Hopelijk herstelt zich dat nog.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gaat redelijk goed, hij heeft altijd flink gesport, dat helpt veel bij het herstel, alleen zijn rechterarm doet nog niet mee, schijnt het e.e.a. beschadigd te zijn aan de zenuw.
Maar fijn hem gezien te hebben, al was het niet fraai, maar alles beter dan het beeld dat ik me er zelf bij vormde.
Doe je voorzichtig Homo!quote:Op maandag 11 maart 2019 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi Deiss. Wilde net ff naar buiten gaan, maar las gelukkig je post nog!
Eet ze ook strks. C u leter!
Hoezo homo?quote:
Hij heeft er ook nog een plaat aan over gehouden, in zijn gezicht om de boel een beetje in vorm te houden.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
wat heeft ie ervan overgehouden? alleen gebroken botten of érger?![]()
Niet dat gebroken botten niet niks is.... maar je begrijpt wel war ik bedoel...
Misschien luisterde en keek je niet veel naar de VPRO?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik herinner haar niet eens meer moet ik eerlijk zeggen
En mij sly je over?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi Deiss. Wilde net ff naar buiten gaan, maar las gelukkig je post nog!
Eet ze ook strks. C u leter!
Teruglezen? Ik was redelijk hierquote:Op maandag 11 maart 2019 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
och.... laat maar .....g maar teruglezen... jij bent altijd zó moeilijk
pffff dt was een klap dus.......quote:Op maandag 11 maart 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er ook nog een plaat aan over gehouden, in zijn gezicht om de boel een beetje in vorm te houden.
ik denk het nietquote:Op maandag 11 maart 2019 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien luisterde en keek je niet veel naar de VPRO?
De naam herinner ik me wel, maar verder niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien luisterde en keek je niet veel naar de VPRO?
Ach, het is gewoon weer een stukje verleden verdwenen.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De naam herinner ik me wel, maar verder niet.
Dat is ons lot.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon weer een stukje verleden verdwenen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft er ook nog een plaat aan over gehouden, in zijn gezicht om de boel een beetje in vorm te houden.
het was en grapje van Sly...... moet ik het écht op gaan zoeken voor je?quote:
quote:
Ahhhhquote:Op maandag 11 maart 2019 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
het was en grapje van Sly...... moet ik het écht op gaan zoeken voor je?![]()
nee toch....
het was een grapje en ik deed een grapje terug.
maar nu is het grapje niet leuk meer door jou
quote:
Zeikwijf ben je met je Connyquote:Op maandag 11 maart 2019 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, zit ik nu weer met al die oude liedjes in mijn hoofd.
neequote:Op maandag 11 maart 2019 18:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vertel eens meer over je poepfascinatie. Ik ben echt benieuwd.
Ja, en ik ben nog geeneens begonnen met de zeikwijf uit te hangen.quote:
Huhuhuhuhuquote:Op maandag 11 maart 2019 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
neehier heeft jemand gezegd dat hij/zij gepoept heeft
Zegt iemand die zittend plast.quote:
Daar hebben we ons zeiktopic ook voorquote:Op maandag 11 maart 2019 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, en ik ben nog geeneens begonnen met de zeikwijf uit te hangen.
Ik mag Paolo Nutini wel. Fijne stem.quote:
Herman Van Veen - Melk En Honingquote:
Ken ik niet..........quote:Op maandag 11 maart 2019 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Herman Van Veen - Melk En Honing
Mooi nummer, ik kan er alleen geen goede utube versie van vinden.quote:
Aha, 10 jaar niet gehoord maar hij klinkt nog steeds chronisch verkoudenquote:
niet altijdquote:Op maandag 11 maart 2019 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zegt iemand die zittend plast.![]()
geeft niet.... ik zit toch te luisteren naar die van Sas, die is wel mooiquote:Op maandag 11 maart 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooi nummer, ik kan er alleen geen goede utube versie van vinden.
De meeste muziek die hier gepost wordt valt wel in mijn smaak.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
geeft niet.... ik zit toch te luisteren naar die van Sas, die is wel mooi
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste muziek die hier gepost wordt valt wel in mijn smaak.
Zeg even heel snel dat ik jou type niet bent en dat je al een Griek hebt voordat ik verliefd wordt.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
weer iemand voor mijn favorieten........
okéquote:Op maandag 11 maart 2019 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg even heel snel dat ik jou type niet bent en dat je al een Griek hebt voordat ik verliefd wordt.
awquote:Op maandag 11 maart 2019 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg even heel snel dat ik jou type niet bent en dat je al een Griek hebt voordat ik verliefd wordt.
Goed genoeg, voor vandaag.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
oké![]()
eh.. je bent mijn type niet![]()
Zo goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |