Ow joh. Dat is geen issue.quote:
Is kort voor Rolf.quote:
Wat ben jij aant kapen en shit?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
Welkom in R&P, in de R&P SC van R&P.
Gedraag je.
Wat willen we in dit topic:
• Slowchat
• Offtopic
• De werkdag doorkomen
• Klagen (met mate)
Wat willen we NIET in dit topic:
• Lijstjes
Hoeveel vragen mag MCH stellen per topic?
• Drie vragen.
niemand zit er op te wachten?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
Overigens, is Thijs net als Kerstmis.
Nee, maar ik ga hier geen Kopjechino autobiografie schrijvenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow joh. Dat is geen issue.[..]
Is kort voor Rolf.
Kun je geld mee verdienenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga hier geen Kopjechino autobiografie schrijven
Het stelt altijd teleur?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is waar, wie weet, in de toekomst als ik nog meer fouten heb begaan.quote:
Overbodig?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
"Als het even tegen zit, neem een Kopjechino."quote:Op maandag 11 maart 2019 13:57 schreef Kopjechino het volgende:
D[..]
Dat is waar, wie weet, in de toekomst als ik nog meer fouten heb begaan.
Wat is er niet mis met kermis?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Ik lees steeds kermis en probeer te denken wat er mis is met een kermis...
Botsauto's, tokkies, muziek.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Zorg eens wat beter voor jezelf!quote:Op maandag 11 maart 2019 13:59 schreef Kopjechino het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vandaag nog niets gegeten heb. Ben gewoon vergeten te eten. Hoe dan.
Leuk om een keer over heen te wandelenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
allesquote:Op maandag 11 maart 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Ja, dat klinkt als een goede catchphrasequote:Op maandag 11 maart 2019 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Als het even tegen zit, neem een Kopjechino."
quote:
quote:
Jezus wat zijn jullie gemeen.quote:
\Gewoon lekker scheetjes laten bij hemquote:Op maandag 11 maart 2019 14:00 schreef Halimede het volgende:
Ik heb zin in koffie maar ik heb morgen een date en ben bang dat ik dan de hele dag buikpijn ga hebben. Maar koffie
ik voel inderdaad wel een connectie met Halimede en kopjechinoquote:Op maandag 11 maart 2019 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus wat zijn jullie gemeen.
Haha ja dit is wel vd huidige tijd.quote:
Gewoon minder fokken en je kind helpen met dr huiswerk.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja dit is wel vd huidige tijd.
Maar die kleuterjuf, met haar exceem-oor, gaat er wel aan geloven.
Scheetjes laten is niet het probleem, dubbel liggen van de buikpijn is het probleem.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
\Gewoon lekker scheetjes laten bij hem
Nou wat is het dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus wat zijn jullie gemeen.
Is dit die kattenbeta?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Scheetjes laten is niet het probleem, dubbel liggen van de buikpijn is het probleem.
Scheetjes zal die vast wel accepteren
Ja, ik hoop het ook. Zal de komende tijd niet minder worden in ieder geval... Merkte gister dat zijn complimentjes niet echt het gewenste effect hadden.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk lukt het je minder onzeker te zijn. Ik vind dat altijd erg moeilijk.
Eczeem-oor? heeft ze dat van een van die vieze kinderen gekregen?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja dit is wel vd huidige tijd.
Maar die kleuterjuf, met haar exceem-oor, gaat er wel aan geloven.
Pik is pikquote:Op maandag 11 maart 2019 14:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, dat is niks geworden. Dit is een nieuwe, wel een beetje te eager. Maar we zien wel
Zie je hem voor de eerste keer straks?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, dat is niks geworden. Dit is een nieuwe, wel een beetje te eager. Maar we zien wel
Zo voorspelbaar dat je hem altijd aan ziet komen, zonder verrassingen en saai.quote:
Ook samenwonen binnen een weekquote:Op maandag 11 maart 2019 14:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kijk je idd niet heel gemakkelijk langs neequote:Op maandag 11 maart 2019 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar dat je hem altijd aan ziet komen, zonder verrassingen en saai.
Premium pikquote:Op maandag 11 maart 2019 14:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zolang het maar kwaliteit pik is toch?
U riep?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zolang het maar kwaliteit pik is toch?
\quote:Op maandag 11 maart 2019 14:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kijk je idd niet heel gemakkelijk langs nee
Mwehquote:Op maandag 11 maart 2019 14:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar dat je hem altijd aan ziet komen, zonder verrassingen en saai.
Het zou me niet verbazen dat ik volgende week een huwelijksaanzoek krijg. Maar misschien is het gewoon dat hij op springen staatquote:
Ja, morgenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zie je hem voor de eerste keer straks?
Je was okay.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:07 schreef Halimede het volgende:
Het zou me niet verbazen dat ik volgende week een huwelijksaanzoek krijg. Maar misschien is het gewoon dat hij op springen staat
Misschien is ie gewoon enthousiast omdat je zo leuk bentquote:Op maandag 11 maart 2019 14:07 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mweh[..]
Het zou me niet verbazen dat ik volgende week een huwelijksaanzoek krijg. Maar misschien is het gewoon dat hij op springen staat[..]
Ja, morgen
Uhmquote:
Ik weet niet wat erger isquote:Op maandag 11 maart 2019 14:07 schreef Halimede het volgende:
Het zou me niet verbazen dat ik volgende week een huwelijksaanzoek krijg. Maar misschien is het gewoon dat hij op springen staat[..]
Over eager gesproken.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is ie gewoon enthousiast omdat je zo leuk bent
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is ie gewoon enthousiast omdat je zo leuk bent
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk getuige van slechte smaak dan
Ik denk dat je beter voor de bad boy approach kunt gaanquote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Is gewoon mijn positieve blik vriend Sting
Dat is sowieso iets waar ik om bekend sta.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk getuige van slechte smaak dan
Gewoon gelijk gaan slaan, werkt altijdquote:Op maandag 11 maart 2019 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter voor de bad boy approach kunt gaan
Vriendelijkheid is zo zeldzaam tegenwoordig dat men het bijna altijd als iets anders zietquote:Op maandag 11 maart 2019 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter voor de bad boy approach kunt gaan
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Vriendelijkheid is zo zeldzaam tegenwoordig dat men het bijna altijd als iets anders ziet
Achterdochtige kuthoeren ook altijd.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Vriendelijkheid is zo zeldzaam tegenwoordig dat men het bijna altijd als iets anders ziet
Gaat natuurlijk ook wel om het motief achter de vriendelijkheidquote:Op maandag 11 maart 2019 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Heb nog niet vaak meegemaakt dat iemand echt oprecht vriendelijk is, om vriendelijk te zijn. Maar dat is mijn ervaringquote:Op maandag 11 maart 2019 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Precies mijn gedachtenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Die botheparekeet is ook een pareltje.
Blij dat ik je vandaag een nieuwe ervaring kan leren danquote:Op maandag 11 maart 2019 14:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nog niet vaak meegemaakt dat iemand echt oprecht vriendelijk is, om vriendelijk te zijn. Maar dat is mijn ervaring
hue huequote:Op maandag 11 maart 2019 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Blij dat ik je vandaag een nieuwe ervaring kan leren dan
heb dat topic heel even gevolgt, maar heb de hoop opgegevenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Die botheparekeet is ook een pareltje.
Ja, thanksquote:Op maandag 11 maart 2019 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Blij dat ik je vandaag een nieuwe ervaring kan leren dan
Dit dus.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb dat topic heel even gevolgt, maar heb de hoop opgegeven
Voor mij persoonlijk niet, ook nooit echt geweestquote:Op maandag 11 maart 2019 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
Is dat nog steeds een ding? Pochen als je veel neukt?
Logisch ook wel. Kost tijd, hoe dan ook is je vertrouwen nu ook beschadigd.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. Zal de komende tijd niet minder worden in ieder geval... Merkte gister dat zijn complimentjes niet echt het gewenste effect hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |