Je koopt een mandarijnenboom die op het terrein geplaatst gaat worden ( zo heb ik het begrepen)quote:Op zondag 10 maart 2019 18:25 schreef Bramenstruik het volgende:
de koper kon niet ff naar het tuincentrum? waarom een mandarijnenboom kopen daar?
alles moet benoemd worden, met dat nasale monotone semiintelligentekijkeenshoegrappigikbentoontjequote:Op zondag 10 maart 2019 18:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wie heeft er weer het grootste woordSnotkoker
Die doneer je aan Utopia.Kost maar 60 euro.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:25 schreef Bramenstruik het volgende:
de koper kon niet ff naar het tuincentrum? waarom een mandarijnenboom kopen daar?
dat is nog erger!!!!quote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die doneer je aan Utopia.Kost maar 60 euro.
quote:
Donny is wel mijn favoriete inwoner.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef BarryOSeven het volgende:
Jessie is in zijn hoofd al bezig met de Bacardi. Hopelijk gaan we Donny zien vanavond.
tim was vd boompjes enzo maar jessie dacht pak t afquote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Je koopt een mandarijnenboom die op het terrein geplaatst gaat worden ( zo heb ik het begrepen)
Ja precies en hoe goed ben ik wel nietquote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alles moet benoemd worden, met dat nasale monotone semiintelligentekijkeenshoegrappigikbentoontje
zoals Hasselbaink net zei, dan zie je hem tenminste nietquote:Op zondag 10 maart 2019 18:27 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Donny is wel mijn favoriete inwoner.
Eerlijk gezegd geloof ik daar niets van.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Vanaf morgen eet Adje alleen en kookt voor zichzelf.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alles moet benoemd worden, met dat nasale monotone semiintelligentekijkeenshoegrappigikbentoontje
en dan ook het zinnetje erbij : De utopianen zullen goed voor de plant zorgen.....quote:Op zondag 10 maart 2019 18:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tim was vd boompjes enzo maar jessie dacht pak t af
Dat zegt hij net.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik daar niets van.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan ook het zinnetje erbij : De utopianen zullen goed voor de plant zorgen.....
Ik zie nog zo voor me hoe ze de prachtige tuin die Chris had aangelegd, binnen no time naar de sodemieter hebben geholpen. Ze hebben zelfs de klimop doodgekregen.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan ook het zinnetje erbij : De utopianen zullen goed voor de plant zorgen.....
Ik zie nog zo voor me hoe ze de prachtige tuin die Chris had aangelegd, binnen no time naar de sodemieter hebben geholpen. Ze hebben zelfs de klimop doodgekregen.
Echt zo mooi, deze mensen vragen er toch om besteeld te worden?quote:
dat was echt prachtig, leek wel vuurwerk, die tuinquote:Op zondag 10 maart 2019 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat hij alleen spullen van zijn eigen budget gaat pakken.quote:
er staat een "valse jasmijn" tussenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt zo mooi, deze mensen vragen er toch om besteeld te worden?
Besteeld?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt zo mooi, deze mensen vragen er toch om besteeld te worden?
Zegt genoeg.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
er staat een "valse jasmijn" tussendas wel humor
oe sorry sttttquote:Op zondag 10 maart 2019 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik dacht ik laat het gaan ssstttt
Oeps..te laat.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik dacht ik laat het gaan ssstttt
vroeg of laat gaan we hier allemaal wel een keer de mist in, desondanks ligt het nivo wel iets hoger dan de Utopianen daar, die zelfs voor de klas schijnen te staanquote:
wel toevallig dat dat ook samenvalt met het niet meer dwangmatig bakkertje spelen ....quote:Op zondag 10 maart 2019 18:38 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie vindt A3 sinds Alpe d'Huzes dichter bij de groep.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:39 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
En hebben ze ook pizza vanavond van Tim?
Is de bakkerij gesloten?quote:Op zondag 10 maart 2019 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
wel toevallig dat dat ook samenvalt met het niet meer dwangmatig bakkertje spelen ....
Vind je dat positief? Ik vind het maar saaie televisie.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:39 schreef Rhosyn het volgende:
Je merkt nu al het positieve effect van ene Timo die er niet meer is.
(hij is er nog wel maar houdt zich achterbaks rustig)
Huezquote:Op zondag 10 maart 2019 18:38 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie vindt A3 sinds Alpe d'Huzes dichter bij de groep.
Kan je zien hoe saai het is als hij weg is zometeenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:39 schreef Rhosyn het volgende:
Je merkt nu al het positieve effect van ene Timo die er niet meer is.
(hij is er nog wel maar houdt zich achterbaks rustig)
Het heeft kleding voor Franny gekocht.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Oh, waarom niet was het geld toch op?
Ik een bramenstruikquote:Op zondag 10 maart 2019 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh dat heel veel dank van de inwoners doet et em.
Ik ga een eikelboom die kant opsturen.
En ;n vingerplant/lidcactus voor Hiskequote:Op zondag 10 maart 2019 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat lief weer.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ah okquote:Op zondag 10 maart 2019 18:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zes
https://www.opgevenisgeenoptie.nl/
Hij weet echt van gekkigheid niet meer wat ie doen moet he.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het heeft kleding voor Franny gekocht.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ;n vingerplant/lidcactus voor Hiske
Ik een graftak voor Gerrit.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is aardig van hemquote:Op zondag 10 maart 2019 18:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het heeft kleding voor Franny gekocht.
Ja die andere kleding is ook aardig versleten...... broek aan, broek uit. broek aan, broek uit.quote:
Er staat nu voor 1500 euro aan materiaal te verstoffen in de bakkerij.quote:
doet me denken vroeger, zusje van me, wilde heel stoer tegen een auto gaan hangen, maar het autoraampje stond open, Merel stoer eten met en het eten valt eruitquote:
domme actiequote:
Tja Jessie weerquote:Op zondag 10 maart 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er staat nu voor 1500 euro aan materiaal te verstoffen in de bakkerij.
Franny was er heel blij mee.quote:
ow dat is al ander verhaalquote:Op zondag 10 maart 2019 18:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Het zijn 10 zakken, met kleine zakjes erin, van die uitdeelzakjes.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Ook grote zakken zaten er tussenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hahahaha, sorry dat wist ik nietquote:Op zondag 10 maart 2019 18:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow dat is al ander verhaal
Klopt,ze zijn nogal hardnekkig hier.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,ze zijn nogal hardnekkig hier.
ergquote:Op zondag 10 maart 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er staat nu voor 1500 euro aan materiaal te verstoffen in de bakkerij.
? had het niet mee gekregen hoor sorry voor datquote:Op zondag 10 maart 2019 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,ze zijn nogal hardnekkig hier.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef Bramenstruik het volgende:
my bad, had ergens de klok horen luiden, moet ook niets zeggen wat ik zelf niet gezien heb, goede les hier altijd
Wat maakt dat nou uit?quote:
ja, het zijn een aantal grote zakken en een aantal zakken met kleine zakjes erin. De chips zijn inmiddels opgeruimd in de grote bakken waar het dierenvoeder in zatquote:Op zondag 10 maart 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
? had het niet mee gekregen hoor sorry voor dat
Tering he, Kan je ook op een andere toon zeggen hoor kost geen moeite, ik gaf antwoord op een post waain gesuggereertd werd dat het alleen maar kleine zakjes waren en dat was niet zo,quote:Op zondag 10 maart 2019 18:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?
Franny was er blij mee en ze heeft er ook al van uitgedeeld.
Iedereen blij.
Ik vind Tim een eikel, maar dit is gewoon lief voor Franny.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, het zijn een aantal grote zakken en een aantal zakken met kleine zakjes erin. De chips zijn inmiddels opgeruimd in de grote bakken waar het dierenvoeder in zat
Ik vind het op zich wel een ludieke actie van Tim, voor Franny
OMG die schrijfster "de brunette valt de hovenier in zn armen" wat voor een gek schrijft die dingen, vast de vroegere verhaaltjesvertelster van de Chick of de Rosie, want zelfs de Bouguetreeks steekt beter in elkaar, hoe zal dit aflopen?????quote:
Zen lieverd.... gewoon scrollenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tering he, Kan je ook op een andere toon zeggen hoor kost geen moeite, ik gaf antwoord op een post waain gesuggereertd werd dat het alleen maar kleine zakjes waren en dat was niet zo,
Da's vraag en antwoord.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind Tim een eikel, maar dit is gewoon lief voor Franny.
Wat willen ze dan?
Dat hij zijn geld aan al zijn naaiers uit gaat geven?![]()
Ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
OMG die schrijfster "de brunette valt de hovenier in zn armen" wat voor een gek schrijft die dingen, vast de vroegere verhaaltjesvertelster van de Chick of de Rosie, want zelfs de Bouguetreeks steekt beter in elkaar, hoe zal dit aflopen?????
Zijn reden was dat het niet naar de BV ging omdat die toch niet met geld om kunnen gaan.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind Tim een eikel, maar dit is gewoon lief voor Franny.
Wat willen ze dan?
Dat hij zijn geld aan al zijn naaiers uit gaat geven?![]()
En Frutsel weet wel raad met een paprikachippie, ik ben benieuwdquote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn reden was dat het niet naar de BV ging omdat die toch niet met geld om kunnen gaan.
Was dit zijn eigen geld of was dat van de investering voor plantjes??quote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn reden was dat het niet naar de BV ging omdat die toch niet met geld om kunnen gaan.
En eerst mochten er maar 4 mee eten alleen de mensen waar hij om gaf. En later ineens de hele groep tracteren.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet verkocht.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze hebben al voor 240 euro aan planten verkocht.
Wie betaald daar nou in godsnaam voor.
Het is de toon die de muziek maakt, maar ik geloof niet dat dit verkeerd bedoeld was, al kan het wel zo opgevat worden.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tering he, Kan je ook op een andere toon zeggen hoor kost geen moeite, ik gaf antwoord op een post waain gesuggereertd werd dat het alleen maar kleine zakjes waren en dat was niet zo,
het antw was ook niet vriendelijkquote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt, maar ik geloof niet dat dit verkeerd bedoeld was, al kan het wel zo opgevat worden.
Soms wordt de spanning ons teveel he, met die dag van morgen in het verschiet
De investering voor zijn planten.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dit zijn eigen geld of was dat van de investering voor plantjes??
En wie had daar ook al weer last mee gekregen??
mss dat hij met die fiets zn eigen batterij oplaadt!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dubbel actief, wat krijgen we nou.
[ afbeelding ]
Hij probeert in 1 dag goed te maken wat hij de hele tijd niet gedaan heeftquote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dubbel actief, wat krijgen we nou.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss dat hij met die fiets zn eigen batterij oplaadt!
Op zich heeft hij daar een punt.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ow dan is ie nog wel de hele nacht aan het fietsen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij probeert in 1 dag goed te maken wat hij de hele tijd niet gedaan heeft
Bemoei jij je ff lekker met je eigen zooiquote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het antw was ook niet vriendelijk
Half 8, maar ik hoorde ook 8 uur. (Muziek tot 9)quote:Op zondag 10 maart 2019 19:04 schreef Sofia2019 het volgende:
Ze hebben vanavond muziek toch? Iemand idee hoe laat het begint ?
Ze komen op het terrein van Utopia te staan.Je bent virtueel eigenaar.Denk je echt dat die dingen lang blijven leven?quote:
Nee, soms zijn we niet zo aardig tegen elkaar. Nou ja, we leven dan ook onder grote spanning, deze dagenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het antw was ook niet vriendelijk
Ok bedankt !quote:Op zondag 10 maart 2019 19:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Half 8, maar ik hoorde ook 8 uur. (Muziek tot 9)
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, soms zijn we niet zo aardig tegen elkaar. Nou ja, we leven dan ook ondr grote spanning, deze dagen
vriendelijkheid kost nietsquote:Op zondag 10 maart 2019 19:04 schreef danaqui het volgende:
[..]
Bemoei jij je ff lekker met je eigen zooi
Oh ik meende te lezen dat de Utopianen de eigenaars worden van de bomen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze komen op het terrein van Utopia te staan.Je bent virtueel eigenaar.Denk je echt dat die dingen lang blijven leven?
nee hoor heb geen spanning..quote:Op zondag 10 maart 2019 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, soms zijn we niet zo aardig tegen elkaar. Nou ja, we leven dan ook onder grote spanning, deze dagen
Ik heb het zeker niet verkeerd bedoeld en ik vond het verstandiger om niet meer te reageren.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt, maar ik geloof niet dat dit verkeerd bedoeld was, al kan het wel zo opgevat worden.
Soms wordt de spanning ons teveel he, met die dag van morgen in het verschiet
zij is een vrolijke meid met heel veel humor, wist je dat niet?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom is Merel aan het lachen ?
pc. klik klik tik klik ?
Ze is muziek aan het verzamelen op een USB stick. Dat vindt ze klaarblijkelijk leuk.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom is Merel aan het lachen ?
pc. klik klik tik klik ?
De tekst is idd wat dubbel.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ik meende te lezen dat de Utopianen de eigenaars worden van de bomen.
Nee denk ik niet.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zij is een vrolijke meid met heel veel humor, wist je dat niet?
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie gaat de Lavenders neerzetten.
@:Lavenderr je mag meppen hoor.
Steukert.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat jij dat pikt dat meppen op je achterhoofd!
Hij mepte mij hoor.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat jij dat pikt dat meppen op je achterhoofd!
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ja ff bijkomen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het werd ook te heftig, we hebben een pauze nodig
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van achter aanvalluh durf je wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Dan lig ik in de sloot.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Cos Plantentips
u rijd op de eerste afslag een zyweg in
rechts van is de Tuin
Bij Merel is dat elke dagquote:Op zondag 10 maart 2019 19:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Mylene - Fashionweek is jaarlijks, in verschillende steden.
Krijg ik jonkies?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vraag me af of dat ze de eerste tijd dat camoufleerde met haar haar altijd los......nu draagt ze het constant in een knot.....quote:Op zondag 10 maart 2019 19:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merel kan straks rollend de laan uit
die begint een aardige speklap ondr dr kin te krijgen
Dat is meer een slechte markt te zien wat ze draagt.quote:
Ik zit erop te wachten dat Dylan een panterprint op haar toges gaat zetten.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 17:59 schreef mrmojorisin3 het volgende:
His zou Chris nu graag een likje willen geven
Een klein likje maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 'n uur geleden nog stekken van de Camelia gejat uit 'n tuin aan de overkant, mensenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Cos Plantentips
u rijd op de eerste afslag een zyweg in
rechts van is de Tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten ze ook doen! Voor duizenden euri bestellenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mylene doet een verhaal
iets over kleding
een iemand had een rip off van Armanie
binnelopehh was ut
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb 'n uur geleden nog stekken van de Camelia gejat uit 'n tuin aan de overkant, mensen
zijn verhuist en huurhuis....zag utSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wilt stekkies plies
. Hops by Dylan
het platform
Kriss. moet blijven
dylan ; ja .. ja
Albert Cuyp meukquote:Op zondag 10 maart 2019 19:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is meer een slechte markt te zien wat ze draagt.
Panterprint Spraytan met watervaste verfquote:Op zondag 10 maart 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zit erop te wachten dat Dylan een panterprint op haar toges gaat zetten.
Dan gaat Shelley naar huis.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:17 schreef Poesjuh het volgende:
Mooi antwoord van Hiske.
Dylan is het ermee eens. Chrisje blijft sowieso
His zit nog net niet op Dylan zijn lip!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops dr lip... ze wet zeker
en dr leven ervaring ik weet zeker
Dylan ; ja dat denk ik ook
Hops droogtand verder met dr relaas .. bijna dwingend
Zal tussen Shelly en Tim gaanquote:Op zondag 10 maart 2019 19:17 schreef Poesjuh het volgende:
Mooi antwoord van Hiske.
Dylan is het ermee eens. Chrisje blijft sowieso
ik krijg beeldquote:Op zondag 10 maart 2019 19:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
His zit nog net niet op Dylan zijn lip!
eng ook dat nonverbaal tegen zon kind van 21quote:Op zondag 10 maart 2019 19:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
His zit nog net niet op Dylan zijn lip!
Morgen vast de gesprekjes met Christel,Shelley en Tim.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Dylan doet een gesprekje over Christel voor de beeldvorming, net alsof zijn keuze nog niet vast staat.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk niet dat ze lang leven sorry, wiegendood
dat noem je NONverberbaal, verbaler kan je het niet krijgenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eng ook dat nonverbaal tegen zon kind van 21
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je His haar non-verbale communicatie leest, gaat het als volgt - Let heel goed op wat je doet Dylan, ik maak je af, graaf je graf, trap je onderuit!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eng ook dat nonverbaal tegen zon kind van 21
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops dr lip... ze wet zeker
en dr leven ervaring ik weet zeker
Dylan ; ja dat denk ik ook
Hops droogtand verder met dr relaas .. bijna dwingend
ondertussen zegt ze heel veel over Chris wat niet zo leuk isquote:Op zondag 10 maart 2019 19:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als je His haar non-verbale communicatie leest, gaat het als volgt - Let heel goed op wat je doet Dylan, ik maak je af, graaf je graf, trap je onderuit!
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops over Kriss
ze heeft ook gezegt pak het op
ook met dr kunst ja . ja
Dylan ; .. verhaal
maar dan moet ze dr wel mee komen
Hops ; ja
Dylan; ik ben nu hier mee bezig
streamlock
Hops ronnseleh Dylan
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:24 schreef Jemoederniet het volgende:
His en Chris hebben veel steun aan elkaar, tijdens het grote nietsnutten.
His preekt voor eigen parochie - His kan niet zonder Cris, dan gaat ze stuk.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ondertussen zegt ze heel veel over Chris wat niet zo leuk is
Nou,dat bleek vanmiddag wel weer.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:23 schreef Bestweldonker het volgende:
His - Cris kan best hard in haar woorden zijn, maar ze kan het altijd van een andere kant bekijken.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Ys glijd
wrd je niet dik van
allemaal water
Hij gaat straks ook nog in gesprek met Gerrit over Shelley.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind het wel weer zo'n Dylan actie....praten met His, in plaats van Cris.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij gaat straks ook nog in gesprek met Gerrit over Shelley.
Dylan is gewoon een heel jong broekkie, dat echt wel wil, maar geen meningquote:Op zondag 10 maart 2019 19:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind het wel weer zo'n Dylan actie....praten met His, in plaats van Cris.
Mooie vrouw als ze lachtquote:Op zondag 10 maart 2019 19:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
nep, kat in het bakkie, denkt ze
toen ze net binnenkwam, ach ja die overbeet, maar dat haar was prachtig, ze leek daadkracht uit te stralen, en was bijna de hele COS heel positief hoor, maar naar mate je mensen meer ziet zie je ook andere dingen, en daar is Hiske niet goed uit gekomen, er wordt wel eens gezegd dat wij meedogenloos zijn, dat vind ik echt nietquote:
Klinkt als een vage club.quote:
is gewoon hoe mensen veranderen, in je ogen, lelijke mensen worden mooier, mooie mensen lelijker, wat is mooi, wat is lelijkquote:
Klopt, bij een akelig gedrag zie je de mensen lelijker wordenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is gewoon hoe mensen veranderen, in je ogen, lelijke mensen worden mooier, mooie mensen lelijker, wat is mooi, wat is lelijk
Wij ontvangen u met open armen en benen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:33 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het Panter Palace voor al uw genoegens en geneugten.
die niet gemeende lach van dat mormelquote:Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is gewoon hoe mensen veranderen, in je ogen, lelijke mensen worden mooier, mooie mensen lelijker, wat is mooi, wat is lelijk
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wij ontvangen u met open armen en benen.
maison Pretty Boyquote:Op zondag 10 maart 2019 19:33 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het Panter Palace voor al uw genoegens en geneugten.
sterker nog Struis, ik vind het heel intimiderend naar zo'n knulletjequote:Op zondag 10 maart 2019 19:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die niet gemeende lach van dat mormel
dat pusche naar Dylan omdat ze dr dinnetje niet kwijt wil
. wat een vresleijk nep wyf
breed lagen ogen wijd open
die knul denkt echt dat het oprecht is
[..]
Dies ook topquote:
ze hebben laatst gemeten maar Sjellie heeft de dikste reet na Merelquote:Op zondag 10 maart 2019 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
franny is ook iets zwaarder dan bij binnenkomst lijkt wel.
Niet gek met hoe ze daar eten en drinkenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
franny is ook iets zwaarder dan bij binnenkomst lijkt wel.
[..]
Dat had ik ook!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
toen ze net binnenkwam, ach ja die overbeet, maar dat haar was prachtig, ze leek daadkracht uit te stralen, en was bijna de hele COS heel positief hoor, maar naar mate je mensen meer ziet zie je ook andere dingen, en daar is Hiske niet goed uit gekomen, er wordt wel eens gezegd dat wij meedogenloos zijn, dat vind ik echt niet
Daar zou Merel prima passen!quote:
dat doet ze altijd Koos, ze lult gewoon mee, zegt dat ze het eens is, meisje is verloren, ben benieuwd of ze blijftquote:Op zondag 10 maart 2019 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Die franny hebben we nog niet echt verdrietig gezien he nadat haar is verteld dat ze allebei tim zouden wegstemmen. Ze was het zelfs met veel dingen toen eens.
Veel over Hiske werd ook duidelijk na het bezoek van haar moeder met haar NLP BS.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat had ik ook!
In het begin vond ik Hiske heel leuk, maar gaande weg veranderde dat.
Hiske is absoluut niet authentiek.
Hiske is vals.
Hiske weet alles beter.
Hiske kan mensen heel goed een schuldgevoel geven om haar eigen aars te redden.
Hiske vindt zichzelf geweldig.
Hiske vindt zichzelf een harde werker.
Hiske heeft nooit een mening recht in je gezicht, maar wel achter je rug.
Hiske zit als kleefpasta vast aan Cristel.
Ga zo maar door...
Hiske is eigenlijk heel erg nep!
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Veel over Hiske werd ook duidelijk na het bezoek van haar moeder met haar NLP BS.
Dat denk ik wel dat ze blijft.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat doet ze altijd Koos, ze lult gewoon mee, zegt dat ze het eens is, meisje is verloren, ben benieuwd of ze blijft
Hiske is een triest mens, is gemanipuleerd in haar leven, als ik naar haar kijk zie ik dat ze moet kotsen, en kots ik bjna mee, maar weet niet waaromquote:Op zondag 10 maart 2019 19:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat had ik ook!
In het begin vond ik Hiske heel leuk, maar gaande weg veranderde dat.
Hiske is absoluut niet authentiek.
Hiske is vals.
Hiske weet alles beter.
Hiske kan mensen heel goed een schuldgevoel geven om haar eigen aars te redden.
Hiske vindt zichzelf geweldig.
Hiske vindt zichzelf een harde werker.
Hiske heeft nooit een mening recht in je gezicht, maar wel achter je rug.
Hiske zit als kleefpasta vast aan Cristel.
Ga zo maar door...
Hiske is eigenlijk heel erg nep!
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Die halve schedel is uitgeneukt, zie ik.
Ik vind Franny best een lelijke vrouw voor haar leeftijd.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:43 schreef Sofia2019 het volgende:
Chris is best een mooie vrouw voor haar leeftijd
Zekers.......quote:Op zondag 10 maart 2019 19:43 schreef Sofia2019 het volgende:
Chris is best een mooie vrouw voor haar leeftijd
Hij heeft als fotograaf in Lloret de Mar gewerkt.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit is echt zo'n propper op Ibiza.
Echt? Ik vind zijn uiterlijk gewoon dat van een boerenknecht.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
niks met leeftijd te makenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik vind Franny best een lelijke vrouw voor haar leeftijd.
Meestal zijn dat toch leuke jonge knapen???quote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Is ook geboren in een boerendorp.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik vind zijn uiterlijk gewoon dat van een boerenknecht.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik vind zijn uiterlijk gewoon dat van een boerenknecht.
Dat zegt op zich niets, maar hij heeft de grove trekken van iemand die elke dag op het land werk.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook geboren in een boerendorp.
Dat kapsel is wat raar, maar ik vind zijn gelaatstrekken niet bij een dj passen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
![]()
Het maakt niet uit welk kapsel je dat jochie geeft, het blijft een boerenpummel!
Dat zie ik dan weer niet,ik zie eerder een lui papventje.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zegt op zich niets, maar hij heeft de grove trekken van iemand die elke dag op het land werk.
Beste rukwinden en het onweert hier ook.....de regen tikt niet tegen de ramen maar bonkt tegen de ramen......quote:
Ik zal er eens op letten.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer niet,ik zie eerder een lui papventje.
al slapend in zn DJbooth, huh, plaatje afgelopen?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kapsel is wat raar, maar ik vind zijn gelaatstrekken niet bij een dj passen.
Gerrit moet eerst dat babyvet kwijt, zeker op dat bekkie.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kapsel is wat raar, maar ik vind zijn gelaatstrekken niet bij een dj passen.
Whehe, precies.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
al slapend in zn DJbooth, huh, plaatje afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |