Heb 'n uur geleden nog stekken van de Camelia gejat uit 'n tuin aan de overkant, mensenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Cos Plantentips
u rijd op de eerste afslag een zyweg in
rechts van is de Tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten ze ook doen! Voor duizenden euri bestellenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mylene doet een verhaal
iets over kleding
een iemand had een rip off van Armanie
binnelopehh was ut
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb 'n uur geleden nog stekken van de Camelia gejat uit 'n tuin aan de overkant, mensen
zijn verhuist en huurhuis....zag utSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wilt stekkies plies
. Hops by Dylan
het platform
Kriss. moet blijven
dylan ; ja .. ja
Albert Cuyp meukquote:Op zondag 10 maart 2019 19:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is meer een slechte markt te zien wat ze draagt.
Panterprint Spraytan met watervaste verfquote:Op zondag 10 maart 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik zit erop te wachten dat Dylan een panterprint op haar toges gaat zetten.
Dan gaat Shelley naar huis.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:17 schreef Poesjuh het volgende:
Mooi antwoord van Hiske.
Dylan is het ermee eens. Chrisje blijft sowieso
His zit nog net niet op Dylan zijn lip!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops dr lip... ze wet zeker
en dr leven ervaring ik weet zeker
Dylan ; ja dat denk ik ook
Hops droogtand verder met dr relaas .. bijna dwingend
Zal tussen Shelly en Tim gaanquote:Op zondag 10 maart 2019 19:17 schreef Poesjuh het volgende:
Mooi antwoord van Hiske.
Dylan is het ermee eens. Chrisje blijft sowieso
ik krijg beeldquote:Op zondag 10 maart 2019 19:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
His zit nog net niet op Dylan zijn lip!
eng ook dat nonverbaal tegen zon kind van 21quote:Op zondag 10 maart 2019 19:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
His zit nog net niet op Dylan zijn lip!
Morgen vast de gesprekjes met Christel,Shelley en Tim.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Dylan doet een gesprekje over Christel voor de beeldvorming, net alsof zijn keuze nog niet vast staat.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk niet dat ze lang leven sorry, wiegendood
dat noem je NONverberbaal, verbaler kan je het niet krijgenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eng ook dat nonverbaal tegen zon kind van 21
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je His haar non-verbale communicatie leest, gaat het als volgt - Let heel goed op wat je doet Dylan, ik maak je af, graaf je graf, trap je onderuit!quote:Op zondag 10 maart 2019 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eng ook dat nonverbaal tegen zon kind van 21
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops dr lip... ze wet zeker
en dr leven ervaring ik weet zeker
Dylan ; ja dat denk ik ook
Hops droogtand verder met dr relaas .. bijna dwingend
ondertussen zegt ze heel veel over Chris wat niet zo leuk isquote:Op zondag 10 maart 2019 19:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als je His haar non-verbale communicatie leest, gaat het als volgt - Let heel goed op wat je doet Dylan, ik maak je af, graaf je graf, trap je onderuit!
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hops over Kriss
ze heeft ook gezegt pak het op
ook met dr kunst ja . ja
Dylan ; .. verhaal
maar dan moet ze dr wel mee komen
Hops ; ja
Dylan; ik ben nu hier mee bezig
streamlock
Hops ronnseleh Dylan
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:24 schreef Jemoederniet het volgende:
His en Chris hebben veel steun aan elkaar, tijdens het grote nietsnutten.
His preekt voor eigen parochie - His kan niet zonder Cris, dan gaat ze stuk.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ondertussen zegt ze heel veel over Chris wat niet zo leuk is
Nou,dat bleek vanmiddag wel weer.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:23 schreef Bestweldonker het volgende:
His - Cris kan best hard in haar woorden zijn, maar ze kan het altijd van een andere kant bekijken.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Ys glijd
wrd je niet dik van
allemaal water
Hij gaat straks ook nog in gesprek met Gerrit over Shelley.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind het wel weer zo'n Dylan actie....praten met His, in plaats van Cris.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij gaat straks ook nog in gesprek met Gerrit over Shelley.
Dylan is gewoon een heel jong broekkie, dat echt wel wil, maar geen meningquote:Op zondag 10 maart 2019 19:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind het wel weer zo'n Dylan actie....praten met His, in plaats van Cris.
Mooie vrouw als ze lachtquote:Op zondag 10 maart 2019 19:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
nep, kat in het bakkie, denkt ze
toen ze net binnenkwam, ach ja die overbeet, maar dat haar was prachtig, ze leek daadkracht uit te stralen, en was bijna de hele COS heel positief hoor, maar naar mate je mensen meer ziet zie je ook andere dingen, en daar is Hiske niet goed uit gekomen, er wordt wel eens gezegd dat wij meedogenloos zijn, dat vind ik echt nietquote:
Klinkt als een vage club.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |