abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 maart 2019 @ 19:25:21 #1
11682 Moonah
Jolie femme
pi_185547727
Oorspronkelijke OP (niet van mij, maar door Za):
quote:
Kijkers verlaten in shock première ‘pedodocu’ over Michael Jackson
De controversiële HBO-documentaire Leaving Neverland, waarin Michael Jackson (1958-2009) wordt afgeschilderd als pedofiel en kindermisbruiker, is gisteren met een hoop bombarie in première gaan op het Sundance-filmfestival in Amerika. Zeker een kijker verliet geschokt de zaal, terwijl psychologen sommige mensen geestelijke bijstand moesten verlenen.

De nabestaanden van Michael Jackson hebben geen goed woord over voor de film.

https://www.ad.nl/show/ki(...)el-jackson~a122e99d/

https://www.telegraaf.nl/(...)docu-michael-jackson

Wat een narigheid allemaal.

Itt tot JBC met zijn verkrachtings verhaal geloof ik de Jackson beschuldigers wel.
Laatste reacties:
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Vreemde vergelijking. Ook een priester is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Daar is de bewijslast niet anders. Enige verschil is dat de priesters meestal nog leven.[..]

Bron dat Michael Jackson pedofiel was? En ik kan alles ontkennen tot er onomstotelijk bewijs is. Je weet wel, zoals dat in de echte wereld ook werkt.

Het heeft echt niets met neutraal naar iets kijken te maken, juist dat argument zou ik willen aandragen aan iedereen die de documentaire domweg gelooft. Want dat is de makkelijke weg, en niet de moeilijke.
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 19:22 schreef Moonah het volgende:
[..]

Twijfel jij eigenlijk aan het pedofiel zijn of aan de pedoseksuele handeingen?
Die laatste zijn idd lastig 'te bewijzen' op de manier die jij bedoelt.
Maar wat betreft de pedofiele relaties die MJ onderhield zijn er toch heel veel bewijzen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_185548681
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 19:22 schreef Moonah het volgende:
[..]

Twijfel jij eigenlijk aan het pedofiel zijn of aan de pedoseksuele handeingen?
Die laatste zijn idd lastig 'te bewijzen' op de manier die jij bedoelt.
Maar wat betreft de pedofiele relaties die MJ onderhield zijn er toch heel veel bewijzen?
Dit artikel (uit 2017, bevat ook de namen van de kerels van de huidige docu) bevat wel een beetje hoe ik erin sta: https://consequenceofsoun(...)-of-michael-jackson/

quote:
So which is it? Innocent? Guilty? Somewhere in between? We’ll never know, and that’s why Michael Jackson’s story is important.
en:

quote:
Even if you’re feeling generous, the best you can say of the pop star is that he behaved in an inappropriate manner with dozens of children over more than 10 years.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2019 20:06:13 ]
pi_185548784
Nu heeft 'beat it, beat it' een heel andere betekenis gekregen.
pi_185548822
quote:
6s.gif Op maandag 11 maart 2019 20:11 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
''You've been hit by a smooth criminal.''
pi_185550862
Jammer dat hij niet op is gepakt toen die nog leefde..
  maandag 11 maart 2019 @ 21:36:54 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185550920
quote:
6s.gif Op maandag 11 maart 2019 20:11 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
BAD begint al goed met "Your ass is mine".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185551282
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 21:34 schreef loni55 het volgende:
Jammer dat hij niet op is gepakt toen die nog leefde..
Is hij wel. Hij is opgepakt, aangeklaagd, vervolgd en vrijgesproken.
pi_185551718
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]

BAD begint al goed met "Your ass is mine".
Dat nummer had een duet met Prince moeten zijn. Prince weigerde na die eerste zin gelezen te hebben. En dan wist hij nog niet of hij dat aan Michael moest zingen of Michael aan hem.
Onder deze lijn niet schrijven
  maandag 11 maart 2019 @ 22:22:25 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_185551991
Ik denk dat we achteraf te veel niet gezien hebben omdat hij zo charismatisch was en zijn muziek zo fenomenaal goed. Ook zonder het seksueel misbruik is veel al niet oké. Als iemand in mijn omgeving in bed zou slapen met vreemde kinderen zou ik dat echt niet accepteren.
pi_185552180
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 22:22 schreef Mishu het volgende:

omdat hij zo charismatisch was
Niet wat mij betreft.
Bij charismatisch denk ik aan Obama, George Clooney, Erdogan beslist niet aan MJ.
  maandag 11 maart 2019 @ 22:32:58 #11
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_185552208
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 22:31 schreef Za het volgende:
[..]

Niet wat mij betreft.
Bij charismatisch denk ik aan Obama, George Clooney, Erdogan beslist niet aan MJ.
In zijn jongere jaren was hij zeker charismatisch en aantrekkelijk.
pi_185552273
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 22:32 schreef Mishu het volgende:

In zijn jongere jaren was hij zeker charismatisch en aantrekkelijk.
Beide niet wmb.
Ik heb bv ook nooit gevonden dat hij enig sex appeal had met zijn gedans en uitstraling itt bv Prince.
pi_185552365
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 22:35 schreef Za het volgende:
[..]

Beide niet wmb.
Ik heb bv ook nooit gevonden dat hij enig sex appeal had met zijn gedans en uitstraling itt bv Prince.
Hij was een wereldster en voor velen aantrekkelijk.

Die aantrekkelijkheid verdween wel door de talloze operaties, maar goed.
  maandag 11 maart 2019 @ 22:41:12 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185552391
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 22:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Hij was een wereldster en voor velen aantrekkelijk.

Die aantrekkelijkheid verdween wel door de talloze operaties, maar goed.
Alleen al zijn sterrenstatus maakte hem voor veel mensen aantrekkelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185553827
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]

Dit, in topic werd gezegd dat vele een moord zouden plegen om in de schoenen van die jongens te mogen staan, compleet gestoord.

Ik zie MJ eerder als sekteleider dan als uniek popidool.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 00:37:47 #16
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_185554152
Wat ik me afvraag is of die arts, gezien zijn opmerkingen over MJ, expres te veel medicijnen heeft toegediend om zo het leed te stoppen.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 00:43:51 #17
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_185554204
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 00:37 schreef Mishu het volgende:
Wat ik me afvraag is of die arts, gezien zijn opmerkingen over MJ, expres te veel medicijnen heeft toegediend om zo het leed te stoppen.
Expres of gevraagd. Blijft de vraag.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 00:46:51 #18
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185554235
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]

Dat en de geweldige, iconische muziek en videoclips.
pi_185555579
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 21:51 schreef madam-april het volgende:
[..]

Is hij wel. Hij is opgepakt, aangeklaagd, vervolgd en vrijgesproken.
Tja inderdaad alleen in VS koop je je vrijheid wel.
pi_185555615
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 20:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]

''You've been hit by a smooth criminal.''
quote:
Your butt is mine
[...]
Because I'm bad, I'm bad come on
You know I'm bad, I'm bad come on, you know
https://www.songteksten.n(...)hael-jackson/bad.htm

:')
pi_185556292
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 06:30 schreef loni55 het volgende:
[..]

Tja inderdaad alleen in VS koop je je vrijheid wel.
Beetje een dooddoener, want er zijn genoeg mensen met meer geld en zeker met meer invloed gewoon veroordeeld...
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_185557250
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 08:26 schreef boegschroef het volgende:
[..]

Beetje een dooddoener, want er zijn genoeg mensen met meer geld en zeker met meer invloed gewoon veroordeeld...
Maar ook genoeg schikkingen waarbij je je kan afvragen of je zulke zaken überhaupt alleen kan schikken of er eigenlijk niet alsnog een veroordeling zou moeten plaatsvinden.
pi_185557432
Vond het eerlijk gezegd maar een waardeloze docu. Paar mensen die hun verhaal vertellen zonder enig bewijs te leveren.

En ik vind ze beide totaal onbetrouwbaar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_185557449
Maar als ik dit topic zo lees acht iedereen hem al schuldig?
pi_185557550
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 09:46 schreef probeer het volgende:
Het gros is erg naïef en goedgelovig en heeft geen vertrouwen in de rechtstaat, klopt.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 09:55:29 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185557643
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 09:45 schreef probeer het volgende:
Vond het eerlijk gezegd maar een waardeloze docu. Paar mensen die hun verhaal vertellen zonder enig bewijs te leveren.

En ik vind ze beide totaal onbetrouwbaar.
Ik zou er voor zijn om een nieuw onderzoek in te stellen. Niet eens zozeer strafrechtelijk maar meer gewoon waarheidsvinding.

Er is sinds de vrijspraak van 2005 natuurlijk wel eea aan nieuws gekomen. Bovendien zullen sommigen nu MJ dood is wellicht ook vrijer durven te spreken.
pi_185557688
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 09:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Het gros is erg naïef en goedgelovig en heeft geen vertrouwen in de rechtstaat, klopt.
Njah kijk ... Als er echt bewijs is (wat er nooit is geweest) dan wil ik daar best objectief naar kijken en zo. Ben ook geen Jackson fan oid.

Maar ik snap toch echt niet hoe mensen die docu van waarde achten, komende van een man die tot ver in zijn volwassenheid en zelfs na Jackson's dood heilig volhield dat er niets gebeurd is, en in 2012 na aan de kant gezet te zijn voor een baan als choreograaf voor een of andere MJ-film, zich opeens beseft dat hij in zijn jeugd continue en op elke gelegenheid seksueel misbruikt is. Niet omdat hij het zich opeens herinnert oid, maar omdat hij zich nu pas beseft dat wat hem gebeurd is niet door de beugel kon. Want al die keren dat hem is verteld dat seks met kinderen strafbaar is, drong dat blijkbaar niet door of zo.

[ Bericht 10% gewijzigd door probeer op 12-03-2019 10:06:23 ]
pi_185557711
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 09:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Ik zou er voor zijn om een nieuw onderzoek in te stellen. Niet eens zozeer strafrechtelijk maar meer gewoon waarheidsvinding.

Er is sinds de vrijspraak van 2005 natuurlijk wel eea aan nieuws gekomen. Bovendien zullen sommigen nu MJ dood is wellicht ook vrijer durven te spreken.
Welke waarheid valt er nu nog te vinden dan?

Er is nooit enig fysiek bewijs geweest, en dat zal er zeer waarschijnlijk ook nooit meer komen.
pi_185557749
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 09:46 schreef probeer het volgende:
Slachtofferschap is heilig, je mag iedereen beschuldigen zonder het hard te maken want we willen het zo graag over het leed hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185557810
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]

Slachtofferschap is heilig, je mag iedereen beschuldigen zonder het hard te maken want we willen het zo graag over het leed hebben.
Ah op die fiets.
pi_185557813
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 09:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bovendien zullen sommigen nu MJ dood is wellicht ook vrijer durven te spreken.
Dat denk ik ook. MJ stond niet voor niets bekend als iemand die keihard en meedogenloos afrekende met mensen die iets over hem zeiden. Wie herinnert zich niet de massa slachtingen die hij aanrichtte op zijn landgoed, per 10 tegelijk legden ze het loodje.

Je kon beter op de tenen van Willem Holleeder gaan staan of het liefje van Escobar afpakken, dan kwam je er een stuk beter af.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 10:05:26 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185557823
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 09:59 schreef probeer het volgende:
[..]

Welke waarheid valt er nu nog te vinden dan?

Er is nooit enig fysiek bewijs geweest, en dat zal er zeer waarschijnlijk ook nooit meer komen.
Er zouden bijvoorbeeld getuigenissen kunnen komen van personeelsleden. Maar ook de verklaringen van diverse "slachtoffers" op een rijtje kunnen wellicht meer helder krijgen.

Zie het als een ultieme poging om de waarheid boven tafel te krijgen en vast te stellen hoe MJ de geschiedenis in moet.
pi_185557864
Waren al een boel getuigenissen in 93 van zijn personeel... maarja of ze daar nu nog iets mee kunnen...
pi_185557905
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Er zouden bijvoorbeeld getuigenissen kunnen komen van personeelsleden. Maar ook de verklaringen van diverse "slachtoffers" op een rijtje kunnen wellicht meer helder krijgen.
quote:
Neverland Ranch staff
In April 2005, Ralph Chacon, a former security guard at Neverland Ranch, testified that he had seen Jackson performing oral sex on Chandler in the early 1990s.[24] He also described seeing Jackson passionately kiss him and place his hand on the boy's crotch.[20] He said he did not report the incident to police because he thought he would not be believed.[24]

A former maid at the ranch, Adrian McManus, alleged she had seen Jackson kissing boys including the child star Macaulay Culkin, and described Jackson touching Culkin's leg and "rear end".[24] She also claimed that she had seen Jackson touching Chandler's genitals.[24] Culkin denied being molested by Jackson.[24]

The defense sought to portray Chacon and McManus as unreliable. According to the Guardian, each witness had a "horrific story ... Yet, rather than calling the police, each appears to have sold that story to a supermarket tabloid."[21] McManus had previously denied witnessing misconduct from Jackson in a 1993 court deposition while under oath. In the 2005 trial, she said she had lied because she feared Jackson would report her to her superiors if she told police about the incident.[24]

In the 1990s, both Chacon and McManus had been part of a lawsuit filed against Jackson for wrongful dismissal. After Jackson counter-sued, their lawsuit was thrown out as fraudulent and malicious.[24] According to testimony, Chacon and McManus had been found guilty of stealing items from Jackson's house amounting to more than $50,000, and ordered to pay more than $1 million in legal fees.[20] Under cross-examination from Mesereau, the pair admitted that they had been paid thousands of dollars to give a tabloid interview. McManus admitted that she and her husband were found to have defrauded a relative's children of money from their estate, and that she had stolen a sketch by Jackson worth $35,000.[20] Mesereau accused the pair of attempting to "get even" with Jackson for the failed suit and characterized them as money-seekers.[20]

Housekeeper Kiki Fournier testified that the Arvizo children became unruly at Neverland Ranch without authority figures. She said the Arvizo boys "trashed" their guest rooms, and that at one point Star had pointed a knife at her in Jackson's kitchen.[25] She said that although the boys had guest rooms they would often stay with Jackson.[25] However, she said she never saw Jackson giving the boys alcohol and never saw them drunk.[25]

Cynthia Bell, a flight attendant who had served Jackson, testified that she never saw him share his drink with Gavin. She said she had devised the custom of serving Jackson wine in soda cans because Jackson did not like to drink alcohol in front of his children.[26] Bell said she had not seen Jackson "cuddling" with Arvizo during the flight, but testified that she had seen Jackson put his arm around him while he was listening to music.[27] She said that Gavin was demanding, complained about the food, and were unruly during the flight.[27]

Phillip Lemarque, Jackson's cook, said he entered Jackson's room and saw Jackson with his hand in Culkin's underpants.[21] Jesús Salas, a former Neverland house manager at the Neverland ranch, testified that he often saw Jackson drunk, and sometimes saw children emerging drunk from the wine cellar with Jackson.[3] The judge ruled out lurid testimony from a former security guard who alleged that he saw Jackson in his bedroom with a boy.[28]

https://en.wikipedia.org/wiki/Trial_of_Michael_Jackson
quote:
Zie het als een ultieme poging om de waarheid boven tafel te krijgen en vast te stellen hoe MJ de geschiedenis in moet.
Terwijl de man dood is en zichzelf niet meer kan verdedigen?
  dinsdag 12 maart 2019 @ 10:11:19 #35
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185557915
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]

Dat denk ik ook. MJ stond niet voor niets bekend als iemand die keihard en meedogenloos afrekende met mensen die iets over hem zeiden. Wie herinnert zich niet de massa slachtingen die hij aanrichtte op zijn landgoed, per 10 tegelijk legden ze het loodje.

Je kon beter op de tenen van Willem Holleeder gaan staan of het liefje van Escobar afpakken, dan kwam je er een stuk beter af.
Met advocaten gaan dreigen kan al heel effectief zijn.
pi_185558080
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:10 schreef probeer het volgende:
[..]

[..]

[..]

Terwijl de man dood is en zichzelf niet meer kan verdedigen?
Ook al leefde hij nog was het alsnog een welles nietes verhaal zonder fysieke bewijzen. Aangezien Jackson miljoenen had en bij andere zaken ook al getuigen trainde, men in de VS een jury rechtspraak heeft wordt het heel moeilijk om deze zaak zonder beïnvloeding objectief te beoordelen.
pi_185558091
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 09:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Je bent inderdaad naïef als je denkt dat Jackson alleen maar met kinderen in bed sliep om televisie te kijken en popcorn te eten.
pi_185558094
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef Basp1 het volgende:
[..] en bij andere zaken ook al getuigen trainde [..]
Ow?
pi_185558118
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Je bent inderdaad naïef als je denkt dat Jackson alleen maar met kinderen in bed sliep om televisie te kijken en popcorn te eten.
Of ziek van geest als je denkt dat de enige mogelijke reden om met kinderen in een bed te liggen is omdat je er je piemel in wilt steken.
pi_185558132
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:21 schreef probeer het volgende:
[..]

Of ziek van geest als je denkt dat de enige mogelijke reden om met kinderen in een bed te liggen is omdat je er je piemel in wilt steken.
De enige reden, dat zeg ik helemaal niet.
pi_185558137
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]

De enige reden, dat zeg ik helemaal niet.
Fair enough, daar heb je gelijk in.
pi_185558138
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef probeer het volgende:
[..]

Ow?
Ik dacht dat jij de docu gekeken had.
pi_185558157
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Ik dacht dat jij de docu gekeken had.
Ja. Dat stukje heb ik dan blijkbaar gemist. Ding duurde 4 uur en is niet bijzonder boeiend oid.

Welke rechtszaak en welke getuigen?
pi_185558164
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:21 schreef probeer het volgende:
[..]

Er is inderdaad zoveel meer dan enkel penetratie. Je kan ook knuffelen, strelen, lieve woordjes in elkaars oor fluisteren etc.
pi_185558166
*Leaving Nederland. :')
pi_185558176
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:24 schreef probeer het volgende:
[..]

Ja. Dat stukje heb ik dan blijkbaar gemist. Ding duurde 4 uur en is niet bijzonder boeiend oid.
Het ging er meerdere keren over. Vanaf het begin, Michael Jackson zei, als dit uitkomt belanden we allebei in de gevangenis. Ze moesten zich snel kunnen omkleden. En daarna werden ze getraind voor de strafzaak, personeel gedroeg zich als politie en dan moesten ze ontkennen.
pi_185558233
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Niet meer dan dat ze op zoek zijn naar een verdienmodel.
quote:
Waarom moet dat? En waarom aan de hand van beroepsslachtoffers?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_185558245
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Het ging er meerdere keren over. Vanaf het begin, Michael Jackson zei, als dit uitkomt belanden we allebei in de gevangenis. Ze mochten zich snel kunnen omkleden. En daarna werden ze getraind voor de strafzaak, personeel gedroeg zich als politie en dan moesten ze ontkennen.
Ok. Dus de beschuldigde beweert iets. Dat is toch geen bewijs dat die coaching van getuigen daadwerkelijk plaatsgevonden heeft? Basp noemt het alsof het een feit is.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 10:31:47 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185558283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:28 schreef Rockefellow het volgende:
[..]

Niet meer dan dat ze op zoek zijn naar een verdienmodel.[..]

Waarom moet dat? En waarom aan de hand van beroepsslachtoffers?
Nouja dat kan ook de conclusie zijn.

Maar wat is er mis met nog eenmaal een poging doen om de waarheid boven tafel te krijgen?
pi_185558293
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Uh oke. Bewijs maar dat het niet zo is dan.
pi_185558373
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:29 schreef probeer het volgende:
[..]

Ok. Dus de beschuldigde beweert iets. Dat is toch geen bewijs dat die coaching van getuigen daadwerkelijk plaatsgevonden heeft? Basp noemt het alsof het een feit is.
Overigens begrijp ik ergens wel iets van de fouten die de slachtoffers hebben gemaakt en de kritiek daarop.

Ja, die zijn echt wel in een periode geweest (of nu nog steeds) dat ze geld wilden. Als normaal mens is het gewoon fijn om genoeg geld te krijgen om financieel onafhankelijk te zijn. Daarbij werkt dat nu eenmaal zo in deze wereld. Alles wordt omgezet naar geld.

Ze hebben zich gewoon amateuristisch gedragen, eerst ontkennen en daarna alsnog nog buiten komen met een getuigenis tegen Jackson. Maar het past wel in het patroon, van normale mensen, die zich voor iemands karretje laten spannen. En bij het proces van grooming en slachtoffer zijn van seksueel misbruik. Het schijnt heel moeilijk te zijn om daar van los te komen en eerlijk te zijn over wat er is gebeurd.

Overigens is het wel apart, Michael Jackson is vrijgesproken. Dat wordt vaak aangehaald als iets dat voor Jackson pleit. Maar dat gebeurde wel dankzij getuigenissen, die nu niet meer positief voor Michael Jackson zouden uitpakken.
pi_185558467
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Nouja dat kan ook de conclusie zijn.

Maar wat is er mis met nog eenmaal een poging doen om de waarheid boven tafel te krijgen?
Je bedoelt jouw waarheid.

De waarheid is boven tafel. De man is meerdere malen uitgebreid onderzocht en onschuldig bevonden.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_185558492
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:41 schreef Rockefellow het volgende:
[..]

De waarheid is boven tafel. De man is meerdere malen uitgebreid onderzocht en onschuldig bevonden.
Het recht, en het Amerikaanse recht met juryrechtspraak, is dat echt de maatstaf voor de waarheid?
pi_185558527
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]

Het recht, en het Amerikaanse recht met juryrechtspraak, is dat echt de maatstaf voor de waarheid?
Wel als je eenzelfde gang naar het rechtssysteem als ultieme poging ziet de waarheid boven tafel te krijgen.
pi_185558571
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef Rockefellow het volgende:
[..]

Wel als je eenzelfde gang naar het rechtssysteem als ultieme poging ziet de waarheid boven tafel te krijgen.
Dat zie ik niet.

Er lopen genoeg schuldigen rond, terwijl onschuldigen opgesloten zitten.

[ Bericht 2% gewijzigd door luxerobots op 12-03-2019 10:57:45 ]
  dinsdag 12 maart 2019 @ 10:49:23 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185558643
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:41 schreef Rockefellow het volgende:
[..]

Hoezo, mijn waarheid? Ik roep nergens dat hij zeker weten schuldig is.

Maar er zijn sinds 2005 wel wat zaken voorgevallen die een nieuw onderzoek rechtvaardigen.
pi_185558662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Hoezo, mijn waarheid? Ik roep nergens dat hij zeker weten schuldig is.

Maar er zijn sinds 2005 wel wat zaken voorgevallen die een nieuw onderzoek rechtvaardigen.
Raar dat alle rechtszaken inzake misbruik, na zijn dood, afgevallen zijn wegens ‘geen bewijs’ dan.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 10:52:32 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185558698
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Raar dat alle rechtszaken inzake misbruik, na zijn dood, afgevallen zijn wegens ‘geen bewijs’ dan.
Dus in jouw ogen bestaat er geen mogelijkheid dat hij toch schuldig is? Dat is al net zo simpel gesteld als de mensen die hier roepen dat hij dat wel was.
pi_185558715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef probeer het volgende:
[..]

Ow?
kijk de documentaire daarin zeggen de mannen dat ze door advocaten getraind werden om alles te ontkennen. ^O^
pi_185558847
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Dus in jouw ogen bestaat er geen mogelijkheid dat hij toch schuldig is?
Hoe kom je daar nou weer bij?

Natuurlijk is er een mogelijkheid dat hij schuldig is. Net zo goed dat er een mogelijkheid is dat jij of ik schuldig zijn.
pi_185558854
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]

kijk de documentaire daarin zeggen de mannen dat ze door advocaten getraind werden om alles te ontkennen. ^O^
"Kijk de documentaire!!!!!!". Zo werkt het niet he. Onderbouw je post eens met feiten waaruit blijkt dat er mensen getraind zijn door Michael Jackson (of zijn staf) zodat er voordeel ontstond in de toenmalige rechtszaak.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2019 11:04:26 ]
pi_185558877
quote:
[..]

Ah, als iemand wat beweert is het in jouw ogen meteen een feit?

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]

Ook al leefde hij nog was het alsnog een welles nietes verhaal zonder fysieke bewijzen. Aangezien Jackson miljoenen had en bij andere zaken ook al getuigen trainde, men in de VS een jury rechtspraak heeft wordt het heel moeilijk om deze zaak zonder beïnvloeding objectief te beoordelen.
Want je brengt dikgedrukte toch echt alsof het vast staat.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 11:05:43 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185558893
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Hoe kom je daar nou weer bij?

Natuurlijk is er een mogelijkheid dat hij schuldig is. Net zo goed dat er een mogelijkheid is dat jij of ik schuldig zijn.
Dus zou er best wat te zeggen zijn voor een nieuw onderzoek.
pi_185558937
quote:
[..]

Ja, en dat zijn deze mannen nu natuurlijk niet. Niks geen training door advocaten of documentairemakers.
pi_185558949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Dus zou er best wat te zeggen zijn voor een nieuw onderzoek.
Een lijk ondervragen is wel wat lastig. Net als een lijk veroordelen wel wat lastig is.

Het maakt niet meer uit of hij wel of niet schuldig was, hij kan niet meer gestraft worden.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 11:11:27 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185558981
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]

Een lijk ondervragen is wel wat lastig. Net als een lijk veroordelen wel wat lastig is.

Het maakt niet meer uit of hij wel of niet schuldig was, hij kan niet meer gestraft worden.
Dus als iemand dood is moet alles maar in de doofpot?
pi_185558999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Nee, maar omdat het lastiger te bewijzen valt is een veroordeling gewoon ontzettend moeilijk. Echter, wat er nu gebeurt is een publieke veroordeling zonder enig bewijs. En dat is schandalig en zou nooit mogen voorkomen (net als kindermisbruik).
pi_185559184
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]

Ja, en dat zijn deze mannen nu natuurlijk niet. Niks geen training door advocaten of documentairemakers.
Dus nu zouden deze mannen die redelijk vaak met een brok in de keel hun verhaal vertelden getraind zijn door de documentaire maker. Net alsof hun verhaal volgens sommigen hier die niet eens die docu gekeken hebben, gewoon totaal uit hun duim gezogen zou zijn.
pi_185559274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]

Dus nu zouden deze mannen die redelijk vaak met een brok in de keel hun verhaal vertelden getraind zijn door de documentaire maker. Net alsof hun verhaal volgens sommigen hier die niet eens die docu gekeken hebben, gewoon totaal uit hun duim gezogen zou zijn.
Waarom zou het waar zijn? Hun beweren iets, dan is het aan hun om met iets te komen waardoor je ze zou moeten geloven.

Of wil je dat bij iedereen met een verhaal van misbruik, de verdachte rechtstreeks de gevangenis ingaat? Zou ik wat raar vinden, maar als je dat werkelijk vindt; prima.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 11:31:41 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185559299
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Nee, maar omdat het lastiger te bewijzen valt is een veroordeling gewoon ontzettend moeilijk. Echter, wat er nu gebeurt is een publieke veroordeling zonder enig bewijs. En dat is schandalig en zou nooit mogen voorkomen (net als kindermisbruik).
Nouja daar kan een nieuw onderzoek mogelijk wel wat aan bijschaven. Een oordeel van onderzoekers geeft wat meer houvast dan fans en haters die maar van alles aan het roepen zijn.
pi_185559395
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Nouja daar kan een nieuw onderzoek mogelijk wel wat aan bijschaven. Een oordeel van onderzoekers geeft wat meer houvast dan fans en haters die maar van alles aan het roepen zijn.
Je denkt niet dat er al wat onderzoek is geweest voor de 2 rechtszaken aangespannen door de 2 gasten uit de documentaire, die enkele jaren terug afgewezen zijn door rechters?
  dinsdag 12 maart 2019 @ 11:39:49 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185559464
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Je denkt niet dat er al wat onderzoek is geweest voor de 2 rechtszaken aangespannen door de 2 gasten uit de documentaire, die enkele jaren terug afgewezen zijn door rechters?
Geen idee hoe compleet dat is.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 11:44:06 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185559538
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Op grond waarvan? Die zijn in 2012 afgewezen toch?
Omdat de claim meer dan 12 maanden na zijn dood kwam.....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185559624
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]

Op grond waarvan? Die zijn in 2012 afgewezen toch?
Omdat de claim meer dan 12 maanden na zijn dood kwam.....
Nee, 2017 was de laatste. Omdat er (terugkerend fenomeen) er naast verklaringen geen enkel bewijs was. Tenminste, dat is wat ik gisteravond erover las. Kan ernaast zitten natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2019 11:49:08 ]
  dinsdag 12 maart 2019 @ 12:06:00 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185559982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Nee, 2017 was de laatste. Omdat er (terugkerend fenomeen) er naast verklaringen geen enkel bewijs was. Tenminste, dat is wat ik gisteravond erover las. Kan ernaast zitten natuurlijk.
Zo'n claim moet binnen 12 maanden na het overlijden worden ingediend, in 2017 was dat dus ook al ruimschoots te laat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185560588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]

Dus ze zijn eerder wel getraind door advocaten, maar nu niet?

Het is totaal uit hun duim gezogen, inderdaad.
pi_185560605
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Als iemand dood is, dan moet je ophouden met dit soort onzin waar geen enkel bewijs voor is behalve wat krokodillentranen van gasten die duidelijk uit zijn op geld.
pi_185560717
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 12:40 schreef GereDathan het volgende:
die duidelijk uit zijn op geld.
Waaruit blijkt dat deze mannen uit zijn op geld?
  dinsdag 12 maart 2019 @ 12:59:22 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185560971
quote:
[..]

Als iemand dood is, dan moet je ophouden met dit soort onzin waar geen enkel bewijs voor is behalve wat krokodillentranen van gasten die duidelijk uit zijn op geld.
Als er geen enkel bewijs voor is zal dat uit het onderzoek blijken. Ik begrijp niet waarom dat zo'n probleem is.
pi_185561109
quote:
[..]

Je zou zeggen: liever als iemand dood is, dan heeft hij er geen last meer van.
compact en kleverig.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:08:23 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185561164
quote:
[..]

Wie ben jij om te bepalen dat het allemaal niet waar is.

Sterker nog; met de verklaringen die Robson in 2005 in de rechtszaak gegeven heeft, zou Jackson nu mogelijk niet eens vrijgesproken zijn, want hij heeft destijds gewoon verklaard dat hij minstens 20 keer in de slaapkamer van MJ overnacht heeft.
Na de vrijspraak in 2005 was een van de juryleden nog zo vrij om de moeder van het kind dat hem aangeklaagd had voor gek te verklaren omdat ze hem in de slaapkamer van MJ had laten slapen.
Soort van "eigen schuld, dikke bult" dus.... terwijl ook Robson toen verklaard heeft in de slaapkamer van MJ te slapen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:13:09 #82
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_185561267
Mij komt het ook als zeer onverantwoord voor dat de ouders van de jongens hun kinderen zo maar met zo´n duidelijk verknipt figuur als MJ lieten omgaan.
Ik las ergens iets over 7 uur met MJ aan de telefoon hangen..... 8)7
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:14:11 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185561285
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:13 schreef deedeetee het volgende:
Mij komt het ook als zeer onverantwoord voor dat de ouders van de jongens hun kinderen zo maar met zo´n duidelijk verknipt figuur als MJ lieten omgaan.
Ik las ergens iets over 7 uur met MJ aan de telefoon hangen..... 8)7
Idd

Maarja, MJ had geld en invloed.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:17:35 #84
78780 deedeetee
pi_185561348
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Idd

Maarja, MJ had geld en invloed.
Daar leen je je kind toch niet voor uit ?
pi_185561367
MJ was één van de grootste muzikale talenten ooit.
Wat hij in zijn vrije tijd deed kan mij niet schelen.
pi_185561386
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]

Wie ben jij om te bepalen dat het allemaal niet waar is.

Sterker nog; met de verklaringen die Robson in 2005 in de rechtszaak gegeven heeft, zou Jackson nu mogelijk niet eens vrijgesproken zijn, want hij heeft destijds gewoon verklaard dat hij minstens 20 keer in de slaapkamer van MJ overnacht heeft.
Na de vrijspraak in 2005 was een van de juryleden nog zo vrij om de moeder van het kind dat hem aangeklaagd had voor gek te verklaren omdat ze hem in de slaapkamer van MJ had laten slapen.
Soort van "eigen schuld, dikke bult" dus.... terwijl ook Robson toen verklaard heeft in de slaapkamer van MJ te slapen.
Is dat strafbaar? Een logeetje hebben?
pi_185561410
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]

Wel als je als ouders daarna een paar miljoen krijgt. Dan leen je je kind wel ff uit.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:26:32 #88
78780 deedeetee
pi_185561536
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]

Wel als je als ouders daarna een paar miljoen krijgt. Dan leen je je kind wel ff uit.
Dat zou strafbaar moeten zijn.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:29:51 #89
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_185561606
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Ik zag evenmin iets schokkends in die lap tekst.
pi_185561655
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]

Dat zou strafbaar moeten zijn.
Wat precies? Logeren bij iemand?
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:33:00 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185561671
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]

Nee hoor, maar je vindt het zelf dus net als MJ geen enkel probleem dat een volwassene het bed deelt met kinderen die geen familie zijn?
Okay.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185561673
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 12:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Als er geen enkel bewijs voor is zal dat uit het onderzoek blijken. Ik begrijp niet waarom dat zo'n probleem is.
Ik begrijp niet waarom mensen niet begrijpen dat er o.a. in 2012 al onderzoek is geweest.

Bij leven is MJ al nooit schuldig bevonden, waarom zou hij dat nu ineens wel zijn?

En nog even los van de vraag hoe je onderzoek gaat doen met een lijk. Als er zoveel overtuigend bewijs was, bijvoorbeeld filmpjes en foto's, waarom is dat niet getoond in deze losse flodder die sommige mensen een documentaire noemen?
pi_185561681
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]

Waaruit blijkt dat deze mannen uit zijn op geld?
Welke andere reden zouden ze nog hebben. Een lijk kan je niet straffen.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:33:52 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185561691
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]

Sommige ouders doen veel als ze geld ruiken of met alle geweld een ster van hun kind willen maken
pi_185561697
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]

Je zou zeggen: liever als iemand dood is, dan heeft hij er geen last meer van.
Ik heb meer moeite met het deel dat hij zich niet eens meer kan verdedigen. Na je dood nog even fijn door het slijk gehaald worden, lekker makkelijk.
pi_185561700
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]

Nee hoor, maar je vindt het zelf dus net als MJ geen enkel probleem dat een volwassene het bed deelt met kinderen die geen familie zijn?
Okay.
Of ik het wel of geen probleem vind is niet relevant. Dat is de vraag namelijk niet.
pi_185561728
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]

Okay.
Ben jij de ideale vrouw? De vrouw die altijd als ze in bed stapt seks wil en verwacht?
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:36:21 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185561741
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]

Sommige ouders doen veel als ze geld ruiken
En sommige mensen zijn star struck, en zouden nooit geloven dat hij iets zou doen wat niet door de beugel kan.
Dan krijg je dat soort dingen. Ik verwacht dat die ouders er werkelijk geen gevaar in zagen hun kinderen bij die halfgod achter te laten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 12 maart 2019 @ 13:37:05 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185561749
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]

Ben jij de ideale vrouw? De vrouw die altijd als ze in bed stapt seks wil en verwacht?
Waar the heck slaat dat nou weer op?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185561765
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]

Waar the heck slaat dat nou weer op?
Ik gok op dat wat jij normaal vindt niet per se de status quo is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')