ah.... had ik al gedaan...quote:Op maandag 11 maart 2019 14:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan op het 5de sterretje klikken.
Je moet misschien naar de overzichts paginaquote:Op maandag 11 maart 2019 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... had ik al gedaan...ok'nog een keer proberen voor de zekerheid...
Die Griek ook graag.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... had ik al gedaan...ok'nog een keer proberen voor de zekerheid...
ja dat deed ik, is gelukt, ik dacht je k rijgt nog niets dat je gestemt hebt, dat is toch niet zo...quote:Op maandag 11 maart 2019 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet misschien naar de overzichts pagina
zelfde IP adres, dat is wel klote natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2019 14:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die Griek ook graag.En beide buren.
Naja, dan ben je toch buiten, doe dan de hele straat maar.
De buurt ff meepakken ook?
die had ik al gezien...... PietVerdriet hd die gepost in CUL daar zaten wel Fansquote:
Ik heb met VPN geprobeerd, maar ik kon max 1 keer per pc stemmen ..quote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
zelfde IP adres, dat is wel klote natuurlijk
Ik heb de film helaas nog niet gezien.quote:
Zondequote:Op maandag 11 maart 2019 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de film helaas nog niet gezien.
Driepinkie.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Er is ook een topic over in Klaagbaak![]()
KLB / Freddy keert zich om in z'n graf
"EN HOE KAN DIT BLABLABLA"quote:Op maandag 11 maart 2019 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben geen Queen fan, maar het is een hele goede band.
Dat kan heel gewoon hoor, het zijn topmuzikanten maar het is mijn muziek niet helemaal, net zoals die gasten van Toto.quote:
Lotto is ook kut.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan heel gewoon hoor, het zijn topmuzikanten maar het is mijn muziek niet helemaal, net zoals die gasten van Toto.
Ik heb dit met Pink Floydquote:Op maandag 11 maart 2019 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan heel gewoon hoor, het zijn topmuzikanten maar het is mijn muziek niet helemaal, net zoals die gasten van Toto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |