Ik vind Franny best een lelijke vrouw voor haar leeftijd.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:43 schreef Sofia2019 het volgende:
Chris is best een mooie vrouw voor haar leeftijd
Zekers.......quote:Op zondag 10 maart 2019 19:43 schreef Sofia2019 het volgende:
Chris is best een mooie vrouw voor haar leeftijd
Hij heeft als fotograaf in Lloret de Mar gewerkt.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Gerrit is echt zo'n propper op Ibiza.
Echt? Ik vind zijn uiterlijk gewoon dat van een boerenknecht.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
niks met leeftijd te makenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik vind Franny best een lelijke vrouw voor haar leeftijd.
Meestal zijn dat toch leuke jonge knapen???quote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Is ook geboren in een boerendorp.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik vind zijn uiterlijk gewoon dat van een boerenknecht.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Ik vind zijn uiterlijk gewoon dat van een boerenknecht.
Dat zegt op zich niets, maar hij heeft de grove trekken van iemand die elke dag op het land werk.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook geboren in een boerendorp.
Dat kapsel is wat raar, maar ik vind zijn gelaatstrekken niet bij een dj passen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:49 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
![]()
Het maakt niet uit welk kapsel je dat jochie geeft, het blijft een boerenpummel!
Dat zie ik dan weer niet,ik zie eerder een lui papventje.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zegt op zich niets, maar hij heeft de grove trekken van iemand die elke dag op het land werk.
Beste rukwinden en het onweert hier ook.....de regen tikt niet tegen de ramen maar bonkt tegen de ramen......quote:
Ik zal er eens op letten.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer niet,ik zie eerder een lui papventje.
al slapend in zn DJbooth, huh, plaatje afgelopen?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kapsel is wat raar, maar ik vind zijn gelaatstrekken niet bij een dj passen.
Gerrit moet eerst dat babyvet kwijt, zeker op dat bekkie.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kapsel is wat raar, maar ik vind zijn gelaatstrekken niet bij een dj passen.
Whehe, precies.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
al slapend in zn DJbooth, huh, plaatje afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |