quote:Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gewoon een mooie heemtuin![]()
![]()
[ afbeelding ]
Grasbeton.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Huis - tuin - berging. Waar de motor staat. Dus gras is voor mij sowieso niet praktisch op die 52m2.
Prachtigquote:Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nee, enkele deur.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
Je schuur heeft geen achteruitgang?
Huehue
Niks voor mij ditquote:Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Vind het heel mooi, helaas voor de motor niet praktisch, maar met zo'n grote tuin is er vast wel ruimte voor een plekje voor de motorquote:
Klopt, zo de tuin in.quote:
Best raar, want als er iets onderhoudsvrij is, is het dit wel.quote:
Ik hou gewoon niet van zoveel groen.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Best raar, want als er iets onderhoudsvrij is, is het dit wel.
Dat snap ik oprecht niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van zoveel groen.
dat is dan ook wel weer een beetje zwart/witquote:Op maandag 11 maart 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
Als je geen tuin wil, koop dan een appartement of zo en laat de huizen met tuinen lekker voor mensen die wel willen frotten in de aarde.
Gelukkig mag ik zelf nog wel bepalen of ik een huis of een appartement wil kopen.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:19 schreef Samzz het volgende:
Als je geen tuin wil, koop dan een appartement of zo en laat de huizen met tuinen lekker voor mensen die wel willen frotten in de aarde.
net als mijn buren.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind sommige voortuinen hier met zo'n graf, helemaal betegeld en dan 1 bloembak met bloemetjes, je mist alleen dan nog de tekst, hier rust die en die
Misschien. Maar ik snap oprecht niet waarom je een huis met een tuin koopt om de hele zooi vervolgens te asfalteren. Neem dan geen huis met een tuin als je geen tuin wilquote:Op maandag 11 maart 2019 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is dan ook wel weer een beetje zwart/wit
Voel je je aangesprokenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik zelf nog wel bepalen of ik een huis of een appartement wil kopen.
genoeg mensen die geen tuin willen maar wel een terras.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik snap oprecht niet waarom je een huis met een tuin koopt om de hele zooi vervolgens te asfalteren. Neem dan geen huis met een tuin als je geen tuin wil.
die is overleden in mn voortuin.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind de Japanse esdoorn een mooie, misschien dit jaar ook zo eentje erbij kopen
Maar dat soort huizen zijn er ook. En niet per se appartementen.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genoeg mensen die geen tuin willen maar wel een terras.
en een oprit.
en geen boven en onderburen
genoeg redenen om niet in een appartementje te gaan wonen
had ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb er een in mijn voortuin, een mooie rode
Oh wat zondequote:Op maandag 11 maart 2019 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had ik ook.
maar die is afgelopen zomer compleet verbrand door zon en wind.
ja, eigenlijk alles met dunne gevoelige blaadjes is niet heel geschikt voor mijn voortuin schijnbaar.quote:
Operatie Steenbreek.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat soort huizen zijn er ook. En niet per se appartementen.
Ik vind best dat de overheid wat mag doen aan t verstraten overal. Levert alleen maar problemen op.
Prachtig!quote:Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Kom je hier tuinieren?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 09:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind sommige voortuinen hier met zo'n graf, helemaal betegeld en dan 1 bloembak met bloemetjes, je mist alleen dan nog de tekst, hier rust die en die
Operatie Steenbreekquote:Op maandag 11 maart 2019 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat soort huizen zijn er ook. En niet per se appartementen.
Ik vind best dat de overheid wat mag doen aan t verstraten overal. Levert alleen maar problemen op.
Mijn tuin is een kale steenbendequote:Op maandag 11 maart 2019 09:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gelukkig begint alles weer wat uit te lopen, ben die kale takken inmiddels wel zat, alles weer mooi groen
alles uitlopen, paar dagen vorst en alle fruitoogsten zijn weer om zeep geholpenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gelukkig begint alles weer wat uit te lopen, ben die kale takken inmiddels wel zat, alles weer mooi groen
Mijn ouders ook. Maar die hebben er dan ook een oprit van gemaaktquote:Op maandag 11 maart 2019 09:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Beetje vorst kunnen ze wel tegen, maar niet dat het zoals vorig jaar ineens -10 werd 's nachts.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles uitlopen, paar dagen vorst en alle fruitoogsten zijn weer om zeep geholpen
quote:Op maandag 11 maart 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders ook. Maar die hebben er dan ook een oprit van gemaakt
Kunstgras.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon zo’n oprit met grasstrookje in het midden
De auto van je ouders staat er dan niet?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik m'n auto kwijt als ik naar de film wil
Nee, die staat in de garage. Maar het was daar altijd zo'n gekloot met parkeren en m'n vader was dat voortuintje ook wel beu denk ik.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De auto van je ouders staat er dan niet?
Toch zonde hoor. Vind die tuinparkeerplekken echt een verpaupering van het straatbeeld.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, die staat in de garage. Maar het was daar altijd zo'n gekloot met parkeren en m'n vader was dat voortuintje ook wel beu denk ik.
Ik snap de keuze ergens wel. Hier zie je t ook veel omdat er in de zomer gewoon geen plek is om te parkeren door alle toeristen.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch zonde hoor. Vind die tuinparkeerplekken echt een verpaupering van het straatbeeld.
Liever mooi groenquote:Op maandag 11 maart 2019 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch zonde hoor. Vind die tuinparkeerplekken echt een verpaupering van het straatbeeld.
Ik snap het ook wel, maar blijf het zonde vinden. Zier er zo treurig uitquote:Op maandag 11 maart 2019 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de keuze ergens wel. Hier zie je t ook veel omdat er in de zomer gewoon geen plek is om te parkeren door alle toeristen.
Ook prachtig jaquote:
Ja dat wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar blijf het zonde vinden. Zier er zo treurig uit
Dat is wel epischquote:
Wat voor tokkiewijk woon jij danquote:Op maandag 11 maart 2019 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
puur natuur tuin
[ afbeelding ]
Doe dan maar een strak kunstveldje als je het mij vraagt
Ik blijf strijden voor een broekloze maatschappij.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trek dan gewoon eens een broek aan
Alleen <60kg danquote:Op maandag 11 maart 2019 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik blijf strijden voor een broekloze maatschappij.
[ afbeelding ]
Do you got the buns, hun?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je je baas al kunnen overtuigen om minder te gaan werken?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Morgen vrij, woensdag naar Geldrop heen en weer. Ik vermaak me wel de komende dagen.
Hey das vlakbijquote:Op maandag 11 maart 2019 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Morgen vrij, woensdag naar Geldrop heen en weer. Ik vermaak me wel de komende dagen.
Zou het niet erg vindenquote:Op maandag 11 maart 2019 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik zulke billen had zou ik t ook overwegen.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat beoordelen wij dan wel #faxiequote:Op maandag 11 maart 2019 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zulke billen had zou ik t ook overwegen.
Ik wacht nog steeds op antwoord op mijn verzoek...quote:Op maandag 11 maart 2019 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je je baas al kunnen overtuigen om minder te gaan werken?
Opschieten godverdommequote:Op maandag 11 maart 2019 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op antwoord op mijn verzoek...
Ja hij was ziek dus ik accepteer het nog heel even.... Maar nog ff en dan ga ik stampvoeten hoor.quote:
Heb je nu toch slanke del!quote:Op maandag 11 maart 2019 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zulke billen had zou ik t ook overwegen.
Oeh, spannend.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hij was ziek dus ik accepteer het nog heel even.... Maar nog ff en dan ga ik stampvoeten hoor.
oude of nieuwe A serie?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:53 schreef Samzz het volgende:
Ik zit serieus te overwegen die Mercedes te gaan bekijken.
qua prijs wel logisch.quote:
Ja en die kan ik niet betalen. Deze wel. En hij is paars.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua prijs wel logisch.
maar de nieuwe is zo veel mooier
Challenge acceptedquote:Op maandag 11 maart 2019 10:59 schreef Kopjechino het volgende:
Goedemorgen mensen. Ik ben vandaag in en een betere bui dan gisteren
Ik merk alleen wel dat er niet heel veel voor nodig is om me weer down te voelen, so don't push me
De A is geen dikke bak.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Bradge wilde ook altijd voor een prikkie in een dikke bak rijden
En je post in deze sc omdat?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:59 schreef Kopjechino het volgende:
Ik merk alleen wel dat er niet heel veel voor nodig is om me weer down te voelen, so don't push me
Rekening houden met gevoelens doen we hier niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:59 schreef Kopjechino het volgende:
Hij komt net binnen. Ik zeg heb je antwoord op mn vraag? "Ja, en daar gaan we donderdag even over zitten."quote:
Ja dat kun je er idd wel uit opmakenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Hij komt net binnen. Ik zeg heb je antwoord op mn vraag? "Ja, en daar gaan we donderdag even over zitten."alsof ik tot donderdag ga wachten als hij het antwoord al weet.
Het antwoord is dus nee.
quote:Op maandag 11 maart 2019 10:59 schreef Kopjechino het volgende:
Dan kan ze beter naar de klefbekken scquote:Op maandag 11 maart 2019 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rekening houden met gevoelens doen we hier niet.
Ik zei meteen dat ik niet tot donderdag ga wachten als hij het antwoord al weet en dat het eigenlijk alleen nog nee kan zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat kun je er idd wel uit opmaken.
Ik zeg niksquote:Op maandag 11 maart 2019 11:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Afdeling verantwoord daten is daar ook weer goed bezig zag ik.
Zou langs een vriendin langsgaan, hele dag niets van haar gehoord. Dus maar gebeld, want maakte me zorgen. Kreeg pas net een berichtje. En ik alleen maar aardig willen zijn.. Mijn buurman die flipte, zaterdagavond, het stuk wat ik met viool oefen wil niet lukkenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Challenge accepted
en goedemorgen
(wat was er gisteren aan de hand?)
Omdat ik wel eens mee kom kletsen hier.quote:
Ik ookquote:Op maandag 11 maart 2019 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Moest hard lachen toen ik die scene voor het eerst zag!
Hulkquote:
Je miste denk ik het stukje dikgedrukt. We zijn hier niet zo lief was wat ik bedoeldequote:Op maandag 11 maart 2019 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou langs een vriendin langsgaan, hele dag niets van haar gehoord. Dus maar gebeld, want maakte me zorgen. Kreeg pas net een berichtje. En ik alleen maar aardig willen zijn.. Mijn buurman die flipte, zaterdagavond, het stuk wat ik met viool oefen wil niet lukken
Het is een beetje alles bij elkaar.[..]
Omdat ik wel eens mee kom kletsen hier.
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Moest hard lachen toen ik die scene voor het eerst zag!
Iedereen wel, de bioscoop lag ook dubbelquote:
"Ok, bij dezen neem ik ontslag. Dikke doei."quote:Op maandag 11 maart 2019 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zei meteen dat ik niet tot donderdag ga wachten als hij het antwoord al weet en dat het eigenlijk alleen nog nee kan zijn.
En dat was het.
jaquote:Op maandag 11 maart 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Mag minder werken überhaupt geweigerd worden..?
Ja zeg het dan gewoon meteen. Moeilijk doen.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zei meteen dat ik niet tot donderdag ga wachten als hij het antwoord al weet en dat het eigenlijk alleen nog nee kan zijn.
En dat was het.
je buurman flipte door je viooloefeningen?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou langs een vriendin langsgaan, hele dag niets van haar gehoord. Dus maar gebeld, want maakte me zorgen. Kreeg pas net een berichtje. En ik alleen maar aardig willen zijn.. Mijn buurman die flipte, zaterdagavond, het stuk wat ik met viool oefen wil niet lukken
Het is een beetje alles bij elkaar.[..]
Omdat ik wel eens mee kom kletsen hier.
Ja, als het bedrijf eronder gaat lijden dan wel geloof ik.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Mag minder werken überhaupt geweigerd worden..?
O dat weet ik. Was ook niet serieus bedoeld van mij. Dat clowntje moest er de nadruk op leggen.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je miste denk ik het stukje dikgedrukt. We zijn hier niet zo lief was wat ik bedoelde.
ho ho, niet iedereen over 1 kam scheren.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je miste denk ik het stukje dikgedrukt. We zijn hier niet zo lief was wat ik bedoelde.
Ssssht. Straks voegen de mods de SC's nog samen.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
O dat weet ik. Was ook niet serieus bedoeld van mij. Dat clowntje moest er de nadruk op leggen.
En toch vind ik jullie vaak best aardig
Volgens veel mensen is dit een naar kliekje die nieuwelingen altijd wegpesten.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
O dat weet ik. Was ook niet serieus bedoeld van mij. Dat clowntje moest er de nadruk op leggen.
Neequote:Op maandag 11 maart 2019 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je buurman flipte door je viooloefeningen?
Ja okay, jij bent wel een uitzondering die de regel bevestigdquote:Op maandag 11 maart 2019 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ho ho, niet iedereen over 1 kam scheren.
Ik post hier nou al een tijdje hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens veel mensen is dit een naar kliekje die nieuwelingen altijd wegpesten.
Ja, volgens veel mensen die al met een hoop geblaat binnenkomenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En besprongen via DM door een paar, indien vrouw.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:11 schreef TaMieke het volgende:
1 date en nu al haast samen wonen? hoe doen mensen dat?!?!
gezelligquote:Op maandag 11 maart 2019 11:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee
Gewoon omdat hij niet oké is en dat vaker doet
i know, rightquote:Op maandag 11 maart 2019 11:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, jij bent wel een uitzondering die de regel bevestigd.
Nee hoor, ik was hier niet blijven hangen als ik jullie echt stom vond
Uh?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:11 schreef TaMieke het volgende:
Dat zelfs IK denk, dit is te extreem. Dat zegt watquote:Op maandag 11 maart 2019 11:11 schreef TaMieke het volgende:
Gaat dit over Hestia?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:11 schreef TaMieke het volgende:
Ja, dat gebeurt.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:11 schreef TaMieke het volgende:
Nou de zin is wel eventjes verdwenenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Ok, bij dezen neem ik ontslag. Dikke doei."
Heel dom.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:13 schreef TaMieke het volgende:
Ik weet niet of het knap of gewoon heel dom moet vinden.
Alsnog. Hoe dan?!!?
In een klein percentage van de gevallen zal het vast goedkomen, maar meestal dus niet. Een flinke gok dus en dus niet bepaald slim te noemen.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:13 schreef TaMieke het volgende:
Ik weet niet of het knap of gewoon heel dom moet vinden.
Alsnog. Hoe dan?!!?
als je een postorderbruid besteld heb je weinig andere keuzesquote:
Allicht, want er zitten Brabo's tussenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Niet mogelijk om 4x9 te werken? Dat scheelt maar 10%. Als je dat zelf zou willen natuurlijk.quote:
Return to sender denk.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je een postorderbruid besteld heb je weinig andere keuzes
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Een DOA bij een postorderbruid is nooit grappig
Oh, dat is een grapje toch. Tenminste, zo lees ik het.quote:
Wat, dat praktisch samenwonen? Die gast is geloof ik al een paar dagen bij haar, zijn was hing al aan de lijnquote:Op maandag 11 maart 2019 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is een grapje toch. Tenminste, zo lees ik het.
Ik ben ook een Braboquote:Op maandag 11 maart 2019 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, want er zitten Brabo's tussen
O ik ook hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 11:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
![]()
Ik faal in daten blijkbaar![]()
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Een DOA bij een postorderbruid is nooit grappig
Ik kan je dan ook de shockwavetherapie wel aanradenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo naar de fysio, geen zin an. Zal wel weer met naalden gaan porren.
Dat wist ik, daarom zei ik hetquote:
Oh zo ver heb ik allemaal niet teruggelezen hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 11:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat, dat praktisch samenwonen? Die gast is geloof ik al een paar dagen bij haar, zijn was hing al aan de lijn
Ah, ja. Die technologie die al een jaar of 20 voor ieder pijntje gebruikt werd, uit de gratie verdween omdat kleinzerige mensen en nu met een nieuw naampje ineens weer populair is.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan je dan ook de shockwavetherapie wel aanraden
Vanaf vrijdag al daar en vandaag vrij genomenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo ver heb ik allemaal niet teruggelezen hoor.
O. Even mezelf voor mijn hoofd slaan hoor brbquote:
Huehuehue.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag al daar en vandaag vrij genomen.
Ach fijn toch als t zo goed kliktquote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag al daar en vandaag vrij genomen.
Goed hequote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah, ja. Die technologie die al een jaar of 20 voor ieder pijntje gebruikt werd, uit de gratie verdween omdat kleinzerige mensen en nu met een nieuw naampje ineens weer populair is.Werkt wel.
Dat was mijn verzoek.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Niet mogelijk om 4x9 te werken? Dat scheelt maar 10%. Als je dat zelf zou willen natuurlijk.
doe je voorzichtig?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
O. Even mezelf voor mijn hoofd slaan hoor brb
Was 1 behandeling nodig om dat stressfractuurtje in m'n voet te verhelpen. Doet wel verdomd pijn aan het eind.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:22 schreef STING het volgende:
[..]
Goed he
Bij mij heeft het inderdaad geholpen om de pijn uit m'n schouder te verdrijven (en de opgehoopte kalk)
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
O. Even mezelf voor mijn hoofd slaan hoor brb
Haha nee juist niet, ik heb ook niet geluisterd toen mensen waarschuwden dat ik wellicht te snel gingquote:
Was een garpje.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee juist niet, ik heb ook niet geluisterd toen mensen waarschuwden dat ik wellicht te snel ging. En dat is niet mijn fout, KM had duidelijker moeten zijn, maar had ons een ontzettend kut weekend kunnen besparen. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
Okayquote:
Maar jullie gaan het toch weer proberen? Of toch nietquote:Op maandag 11 maart 2019 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee juist niet, ik heb ook niet geluisterd toen mensen waarschuwden dat ik wellicht te snel ging. En dat is niet mijn fout, KM had duidelijker moeten zijn, maar had ons een ontzettend kut weekend kunnen besparen. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
Wat is de oude naam dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah, ja. Die technologie die al een jaar of 20 voor ieder pijntje gebruikt werd, uit de gratie verdween omdat kleinzerige mensen en nu met een nieuw naampje ineens weer populair is.Werkt wel.
Ja, we geven het een 2e kans inderdaad. Maar die escalatie had niet hoeven gebeuren als hij zijn grenzen wat beter had herkend en aangegeven, en ik daarnaast bepaalde signalen niet doelbewust genegeerd had (inclusief het totaal niet aannemen van advies van anderen).quote:Op maandag 11 maart 2019 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jullie gaan het toch weer proberen? Of toch niet?
Ja, donderdag dus even uitgebreid over zitten maar anders denk ik niet dat ik hier nog heel lang zit...quote:Op maandag 11 maart 2019 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh serieus. Pff, dan is het helemaal stom.
Zo bedoel je dat. Ik snap hetquote:Op maandag 11 maart 2019 11:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, we geven het een 2e kans inderdaad. Maar die escalatie had niet hoeven gebeuren als hij zijn grenzen wat beter had herkend en aangegeven, en ik daarnaast bepaalde signalen niet doelbewust genegeerd had (inclusief het totaal niet aannemen van advies van anderen).
Sowieso altijd naar ons luisterenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, we geven het een 2e kans inderdaad. Maar die escalatie had niet hoeven gebeuren als hij zijn grenzen wat beter had herkend en aangegeven, en ik daarnaast bepaalde signalen niet doelbewust genegeerd had (inclusief het totaal niet aannemen van advies van anderen).
Heb je t niet meer naar je zin ook?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, donderdag dus even uitgebreid over zitten maar anders denk ik niet dat ik hier nog heel lang zit...
Niet altijd, denk ik... maar ik durf echt wel toe te geven dat sommige van jullie een beetje gelijk haddenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sowieso altijd naar ons luisteren
Kan me voorstellen dat dit heel veel zin ontneemt wel.quote:
Misschien heeft hij gewoon geen huis, don't judgequote:Op maandag 11 maart 2019 11:11 schreef TaMieke het volgende:
Parasieten, oh joyquote:Op maandag 11 maart 2019 11:31 schreef Halimede het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gewoon geen huis, don't judge
Ja dat zeker.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dit heel veel zin ontneemt wel.
Fulltime aan de slag bij die andere baan zit er niet in?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, donderdag dus even uitgebreid over zitten maar anders denk ik niet dat ik hier nog heel lang zit...
Yeah voor de 2e kansquote:Op maandag 11 maart 2019 11:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
wil je er over praten?quote:
Volgens mij vallen sommige vrouwen vaak voor dat soort lost causes, om ervoor te kunnen zorgen ofzoquote:
als jij daar behoefte aan hebtquote:
Waarschijnlijk is daar een 'nachtelijke beklimming' voor nodig, weet niet of je daar open voor staat.quote:
Nou in mijn geval deed hij zich voor als geen parasiet te zijn en toen we gingen samenwonen ontpopte hij zich toch tot parasietquote:Op maandag 11 maart 2019 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij vallen sommige vrouwen vaak voor dat soort lost causes, om ervoor te kunnen zorgen ofzo
ik ben groot voorstander van nachtelijk sportenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is daar een 'nachtelijke beklimming' voor nodig, weet niet of je daar open voor staat.
Niet alleen nachtelijkquote:Op maandag 11 maart 2019 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is daar een 'nachtelijke beklimming' voor nodig, weet niet of je daar open voor staat.
Dat verbaast me niets, dat soort figuren zijn volgens mij goed in het manipuleren van mensen om ze uiteindelijk mensen voor hun karretje te spannenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nou in mijn geval deed hij zich voor als geen parasiet te zijn en toen we gingen samenwonen ontpopte hij zich toch tot parasietbamboozled enzo
Hij was ook ineen spontaan werkeloos en zat hele dagen gwl te verbruiken in je huis?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nou in mijn geval deed hij zich voor als geen parasiet te zijn en toen we gingen samenwonen ontpopte hij zich toch tot parasietbamboozled enzo
O la la, een nachteljke beklimming!quote:Op maandag 11 maart 2019 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ben je al op zoek naar wat anders? Of überhaupt een idee wat je zou willen doen?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Had ik al niet echt meer maar dit zorgt wel voor een extra dipje.
Hij was inderdaad extreem goed in manipuleren, gelukkig is hij niet meer mijn probleem. Alleen heb ik sindsdien wel moeite met mensen te vertrouwenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:39 schreef STING het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets, dat soort figuren zijn volgens mij goed in het manipuleren van mensen om ze uiteidnelijk mensen voor hun karretje te spannen
Mannen vrouwen onderhouden, ho ho het is 2019, dat is tegenwoordig andersom heb ik begrepenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij moet wel werken om je te kunnen onderhouden he?
Ik kijk rond maar dat heb ik nooit geweten en zal ik ook nooit weten ben ik bangquote:Op maandag 11 maart 2019 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je al op zoek naar wat anders? Of überhaupt een idee wat je zou willen doen?
Herkenbaar wel hoor. In mijn geval deed hij geld aftroggelen van iemand die het eigenlijk niet heeft. Zelf lekker thuiszitten, en de hele dag zichzelf aftrekken.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Herkenbaar wel hoor. In mijn geval deed hij geld aftroggelen van iemand die het eigenlijk niet heeft. Zelf lekker thuiszitten, en de hele dag zichzelf aftrekken.
Bij thuiskomst zich weer even mannelijk willen voelen. Ja, dat was top.
Mannenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Herkenbaar wel hoor. In mijn geval deed hij geld aftroggelen van iemand die het eigenlijk niet heeft. Zelf lekker thuiszitten, en de hele dag zichzelf aftrekken.
Ja, hij werkte voor zijn vader en natuurlijk op het moment dat we gingen samenwonen kreeg hij "ruzie" met zijn vader en moest hij een nieuwe baan zoeken. Is er nooit van gekomen, en blijkbaar was was zijn Duitse (want we woonden in Duitsland) uitkering niet genoeg om zijn voorliefde voor wiet en andere drugs te betalen, wat ook nieuws voor me wasquote:Op maandag 11 maart 2019 11:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij was ook ineen spontaan werkeloos en zat hele dagen gwl te verbruiken in je huis?
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lastig dan jaquote:Op maandag 11 maart 2019 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kijk rond maar dat heb ik nooit geweten en zal ik ook nooit weten ben ik bang
Snap ik. Meest trieste figuur wat ik ooit heb gekend.quote:
Hij was toch wel een verhaal apartquote:
Ja goed he! Gelukkig verder eigenlijk alleen maar leuke vriendjes gehad die goed voor me warenquote:
klinkt als een topventquote:Op maandag 11 maart 2019 11:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, hij werkte voor zijn vader en natuurlijk op het moment dat we gingen samenwonen kreeg hij "ruzie" met zijn vader en moest hij een nieuwe baan zoeken. Is er nooit van gekomen, en blijkbaar was was zijn Duitse (want we woonden in Duitsland) uitkering niet genoeg om zijn voorliefde voor wiet en andere drugs te betalen, wat ook nieuws voor me was
Jij woonde ergens in het noorden toch?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja goed he! Gelukkig verder eigenlijk alleen maar leuke vriendjes gehad die goed voor me waren
Behalve sinds de duitser, nu 2 jaar single
echt hequote:
Kloptquote:Op maandag 11 maart 2019 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij woonde ergens in het noorden toch?
Diezelfde knakker waar je laatst naast stond bij het stoplicht?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik. Meest trieste figuur wat ik ooit heb gekend.[..]
Hij was toch wel een verhaal apart
En in de praktijk zat hij de hele dag stoned te gamen en porno te kijken?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, hij werkte voor zijn vader en natuurlijk op het moment dat we gingen samenwonen kreeg hij "ruzie" met zijn vader en moest hij een nieuwe baan zoeken. Is er nooit van gekomen, en blijkbaar was was zijn Duitse (want we woonden in Duitsland) uitkering niet genoeg om zijn voorliefde voor wiet en andere drugs te betalen, wat ook nieuws voor me was
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
echt hegelukkig heeft hij in de maanden nadat we uit elkaar waren en hij mij aan het bedreigen was, een meisje van 10 jaar jonger bezwangerd en is hij nu vader
![]()
Soms voel ik me een beetje verantwoordelijk voor haar, maar een berichtje sturen om te checken of alles OK is, is ook geen goed idee.
en is hij wel nog met dat meisje samen, of is dat ook al voorbij?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
echt hegelukkig heeft hij in de maanden nadat we uit elkaar waren en hij mij aan het bedreigen was, een meisje van 10 jaar jonger bezwangerd en is hij nu vader
![]()
Soms voel ik me een beetje verantwoordelijk voor haar, maar een berichtje sturen om te checken of alles OK is, is ook geen goed idee.
Hint hint.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja goed he! Gelukkig verder eigenlijk alleen maar leuke vriendjes gehad die goed voor me waren
Behalve sinds de duitser, nu 2 jaar single
hoe ver in het noorden?quote:
Ja als ik 4 dagen op kantoor kan werken vind ik het wel prima met een dagje daar in de garage.quote:
als ik op mijn tinderprofiel vermeld dat ik geen wiet rook en niet game vergroot ik dan mijn kansen?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:53 schreef Chia het volgende:
[..]
En in de praktijk zat hij de hele dag stoned te gamen en porno te kijken?
Zulke dingen hoor ik nou nooit over vrouwen, die parasiteren op een andere manier en gebruiken volgens mij niet vaak wiet.
Porno kijken meestal pas als ik sliep, want ik werk thuis. Vaak was hij ergens buiten in het park aan het blowen met zijn mede drugs vriendjes die hun "depressie" behandelden met MDMA want dat werkt beter dan naar een psycholoog gaan. Of inderdaad aan het gamen. Of misschien iemand anders aan het neuken, zou me ook niks verbazen als hij dat regelmatig deedquote:Op maandag 11 maart 2019 11:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Zulke dingen hoor ik nou nooit over vrouwen, die parasiteren op een andere manier en gebruiken volgens mij niet vaak wiet.
Klinkt alsof hij over een aantal jaar ook wel samen zou willen zijn met zijn dochter, want die moeder is dan ondertussen te oud.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en is hij wel nog met dat meisje samen, of is dat ook al voorbij?
en nee, dat lijkt me ook niet
Die kopen jurkjes en schoenenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja, die dusquote:Op maandag 11 maart 2019 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Diezelfde knakker waar je laatst naast stond bij het stoplicht?
Maar dat willen ze dus niet?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja als ik 4 dagen op kantoor kan werken vind ik het wel prima met een dagje daar in de garage.
Gewoon de hele nacht wakker zijn terwijl jij slaapt. Genoeg tijd voor porno en gamen. En gaan slapen en de park checken zodra je wakker was dus.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Porno kijken meestal pas als ik sliep, want ik werk thuis. Vaak was hij ergens buiten in het park aan het blowen met zijn mede drugs vriendjes die hun "depressie" behandelden met MDMA want dat werkt beter dan naar een psycholoog gaan. Of inderdaad aan het gamen. Of misschien iemand anders aan het neuken, zou me ook niks verbazen als hij dat regelmatig deed
mdma tegen een depressie is altijd een goed ideequote:Op maandag 11 maart 2019 11:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Porno kijken meestal pas als ik sliep, want ik werk thuis. Vaak was hij ergens buiten in het park aan het blowen met zijn mede drugs vriendjes die hun "depressie" behandelden met MDMA want dat werkt beter dan naar een psycholoog gaan. Of inderdaad aan het gamen. Of misschien iemand anders aan het neuken, zou me ook niks verbazen als hij dat regelmatig deed
Als je consistent gebruikt misschien welquote:Op maandag 11 maart 2019 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mdma tegen een depressie is altijd een goed idee
Als hij nou was geweest zoals hij zich voor deedquote:
Groningenquote:
Weet ik eigenlijk niet, het laatste wat ik van hem hoorde was dat hij "relatie anarchist" was, dus hij gaat er vast af en toe overheen en daarna nog bij 10 anderen of zoquote:Op maandag 11 maart 2019 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en is hij wel nog met dat meisje samen, of is dat ook al voorbij?
en nee, dat lijkt me ook niet
Als ik deze sc mag geloven welquote:Op maandag 11 maart 2019 11:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar kun je geen hele dagen mee vullen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is bijna als of je hem persoonlijk kentquote:Op maandag 11 maart 2019 11:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon de hele nacht wakker zijn terwijl jij slaapt. Genoeg tijd voor porno en gamen. En gaan slapen en de park checken zodra je wakker was dus.
dat is wel erg ver in het noorden.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Als hij nou was geweest zoals hij zich voor deed[..]
Groningen[..]
Weet ik eigenlijk niet, het laatste wat ik van hem hoorde was dat hij "relatie anarchist" was, dus hij gaat er vast af en toe overheen en daarna nog bij 10 anderen of zo![]()
Of vader worden heeft hem goed gedaan en hij is... nah. Geloof dat niet
als je genoeg geld hebt welquote:Op maandag 11 maart 2019 11:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe ben je er vanaf gekomen? Slotenmaker laten komen toen hij in het park zat en snel al zijn spullen op straat gezet?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het is bijna als of je hem persoonlijk kent
Boks ouwe.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef rival het volgende:
Oh als ik dat allemaal lees ben ik zo slecht nog niet
Dan nog uurtje per dag max. Je hoeft immers niet teveel na te denken of iets het geld wel waard is en of je dat wel zou doen of gokken dat hij in de sale gaat incl. jouw maat.quote:
Helaas was het niet zo makkelijk want het was tot een punt gekomen dat ik zo depressief en gestressed was dat ik niks meer kon, aangezien er ook mishandeling mee speelde. Mijn ouders hebben me uit Duitsland moeten halen, toen was ik gelijk minder interessant voor hem. Heeft hij me nog wel een paar maanden bedreigd en toen was dat ook afgelopen toen hij zich zorgen moest maken om een zwangerschapquote:Op maandag 11 maart 2019 12:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe ben je er vanaf gekomen? Slotenmaker laten komen toen hij in het park zat en snel al zijn spullen op straat gezet?
Ik was geloof ik 24 toen ik hem ontmoettequote:Op maandag 11 maart 2019 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk Halimede, en hoe oud was je toen dit speelde?
Wat erg dat je dit hebt moeten meemaken.. Helaas komt mij er veel bekend van voor. Wel goed dat je ouders je daar hebben weggehaald, vaak kom je niet (makkelijk) alleen uit zo'n situatiequote:Op maandag 11 maart 2019 12:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Helaas was het niet zo makkelijk want het was tot een punt gekomen dat ik zo depressief en gestressed was dat ik niks meer kon, aangezien er ook mishandeling mee speelde. Mijn ouders hebben me uit Duitsland moeten halen, toen was ik gelijk minder interessant voor hem. Heeft hij me nog wel een paar maanden bedreigd en toen was dat ook afgelopen toen hij zich zorgen moest maken om een zwangerschap![]()
Dus eigenlijk moet ik haar bedanken.
Ja, nu ben je oud en verlopen. Herkenbaar.quote:
Hehe inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2019 11:59 schreef rival het volgende:
Oh als ik dat allemaal lees ben ik zo slecht nog niet
it's all downhill from herequote:
De eerste grijze haren duiken al opquote:Op maandag 11 maart 2019 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, nu ben je oud en verlopen. Herkenbaar.
Het is altijd wel makkelijk om te zeggen dat je het zelf in zo'n situatie heel anders zou doen, maar helaas is het vaak wat gecompliceerder. Gelukkig is niet iedereen kut. Wel naar dat je het herkent overigensquote:Op maandag 11 maart 2019 12:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat erg dat je dit hebt moeten meemaken.. Helaas komt mij er veel bekend van voor. Wel goed dat je ouders je daar hebben weggehaald, vaak kom je niet (makkelijk) alleen uit zo'n situatie
Inb4 een R&P topic waarin je er heel sterk naar verlangt om die jaren over te doen en waarin misplaatste nostalgie en zelfmedelijden hoogtij vieren. Want ja, nu ben je echt te oud voor uitgaan, vrienden maken en casual seksen. Dat ligt definitief achter je.quote:
ZEI IEMAND GODVERDOMME NOSTALGIE?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Inb4 een R&P topic waarin je er heel sterk naar verlangt om die jaren over te doen en waarin misplaatste nostalgie en zelfmedelijden hoogtij vieren. Want ja, nu ben je echt te oud voor uitgaan, vrienden maken en casual seksen. Dat ligt definitief achter je.
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Inb4 een R&P topic waarin je er heel sterk naar verlangt om die jaren over te doen en waarin misplaatste nostalgie en zelfmedelijden hoogtij vieren. Want ja, nu ben je echt te oud voor uitgaan, vrienden maken en casual seksen. Dat ligt definitief achter je.
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ZEI IEMAND GODVERDOMME NOSTALGIE?
Ja, ik heb dat ook nooit begrepen, tot ik zelf in zo'n situatie terechtkwam. Het is inderdaad makkelijk om te zeggen: ga dan weg. Maar zo werkt het gewoon niet. Nu verklaar ik mezelf voor gek dat ik mijn aangifte ooit in heb willen trekken. Ben nu zo blij dat ik het toch heb doorgezetquote:Op maandag 11 maart 2019 12:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
De eerste grijze haren duiken al op[..]
Het is altijd wel makkelijk om te zeggen dat je het zelf in zo'n situatie heel anders zou doen, maar helaas is het vaak wat gecompliceerder. Gelukkig is niet iedereen kut. Wel naar dat je het herkent overigens
Oh nou rip ik dan maarquote:Op maandag 11 maart 2019 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Als je 30+ bent en nog single bent kun je er beter maar een eind aan maken als ik het zo allemaal lees.
Ik was okay.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Als je 30+ bent en nog single bent kun je er beter maar een eind aan maken als ik het zo allemaal lees.
Ja, beter meteen van de brug afspringen.quote:
oke, even het spoorboekje er bij pakkenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Oh, dan heb ik nog 3 jaar en 1,5 maandquote:Op maandag 11 maart 2019 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
'Welkom bij de zelfmoord lijn. Toets een 1 voor de NS dienstregeling' #patrickkickenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, even het spoorboekje er bij pakken
"WAT ZEG JE?! IK VERSTA JE NIET"quote:Op maandag 11 maart 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Uitgaan heb ik nooit boeiend gevonden.
Oh ja, jij bent zo'n jonkie hequote:Op maandag 11 maart 2019 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik nog 3 jaar en 1,5 maand
Echt he. En dan wel al zo'n grote smoel hebben alsof ie weet wat is wat.quote:
"Lees voor het gebruik van een pistool, eerst goed de handleiding."quote:Op maandag 11 maart 2019 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
'Welkom bij de zelfmoord lijn. Toets een 1 voor de NS dienstregeling' #patrickkicken
Dat dusquote:Op maandag 11 maart 2019 12:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Lees voor het gebruik van een pistool, eerst goed de handleiding."
"Spring nooit voor de stoptrein."
We kunnen ook collectieve suicide doen met alle 30+ singles van hierquote:Op maandag 11 maart 2019 12:21 schreef TaMieke het volgende:
Blijft er weinig over van deze SC![]()
Was fijn jullie gekend te hebben![]()
Wel eerst even een sekte oprichten dan he.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
We kunnen ook collectieve suicide doen met alle 30+ singles van hier
Dat 'ie eerst eens wat levenservaring opdoet, snotneus.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he. En dan wel al zo'n grote smoel hebben alsof ie weet wat is wat.
Ah, jonestown all over againquote:Op maandag 11 maart 2019 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
"Wilt u liever zelf moorden, toets dan 9."quote:
gezellig, maken we er een meet van.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |