SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Goed dat je het zegt, want ik ben nog lang niet klaarquote:Op maandag 11 maart 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar was het je bedoeling om te verlengen? Is haast geboden in dat geval.
Ik denk het wel. Moet tussendoor nog wel wat doen.quote:
Prachtig!quote:Op maandag 11 maart 2019 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
Een nummer dat ooit op #1 stond in mijn jaarlijst: Young Dreams met Fog Of War
Ik niet. Drukke dag morgen, dus ik klim zometeen in bed.quote:
Trustenquote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik niet. Drukke dag morgen, dus ik klim zometeen in bed.
Bedankt, Elf!
En fijne avond allemaal
ftfyquote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Het origineel van Ajacieden is toch mooier hoor!
Welterustenquote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bedankt, Elf!
En fijne avond allemaal
Thanks en trusten, sb.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bedankt, Elf!
En fijne avond allemaal
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon zonder jingle ervoor.... gewoon omdat het kan:
The Age Of Love - The Age Of Love (Jam & Spoon radio mix)
Naatje weet ze heel best uit te zoeken.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
Deze hoorde ik voor het eerst in de show van @:naatje_1 en sindsdien ben ik ook om:
Gesaffelstein & Pharrell Williams - Blast Off
Absoluutquote:Op maandag 11 maart 2019 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naatje weet ze heel best uit te zoeken.
Alle begrip hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
Luister nog wel mee, maar lig languit op de bank. Maandagavond vermoeidheid slaat toe
Ik waardeer het ook wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
Moyka - Colder
Ik denk dat @:ToT dit best zou kunnen waarderen. Het is Noors en haar stem lijkt wel wat op die van Suus, vind ik. Het heeft echt die typische Scandinavische sound, waar ik - geloof ik - voor altijd verliefd op ben.
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Zonder Vout had ik bijvoorbeeld nooit Meet Her At The Carnaval Parade gekend.
Ja, hier hou ik ook zeker van.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
Een paar weken geleden voor het eerst gedraaid - en gewoon één van de fijnste platen van het moment: Elliphant - To The End
Ja hoor, leuke muziek. Ik heb zo nog iets dat wel enigszins in dat straatje pastquote:Op maandag 11 maart 2019 21:46 schreef peaceman het volgende:
The Parcels is volgens mij toch ook wel een band die jouw goedkeuring krijgt 11.
Vertel eens iets nieuws...quote:Op maandag 11 maart 2019 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt wel een beroerd moment gekozen om binnen te vallen.
Ik neem genoegen met deze herkansing...quote:Op maandag 11 maart 2019 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de MadDisaster al gedraaid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |