? had het niet mee gekregen hoor sorry voor datquote:Op zondag 10 maart 2019 18:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,ze zijn nogal hardnekkig hier.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef Bramenstruik het volgende:
my bad, had ergens de klok horen luiden, moet ook niets zeggen wat ik zelf niet gezien heb, goede les hier altijd
Wat maakt dat nou uit?quote:
ja, het zijn een aantal grote zakken en een aantal zakken met kleine zakjes erin. De chips zijn inmiddels opgeruimd in de grote bakken waar het dierenvoeder in zatquote:Op zondag 10 maart 2019 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
? had het niet mee gekregen hoor sorry voor dat
Tering he, Kan je ook op een andere toon zeggen hoor kost geen moeite, ik gaf antwoord op een post waain gesuggereertd werd dat het alleen maar kleine zakjes waren en dat was niet zo,quote:Op zondag 10 maart 2019 18:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?
Franny was er blij mee en ze heeft er ook al van uitgedeeld.
Iedereen blij.
Ik vind Tim een eikel, maar dit is gewoon lief voor Franny.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, het zijn een aantal grote zakken en een aantal zakken met kleine zakjes erin. De chips zijn inmiddels opgeruimd in de grote bakken waar het dierenvoeder in zat
Ik vind het op zich wel een ludieke actie van Tim, voor Franny
OMG die schrijfster "de brunette valt de hovenier in zn armen" wat voor een gek schrijft die dingen, vast de vroegere verhaaltjesvertelster van de Chick of de Rosie, want zelfs de Bouguetreeks steekt beter in elkaar, hoe zal dit aflopen?????quote:
Zen lieverd.... gewoon scrollenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tering he, Kan je ook op een andere toon zeggen hoor kost geen moeite, ik gaf antwoord op een post waain gesuggereertd werd dat het alleen maar kleine zakjes waren en dat was niet zo,
Da's vraag en antwoord.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind Tim een eikel, maar dit is gewoon lief voor Franny.
Wat willen ze dan?
Dat hij zijn geld aan al zijn naaiers uit gaat geven?![]()
Ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
OMG die schrijfster "de brunette valt de hovenier in zn armen" wat voor een gek schrijft die dingen, vast de vroegere verhaaltjesvertelster van de Chick of de Rosie, want zelfs de Bouguetreeks steekt beter in elkaar, hoe zal dit aflopen?????
Zijn reden was dat het niet naar de BV ging omdat die toch niet met geld om kunnen gaan.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vind Tim een eikel, maar dit is gewoon lief voor Franny.
Wat willen ze dan?
Dat hij zijn geld aan al zijn naaiers uit gaat geven?![]()
En Frutsel weet wel raad met een paprikachippie, ik ben benieuwdquote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn reden was dat het niet naar de BV ging omdat die toch niet met geld om kunnen gaan.
Was dit zijn eigen geld of was dat van de investering voor plantjes??quote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn reden was dat het niet naar de BV ging omdat die toch niet met geld om kunnen gaan.
En eerst mochten er maar 4 mee eten alleen de mensen waar hij om gaf. En later ineens de hele groep tracteren.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |