Ik zag ze live.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb dit met Pink Floyd
Goede muziek, maar lang niet altijd zin in.
Pas het album geluisterd van Phuture Noize, was wel een erg fijn albumquote:Op maandag 11 maart 2019 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag ze live.
"maar lang niet altijd zin in", heb ik ook, maar da's toch iets heel anders.![]()
![]()
Deze is voor jullie.
Maar dat heb ik met zoveel muziek....quote:Op maandag 11 maart 2019 15:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb dit met Pink Floyd
Goede muziek, maar lang niet altijd zin in.
Verschillende muziekstijlen zijn net zo breed als jouw 'mood'.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Pas het album geluisterd van Phuture Noize, was wel een erg fijn album
Sja, dat is redelijk uniek te noemen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat heb ik met zoveel muziek....
ik de klaagbaak kende iemand en figuur die nog nooit van The Beatles had gehoord, dat is
wel raaaaaaar.......
Wtfquote:Op maandag 11 maart 2019 15:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik de klaagbaak kende iemand en figuur die nog nooit van The Beatles had gehoord, dat is
wel raaaaaaar.......
Ken er alles van en heb mijn mening en mijn favoriete nummers cq jaartallen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:04 schreef FANN het volgende:
[..]
wel raaaaaaar.......
vond ik ook welquote:Op maandag 11 maart 2019 15:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dat is redelijk uniek te noemen.
Dat is haast bizar te noemen.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wtf
Er zijn genoeg artiesten of bands waar ik nog nooit van gehoord heb, maar The Beatles is volgens mij wel 1 van de grootste bands vd wereld sinds mensenheugenis
Ik pleur mn Spaanse muziekje ook vol met van alles en nog wat van over de hele wereldquote:Op maandag 11 maart 2019 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verschillende muziekstijlen zijn net zo breed als jouw 'mood'.
ik heb niet alle jaartallen in mijn hoofd, wel de liedjesquote:Op maandag 11 maart 2019 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken er alles van en heb mijn mening en mijn favoriete nummers cq jaartallen.
Ik luisterde er al vrij jong bewust naar, had toen ik acht was de rode en de blauwe al op cassette bandje en eigen afspeel apparaat.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb niet alle jaartallen in mijn hoofd, wel de liedjes
rode en blauwe?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik luisterde er al vrij jong bewust naar, had toen ik acht was de rode en de blauwe al op cassette bandje en eigen afspeel apparaat.
heb wel een paar favorieten? of vind je het l mooi als het Spaans klinkt?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik pleur mn Spaanse muziekje ook vol met van alles en nog wat van over de hele wereld
De dubbel elpees.quote:
Die vind ik tof, Carpool Karaoke.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:08 schreef Driepink het volgende:
Vanochtend nog een aflevering gekeken van Carpool Karaoke
Dan neemt ie Paul McCartney mee in de auto.
Hij heeft je even goed ontstopt?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
Jullie alweer eind verder, hier was net de ontstoppingsman, de afvoer zat verstopt, duurde nog eventjes voordat de boel weer liep.
quote:
Zei hij dat je de kattenbak voortaan beter niet in de gootsteen kan legen?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
Jullie alweer eind verder, hier was net de ontstoppingsman, de afvoer zat verstopt, duurde nog eventjes voordat de boel weer liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |