Wat? Balen omdat er hier weer geen huwelijk gaat plaats vinden?quote:
mijn geduldquote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat heb je op de boot laten liggen?
Vrouwen hebben geen geduld, dat is een definitie.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb de hoop opgeven voor het moment
Dat snap ik.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
je ziet het niet meer zittenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Kweet niet hoor, hij is er ook goed in.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Hij kan og wat van mijn geslijm naar de vrouwen hier leren.
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Hij kan og wat van mijn geslijm naar de vrouwen hier leren.
![]()
Heftig zeg nou wel fijn dat je hem gezien hebt idd.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gaat redelijk goed, hij heeft altijd flink gesport, dat helpt veel bij het herstel, alleen zijn rechterarm doet nog niet mee, schijnt het e.e.a. beschadigd te zijn aan de zenuw.
Maar fijn hem gezien te hebben, al was het niet fraai, maar alles beter dan het beeld dat ik me er zelf bij vormde.
Ik sta soms in de keuken en doe maar wat ... meestal is het nog te hachelen, maar flitsend met het koksmes te werk gaan gaat ff niet meer zo veiligquote:
Goede omschrijving.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sta soms in de keuken en doe maar wat ... meestal is het nog te hachelen, maar flitsend met het koksmes te werk gaan gaat ff niet meer zo veilig
Fijne muziek hè? Geniet er maar van.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
weer iemand voor mijn favorieten........
ja, zal allemaal goed komen sjoefquote:Op maandag 11 maart 2019 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sta soms in de keuken en doe maar wat ... meestal is het nog te hachelen, maar flitsend met het koksmes te werk gaan gaat ff niet meer zo veilig
Toch houden we het hier al vrij lang met je uitquote:Op maandag 11 maart 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen geduld, dat is een definitie.
Die zit.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch houden we het hier al vrij lang met je uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |