persoon gespot.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:14 schreef Trashcanman het volgende:
Je auto sportief noemen is wel een beetje een contradictio in terminis btw.
Mehquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als ik dan toch auto's moet roepen dan chev impala of Opel rekord c coupe
Ligt er beetje aan welke je wil rijden en wat je er aan uit wil geven. Ik heb er voor gekozen zo goedkooop mogelijk te rijden voor dit moment, dus aantal auto’s vielen toen al snel af.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ghehe heb geen BMW momenteel, wel vaak gereden. Vind het fijne auto’s maar onbetaalbaar in de lease.
Ik kies altijd zo duur mogelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan welke je wil rijden en wat je er aan uit wil geven. Ik heb er voor gekozen zo goedkooop mogelijk te rijden voor dit moment, dus aantal auto’s vielen toen al snel af.
Een motor is wat dat betreft nog beter.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klopt heb hem niet nodig. Autorijden vind ik overigens wel relaxed en leuk.
Ik word steeds om zes uur wakker, ben het zo beu.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sowieso! Wederom geen persoonlijk record verbroken vannacht
Mooie tijd om aan het werk te gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word steeds om zes uur wakker, ben het zo beu.
Veertien-urige werkdag zekerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooie tijd om aan het werk te gaan
Het is me te druk geworden om autorijden nog leuk te vinden meestal eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klopt heb hem niet nodig. Autorijden vind ik overigens wel relaxed en leuk.
Die stad is niet handig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:30 schreef Allures het volgende:
Ik vind auto's ook niet altijd heel handig
Voor je hier de stad uit bent of hem bij terugkomst weer op zijn plek hebt... dan was ik met de trein/fiets al haast op de bestemming
Dit deel van Utrecht is één grote file. Nergens goed voor een auto. Voor incidentele ritjes naar de IKEA heb ik de GreenWheels.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is me te druk geworden om autorijden nog leuk te vinden meestal eigenlijk.
Stad, snelweg, dorp en ook het buitengebied hier, ik vind het nog maar zelden ergens 'lekker relaxed rijden'.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit deel van Utrecht is één grote file. Nergens goed voor een auto. Voor incidentele ritjes naar de IKEA heb ik de GreenWheels.
Groningen en Friesland en net over de grens in Duitsland, lekker scheuren met bochten enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stad, snelweg, dorp en ook het buitengebied hier, ik vind het nog maar zelden ergens 'lekker relaxed rijden'.
Hihiquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:50 schreef Chia het volgende:
In het gunstigste geval doe ik er met de auto 1,5 x zo lang over naar mijn werk in vergelijking met de fiets. Nu is dat minutenwerk, dus dat loopt ook wel snel op, maar toch.
Ik moet de auto op minimaal 400 meter afstand parkeren, de rest staat allemaal vol. Het is 600 meter naar mn werk. Niet dat ik een auto heb maar toch. Die 3 minuten fietsen is moeilijk te verslaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:50 schreef Chia het volgende:
In het gunstigste geval doe ik er met de auto 1,5 x zo lang over naar mijn werk in vergelijking met de fiets. Nu is dat minutenwerk, dus dat loopt ook wel snel op, maar toch.
De hele week bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh ja, vergeten dat ze het hele kantoor verbouwen. Maar wat meer thuiswerken de komende weken
Jezus mensen die buiten Utrecht moeten zijn, bah.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit deel van Utrecht is één grote file. Nergens goed voor een auto. Voor incidentele ritjes naar de IKEA heb ik de GreenWheels.
auto is bij mij een half uur, OV een uur, fiets ga ik niet eens proberenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:50 schreef Chia het volgende:
Koffersorteerders staan duidelijk weer het laagst op de apenrots als je zo ver moet parkerenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zou met de auto wel iets sneller zijn, maar dan moet ik op een of ander ver weg parkeerplaats parkeren en een bus nemen om weer op Schiphol te komen![]()
Ik kan wel fatsoenlijk parkeren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet de auto op minimaal 400 meter afstand parkeren, de rest staat allemaal vol. Het is 600 meter naar mn werk. Niet dat ik een auto heb maar toch. Die 3 minuten fietsen is moeilijk te verslaan.
Ja, parkeerplekken op het kort parkeren dek zijn nogal prijzigquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Koffersorteerders staan duidelijk weer het laagst op de apenrots als je zo ver moet parkeren
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:19 schreef TaMieke het volgende:
Ach wat jammer nou. Het samenwonen is alweer voorbij
Is ie weer naar huis of is de relatie over?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:19 schreef TaMieke het volgende:
Ik doe ook maar wat he, ik weet het ook allemaal niet. Probeer gewoon te doen alsof ik precies weet waar dit overgaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Niemand wil zeggen of dit over Hestia gaat
Met slaande ruzie vertrokken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ie weer naar huis of is de relatie over?
Is het ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik doe ook maar wat he, ik weet het ook allemaal niet. Probeer gewoon te doen alsof ik precies weet waar dit overgaat.
Maar als ontluikende liefde stukloopt doordat het weer een engerd is vind ik dat wel sneu ja.
Naar welk festival ga je?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:29 schreef Samzz het volgende:
Als mijn passe partouts vandaag bezorgd worden zou ik zo blij zijn.
domtoren ik ben niet dom hoor je ik ben slimquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:29 schreef MCH het volgende:
Het is wel leuk om te lezen dat vooral de hopeloze singles weer opgeven op iemand die tenminste de domtoren heeft kunnen beklimmen
Verrassend ook, wel sneu.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:19 schreef TaMieke het volgende:
He hoe kon die uberhaubt al samenwonen? Die vorige verkering is net 2 weken uitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Niemand wil zeggen of dit over Hestia gaat
gewoon de voordeur open laten staanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:47 schreef Allures het volgende:
[..]
He hoe kon die uberhaubt al samenwonen? Die vorige verkering is het 2 weken uit
"Samenwonen", extreem lange date waarbij hij helft van de tijd ziek in bed lag daar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:47 schreef Allures het volgende:
[..]
He hoe kon die uberhaubt al samenwonen? Die vorige verkering is net 2 weken uit
* Fem_LittleLady draait de voordeur op slotquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon de voordeur open laten staan
Jezus. Wat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"Samenwonen", extreem lange date waarbij hij helft van de tijd ziek in bed lag daar.
Je scone was lekkerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:47 schreef Allures het volgende:
[..]
He hoe kon die uberhaubt al samenwonen? Die vorige verkering is net 2 weken uit
Laatste 2 topics ofzo? Gewoon even op 1 pagina zetten en ctrl F op nicknamequote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja geef dan even een indicatie qua topic en post nr
Ik heb haar daar dan ook nog maar even goed op aangesprokenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Tnxik wilde er meer mee geven maar mocht niet!
Volgens mij wordt er juist vaker overhaast samengewoond bij oude mensen. Ook als er kinderen in het spel zijn moet er dan per se na een jaar max. al samengewoond worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:52 schreef Allures het volgende:
Wat is er voortaan toch mis met gewoon een korte date waar je buiten huis een afgebakende activiteit gaat doen en daarna met een kusje naar huis gaat
Ik zal wel oud zijn
Inderdaad, moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:52 schreef Allures het volgende:
Wat is er voortaan toch mis met gewoon een korte date waar je buiten huis een afgebakende activiteit gaat doen en daarna met een kusje naar huis gaat
Ik zal wel oud zijn
Dat heeft mij ook wel eens verbaasdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er juist vaker overhaast samengewoond bij oude mensen. Ook als er kinderen in het spel zijn moet er dan per se na een jaar max. al samengewoond worden.
doe volgende keer wel een high tea alleen voor jou. Dat zal haar lerenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb haar daar dan ook nog maar even goed op aangesproken
dan is er tenminste al een jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er juist vaker overhaast samengewoond bij oude mensen. Ook als er kinderen in het spel zijn moet er dan per se na een jaar max. al samengewoond worden.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:01 schreef Allures het volgende:
[..]
dan is er tenminste al een jaar
Deze kerel ging na date 1 letterlijk niet weg
Na twee jaar samen gaan wonen vind ik logischer dan bij een 'vreemde' ziek op de bank gaan liggenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:01 schreef TaMieke het volgende:
Laatst op een verjaardag werd het raar gevonden dat mensen na 2 jaar nog niet samenwonen. Want ze zijn al 30 geweest, waar wachten ze op?
Die vraag kreeg ik ook regelmatig, zijn nu 6,5 jaar verder en woon nog niet samen, vind het wel fijn zoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:01 schreef TaMieke het volgende:
Laatst op een verjaardag werd het raar gevonden dat mensen na 2 jaar nog niet samenwonen. Want ze zijn al 30 geweest, waar wachten ze op?
Samenwonen is natuurlijk wel de heilige graal.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:01 schreef TaMieke het volgende:
Zou ook gewoon naar huis gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:05 schreef Allures het volgende:
Ik werd bij man wel heeeeel ziek toen we 6 weken aan het daten waren
Ik sliep daar en midden in de nacht werden we opeens allebei kei ziek
Ik heb mijn mama gebeld of ze me kwam halen
Zou het zo weer doen
Ik ga toch niet lopen spugen bij iemand die ik net ken
ja maar dat lukte me toen echt even niet zelfstandig maar ik wist wel 'ik moet hier weg'quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ook gewoon naar huis gaan. Ziek worden kan gebeuren, maar jezus, niks fijner dan je eigen huis als je ziek bent.
Met hulp of alleen, gewoon weg idd. Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:08 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar dat lukte me toen echt even niet zelfstandig maar ik wist wel 'ik moet hier weg'
Maar dat inderdaad
En je gaat toch ook niet aan je date steeds een glaasje water vragen terwijl je ligt te rochelen/spugen en andere oncharmante dingen
Sowiesoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na twee jaar samen gaan wonen vind ik logischer dan bij een 'vreemde' ziek op de bank gaan liggen.
Je moet je er idd wel een toekomst mee kunnen voorstellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:12 schreef Harmankardon het volgende:
Als ik iemand ontmoet en ik kan er niet snel mee samenwonen dan gaat het sws niks worden. Qua klik.
Dat je het niet doet is dan weer heel iets anders.
Ik kan me zo voorstellen dat je, wanneer je iemand echt superleuk vindt, wel snel over dat soort dingen gaat praten. Wel handig dat je een beetje op één lijn ligt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Maar bedoelde te zeggen dat het soms wel lijkt alsof alles in snel tempo moet als je ouder bent
Niet dat ik ervaring mee heb
Tuurlijk. Je moet ook wel op 1 lijn liggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat je, wanneer je iemand echt superleuk vindt, wel snel over dat soort dingen gaat praten. Wel handig dat je een beetje op één lijn ligt.
Niet na één datequote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je moet ook wel op 1 lijn liggen.
Maar.....
dat is wel snelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:21 schreef Samzz het volgende:
Bij mij gaat 't al mis voor het leren kennen.
Nee joh, nergens voor nodig toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:20 schreef ElDinosaur het volgende:
ik snap dat halsoverkop gedrag ook niet. Doe gewoon rustig aan en leer elkaar ff kennen.
Ach ja, dan weet je maar waar je aan toe bent he.quote:
Mooi gesprek voor op de eerste date. Laptop erbij en excelletje erbij om lijstjes op te stellenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Bij samenwonen wil ik eerst wel van alles op papier hebben met name het mijn en het dijn goed beschreven, mocht het misgaan dat dat niet voor strijd gaat zorgen
Je kan het maar op tijd duidelijk hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooi gesprek voor op de eerste date. Laptop erbij en excelletje erbij om lijstjes op te stellen
Gelijk planning opstellen voor ontmoeting met ouders en de eerste zwangerschapquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het maar op tijd duidelijk hebben.
Hoezo? Dat kan toch als het woord samenwonen valt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooi gesprek voor op de eerste date. Laptop erbij en excelletje erbij om lijstjes op te stellen
Dat iddquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:21 schreef Samzz het volgende:
Bij mij gaat 't al mis voor het leren kennen.
Heb ze al met Thijs gedaan via dm denk ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan maar voorbereid zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelijk planning opstellen voor ontmoeting met ouders en de eerste zwangerschap
Heb? But really?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb ze al met Thijs gedaan via dm denk ik
Oeh, durfal.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:29 schreef Chia het volgende:
Ik heb niks op papier. En er is toch niet zoveel te verdelen. Wasmachine en droger van mij (gekregen van mijn opa en oma, dus van mij), allebei eigen pc, tv van hem en de rest van het meubilair is het vooral wie het mee zou kunnen en willen nemen naar een ander stekje.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb ze al met Thijs gedaan via dm denk ik
Oh wow. Not sure if serious...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet of veel mensen jouw raad aannemen.
Gewoon in de nek steken met een pen. Prison style. Opgelostquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:31 schreef Halimede het volgende:
Gewoon nooit samenwonen, probleem opgelost.
Maar even serieus, het is wel een nare situatie en dan maakt het niet uit of iemand een paar dagen is blijven plakken of even een avondje is langsgekomen. Bedreigingen zijn nooit leuk
Moet je wel net een pen kunnen vindenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon in de nek steken met een pen. Prison style. Opgelost
Ja jij bent wel het zonnetje in huis hequote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon in de nek steken met een pen. Prison style. Opgelost
De tijd tikt!!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook wel eens verbaasd
goed geslepen potlood mag ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet je wel net een pen kunnen vinden
Zo is ze.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja jij bent wel het zonnetje in huis he
Vulpotlood en dan steeds een stukje meer er in!quote:
is hosti een ze?quote:
er in rammen en achter op dat dopje blijven klikkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vulpotlood en dan steeds een stukje meer er in!
Nou die klok tikt hier lekker verder in mijn eigen huisjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tijd tikt!!!!
De zandloper lekt!!!
SCHNELLLLL!
Nee. Maar mijn volk zegt nog wel eens liefkozend "ze" tegen andere mannen.quote:
raar volk die brabandersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn volk zegt nog wel eens liefkozend "ze" tegen andere mannen.
Ja, dat bedoelde ik ook!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben aandoenlijk godverdomme.
Ik doelde op een ander volk, want brabanders zouden zeggen "Ons Hosti".quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde op een ander volk, want brabanders zouden zeggen "Ons Hosti".
Lekker knuffelenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben aandoenlijk godverdomme.
Boze baardmensen kunnen meestal goed knuffelen. Plus ik heb de massa van een stervende ster, dwz stevige knuffel.quote:
Daarom, alle ingredienten voor zo'n goeie stevige allesomvattende knuffelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boze baardmensen kunnen meestal goed knuffelen. Plus ik heb de massa van een stervende ster, dwz stevige knuffel.
Verstikkend!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarom, alle ingredienten voor zo'n goeie stevige allesomvattende knuffel
We hadden het over knuffelen, niet over een zwans tegen je huig.quote:
Planeetvernietigendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarom, alle ingredienten voor zo'n goeie stevige allesomvattende knuffel
gewoon dat gezicht stevig tegen die manboobs aan drukken en goed vast houdenquote:
Je bent welkomquote:
Jamaar! Groot breed sterk baard en zo, dat je dna helemaal verpletterd wordt in een bear-hugquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We hadden het over knuffelen, niet over een zwans tegen je huig.
Hallo Galactusquote:
Lekker is datquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar! Groot breed sterk baard en zo, dat je dna helemaal verpletterd wordt in een bear-hug
Lekkerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent welkomzit nu toch alleen
.
Benieuwd of ik een afscheidscadeau krijg vanmiddag.
Door dat gepraat over stevige knuffels en mamboobs heb ik ineens zin in en behoefte aan: FFLLBBRBRBRBRBRBR!quote:
Ja jezus, mens! ben dan ook niet zo GUL!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker is dat. Trouwens, open even je cadeau ofzo
Ja het is natuurlijk wel de klant, niet per se mijn werkgever. Kreeg vrijdag in Maastricht wel mooie bloemen meequote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker.
Een beetje een leuke werkgever doet dat wel toch.
Deze boy heeft ook altijd honger. Niet te stillen. En ik heb ook een kekke hoed.quote:
Kom maarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Door dat gepraat over stevige knuffels en mamboobs heb ik ineens zin in en behoefte aan: FFLLBBRBRBRBRBRBR!
Ja maar toch. Als je er intensief mee samen werkt is dat wel vergelijkbaar toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk wel de klant, niet per se mijn werkgever. Kreeg vrijdag in Maastricht wel mooie bloemen mee.
wel boobs, geen man. ideaalquote:
Ik hoop dat marvel je belt!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deze boy heeft ook altijd honger. Niet te stillen. En ik heb ook een kekke hoed.
Step awaaaaaay from those TITS!quote:
Denk dat ik wel een goede zou zijn in de line-up van het MCU.quote:
Foto van de hoed!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Deze boy heeft ook altijd honger. Niet te stillen. En ik heb ook een kekke hoed.
Ik zou de rol van Wiccan pakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat ik wel een goede zou zijn in de line-up van het MCU.
Altijd goede verhalen. En Rocket zou me mogen.
i don't want toquote:
Stom! Waar was je geflitst? Veel te hard?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bleh. Net geflitst, volgende keer ook voor korte stukken maar even Flitsmeister bekijken. Moest om rijden en mobiele flitser gemist.
Ik word altijd heul kei vaak geflitsts op de Boschdijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bleh. Net geflitst, volgende keer ook voor korte stukken maar even Flitsmeister bekijken. Moest om rijden en mobiele flitser gemist.
Jonge, als je DAT nou nog niet weetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word altijd heul kei vaak geflitsts op de Boschdijk
Op dats tuk dat ie van 70 naar 50 gaat
ik verwacht dat ik binnenkort ook nog wel een paar duitse boetes in de brievenbus krijg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is geen kwestie van wetenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jonge, als je DAT nou nog niet weet![]()
.
20km/u te hard vermoed ik, op de N2.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Stom! Waar was je geflitst? Veel te hard?
Fuck, dat is echt kut. Die stomme N2 ook, je kunt daar HENDIG hard rijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
20km/u te hard vermoed ik, op de N2.
Ai, dat is een durequote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
20km/u te hard vermoed ik, op de N2.
Waze? Is dat de Duitse flitsmeister ?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verwacht dat ik binnenkort ook nog wel een paar duitse boetes in de brievenbus krijg.
waze werkte niet en google maps geeft geeft geen flitsers aan, dus misschien heb ik er een paar te laat gezien
Nee navigatie, blijkbaar ook met flits optiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waze? Is dat de Duitse flitsmeister ?
Nee, is een beetje als Google Maps, en Flitsmeister etc in een. Maar werkt dan in de vorm van crowdsourcing. Dus elke gebruiker is ook een informatiebron.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True. Maar ja, we weten allemaal dat t niet magquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
dit ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, is een beetje als Google Maps, en Flitsmeister etc in een. Maar werkt dan in de vorm van crowdsourcing. Dus elke gebruiker is ook een informatiebron.
Ah oke, dacht dat dat met flitsmeister ook was. Alleen dan dus ook voor buitenlandse flitsers? Tegenwoordig kan je in ieder geval ook met flitsmeister navigeren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, is een beetje als Google Maps, en Flitsmeister etc in een. Maar werkt dan in de vorm van crowdsourcing. Dus elke gebruiker is ook een informatiebron.
Ik denk dat je beter even pauze kan nemen jaquote:
dat wel ja, maar dit was een duitse provicinciale weg. daar mag je 100, als er een afslag aankomt gaat het even terug naar 70 en in dorpjes even 50.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
Cruise control helpt me tegenwoordig wel netjes aan de snelheid te houden.
ben ik ook gewoon niet zo goed inquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter even pauze kan nemen ja
Dat gaat even pijn doenquote:
Hehe, dat is wel genaaid jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel ja, maar dit was een duitse provicinciale weg. daar mag je 100, als er een afslag aankomt gaat het even terug naar 70 en in dorpjes even 50.
en elk dorp had daar natuurlijk een flitspaal
Kut duitsers ook altijdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel ja, maar dit was een duitse provicinciale weg. daar mag je 100, als er een afslag aankomt gaat het even terug naar 70 en in dorpjes even 50.
en elk dorp had daar natuurlijk een flitspaal
nee, kut tomtom. ik heb niks tegen duitsers.quote:
Ik keek net op de site van het OM, en op een 80-weg zonder werkzaamheden lijkt het op een boete van circa ¤150quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat even pijn doen![]()
Was zo goed bezig met sparen de laatste maanden en dit is wel even zuur.
Dat komt omdat je zelf een halve Duitser bentquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, kut tomtom. ik heb niks tegen duitsers.
een kwart maarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zelf een halve Duitser bent
Dat is het fijne van Duitsland ja. De boetes daar zijn haast fooi.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:30 schreef gianni61 het volgende:
maar duitse boetes kan ik meestal wel mee leven. 4 pagina's tekst met een foto en de vraag of je aub 10 euro wil overmaken
Te druk met op hun telefoon kijken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:41 schreef DrMarten het volgende:
Ik las laatst dat de flitspaal bij mij om de hoek voor iets van 15.000 boetes had gezorgd in 2018. Dat is ruim 40 per dagen dat ding staat er toch heel duidelijk langs een lange rechte weg.
Ik snap niet dat mensen daar nog steeds te hard langs rijden
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is het fijne van Duitsland ja. De boetes daar zijn haast fooi.
Mijn broer heeft daar een keer de auto een lang weekend bij het station laten staan zonder te betalen. Moest inderdaad ¤10 betalen
Stopbord negeren is in Nederland ¤140. Collega moest in Duitsland iets van ¤20 betalenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn broer heeft daar een keer de auto een lang weekend bij het station laten staan zonder te betalen. Moest inderdaad ¤10 betalen
Worden schijnbaar al ingezet ter hoogte van de HTC hier op de N2.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
Vind het wel een goede ontwikkeling dat de politie is met nieuwe flitspalen waar ze kunnen zien of je met je telefoon bezig bent.
Er schijnen een aantal proeflocaties te zijn inderdaad, maar nog geen volautomatisch proces wat ik begreepquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Worden schijnbaar al ingezet ter hoogte van de HTC hier op de N2.
Trouwens @ElDinosaur heb de aspergetips er uiteindelijk gewoon de laatste 4/5 minuutjes in de pan bij gedaan, ze waren precies nog knapperig maar wel gaarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef Debsterr het volgende:
Oh man, ik ben gewoon nog tevreden over die risotto van gisteren
Bij elk toilet bezoek wordt je er weer even aan herinnerd?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef Debsterr het volgende:
Oh man, ik ben gewoon nog tevreden over die risotto van gisteren
Dan zou ik er niet zo tevreden over zijn flapdrol.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Bij elk toilet bezoek wordt je er weer even aan herinnerd?
Ik dacht misschien heb je een of andere rare asperge fetisjquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet zo tevreden over zijn flapdrol.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb je een of andere rare asperge fetisj
Ransaap.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb je een of andere rare asperge fetisj
Ik betrap me er wel eens op dat ik op mijn telefoon aan het kijken ben; slechte eigenschap wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
Vind het wel een goede ontwikkeling dat de politie is met nieuwe flitspalen waar ze kunnen zien of je met je telefoon bezig bent.
Da's een kwartier betaald parkeren in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kijken doe ik ook wel eens snel, maar niet schrijven of zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik betrap me er wel eens op dat ik op mijn telefoon aan het kijken ben; slechte eigenschap wel.
Dan is siri handing.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kijken doe ik ook wel eens snel, maar niet schrijven of zo.
Ja, telefoon zit bij mij altijd in houder en kijk wel eventjes als telefoon oplicht met een melding, maar meer meestal niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik betrap me er wel eens op dat ik op mijn telefoon aan het kijken ben; slechte eigenschap wel.
mijne zit in mn broekzak.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:22 schreef Debsterr het volgende:
Ik doe veel te veel met mijn telefoon tijdens het rijden.
Jezus Debquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:35 schreef Debsterr het volgende:
Pokemon spelen, appen, Spotify aanpassen. Slecht, en soms merk ik ook de invloed op het rijden, maar heel veel moeite het te laten. Zet 'm nu wel vaak op automatische niet storen modus tijdens het rijden, dat helpt.
ik doe het niet omdat ik merk dat ik het gewoon niet kanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:35 schreef Debsterr het volgende:
Pokemon spelen, appen, Spotify aanpassen. Slecht, en soms merk ik ook de invloed op het rijden, maar heel veel moeite het te laten. Zet 'm nu wel vaak op automatische niet storen modus tijdens het rijden, dat helpt.
Nah, durf ook te zeggen dat ik een goed genoege chauffeur ben, nog nooit ongelukken of brokken gemaakt hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
Gelukkig woon ik een heel eind bij Eindhoven vandaan.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nah, durf ook te zeggen dat ik een goed genoege chauffeur ben, nog nooit ongelukken of brokken gemaakt hoor. Maak veel kilometers en probeer er echt op te letten/doe het niet in elke situatie. Maar het sluipt er elke keer weer in.
Hey Braddiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nah, durf ook te zeggen dat ik een goed genoege chauffeur ben, nog nooit ongelukken of brokken gemaakt hoor. Maak veel kilometers en probeer er echt op te letten/doe het niet in elke situatie. Maar het sluipt er elke keer weer in.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:38 schreef CherryLips het volgende:
De laatste keer dat iemand zei 'ja ik rij elke dag een heel eind en er is nooit wat gebeurd, wees gerust' toen zaten we een kwartier later tegen onze voorligger aan.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:38 schreef CherryLips het volgende:
De laatste keer dat iemand zei 'ja ik rij elke dag een heel eind en er is nooit wat gebeurd, wees gerust' toen zaten we een kwartier later tegen onze voorligger aan.
Of van die bijna-ongelukken die worden voorkomen doordat een andere automobilist wel heel scherp is en waarna de onoplettende niet eens doorheeft wat er afgewend is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Je hoeft maar twee seconde niet op te letten en je beukt 'm zo bij iemand achterin.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, gebeurd mij ook vaak. Waarbij ik de niet oplettende ook altijd heel stom vind.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Of van die bijna-ongelukken die worden voorkomen doordat een andere automobilist wel heel scherp is en waarna de onoplettende niet eens doorheeft wat er afgewend is.
Dat soort ongelukjes zitten in een klein hoekje weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:38 schreef CherryLips het volgende:
En jij zit dit ondertussen naar iemand te appen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:42 schreef Debsterr het volgende:
Laatst 2 chauffeurs die allebei hard wilden. Ging niet want slome ervoor. Dus kleven, zwermen, rechts inhalen, alles. Rijden we op een stuk waar het even 3 baans is, ene zit helemaal links, ander helemaal rechts, willen allebei tegelijk naar het midden, waar ik net achter dat punt rij. Maar even heel snel afstand verder vergroot en ze lekker laten uitlopen
Laat die telefoon dan in je tas zitten. Blijkbaar heb je geen flauw idee hoe gevaarlijk het is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En jij zit dit ondertussen naar iemand te appen.
Ja, dit is natuurlijk wel een beetje van het niveau "roken is slecht voor je".quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laat die telefoon dan in je tas zitten. Blijkbaar heb je geen flauw idee hoe gevaarlijk het is.
Ja keileuk als je mij van de weg rijdt, dan steek ik liever een peuk op.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dit is natuurlijk wel een beetje van het niveau "roken is slecht voor je".
Mensen moeten hun zwijnen ook gewoon binnen houdenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeg of laat zal er wel eens iets gebeuren; hoeft niet per se door je eigen toedoen te zijn. Mijn broer is ooit tegen een wild zwijn aangereden; dat is ook niet goed voor je auto.
Irritant ja, mensen die dan door hebben dat ze (te) langzaam rijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:48 schreef Halimede het volgende:
Ik reed laatst achter zo'n fossiel die 80 reed waar je 100 mocht op een 2 baans weg. Toen ik in probeerde te halen ging die mongool in eens 100 rijden en werd het toch echt heel krap toen er wel een tegenligger aan kwam
Daarna ging hij ook gewoon weer 80 rijden. Misschien was het gewoon een eikelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Irritant ja, mensen die dan door hebben dat ze (te) langzaam rijden
Had ik ook een keer. Vriendin reed achter me en die heeft het er nog steeds over dat ik niet genoeg gas gaf en dat ze zich rot schrok.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:48 schreef Halimede het volgende:
Ik reed laatst achter zo'n fossiel die 80 reed waar je 100 mocht op een 2 baans weg. Toen ik in probeerde te halen ging die mongool in eens 100 rijden en werd het toch echt heel krap toen er wel een tegenligger aan kwam
Behalve dat het roken van een peuk met name slexhtbis voor jezelf ennje met 100 km/u frontaal op iemand klappen toch exht ook beste gevolgen voor de andere partij heeftquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan zijn het geen wilde zwijnen meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen moeten hun zwijnen ook gewoon binnen houden
'Ja maar hullie doen ook dingen die slecht zijn!'quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behalve dat het roken van een peuk met name slexhtbis voor jezelf ennje met 100 km/u frontaal op iemand klappen toch exht ook beste gevolgen voor de andere partij heeft
Nee, je brengt hier andere mensen actief mee in gevaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"een beetje"quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behalve dat het roken van een peuk met name slexhtbis voor jezelf ennje met 100 km/u frontaal op iemand klappen toch exht ook beste gevolgen voor de andere partij heeft
Helaas is anticipatie en concentratie een zeldzaam verschijnsel in het verkeer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:51 schreef Chia het volgende:
Een goede chauffeur is wat mij betreft te herkennen aan een defensieve rijstijl.
Dat doe ik ook helemaal niet. Ik weet heus wel dat het niet verstandig is. Daar heb ik de internetpolitie niet voor nodig hoorquote:
Soms kan je niet harder op het gas trappenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik ook een keer. Vriendin reed achter me en die heeft het er nog steeds over dat ik niet genoeg gas gaf en dat ze zich rot schrok.
Ik zit altijd met samengeknepen billen bij haar in de auto, maar daar mag je niks over zeggen
Ja daarom, je bent omringt met gevaarlijke gekken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Helaas is anticipatie en concentratie een zeldzaam verschijnsel in het verkeer.
Stoel helemaal naar achteren zodat je knieeen niet knel komen bij een aanrijding.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik ook een keer. Vriendin reed achter me en die heeft het er nog steeds over dat ik niet genoeg gas gaf en dat ze zich rot schrok.
Ik zit altijd met samengeknepen billen bij haar in de auto, maar daar mag je niks over zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |