aso's jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 06:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Alleen jammer van de mensen die er vaak in rijden.
BMW rijder gespotquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen met gevoel voor stijl, sportiviteit en luxe.
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 06:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Alleen jammer van de mensen die er vaak in rijden.
Dikke VVD'ers, patserige tokkies en piemolcompenseerders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Nissanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik word er ook niet koud of warm van.
En gillen dat ze deed.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leukste van het filmpje in de OP ws dat ze omviel en je haar vetkwabben zag.
Slapen is ook sport toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Toch probeer je het elke nacht weer?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sowieso! Wederom geen persoonlijk record verbroken vannacht
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:14 schreef Trashcanman het volgende:
Je auto sportief noemen is wel een beetje een contradictio in terminis btw.
Autoloos persoon gespot.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:14 schreef Trashcanman het volgende:
Je auto sportief noemen is wel een beetje een contradictio in terminis btw.
Mehquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:09 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als ik dan toch auto's moet roepen dan chev impala of Opel rekord c coupe
Ligt er beetje aan welke je wil rijden en wat je er aan uit wil geven. Ik heb er voor gekozen zo goedkooop mogelijk te rijden voor dit moment, dus aantal auto’s vielen toen al snel af.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ghehe heb geen BMW momenteel, wel vaak gereden. Vind het fijne auto’s maar onbetaalbaar in de lease.
Ik kies altijd zo duur mogelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan welke je wil rijden en wat je er aan uit wil geven. Ik heb er voor gekozen zo goedkooop mogelijk te rijden voor dit moment, dus aantal auto’s vielen toen al snel af.
Een motor is wat dat betreft nog beter.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klopt heb hem niet nodig. Autorijden vind ik overigens wel relaxed en leuk.
Ik word steeds om zes uur wakker, ben het zo beu.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sowieso! Wederom geen persoonlijk record verbroken vannacht
Mooie tijd om aan het werk te gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word steeds om zes uur wakker, ben het zo beu.
Veertien-urige werkdag zekerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooie tijd om aan het werk te gaan
Het is me te druk geworden om autorijden nog leuk te vinden meestal eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klopt heb hem niet nodig. Autorijden vind ik overigens wel relaxed en leuk.
Die stad is niet handig.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:30 schreef Allures het volgende:
Ik vind auto's ook niet altijd heel handig
Voor je hier de stad uit bent of hem bij terugkomst weer op zijn plek hebt... dan was ik met de trein/fiets al haast op de bestemming
Dit deel van Utrecht is één grote file. Nergens goed voor een auto. Voor incidentele ritjes naar de IKEA heb ik de GreenWheels.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is me te druk geworden om autorijden nog leuk te vinden meestal eigenlijk.
Stad, snelweg, dorp en ook het buitengebied hier, ik vind het nog maar zelden ergens 'lekker relaxed rijden'.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit deel van Utrecht is één grote file. Nergens goed voor een auto. Voor incidentele ritjes naar de IKEA heb ik de GreenWheels.
Groningen en Friesland en net over de grens in Duitsland, lekker scheuren met bochten enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stad, snelweg, dorp en ook het buitengebied hier, ik vind het nog maar zelden ergens 'lekker relaxed rijden'.
Hihiquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:50 schreef Chia het volgende:
In het gunstigste geval doe ik er met de auto 1,5 x zo lang over naar mijn werk in vergelijking met de fiets. Nu is dat minutenwerk, dus dat loopt ook wel snel op, maar toch.
Ik moet de auto op minimaal 400 meter afstand parkeren, de rest staat allemaal vol. Het is 600 meter naar mn werk. Niet dat ik een auto heb maar toch. Die 3 minuten fietsen is moeilijk te verslaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:50 schreef Chia het volgende:
In het gunstigste geval doe ik er met de auto 1,5 x zo lang over naar mijn werk in vergelijking met de fiets. Nu is dat minutenwerk, dus dat loopt ook wel snel op, maar toch.
De hele week bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh ja, vergeten dat ze het hele kantoor verbouwen. Maar wat meer thuiswerken de komende weken
Jezus mensen die buiten Utrecht moeten zijn, bah.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit deel van Utrecht is één grote file. Nergens goed voor een auto. Voor incidentele ritjes naar de IKEA heb ik de GreenWheels.
auto is bij mij een half uur, OV een uur, fiets ga ik niet eens proberenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:50 schreef Chia het volgende:
Koffersorteerders staan duidelijk weer het laagst op de apenrots als je zo ver moet parkerenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zou met de auto wel iets sneller zijn, maar dan moet ik op een of ander ver weg parkeerplaats parkeren en een bus nemen om weer op Schiphol te komen![]()
Ik kan wel fatsoenlijk parkeren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet de auto op minimaal 400 meter afstand parkeren, de rest staat allemaal vol. Het is 600 meter naar mn werk. Niet dat ik een auto heb maar toch. Die 3 minuten fietsen is moeilijk te verslaan.
Ja, parkeerplekken op het kort parkeren dek zijn nogal prijzigquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Koffersorteerders staan duidelijk weer het laagst op de apenrots als je zo ver moet parkeren
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:19 schreef TaMieke het volgende:
Ach wat jammer nou. Het samenwonen is alweer voorbij
Is ie weer naar huis of is de relatie over?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:19 schreef TaMieke het volgende:
Ik doe ook maar wat he, ik weet het ook allemaal niet. Probeer gewoon te doen alsof ik precies weet waar dit overgaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Niemand wil zeggen of dit over Hestia gaat
Met slaande ruzie vertrokken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ie weer naar huis of is de relatie over?
Is het ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik doe ook maar wat he, ik weet het ook allemaal niet. Probeer gewoon te doen alsof ik precies weet waar dit overgaat.
Maar als ontluikende liefde stukloopt doordat het weer een engerd is vind ik dat wel sneu ja.
Naar welk festival ga je?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:29 schreef Samzz het volgende:
Als mijn passe partouts vandaag bezorgd worden zou ik zo blij zijn.
domtoren ik ben niet dom hoor je ik ben slimquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:29 schreef MCH het volgende:
Het is wel leuk om te lezen dat vooral de hopeloze singles weer opgeven op iemand die tenminste de domtoren heeft kunnen beklimmen
Verrassend ook, wel sneu.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:19 schreef TaMieke het volgende:
He hoe kon die uberhaubt al samenwonen? Die vorige verkering is net 2 weken uitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Niemand wil zeggen of dit over Hestia gaat
gewoon de voordeur open laten staanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:47 schreef Allures het volgende:
[..]
He hoe kon die uberhaubt al samenwonen? Die vorige verkering is het 2 weken uit
"Samenwonen", extreem lange date waarbij hij helft van de tijd ziek in bed lag daar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:47 schreef Allures het volgende:
[..]
He hoe kon die uberhaubt al samenwonen? Die vorige verkering is net 2 weken uit
* Fem_LittleLady draait de voordeur op slotquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon de voordeur open laten staan
Jezus. Wat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
"Samenwonen", extreem lange date waarbij hij helft van de tijd ziek in bed lag daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |