SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Goed dat je het zegt, want ik ben nog lang niet klaarquote:Op maandag 11 maart 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar was het je bedoeling om te verlengen? Is haast geboden in dat geval.
Ik denk het wel. Moet tussendoor nog wel wat doen.quote:
Prachtig!quote:Op maandag 11 maart 2019 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
Een nummer dat ooit op #1 stond in mijn jaarlijst: Young Dreams met Fog Of War
Ik niet. Drukke dag morgen, dus ik klim zometeen in bed.quote:
Trustenquote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik niet. Drukke dag morgen, dus ik klim zometeen in bed.
Bedankt, Elf!
En fijne avond allemaal
ftfyquote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het origineel van Ajacieden is toch mooier hoor!
Welterustenquote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bedankt, Elf!
En fijne avond allemaal
Thanks en trusten, sb.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bedankt, Elf!
En fijne avond allemaal
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon zonder jingle ervoor.... gewoon omdat het kan:
The Age Of Love - The Age Of Love (Jam & Spoon radio mix)
Naatje weet ze heel best uit te zoeken.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
Deze hoorde ik voor het eerst in de show van @:naatje_1 en sindsdien ben ik ook om:
Gesaffelstein & Pharrell Williams - Blast Off
Absoluutquote:Op maandag 11 maart 2019 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naatje weet ze heel best uit te zoeken.
Alle begrip hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
Luister nog wel mee, maar lig languit op de bank. Maandagavond vermoeidheid slaat toe
Ik waardeer het ook wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
Moyka - Colder
Ik denk dat @:ToT dit best zou kunnen waarderen. Het is Noors en haar stem lijkt wel wat op die van Suus, vind ik. Het heeft echt die typische Scandinavische sound, waar ik - geloof ik - voor altijd verliefd op ben.
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Zonder Vout had ik bijvoorbeeld nooit Meet Her At The Carnaval Parade gekend.
Ja, hier hou ik ook zeker van.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
Een paar weken geleden voor het eerst gedraaid - en gewoon één van de fijnste platen van het moment: Elliphant - To The End
Ja hoor, leuke muziek. Ik heb zo nog iets dat wel enigszins in dat straatje pastquote:Op maandag 11 maart 2019 21:46 schreef peaceman het volgende:
The Parcels is volgens mij toch ook wel een band die jouw goedkeuring krijgt 11.
Vertel eens iets nieuws...quote:Op maandag 11 maart 2019 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt wel een beroerd moment gekozen om binnen te vallen.
Ik neem genoegen met deze herkansing...quote:Op maandag 11 maart 2019 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de MadDisaster al gedraaid...
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met deze herkansing...
Ja, na ongeveer 2 uur. Geen idee hoe het komt. Bij Vout (die in Mixxx draaide, net als ik nu) ging het laatst veel langer goed.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:55 schreef MadMaster het volgende:
De tags zijn kennelijk weer stuk?
Ik herken hier iets in waarvan je wist dat het op deze dag zou komen...
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk "So Hard" op het menu staan; op het laatste moment ingeruild voor deze.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er lijkt geen logica in te zitten.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, na ongeveer 2 uur. Geen idee hoe het komt. Bij Vout (die in Mixxx draaide, net als ik nu) ging het laatst veel langer goed.
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Er is nog de nodige nieuwe muziek in aantocht, het laatste halfuur. Ook komt de muziek uit de Disneyland-reclame (met het kleine witte eendje) nog voorbij. Daarvoor is namelijk een Nederlander verantwoordelijk...
Ik voel me nu net een dood hertquote:Op maandag 11 maart 2019 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, kak, helemaal vergeten dat 11 draait, anders had ik je al in de sociale ruimte opgezet
Ja, nog niet heh, je moet eerst dood zijn voordat ik je kan opzetten en ik heb je niet opgezetquote:
* naatje_1 luistertquote:Op maandag 11 maart 2019 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schuift gauw weer een track terug de show in die hij voor Naatje had klaargezet (ervan uitgaande dat Naatje luistert nu)
Aangezien je zo'n beetje elke uitzending die plaat van Purple Disco Machine draait....quote:
Maar dit neemt nog steeds de samples van die acapella track rightquote:Op maandag 11 maart 2019 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aangezien je zo'n beetje elke uitzending die plaat van Purple Disco Machine draait....Fierce Ruling Diva - Rubb It in (original version)
Geen idee. Misschien weet Mad dat?quote:Op maandag 11 maart 2019 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dit neemt nog steeds de samples van die acapella track right?
Welke acapella sample?quote:Op maandag 11 maart 2019 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien weet Mad dat?
Kloptquote:Op maandag 11 maart 2019 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zie dat de trackinfo weer de brui heeft gegeven
Daar komt inderdaad de 'Rubb It In' tekst uit.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.whosampled.com/Ellis-D/My-Loleatta-(Dish-Apella)/
Ik bedoel deze, ik denk altijd dat daar acapella staat ipv apella
Doodzonde, met welke sequencer dan ook...quote:Op maandag 11 maart 2019 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
Dit leent zich wel als basis voor een remix (met goedkope sequencers)
Suzan Veganist?quote:Op maandag 11 maart 2019 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna gaan we rustig afbouwen, met eerst een nogal onbekend nummer dat jaren geleden hoog in mijn jaarlijst eindigde. Nog nooit gedraaid. Wel met een beroemde gastzangeres...
Ik vind het wel een mooi nummer, maar zie het toch niet als potentiële winnaar. Maar ik heb het meestal mis als het om ESF gaat, dus dat zegt verder niks.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
Eerder in de show draaide ik de Zweedse inzending voor het Songfestival. Maar er is nog een inzending die de moeite van het draaien meer dan waard is. En laat die uitzending nou ook nog uit Nederland komen.
Onze beste inzending sinds Anouk, vind ik: Duncan Laurence met Arcade.![]()
Het is inmiddels zelfs zo dat hij als mogelijke winnaar van het Songfestival wordt getipt. Dat zou wat zijn. Zo lang ik leef, heeft Nederland niet gewonnen...
Hij klinkt steeds beter!quote:Op maandag 11 maart 2019 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
Eerder in de show draaide ik de Zweedse inzending voor het Songfestival. Maar er is nog een inzending die de moeite van het draaien meer dan waard is. En laat die uitzending nou ook nog uit Nederland komen.
Het is inmiddels zelfs zo dat hij als mogelijke winnaar van het Songfestival wordt getipt. Dat zou wat zijn. Zo lang ik leef, heeft Nederland niet gewonnen...
Dat kan ik niet zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
PSB?quote:Op maandag 11 maart 2019 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
En dan nu het allerbeste nieuwe nummer van de afgelopen weken....
Je moet wel even zeggen wie en wat.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
En dan nu het allerbeste nieuwe nummer van de afgelopen weken....
Rhys Lewis - Hold On To Happinessquote:Op maandag 11 maart 2019 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet wel even zeggen wie en wat.
U valt in herhalingquote:Op maandag 11 maart 2019 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rhys Lewis - Hold On To Happiness
Ik vind het wel mooi, maar ben nog niet ondersteboven. Moet ik denk ik ook wat vaker horen.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rhys Lewis - Hold On To Happiness
Gaat zeker goedkomen. Ik moest het ook eerst 2-3 keer horen.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, maar ben nog niet ondersteboven. Moet ik denk ik ook wat vaker horen.
De reclame zegt me dan even niks, maar het nummer vind ik wel mooi.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
De slotsong: uit de recente Disney-reclame. Gezongen door onze eigen Sean Christopher.
Sean Christopher - The Impossible Dream (The Quest)
Ik kijk vrijwel nooit TV, dus ken de reclame ook nietquote:Op maandag 11 maart 2019 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
De reclame zegt me dan even niks, maar het nummer vind ik wel mooi.
Het klinkt toch even anders dan Superformiweldageindefantakolosachtig...quote:Op maandag 11 maart 2019 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel nooit TV, dus ken de reclame ook niet
Dat klinkt weer als Mary Poppins.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het klinkt toch even anders dan Superformiweldageindefantakolosachtig...
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
De reclame zegt me dan even niks, maar het nummer vind ik wel mooi.
Is er al.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, die krijgt binnenkort ook een remake...
Bij de bandnaam moet ik denken aan Trump's Covfefe.quote:
Je viel niet op het goede moment binnenquote:Op maandag 11 maart 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Het waren niet echt mijn songs, maar dank 11...
Ik wilde hem met Kerst gaan kijken, maar hij draaide toen niet gunstig. Ik vermoed dat hij nu alweer uit de roulatie is.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai, de tijd vliegt, net als Mary...
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij de bandnaam moet ik denken aan Trump's Covfefe.
Had ik net al toen Elf hem draaide. Ik hoef hem trouwens niet zo nodig nogmaals te horen
Perfect gekozen...quote:Op maandag 11 maart 2019 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je viel niet op het goede moment binnen
Speciaal voor jou nog de MadDisaster van deze week:
Dat zou eens wat anders zijn. Hopelijk betekent dat voor jou een omslagquote:Op maandag 11 maart 2019 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh zie nu in de mail dat mn huisarts me nu toch wel zwaardere slaapmedicatie wil geven
Straks ga ik nog echt slapen ook
Alles beter dan beginnen te hallucineren door niet te slapen, haha.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou eens wat anders zijn. Hopelijk betekent dat voor jou een omslag
Ik zat net dit topic te lezen GC / [Vraag wat je wil] aan iemand met uitgestelde slaapfasesyndroom en me te verwonderen. Deze man heeft een slaapsyndroom en slaapt circa 5 uur per nacht. En dat is een big issue kennelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Alles beter dan beginnen te hallucineren door niet te slapen, haha.
Oude werkgever was ook echt "flabbergasted" toen hij hoorde dat 2-3 uur slaap per nacht vaak wel echt de max was
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 05:44 schreef Melting het volgende:
Meedenken
Om de opwarming van de aarde tegen te gaan
Laat ik tegenwoordig de vloerverwarming uit staan
Gewoonquote:Op dinsdag 12 maart 2019 05:44 schreef Melting het volgende:
Meedenken
Om de opwarming van de aarde tegen te gaan
Laat ik tegenwoordig de vloerverwarming uit staan
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 06:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon
Iedere dag
Kachel
De gekke oom
Van Loesje
quote:
quote:
Good morning, this morning.quote:
Ik mag toch hopen morgen ookquote:
Afwachten hè. Misschien bestaat de aarde morgen niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Afwachten hè. Misschien bestaat de aarde morgen niet meer.
Goeiemorgen
Dank uquote:
Gaat ie alweer leuke dingen doen?quote:
Noem strijken maar leukquote:
quote:
De nog levende leden van de Kelly family?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Even op en neer naar Brussel voor een concert van deze mensjes:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:42 schreef Melting het volgende:
[..]
De nog levende leden van de Kelly family?
Het is Jo met de banjo, dat zie je toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:42 schreef Melting het volgende:
[..]
De nog levende leden van de Kelly family?
Ik had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Maar eigenlijk stiekem nee.
Reina del Cid, Josh Turner en Toni Lindgren
Maar ik mis Lien met de mandolien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 09:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is Jo met de banjo, dat zie je toch?
Die stond in het voorprogramma.quote:
Heeft Symph ook jaren gedaan, dat overleven op 4 tot 5 uur per nacht en nu gaat hij op tijd naar bed en slaapt zeker 7 uur, regelmatig zelfs langer. Hij heeft gelukkig geen probleem met wakker liggen, hij is eigenlijk zo vertrokken, het was eerder dat het nog erg levendig in huis was, dan de hond uitlaten, dan nog even zitten, en dan nog even kletsen met mama Symph, de andere nachtbraker, en dan was het zo 2 uur en dan de wekker op 6 uur....quote:Op maandag 11 maart 2019 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zat net dit topic te lezen GC / [Vraag wat je wil] aan iemand met uitgestelde slaapfasesyndroom en me te verwonderen. Deze man heeft een slaapsyndroom en slaapt circa 5 uur per nacht. En dat is een big issue kennelijk.
Ik slaap echt niet veel meer uur per nacht, maar dan zonder slaapsyndroom.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:48 schreef ToT het volgende:
Zo, mini-ToT is weer goedgekeurd voor de komende 3 maanden.
Wel handig dat je zelf kunt kiezen wanneer je weer een baby-APK wil inplannen!
hoe staat de oliequote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:48 schreef ToT het volgende:
Zo, mini-ToT is weer goedgekeurd voor de komende 3 maanden.
Wel handig dat je zelf kunt kiezen wanneer je weer een baby-APK wil inplannen!
Je zou bijna denken dat jullie de buurt wegjagen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, nu staan er alweer twee huizen hier te koop, eentje aan het einde van de straat en eentje om de hoek. Die laatste was pas vorig jaar verkocht en je ziet dat ze halverwege het klussen gestopt zijn. De andere twee huizen in de straat zijn net onder voorbehoud verkocht.
In de 3,5 jaar dat we hier kijken/wonen zijn er enorm veel huizen verkocht, zeker 15 ( waaronder 3 huizen 2 keer). Wel leuk om op Funda te zien welke keuzes er gemaakt zijn, alle huizen in de straat en de straat hier haaks op zijn in principe hetzelfde, in 3 varianten, zo’n 60 stuks. De een heeft alleen de keuken uitgebouwd, de ander ook de woonkamer, de zolder is soms opnieuw ingedeeld, sommigen hebben net als wij van een slaapkamer een tweede badkamer gemaakt, anderen hebben de originele badkamer op diverse manieren vergroot, onze buren hebben de keuken van de achterkant naar de voorkant verplaatst, de andere buren hebben de gang gewijzigd, sommigen hebben een erker aan de voorkant, dakramen extra geplaatst, cv in de schuur ipv op zolder...
Yop?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Brussel is lief. Ik heb Yop gevonden. Reisje is nu al geslaagd. ❤️
Voor over de Belgische patatten natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Brussel is lief. Ik heb Yop gevonden. Reisje is nu al geslaagd. ❤️
Foeiquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor over de Belgische patatten natuurlijk.
De enige echte, vers geproduceerde Yoppie's saus....
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Foei
Yop. Het is alleen maar DE beste yoghurtdrank ter wereld. Altijd als ik ergens in landen ben die het zouden kunnen hebben, ga ik langs een stel supermarkten. Nectar of the Gods.
[ afbeelding ]
Dat zou je bijna denken, ware het niet dat dit ook al een paar jaar langer aan de gang is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat jullie de buurt wegjagen.
Oh my, dat klinkt wel erg interessantquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:05 schreef spijkerbroek het volgende:
De hotelkamer is wel ... interessant trouwens. Vijf bedden (inclusief stapelbed), de tv is gestolen, nachtlampjes hangen creatief schots en scheef, en het straalkacheltje moet voorkomen dat de harde wind, die door de kieren van het kozijn komt, mij vannacht laat bevriezen.
Adventure time
Ligt er ook nog ergens een Koran en een kalasjnikov?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:05 schreef spijkerbroek het volgende:
De hotelkamer is wel ... interessant trouwens. Vijf bedden (inclusief stapelbed), de tv is gestolen, nachtlampjes hangen creatief schots en scheef, en het straalkacheltje moet voorkomen dat de harde wind, die door de kieren van het kozijn komt, mij vannacht laat bevriezen.
Adventure time
Ook gestolenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er ook nog ergens een Koran en een kalasjnikov?
Ik durf niet onder de bedden te kijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er ook nog ergens een Koran en een kalasjnikov?
zou ik ook niet doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik durf niet onder de bedden te kijken
Heb je daar weer paardenhoofden verstopt?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je daar weer paardenhoofden verstopt?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:09 schreef just me het volgende:
[..]niet verklappen
eind van de avond hoop ik te horen wat voor invloed dat huis achter mijn huis eventueel gaat hebben, duimen dus
Duim, duim, duim...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:09 schreef just me het volgende:
[..]niet verklappen
eind van de avond hoop ik te horen wat voor invloed dat huis achter mijn huis eventueel gaat hebben, duimen dus
Neem een goede borrel.... dat helpt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:36 schreef just me het volgende:
thanks! ik ben best wel zenuwachtig
relax, relax
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn avond was top 🤘🙌
Nu die van just me nog.
Ik zou niet durven. Letterlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]en nu niet onder de bedden kijken he?
Wat is dat voor een smiley? Ik zie er een ijsje in, maar dat zal het vast niet zijn.quote:
Mij lijkt het op een bosje bloemen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat is dat voor een smiley? Ik zie er een ijsje in, maar dat zal het vast niet zijn.
Feesttoeter met slingers en confetti. Ik wilde die pompomsmiley gebruiken die ToT postte, maar ik weet de code niet en zit mobiel. Aan het matige ontbijt waar ik niet voor betaald heb maar dat toch inbegrepen is, zei de hotelmeneer gisteren. En als echte Nederlander sla ik geen gratis zooi af.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat is dat voor een smiley? Ik zie er een ijsje in, maar dat zal het vast niet zijn.
* O *quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Feesttoeter met slingers en confetti. Ik wilde die pompomsmiley gebruiken die ToT postte, maar ik weet de code niet en zit mobiel. Aan het matige ontbijt waar ik niet voor betaald heb maar dat toch inbegrepen is, zei de hotelmeneer gisteren. En als echte Nederlander sla ik geen gratis zooi af.
quote:
Mijn avond was niet super tof..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn avond was niet super tof..Balen zeg.... hopelijk helpt het bezwaar maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoedemorgenIk ga zo bij Lennon op school kijken. Het is kijkochtend.
Make love, not war ☮
Veel plezier, altijd leukquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Balen zeg.... hopelijk helpt het bezwaar maken.
GoedemorgenIk ga zo bij Lennon op school kijken. Het is kijkochtend.
[..]
Mijn avond was niet super tof..MehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kun je wat info vinden over bezwaar: https://www.juridischloke(...)ngsvergunning-buren/Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
tof, dank je!quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meh
Hier kun je wat info vinden over bezwaar: https://www.juridischloke(...)ngsvergunning-buren/
[..]
Mijn avond was niet super tof..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owwwww balen zeg!
![]()
Precies...quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
Veel plezier, altijd leuk
De kans dat bezwaar maken de bouw gaat tegenhouden wordt zeer klein ingeschat maar niet geschoten altijd mis. Ik wil voor mezelf zeggen dat ik er alles aan gedaan heb wat mogelijk is
[..]
Mijn avond was niet super tof..Wat vervelend, just me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je dan wel die bomen kan hebben, en dat het niet je zon helemaal wegneemt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat hoop ik ook en ondertussen gaat het leven door en het is tijd om te ontbijtenquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat vervelend, just me.
Ik hoop dat je dan wel die bomen kan hebben, en dat het niet je zon helemaal wegneemt.
Zo laat pas?quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook en ondertussen gaat het leven door en het is tijd om te ontbijten
[..]
Mijn avond was niet super tof..Met perenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
de gouden ouderen ... iets ouder dan ikzelf...quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zal iedereen maar voor zijn: noem je ons nu oud?
Nee, dat zegt ze niet, maar ze bedoelt het welquote:
Oh oh, swat-team erbij?quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
En misschien niet héél handig om op het station op 5 meter afstand te gaan zitten van een onbeheerde koffer...
?quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
En misschien niet héél handig om op het station op 5 meter afstand te gaan zitten van een onbeheerde koffer...
Geen idee. Toen ik het door had, ben ik maar even maar de andere kant van het station verkast. Nog geen boem gehoord. En ik ga het niet melden, want ik wil niet dat het station gesloten wordt en ik mijn trein niet kan nemen. #selfishquote:
Ben je nog over de vlooienmarkt gegaan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik het door had, ben ik maar even maar de andere kant van het station verkast. Nog geen boem gehoord. En ik ga het niet melden, want ik wil niet dat het station gesloten wordt en ik mijn trein niet kan nemen. #selfish
Ja, maar het was niet echt veel. Het waait hier hard en het regent regelmatig. Zag er een beetje triest uit. Maar in de lente/zomer zal het leuker zijn. Ik had vanuit mijn kamer uitzicht op het plein. Als ik thuis ben zal ik wel een foto sturen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ben je nog over de vlooienmarkt gegaan?
Nee, het hageltquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn nieuwe fiets is net bezorgdAlleen jammer dat het zulk prutweer is... ga nu liever niet fietsen.
Ja, balen. En dat duurt ook nog wel even.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn nieuwe fiets is net bezorgdAlleen jammer dat het zulk prutweer is... ga nu liever niet fietsen.
Dan pas...quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, balen. En dat duurt ook nog wel even.
Vanaf midden volgende week wordt het beter.
Ik moet eigenlijk toch wel naar de winkel. Ik wacht nog wel even.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, balen. En dat duurt ook nog wel even.
Vanaf midden volgende week wordt het beter.
Sorry.quote:
Je hebt er zelf ook last vanquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry.Ik doe het ook niet expres....
quote:
[..]
Mijn avond was niet super tof..Heb je een rechtsbijstandverzekering die je in kan schakelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En misschien hebben de nieuwe buren straks ook kabouters, die je dan in jouw tuin als tuinkabouters kan laten fungeren...![]()
Vanaf de 'makkelijke zijlijn' kan ik verder alleen maar zeggen:
Rustig aan, maak je niet te druk.
Dat lost niks op, het maakt het alleen maar erger...
![]()
MIjn achterbuurman wordt de ontwerper van het huis, hij wil er zelf gaan wonen, hij is 71 jaar en heeft geen kabouters, hij is ook niet leukquote:Op woensdag 13 maart 2019 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je een rechtsbijstandverzekering die je in kan schakelen?
En misschien hebben de nieuwe buren straks ook kabouters, die je dan in jouw tuin als tuinkabouters kan laten fungeren...![]()
Vanaf de 'makkelijke zijlijn' kan ik verder alleen maar zeggen:
Rustig aan, maak je niet te druk.
Dat lost niks op, het maakt het alleen maar erger...
Dat zijn nog eens leuke Scrabble woorden. Passen alleen niet op het bord.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 17:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor de laatste keer terug naar Brussel:
Het bovenste zwarte ding is waar de tv aan hing.
En de elektriciteit is schokkend. De stekker leidt naar het straalkacheltje.
Dit hotel krijgt niet het Groeten-van-Max-keurmerk.
[ afbeelding ]
Wat die borrel betreft; doen! Al hoef je daar geen reden voor te hebben, uiteraard.quote:Op woensdag 13 maart 2019 16:49 schreef just me het volgende:
[..]
MIjn achterbuurman wordt de ontwerper van het huis, hij wil er zelf gaan wonen, hij is 71 jaar en heeft geen kabouters, hij is ook niet leuk
Ik heb geen rechtsbijstand maar er is hier wel een Stichting Wetswinkel en die heeft alleen spreekuur op maandagavond en woensdagavond. Ik wil daar maandagavond naar toe.
Zo naar de voorlichtingsavond van de gemeente, daarna een flinke borrel nemen en morgen weer een frisse nieuwe dag
Goede avond livelink.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Wat een vervelende situatie, just me. Ik hoop dat verder komt op de voorlichtingsavond. Sterkte
Is er een nieuwe manier van betalen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:28 schreef Melting het volgende:
Hoe denken jullie over het nieuwe PSD2 betalen?
Ik denk dat dit net als de chipknip ook gaat floppen. Het voegt totaal niets toe, en ik zie de meerwaarde niet.
Jullie wel?
Het voegt veel toe voor bedrijven. Zij krijgen inzage in bankrekeningen en kunnen met die informatie gericht reclame sturen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:28 schreef Melting het volgende:
Hoe denken jullie over het nieuwe PSD2 betalen?
Ik denk dat dit net als de chipknip ook gaat floppen. Het voegt totaal niets toe, en ik zie de meerwaarde niet.
Jullie wel?
Dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het voegt veel toe voor bedrijven. Zij krijgen inzage in bankrekeningen en kunnen met die informatie gericht reclame sturen.
En zelfs als ikzelf geen toestemming geef aan bedrijf X, maar peaceman wel, dan zal bedrijf X zien op welke datum ik welk bedrag aan hem/Radio49 heb overgemaakt. Een zéér kwalijke zaak.
Niet echt van betalen, maar zoals spijkerbroek zegt..... je kan bedrijven inzicht in de betaalrekening geven. Belachelijk!quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is er een nieuwe manier van betalen?
quote:
"Ja maar je kan korting op onze producten krijgen als je ons toegang geeft tot je bankrekening!"quote:Niet echt van betalen, maar zoals spijkerbroek zegt..... je kan bedrijven inzicht in de betaalrekening geven. Belachelijk!
Dat zal zeker wel gebeuren. En er zullen altijd mensen intrappen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
"Ja maar je kan korting krijgen als je ons toegang geeft tot je bankrekening!"
Er zijn er altijd die het wel doen, helaas.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh dat, ja, dat is absurd, je mag hopen dat niemand toestemming geeft
Precies. Er zou een mogelijkheid moeten zijn dat bedrijven alléén die transacties zien van mensen die zelf toestemming hebben gegeven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal zeker wel gebeuren. En er zullen altijd mensen intrappen.
En yyyy is dan Jantje?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies. Er zou een mogelijkheid moeten zijn dat bedrijven alléén die transacties zien van mensen die zelf toestemming hebben gegeven.
Dus bv
13-3-2019 ¤100 van Jantje naar Pietje
13-3-2019 xxxx van yyyy naar Pietje
13-3-2019 ¤14,99 van Harrie naar Pietje
als Pietje, Jantje en Harrie toestemming hebben gegeven, maar yyyy niet.
Nee, want Jantje heeft toestemming gegeven. yyyy is Shanuiq'ah.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, want Jantje heeft toestemming gegeven. yyyy is Shanuiq'ah.
En shanuiq’ah heeft jou toestemming gegeven haar naam te openbaren?quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, want Jantje heeft toestemming gegeven. yyyy is Shanuiq'ah.
Ja!quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En shanuiq’ah heeft jou toestemming gegeven haar naam te openbaren?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En shanuiq’ah heeft jou toestemming gegeven haar naam te openbaren?
Hoi ok01.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
De draaier zit weer eens bij de handbal
Trustenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi ok01.
Morgen draai ik wel.
Nu ga ik richting bed.
Ik kom morgen dan wel luisterenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi ok01.
Morgen draai ik wel.
Nu ga ik richting bed.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
Don't call us, we'll call you
Dan weet je zeker dat je nooit meer wat hoort.
Ik vind ook niet elk nummer van hun leukquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik kende Tool helemaal niet. Weet ook niet helemaal wat ik er van moet denken.
Symph heeft z’n mening over Tool en A perfect circle inmiddels gevormd, hij vindt het niksquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik kende Tool helemaal niet. Weet ook niet helemaal wat ik er van moet denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |