Hoewel ze in de criminaliteit wel de juiste mentaliteit tonen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:24 schreef Caland het volgende:
Tsja, Marokkanen en mentaliteit. Ongelukkige combinatie.
Ik mag hopen dat Telstar hun handen daar niet aan gaan branden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zien we over 3 jaar bij Telstar.
Zou zo kunnen, Kieft lag op enig moment ook in de struiken bij station Amsterdam Rai.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:34 schreef TLC het volgende:
Is ie al gevonden ? misschien ligt hij ergens bij gevonden voorwerpen op een van de stations ?
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Verstandige jongen dat ver gaat komen
Maar daar staan dan ook best mooie struiken hoor.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou zo kunnen, Kieft lag op enig moment ook in de struiken bij station Amsterdam Rai.
Hij heeft de komende maanden vast wel wat centen en wat lol. Daarna is het denk ik de criminaliteit in.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:08 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat een koekwous, om zo je toekomst te vergooien.. duizenden straatjochies doen er alles over om het betaald voetbal te halen, 0,1% lukt het en dan ben je er en dan spoel je alles door de plee
Dat lijkt me wat overdreven, hij zal zijn moedertje en overleden vader niet verder willen teleurstellen. En in tegenstelling tot straatjochies die de criminaliteit induiken heeft hij natuurlijk al wel enige financiële basis na 2 jaar PSV en een transfer. Niet veel voor een topvoetballer, maar voor de meeste 'gewone' mensen best veel geld. Nee het criminele milieu heeft hem niet genoeg te bieden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 18:14 schreef Perrin het volgende:
Daarna is het denk ik de criminaliteit in.
quote:Op 16 januari 2007 besluit Deisler om per direct te stoppen met voetbal. Zijn contract, dat nog tot 30 juni 2009 zou lopen, werd ontbonden. Hij kwam tot dit besluit omdat hij geen vertrouwen meer had in de stabiliteit van zijn knie en omdat hij kampte met depressies. Sindsdien heeft hij zich teruggetrokken uit de publiciteit, maar in 2009 schreef journalist Michael Rosentritt de biografie Sebastian Deisler. Zurück ins Leben – Die Geschichte eines Fußballspielers, waarin Deisler openhartig vertelt over zijn depressies en hoe hij zijn leven weer op de rails kreeg door zijn beslissing met voetbal te stoppen.
Zo grappig is dat natuurlijk niet als het echt waar is.quote:
Uiteindelijk niet meer zo'n tight end dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het kan altijd erger.
https://en.wikipedia.org/wiki/Aaron_Hernandez
Mo neemt lekker vakantie, groot gelijk jongen.
Mensen die lijden aan een ernstige vorm van narcisme (niet mijn diagnose) zijn niet meer te helpenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een vermoeiende soap is dit zeg. Wanneer is die gast nou eens een keer duidelijk? Wees eens duidelijk naar het publiek en naar je werkgever.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
Maroc doet Maroc dingen. Toch gek dat er geen enkele Marokkaanse voetballer echt slaagt bij de absolute top in het voetbal. Ik wil geen snelle conclusies trekken maar de absolute top van de criminaliteit halen ze wel vaak.
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
Maroc doet Maroc dingen. Toch gek dat er geen enkele Marokkaanse voetballer echt slaagt bij de absolute top in het voetbal. Ik wil geen snelle conclusies trekken maar de absolute top van de criminaliteit halen ze wel vaak.
Lol @Mortaxx @Littlerabbitquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ridouan Taghi moet gewoon in de spits.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
sowieso broer so naar taghiquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ridouan Taghi moet gewoon in de spits.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:01 schreef PSVCL het volgende:
Lekker voor FC Utrecht voetballen, desnoods huur ..
Woont ie in de buurt van zn familie, er is minder druk/mediaaandacht, en Hake lijkt me wel iemand die met iedereen goed overweg kan. Zo komt ie iig over.
Hij is nog altijd 19
Zou kunnen, z'n stulpje in Tilburg probeert hij te verkopen:quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan ie mooi in zijn stadje met zijn RS6 blazen in Overvecht.
https://www.omroepbrabant(...)maand-alweer-te-koopquote:Amper 2,5 maand nadat voetballer Mohamed Ihattaren in Tilburg een villa kocht, heeft hij hem weer te koop gezet. Dat is te zien op makelaarswebsite Christie's. Daar waar Ihattaren ruim een miljoen euro neerlegde voor het huis, ligt de vraagprijs met 1,3 miljoen nu bijna drie ton hoger.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |