quote:Op maandag 11 maart 2019 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha Sly. Trump deed een oepsie door Tim Cook, Tim Apple te noemen. Daarvoor heeft hij nu twee verschillende verklaringen gegeven. Eerst zei-ie dat ie Cook heel zachtjes had gezegd, nu komt-ie met een andere verklaring:twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 11-03-2019 om 15:12:50At a recent round table meeting of business executives, & long after formally introducing Tim Cook of Apple, I quickly referred to Tim + Apple as Tim/Apple as an easy way to save time & words. The Fake News was disparagingly all over this, & it became yet another bad Trump story! reageer retweet
Ik vind het wel lief van jou. Het begon met een opmerking van mij. En twee weken later had ik een tof schilderijtje aan de muur. En ik kijk er graag naar.quote:
da's ook lekker, ik hoef niet meer te koken vandaag, ik heb al een ei gekooktquote:Op maandag 11 maart 2019 19:27 schreef Recce het volgende:
Ik moet nog koken. Ik ga de brokkelie maar eens in de pan gooien.
Goed lang doorkokenquote:Op maandag 11 maart 2019 19:27 schreef Recce het volgende:
Ik moet nog koken. Ik ga de brokkelie maar eens in de pan gooien.
quote:Op maandag 11 maart 2019 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief van jou. Het begon met een opmerking van mij. En twee weken later had ik een tof schilderijtje aan de muur. En ik kijk er graag naar.
ik herinner haar niet eens meer moet ik eerlijk zeggenquote:Op maandag 11 maart 2019 19:28 schreef Disana het volgende:
Scrute, ik kan je post niet meer vinden. Maar Wilhelmina Kuttje is dus dood, wat jammer. Zo oud was ze toch nog niet? Goede herinneringen uit die tijd toen de radio nog magisch was.
oi.... hoest met hem?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet nog eten, spaghetti carbonara, lekker en makkelijk, want ik kom pas net binnen na een ziekenhuisbezoek bij mijn overhoop gereden collega.
Hey Sly,alles goed?quote:
Hij ligt aardig in de kreukels, maar heeft ontzettend veel geluk gehad dat hij het nog kan navertellen en dat er toevallig een arts langs kwam toen het ongeluk net gebeurd was, die hem kon reanimeren.quote:
ik kan geen portretten schilderenquote:Op maandag 11 maart 2019 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders.. daarnaast zijn het geen portretten
Heftig, is de collega goed aan het 'herstellen'? Eet smakelijk!quote:Op maandag 11 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet nog eten, spaghetti carbonara, lekker en makkelijk, want ik kom pas net binnen na een ziekenhuisbezoek bij mijn overhoop gereden collega.
Oh ik lees het hier. Gelukkig, heftige ervaring lijkt mij.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij ligt aardig in de kreukels, maar heeft ontzettend veel geluk gehad dat hij het nog kan navertellen en dat er toevallig een arts langs kwam toen het ongeluk net gebeurd was, die hem kon reanimeren.
Ja gaat redelijk goed, hij heeft altijd flink gesport, dat helpt veel bij het herstel, alleen zijn rechterarm doet nog niet mee, schijnt het e.e.a. beschadigd te zijn aan de zenuw.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heftig, is de collega goed aan het 'herstellen'? Eet smakelijk!
Hooi Deissquote:
Ik wel.quote:
Wow ... sterkte met je collegaquote:Op maandag 11 maart 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij ligt aardig in de kreukels, maar heeft ontzettend veel geluk gehad dat hij het nog kan navertellen en dat er toevallig een arts langs kwam toen het ongeluk net gebeurd was, die hem kon reanimeren.
wat heeft ie ervan overgehouden? alleen gebroken botten of érger?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op maandag 11 maart 2019 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi Deiss. Wilde net ff naar buiten gaan, maar las gelukkig je post nog!
Eet ze ook strks. C u leter!
ah... is zie het l... ik ben langzaam vandaanquote:Op maandag 11 maart 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gaat redelijk goed, hij heeft altijd flink gesport, dat helpt veel bij het herstel, alleen zijn rechterarm doet nog niet mee, schijnt het e.e.a. beschadigd te zijn aan de zenuw.
Maar fijn hem gezien te hebben, al was het niet fraai, maar alles beter dan het beeld dat ik me er zelf bij vormde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |