Was hier ergens op FOK!quote:
Geen idee, te lang geledenquote:
Flink uitgewoond he.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een te grote grot.
Sletten.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:33 schreef Faxie het volgende:
Lol, echt elke vrouw heeft wel eens een enorme gehad he
Vast nog geen SE afgestreeptquote:Op maandag 11 maart 2019 15:33 schreef Faxie het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:33 schreef Faxie het volgende:
Nee hoor, ik kan het hebben. Verdwijnt allemaal zo *hup* mijn grot in.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb je even in de OP gezet, hoop dat je het niet erg vindt.
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 15:33 schreef Faxie het volgende:
Je kan vast een vrouw vinden die van kleintjes houdtquote:Op maandag 11 maart 2019 15:33 schreef Faxie het volgende:
Doe de groeten aan Lemmiwinks.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan het hebben. Verdwijnt allemaal zo *hup* mijn grot in.
[..]
Ja kon die goed beffen?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:33 schreef Halimede het volgende:
De afdruk van mijn benen in zijn afro aan de andere kant
ze nam hem gewoon in een headlock zodat die geen kant meer op konquote:
Hoe anders dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:35 schreef Halimede het volgende:
[..]en ook nog eens enthousiast, niks leukers als een blije man tussen je benen
Dat is ook een manier jaquote:Op maandag 11 maart 2019 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze nam hem gewoon in een headlock zodat die geen kant meer op kon
[..]
Komt waarschijnlijk omdat die vrouwen als een zak hooi blijven liggenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Er zijn mannen die er niet gelukkig van worden
DOORLIKKEN, LUL!quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Halimede het volgende:
Dan heb je zo'n huilende vent tussen je benen die smeekt om weer losgelaten te worden
Moet ik tijdens het beffen ook al iets doenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat die vrouwen als een zak hooi blijven liggen
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je kan vast een vrouw vinden die van kleintjes houdt
Moet je dan een dansje doen terwijl ze daar bezig zijn?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I...Can't.... Breathe ......quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Halimede het volgende:
Dan heb je zo'n huilende vent tussen je benen die smeekt om weer losgelaten te worden
Ook? Wanneer nog meer dan? Tijdens het zeesterren bedoel je?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet ik tijdens het beffen ook al iets doen
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet je dan een dansje doen terwijl ze daar bezig zijn?
Ja als je niet goed kan beffen dan krijg je datquote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een orgasme en verder niks! Hou je bek en bef me!quote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook? Wanneer nog meer dan? Tijdens het zeesterren bedoel je?
Hehequote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja als je niet goed kan beffen dan krijg je dat![]()
Ik had een keertje eentje die dacht dat het leuk was om er (zachtjes) in te bijten.
Dat is dus niet leukik schrok
hij schrok
Gevoelige snaar?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
'Enthousiast'... Zat gewoon te worstelen om aan lucht te komen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze nam hem gewoon in een headlock zodat die geen kant meer op kon
het is op zich een interessante maandagmiddagquote:
Jij snapt het.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een orgasme en verder niks! Hou je bek en bef me!
Beetje kreunen en kronkelen op z'n minst.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet ik tijdens het beffen ook al iets doen
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet je dan een dansje doen terwijl ze daar bezig zijn?
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook? Wanneer nog meer dan? Tijdens het zeesterren bedoel je?
Ik werk mijn email altijd even bijquote:Op maandag 11 maart 2019 15:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje kreunen en kronkelen op z'n minst.
Of het mobieltje pakken en Pokemon vangen.
Gewoon lekker verder gamenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje kreunen en kronkelen op z'n minst.
Of het mobieltje pakken en Pokemon vangen.
Ja, straks neemt ie nog een hap van die rosbiefquote:Op maandag 11 maart 2019 15:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nu ben ik wat wantrouwiger naar mannen die me beffen. Tanden zijn gevaarlijk
Misschien eiste zijn vorige vriendin dat wel en dacht ie jou een plezier te doenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nu ben ik wat wantrouwiger naar mannen die me beffen. Tanden zijn gevaarlijk
Itadakimasuquote:Op maandag 11 maart 2019 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, straks neemt ie nog een hap van die rosbief
Ik denk dat hij serieus dacht dat dat er bij hoordequote:Op maandag 11 maart 2019 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien eiste zijn vorige vriendin dat wel en dacht ie jou een plezier te doen
Joh als ik in jouw eikel bijt is het toch mijn schuld?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
Het is wel altijd de schuld van de man. Dat dan weer wel.
Pik te klein-> man
Pik te groot-> man
Pik niet hard -> man
Vagina niet nat -> man
Neuken niet geil -> man
Beffen niet leuk -> man
Mooi dat vrouwen goed zijn in verantwoordelijkheid nemen.
There therequote:Op maandag 11 maart 2019 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
Het is wel altijd de schuld van de man. Dat dan weer wel.
Pik te klein-> man
Pik te groot-> man
Pik niet hard -> man
Vagina niet nat -> man
Neuken niet geil -> man
Beffen niet leuk -> man
Mooi dat vrouwen goed zijn in verantwoordelijkheid nemen.
Vast mijn schuld omdat ik een te grote eikel heb, jullie kennendequote:Op maandag 11 maart 2019 15:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Joh als ik in jouw eikel bijt is het toch mijn schuld?
Dan is het zijn schuld omdat hij zo'n smakelijk hapje isquote:Op maandag 11 maart 2019 15:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Joh als ik in jouw eikel bijt is het toch mijn schuld?
Oh ik dacht dat het een stuk vlees was ofzoquote:
"ik dacht dat het een appel was"quote:Op maandag 11 maart 2019 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast mijn schuld omdat ik een te grote eikel heb, jullie kennende
Dat stokje is de rest van z'n piemel....quote:Op maandag 11 maart 2019 15:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Is de jouwe zo groot, rood, glimmend en steekt er een stokje uit?
ohhhhhhhh!quote:Op maandag 11 maart 2019 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat stokje is de rest van z'n piemel....
Of bewerkt met chemicaliënquote:Op maandag 11 maart 2019 15:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nu moet ik aan een prins Albert denken. Brrrrquote:Op maandag 11 maart 2019 15:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat stokje is de rest van z'n piemel....
Mijn ex had een ampallangquote:Op maandag 11 maart 2019 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu moet ik aan een prins Albert denken. Brrrr
I think I'll pass, ik wil m'n baan nog even behouden.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn ex had een ampallang
Google dat maar eens
Waarom.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Google dat maar eens
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Google dat maar eens
nee, ik zit op mn werkquote:Op maandag 11 maart 2019 15:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Google dat maar eens
Zonder dat stokje. En de kleur.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
HFDBXSDFEW|SFGBTS lkvrhgesldkjhcdfbvquote:Op maandag 11 maart 2019 15:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Google dat maar eens
Nou ik vroeg me meer af waarom hij dat had. Wat voegt het toe, waarom zou je jezelf zoiets aandoen? Zoveel vragen.quote:
Ik geloof mannen nooitquote:
Austin Powersquote:Op maandag 11 maart 2019 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zonder dat stokje. En de kleur.
"It's like a baby's arm holding an apple"
Ja, ik zou het ook niet weten. Hoe kom je eropquote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me meer af waarom hij dat had. Wat voegt het toe, waarom zou je jezelf zoiets aandoen? Zoveel vragen.
Ach, bij sommige mensen is het zo dat de kinderhand snel gevuld is. Vraag MJ maar.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof mannen nooit
Hoeveel er wel niet als XL op grindr staan.
Bitch pleaseHoe meet jij?
TMIquote:Op maandag 11 maart 2019 15:51 schreef Debsterr het volgende:
Mijn ouders hebben piercings down under
Is geen verklaring voor denk ikquote:Op maandag 11 maart 2019 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook niet weten. Hoe kom je erop.
Vanaf de anus toch?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof mannen nooit
Hoeveel er wel niet als XL op grindr staan.
Bitch pleaseHoe meet jij?
Wauw dat is informatie die ik niet zou hoeven te weten van mijn oudersquote:Op maandag 11 maart 2019 15:51 schreef Debsterr het volgende:
Ja Merolquote:Op maandag 11 maart 2019 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een orgasme en verder niks! Hou je bek en bef me!
dit jaquote:Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wauw dat is informatie die ik niet zou hoeven te weten van mijn ouders
Je meet toch heen en terug?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef Faxie het volgende:
Ik bedoel hoe kom je anders aan die 30 cm?
Ja maar ja, als jonger kind zie je je ouders sowieso nog wel eens naakt. Plus ik ga met mijn moeder naar de sauna, dan zie je nog wel eens wat. Ik weet niet, wij zijn vrij open thuis, ik vind het niet heel raar ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wauw dat is informatie die ik niet zou hoeven te weten van mijn ouders
Hahaha echt?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:51 schreef Debsterr het volgende:
Ach kom, Wade Robsonquote:Op maandag 11 maart 2019 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, bij sommige mensen is het zo dat de kinderhand snel gevuld is. Vraag MJ maar.
Ja is een beetje zoals olie peilen in je auto.quote:
Had ik gister al. Sowieso iets met chorizo. Risotto misschien? Heb nog wat kastanjechampignons, chorizo, lekkere kaas, maar wat voor groenten?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja is een beetje zoals olie peilen in je auto.
Er in rammen en kijken tot waar ie bruin wordt.
Laatst chorizosoep gemaakt. Was lekkerquote:Op maandag 11 maart 2019 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had ik gister al. Sowieso iets met chorizo. Risotto misschien? Heb nog wat kastanjechampignons, chorizo, lekkere kaas, maar wat voor groenten?
Moet je die eerst roerbakken ofzo of flikker je ze gewoon de risotto in?quote:
Chorizoquote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst chorizosoep gemaakt. Was lekker
PIZZA!!quote:Op maandag 11 maart 2019 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had ik gister al. Sowieso iets met chorizo. Risotto misschien? Heb nog wat kastanjechampignons, chorizo, lekkere kaas, maar wat voor groenten?
Volgens mij heb ik mijn ouders nog nooit (bewust) naakt gezien.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar ja, als jonger kind zie je je ouders sowieso nog wel eens naakt. Plus ik ga met mijn moeder naar de sauna, dan zie je nog wel eens wat. Ik weet niet, wij zijn vrij open thuis, ik vind het niet heel raar ofzo.
Ik zag laatst krikandellensoep voorbij komenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst chorizosoep gemaakt. Was lekker
Even grillen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet je die eerst roerbakken ofzo of flikker je ze gewoon de risotto in?
Wat zijn krikandellen? Frikandel van krokodil?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag laatst krikandellensoep voorbij komen
Heb ik niet, geen grillpan en geen grill unitquote:
Wat?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag laatst krikandellensoep voorbij komen
Sorry, typo. FRIkandellensoepquote:
Nee met kersenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat zijn krikandellen? Frikandel van krokodil?
Ik heb nu een wokarang.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb ik niet, geen grillpan en geen grill unit
Even blancheren kan ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb ik niet, geen grillpan en geen grill unit
Of de WOKARANG!quote:
dat is toch zo'n wok voor mensen die niet met een normale wok overweg kunnen?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu een wokarang.
Jawel! Een wokarang!
WOOSH!
Ja voor die mongolen die alles over de rand mikkenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is toch zo'n wok voor mensen die niet met een normale wok overweg kunnen?
Guiltyquote:Op maandag 11 maart 2019 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor die mongolen die alles over de rand mikken
Van dat draadjesvlees, of hoe je het ook noemt. Het moet in ieder geval lang op staan. Voor mij een stukje vis. En daarbij gebakken aardappeltjes en broccoli.quote:
Dat vlees moet dus lang opstaan, en dan kan mijn ma gelijk eten als ze thuiskomt straksquote:
Hier dus ook. Vandaar de wokarang.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van dat draadjesvlees, of hoe je het ook noemt. Het moet in ieder geval lang op staan. Voor mij een stukje vis. En daarbij gebakken aardappeltjes en broccoli.[..]
Dat vlees moet dus lang opstaan, en dan kan mijn ma gelijk eten als ze thuiskomt straks
Maar moet de aardappeltjes nog bakken, en broccoli doe ik ook pas op het laatst. Heb eigenlijk half al gekookt dus
Yumquote:Op maandag 11 maart 2019 16:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van dat draadjesvlees, of hoe je het ook noemt. Het moet in ieder geval lang op staan. Voor mij een stukje vis. En daarbij gebakken aardappeltjes en broccoli.[..]
Dat vlees moet dus lang opstaan, en dan kan mijn ma gelijk eten als ze thuiskomt straks
Maar moet de aardappeltjes nog bakken, en broccoli doe ik ook pas op het laatst. Heb eigenlijk half al gekookt dus
In china hebben ze jarenlang voor veel minder hun 2e kind bij t grofvuil gezet, dus zo enorm beledigd voel ik me nietquote:Op maandag 11 maart 2019 16:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Een wok voor gehandicapten. In China zouden ze je gewoon bij het grofvuil zetten.
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Een wok voor gehandicapten. In China zouden ze je gewoon bij het grofvuil zetten.
Waaauw, zijn stem is zo mooiquote:
Over mooi gesproken, of niety:quote:
wie sturen we?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over mooi gesproken, of niety:
Wat vinden we van de NL inzending voor t ESC/ESF?
Ik heb het ook niet gevolgd, dus geen ideequote:
Stom. Weer zo'n traag nummerquote:Op maandag 11 maart 2019 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee wie of wat wij inzenden.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Baggerquote:Op maandag 11 maart 2019 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maakt ook geen reet uit wat je er heel stuurt.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bagger
Niet gehoord overigens.
Maar bagger. Vrij zeker van.
Klinkt als faxie z'n ding.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt ook geen reet uit wat je er heel stuurt.
naar de muziek luistert toch niemand daar.
En? Is het wat?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier dus ook. Vandaar de wokarang.
Nou ja, ik moest een nieuwe wok want de aanbaklaag van de vorige liet los.
En deze was in de aanbeiding. Dat was 't meer
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:26 schreef Kopjechino het volgende:
Heb even geluisterd, vind het alsnog beter dan Joan Franka
Op je 16e was je ook al helemaal into Songfestival?quote:
Hee, effe dimmen he, da's Nimma's trots.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:29 schreef Kopjechino het volgende:
Of trouwens nee, Sieneke vond ik erger.
Nee, maar je vangt wel eens dingen opquote:Op maandag 11 maart 2019 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Op je 16e was je ook al helemaal into Songfestival?
Daar heb ik nog wel goede verhalen over ja.quote:
Nee precies, om de muziek gaat t daar nietquote:Op maandag 11 maart 2019 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt ook geen reet uit wat je er heel stuurt.
naar de muziek luistert toch niemand daar.
Tsja...quote:Op maandag 11 maart 2019 16:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, effe dimmen he, da's Nimma's trots.
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:29 schreef Kopjechino het volgende:
Of trouwens nee, Sieneke vond ik erger.
Nou, dat scoort normaal op zo'n festival.quote:
Ah ja, weer zo'n dertienineendozijn.quote:
Nee, ik had het over die panquote:
Whahahaha. O. Ja! Sorry, had niet gezien (gekeken) wat je had gequotequote:
Dat kan in iedere hoge pan?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whahahaha. O. Ja! Sorry, had niet gezien (gekeken) wat je had gequote
Ik moest ff wennen omdat ie dus een natuurlijke aanbaklaag heeft (ofwel je moet die pan eerst zelf zwartfikken), maar die hoge rand maakt wokken wel handig ja![]()
Je schijnt er zelfs in te kunnen frituren.
Ja. Daarom dus ook in deze nog beter, want extra hoog.quote:
Kan net zo goed de jonas broers of calvin harris of weetikveelwie zijn die tegenwoordig de top40 bezetten....quote:
Kan in een koekenpan of wokpan sowieso al wel dus ja, sowiesoquote:Op maandag 11 maart 2019 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Je schijnt er zelfs in te kunnen frituren.
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
In 2017 vond ik Origo - Joci Pápai wel best goed.
Ja, lach me maar uit
Als jij dat vind, gewoon blijven doen!quote:Op maandag 11 maart 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
Ja, lach me maar uit
Nou aangezien er geen beat onder zit, lijkt me Calvin Harris stug.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Kan net zo goed de jonas broers of calvin harris of weetikveelwie zijn die tegenwoordig de top40 bezetten....
Tot je er een tranny met baard neerzet.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou aangezien er geen beat onder zit, lijkt me Calvin Harris stug.
Maar t is idd vrij 13 in dozijn. Beetjje HAEVN.
Dat is toch met al die ESF crap?
Ik heb totaal geen idee wie t isquote:Op maandag 11 maart 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
Ja, lach me maar uit
Die vind ik nog steeds leukquote:Op maandag 11 maart 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
Ja, lach me maar uit
Dat gevoel heb ik wel in ieder geval.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou aangezien er geen beat onder zit, lijkt me Calvin Harris stug.
Maar t is idd vrij 13 in dozijn. Beetjje HAEVN.
Dat is toch met al die ESF crap?
Ik kijk t pas sinds een paar jaar weer, maar dan echt niet voor de goede muziekquote:
Dat is dan ook een deel van de lol tochquote:Op maandag 11 maart 2019 16:43 schreef Ang3l het volgende:
https://www.televizier.nl(...)-1-bij-de-bookmakers
O, de bookmakers hebben m'm wel op 1 staan
Maar schijnt dat er echt HEEL veel slechte inzendingen zijn dit jaar
Net als de idols auditiesquote:Op maandag 11 maart 2019 16:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is dan ook een deel van de lol toch![]()
Hmm, die trekt me dan weer niet zo. Mijn moeder had in de auto vroeger altijd een Grieks nummer opstaan, want dat vond ze mooi.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik vind wel meer van dat soort dingen leuk. Bulgarije vorig jaar bijvoorbeeld ook
Een beetje dat jaquote:
Ik vond Australie dus mooi twee jaar geleden.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm, die trekt me dan weer niet zo. Mijn moeder had in de auto vroeger altijd een Grieks nummer opstaan, want dat vond ze mooi.
Die luister ik nog steeds wel eens, ook omdat het me altijd doet denken aan de zomer![]()
Voor de rest heb ik wel een leuke muzieksmaak
Dat klopt ja, hele mooie stem had zij!quote:Op maandag 11 maart 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Australie dus mooi twee jaar geleden.
En die zong live echt giga zuiver.
Zou daar nog ooit een seizoen van komen na de laatste aanfluiting?quote:
Leuk hè hoe herinneringen blijven kleven aan bepaald nummersquote:Op maandag 11 maart 2019 16:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm, die trekt me dan weer niet zo. Mijn moeder had in de auto vroeger altijd een Grieks nummer opstaan, want dat vond ze mooi.
Die luister ik nog steeds wel eens, ook omdat het me altijd doet denken aan de zomer![]()
Voor de rest heb ik wel een leuke muzieksmaak
Ik ken nog wel een verschrikkelijke auditiequote:
Die heb ik niet echt meegekregen eigenlijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk hè hoe herinneringen blijven kleven aan bepaald nummersWat vond je van de Griekse inzending van vorig jaar?
Ik heb mooie herinneringen aan Tina Selini, maar vind wat moderner als dit ook leuk
En wat is je wel leuke muzieksmaak dan?
Ik weet niks van een aanfluiting... Ik zag weleens filmpjes voorbij komen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou daar nog ooit een seizoen van komen na de laatste aanfluiting?
De tijd dat ik dat soort talentenjachten keek is wel echt voorbij.
Heel veel kritiek. Hele slechte kijkcijfers.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niks van een aanfluiting... Ik zag weleens filmpjes voorbij komen.
Kreator is ze allemaal aan hey reviewen en komt op 1 of 2 voldoendes en ik kan het alleen maar met hem eens zijn tot nu toequote:Op maandag 11 maart 2019 16:43 schreef Ang3l het volgende:
https://www.televizier.nl(...)-1-bij-de-bookmakers
O, de bookmakers hebben m'm wel op 1 staan
Maar schijnt dat er echt HEEL veel slechte inzendingen zijn dit jaar
Oh dan zit je hier wel goed met een paar lui denk ik zoquote:Op maandag 11 maart 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die heb ik niet echt meegekregen eigenlijk.
Ik ben meer van de rock over het algemeen, en muziek die van best wel een tijdje voor mijn generatie is. Maar dit nummer vind ik een van de beste nummers ooit:
Dat kan heul niet, want Don't fear the reaper van Blue Oyster Cult is al t beste nummer ooitquote:Op maandag 11 maart 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die heb ik niet echt meegekregen eigenlijk.
Ik ben meer van de rock over het algemeen, en muziek die van best wel een tijdje voor mijn generatie is. Maar dit nummer vind ik een van de beste nummers ooit:
Ik zal ze thuis eens gaan luisterenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kreator is ze allemaal aan hey reviewen en komt op 1 of 2 voldoendes en ik kan het alleen maar met hem eens zijn tot nu toe
Er zitten echt regelrechte gedrochten tussen.
ESF / [KREVIEWS] #3 Kreator reviewt songfestival-inzendingen 2019 + 2020
Mocht ook weleens na zoveel seizoenen denk ik dan....quote:Op maandag 11 maart 2019 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel veel kritiek. Hele slechte kijkcijfers.
Oké oké, dat nummer is ook echt goudquote:Op maandag 11 maart 2019 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, want Don't fear the reaper van Blue Oyster Cult is al t beste nummer ooit
Eerst de kreview lezen, dan beslissen of je zelf een mening wilt vormenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal ze thuis eens gaan luisteren
Of wil ik dat mijn oren niet aandoen?
Ja, maar die geeft Duncan ook een 5.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerst de kreview lezen, dan beslissen of je zelf een mening wilt vormen
Echt he?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké oké, dat nummer is ook echt goud
Nu wil ik alle nummers die ik geweldig vind gaan oprakelen, maar ik zal jullie de spam besparenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?
Raampje open, volume omhoog, lekker cowbellen!
Tori Amos - Precious things!quote:Op maandag 11 maart 2019 17:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu wil ik alle nummers die ik geweldig vind gaan oprakelen, maar ik zal jullie de spam besparen
Kan nogal enthousiast worden van muziek.
He, hoe was Cap Marvel?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he?
Raampje open, volume omhoog, lekker cowbellen!
Moeten we dan ff samen een nummertje maken?quote:
Oh wat mij betreft van harte welkom, ook van anderenquote:Op maandag 11 maart 2019 17:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu wil ik alle nummers die ik geweldig vind gaan oprakelen, maar ik zal jullie de spam besparen
Kan nogal enthousiast worden van muziek.
Porcelain-Mobyquote:
Mwja. Niet super bijzonder, maar zeker wel vermakelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Mijn vrienden zeggen altijd dat dat over mij gaatquote:
Lekkerquote:Op maandag 11 maart 2019 17:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo, nu drie dagen vrijvrijdag even werken en zaterdag en zondag ook vrij
Dat heb ik altijd als mensen naar mijn favioriete film vragenquote:Op maandag 11 maart 2019 17:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dat was even het eerste wat in me opkwam, vergeet er nu heel veel
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vrienden zeggen altijd dat dat over mij gaat
69?quote:Op maandag 11 maart 2019 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moeten we dan ff samen een nummertje maken?
Dan weet ik het al snel, LOTR en de Lethal weapon filmsquote:Op maandag 11 maart 2019 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als mensen naar mijn favioriete film vragen
Da's mijn minst favorietequote:
Wat is je favoriete film?quote:Op maandag 11 maart 2019 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als mensen naar mijn favioriete film vragen
Uhhhm... uh.... weekniemeer.quote:
Ik heb er zoveel die ik geweldig vind dat ik ieder jaar een ander top2000 lijstje heb, maar een aantal vul ik standaard inquote:Op maandag 11 maart 2019 17:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Porcelain-Moby
Chan Chan- Buena vista social club
Supermassive black hole-Muse
Heroes-David Bowie
Life on mars?-David Bowie
Wonderful life-Black
Für Elise-Beethoven
Nothing else matters-Metellica
Wild animals-Trampled by turtles
Cirice-Ghost
Kashmir-Led Zeppelin
En dat was even het eerste wat in me opkwam, vergeet er nu heel veel
Die nummers zijn ook echtquote:Op maandag 11 maart 2019 17:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel die ik geweldig vind dat ik ieder jaar een ander top2000 lijstje heb, maar een aantal vul ik standaard in
Pearl Jam - Black
Nick Cave - Into my Arms
Sam & Dave - Soul Man
R.E.M - Nightswimming
The Cure - A Forrest
Bruce Springsteen - Jungleland
Call me by your name niet?quote:Op maandag 11 maart 2019 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhhhm... uh.... weekniemeer.
Heel lang is dat Amelie geweest, maar dat si niet meer zo.
En ik vergeet er dus heel vaak
Maar op de lijst staan sowieso:
Amelie
The Fountain
Mother!
Lars and the real girl
The Easy A
Interview with the Vampire (sentiment redenen)
Cruel intentions (idem)
Shawshank Redemption, Full Metal Jacket, Das Boot.quote:
Kijk, zie je. Ik vergeet er dus meteen al eentjequote:
Binnenkort maar weer eens kijken.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, zie je. Ik vergeet er dus meteen al eentje
Ja. Zeker wel.
Herkenbaar probleem, er is zoveel moois en afhankelijk van bui wisselt er ook weleens wat. Afgelopen week vooral deze aangehad Lekker plaatje welquote:
Ik weet niet of t iets voor je is, maar heb je de film van die regisseur al gezien die hij erna heeft gemaakt?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwja. Niet super bijzonder, maar zeker wel vermakelijk.
Voor de zekerheid maar in spoilers, voordat ik gezeik krijg.Exact zoals verwacht dus. Ik snap de makers dan ook totaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nu deze.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:18 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kan ook Superman van Eminem helemaal meerappen. Weet niet of ik daar trots op mag zijn
Horror sla ik sowieso overquote:Op maandag 11 maart 2019 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of t iets voor je is, maar heb je de film van die regisseur al gezien die hij erna heeft gemaakt?
Suspiria. Remake (reimagination) van de italiaanse horror klassieker.
Die lukt me niet hoorquote:
Op zich is t wel een keer verfrissend om eens niet een standaard origin story te zien.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Exact zoals verwacht dus. Ik snap de makers dan ook totaal niet.
Heb je die bij LAB-1 gezien?quote:Op maandag 11 maart 2019 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of t iets voor je is, maar heb je de film van die regisseur al gezien die hij erna heeft gemaakt?
Suspiria. Remake (reimagination) van de italiaanse horror klassieker.
Ik vond van niet.quote:
Dat is dan weer jammer, mij lukt dat na een keer of 5 oefenen wel.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer, mij lukt dat na een keer of 5 oefenen wel.
The fountain!quote:Op maandag 11 maart 2019 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhhhm... uh.... weekniemeer.
Heel lang is dat Amelie geweest, maar dat si niet meer zo.
En ik vergeet er dus heel vaak
Maar op de lijst staan sowieso:
Amelie
The Fountain
Mother!
Lars and the real girl
The Easy A
Interview with the Vampire (sentiment redenen)
Cruel intentions (idem)
Maar 1 keer gezien, maar staat wel bij als een goede film die je aan het denken zetquote:Op maandag 11 maart 2019 17:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
The fountain!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn all time favourite!
Meeste ken ik ook nogquote:Op maandag 11 maart 2019 17:28 schreef Faxie het volgende:
Hm...
Sigur Rós - Untitled 8 (Popplagið)
Autechre - Drane
Autechre - GarbageMX36
Board of Canada - Amo Bishop Roden
Godspeed You! Black Emperor - Sleep
Nils Frahm - Tristana
Arovane & Phonem - Valid Fard
Locomotora - Me näimme unta silmänkantamattomiin
Lol zoiets?
quote:
Zeker waard om nog een keer te zien, je ontdekt steeds weer nieuwe details. De muziek is ook echt geweldig!quote:Op maandag 11 maart 2019 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar 1 keer gezien, maar staat wel bij als een goede film die je aan het denken zet
Autechre en Boards of Canada luister ik nog vrij veel.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Ik probeerde het niet te gek te maken. Over het algemeen zijn m'n favorieten niet van die hele obscure nummers hoor
Ook tof ja.quote:
Ik ook. Maar sowieso verschuift het hier altijd van dag tot dag. Ben momenteel veel Muslimgauze aan het luisteren, want moet een discog afwerken hahaquote:Op maandag 11 maart 2019 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Autechre en Boards of Canada luister ik nog vrij veel.
Hopelijk geen lekkage gehad?quote:Op maandag 11 maart 2019 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eindelijk iemand gevonden die mijn dak komt fixen.
Straks nog even op zolder checken. Zover ik gisteren kon zien viel het wel mee. Vanmiddag niet meer op zolder geweest.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks nog even op zolder checken. Zover ik gisteren kon zien viel het wel mee. Vanmiddag niet meer op zolder geweest.
Eens kijken wat voor bedrag ze vragen straks.
Hmm lekker nummer.quote:
Oh gelukkig.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks nog even op zolder checken. Zover ik gisteren kon zien viel het wel mee. Vanmiddag niet meer op zolder geweest.
Eens kijken wat voor bedrag ze vragen straks.
quote:
Twee Mercedessen, een Peugeot en een Opel Astra.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |