abonnement Unibet Coolblue
pi_185522149
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
  zondag 10 maart 2019 @ 17:15:33 #2
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185522183
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:10 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik begin altijd het gesprek. En heb gehoord dat ik een knappe vrouw ben, dus waar het aan ligt...
Wat verder ook gezegd is, volgens mij zit men daar tegenwoordig meer om matches te verzamelen. Plus heb je er ook nog een zooi die erop zitten om snel te scoren en daardoor vunzige taal uitslaan.
pi_185522203
Maar waar ontmoet hij dan leuke single mensen? Overal waar ik heenga zijn de leuke mannen bezet. En eerlijk, ik hou niet van uitgaan, voel me ook wel te oud om daar te staan tussen de 18-jarigen. Dus om daar bewust heen te gaan en me te vervelen zodat ik heel misschien iemand ontmoet... Een vriendin van mij had het ooit over single reizen. Dat lijkt mij nog wel wat, de rest... ik zag wat voor volk er op die blind date evenementen afkomt en daar word ik echt niet warm van.
pi_185522214
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Wat verder ook gezegd is, volgens mij zit men daar tegenwoordig meer om matches te verzamelen. Plus heb je er ook nog een zooi die erop zitten om snel te scoren en daardoor vunzige taal uitslaan.
Wat is nu the place to be?
  zondag 10 maart 2019 @ 17:19:37 #5
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185522281
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:17 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Wat is nu the place to be?
Vraag ik me ook af, alles is kut.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185522282
Bij mij wisselt het. Als ik de match maak dan begin ik meestal wel. Anders wacht ik even af en als ik hem verder wel interessant vind dan begin ik alsnog gesprek. Zo is iig met date van afgelopen 2 weekenden gegaan, hij had vrijdag match gemaakt, ik aangesproken, daarna leuk gesprek, zaterdag over op app, zondag date en heeft ie tot maandag hier geslapen en nu is hij hele weekend ( met tussenpozen dattie ff weg is om dingen te doen) hier :D
pi_185522329
Veel mensen op Tinder matchen wel, maar zeggen niet veel. Ik start gewoon het gesprek en merk het wel of er interesse is.

Bij 3 dagen geen reactie hef ik de match op :).
  zondag 10 maart 2019 @ 17:22:25 #8
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185522341
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:09 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik ben 30, in het wild is bijna iedereen bezet en ik ga echt niet meer naar clubs zoals vroeger.

Overigens zitten echt al mijn vrienden 'serieus' op tinder, collega's ook.
Leeftijd zegt niet alles wat je succes in het wild betreft. Ik had vanaf die leeftijd juist vaker leuk contact in het wild (ok, voor de tijd was ik een archetypische sociofobe kneus dus dat hielp ook niet mee).

Maar wat het verschil tussen je omgeving en de mensen die op Tinder voorbij komen fietsen betreft kan ik me voorstellen dat jij een boel mensen kent met dezelfde levensstijl en mogelijk dezelfde wensen wat relaties betreft. De mensen die je op Tinder treft zal een meer gevarieerde groep mensen zijn: van serieus monogaam tot een beetje aankloten tot polyamoreus tot mensen die niet eens weten wat ze met een match aanmoeten.

Dus ik blijf er bij dat je weinig succes op Tinder niet serieus moet nemen.
pi_185522356
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Veel mensen op Tinder matchen wel, maar zeggen niet veel. Ik start gewoon het gesprek en merk het wel of er interesse is.

Bij 3 dagen geen reactie hef ik de match op :).
Of je hebt van die matches die dan af en toe wel reageren, maar als je dan een date wil gaan plannen ze niks meer zeggen.

Beetje aandacht vragen en verder niks doen,
  zondag 10 maart 2019 @ 17:25:37 #10
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185522400
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Neehee, je moet niet zeggen hoe knap die man is in zijn foto's, want dat horen we al van al onze andere matches :+
Iedereen krijgt dat wel te horen toch. Krijg vaak te horen dat ik mooie ogen heb. Ja, thanks die heb ik al een tijdje. Vind zo raar om daar 'bedankt' voor te zeggen.
Complimenteer me liever over hobby's, wat ik doe in het leven whatever.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185522418
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Vraag ik me ook af, alles is kut.
E-matching wel eens geprobeerd? Ik vond dat wel een goede. Zaten best veel serieuze types op. Ik had een keer een leuk gesprek met een vrouw daar, maar toen ging ze met iemand anders vandoor. Volgens mij is E-matching best oké.

En the Inner Circle is echt elitaire zooi :')

Na 2 weken nog steeds niet geaccepteerd. Linea recta verwijderd.
pi_185522422
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:23 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Of je hebt van die matches die dan af en toe wel reageren, maar als je dan een date wil gaan plannen ze niks meer zeggen.

Beetje aandacht vragen en verder niks doen,
Waardeloos gewoon. Zonde van mijn tijd dan.
pi_185522476
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Iedereen krijgt dat wel te horen toch. Krijg vaak te horen dat ik mooie ogen heb. Ja, thanks die heb ik al een tijdje. Vind zo raar om daar 'bedankt' voor te zeggen.
Complimenteer me liever over hobby's, wat ik doe in het leven whatever.
Was ook meer satirish bedoeld. Ik doe dit zelf ook nooit.

Maar nu ben ik wel benieuwd naar je mooie ogen :o
  zondag 10 maart 2019 @ 17:32:07 #14
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185522541
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:26 schreef black-soldier het volgende:
[..]

E-matching wel eens geprobeerd? Ik vond dat wel een goede. Zaten best veel serieuze types op. Ik had een keer een leuk gesprek met een vrouw daar, maar toen ging ze met iemand anders vandoor. Volgens mij is E-matching best oké.

En the Inner Circle is echt elitaire zooi :')

Na 2 weken nog steeds niet geaccepteerd. Linea recta verwijderd.
Die reclames zijn altijd zo tenenkrommend. Zou voor mij al een reden zijn me niet aan te melden.
pi_185522543
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:26 schreef black-soldier het volgende:
[..]

E-matching wel eens geprobeerd? Ik vond dat wel een goede. Zaten best veel serieuze types op. Ik had een keer een leuk gesprek met een vrouw daar, maar toen ging ze met iemand anders vandoor. Volgens mij is E-matching best oké.

En the Inner Circle is echt elitaire zooi :')

Na 2 weken nog steeds niet geaccepteerd. Linea recta verwijderd.
Haha, ik werd binnen het uur geaccepteerd 😎 /brag

Maar je mist er niks aan. De meesten zitten ook gewoon op tinder en idd, veel balletjes, weinig interessants.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 10 maart 2019 @ 17:33:18 #16
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185522559
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:26 schreef black-soldier het volgende:
[..]

E-matching wel eens geprobeerd? Ik vond dat wel een goede. Zaten best veel serieuze types op. Ik had een keer een leuk gesprek met een vrouw daar, maar toen ging ze met iemand anders vandoor. Volgens mij is E-matching best oké.

En the Inner Circle is echt elitaire zooi :')

Na 2 weken nog steeds niet geaccepteerd. Linea recta verwijderd.
Nee, ik ga er allemaal niet meer aan beginnen. Koop wel een huisje en een zooi honden, word vast heel gelukkig ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:29 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Was ook meer satirish bedoeld. Ik doe dit zelf ook nooit.

Maar nu ben ik wel benieuwd naar je mooie ogen :o
Ah oké.
Vind ze zelf gewoon normaal. Maar heb lichte ogen en donkerder haar dus dan vallen ze meer op :P
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185522633
Date vandaag afgezegd en maar goed ook. Achteraf kwamen er nog wel wat apen uit de mouw en dat ging sowieso niet werken anders.

Nu weer terug bij af en herken wel wat jullie zeggen: sommige matches zijn gewoon op de een of andere dag stil maar wel profiel aanpassen etc. Of dat je al jaren dezelfde personen tegenkomt op alle apps tegelijkertijd maar ze nog steeds geen interesse in je hebben...
pi_185522714
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]

Haha, ik werd binnen het uur geaccepteerd 😎 /brag

Maar je mist er niks aan. De meesten zitten ook gewoon op tinder en idd, veel balletjes, weinig interessants.
:o :o
  zondag 10 maart 2019 @ 17:42:39 #19
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185522720
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:17 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Wat is nu the place to be?
Zal sowieso voor mannen anders zijn dan voor vrouwen maar vindt nog steeds paiq en HP prima werken. Maar vast wel meer hier die het aan kunnen vullen :s)

Of gewoon fok natuurlijk, dat blijft wel de #1 dating site. :P

quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:37 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Date vandaag afgezegd en maar goed ook. Achteraf kwamen er nog wel wat apen uit de mouw en dat ging sowieso niet werken anders.

Nu weer terug bij af en herken wel wat jullie zeggen: sommige matches zijn gewoon op de een of andere dag stil maar wel profiel aanpassen etc. Of dat je al jaren dezelfde personen tegenkomt op alle apps tegelijkertijd maar ze nog steeds geen interesse in je hebben...
Dat heb ik hier een keer gehad, stuk of 4 keer liken en als je dan wat stuurt niet reageren :')
Zout dan maar op hoor, dan zoekt diegene het maar uit _O-
pi_185522967
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:16 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar waar ontmoet hij dan leuke single mensen? Overal waar ik heenga zijn de leuke mannen bezet. En eerlijk, ik hou niet van uitgaan, voel me ook wel te oud om daar te staan tussen de 18-jarigen. Dus om daar bewust heen te gaan en me te vervelen zodat ik heel misschien iemand ontmoet... Een vriendin van mij had het ooit over single reizen. Dat lijkt mij nog wel wat, de rest... ik zag wat voor volk er op die blind date evenementen afkomt en daar word ik echt niet warm van.
Heel veel uitgaan is tegenwoordig zonder 18 jarigen. Zoek vooral een 80s/90s dans avond op in een club of bar/dancing en het stikt van 30 plussers en genoeg grijze hoofden om je heen. Een hoop zijn ook (weer) vrijgezel daar.

Op de verjaardag van je broer of zus met hun koters moet je ze niet zoeken nee. Ook oersaai, iedereen alleen maar ouwehoeren boven een bak kaas en pinda's met koffie of lauw biertje.

Dus naar die dansavonden kan je heen maar ik weet ook niet wat je precies zoekt? Als je toch niet wil uitgaan moet je ze zoeken op de tennis baan of op E-matching ofzo...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 10 maart 2019 @ 17:54:55 #21
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185523001
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Zal sowieso voor mannen anders zijn dan voor vrouwen maar vindt nog steeds paiq en HP prima werken. Maar vast wel meer hier die het aan kunnen vullen :s)

Of gewoon fok natuurlijk, dat blijft wel de #1 dating site. :P[..]

Dat heb ik hier een keer gehad, stuk of 4 keer liken en als je dan wat stuurt niet reageren :')
Zout dan maar op hoor, dan zoekt diegene het maar uit _O-
:')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185523024
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Zal sowieso voor mannen anders zijn dan voor vrouwen maar vindt nog steeds paiq en HP prima werken. Maar vast wel meer hier die het aan kunnen vullen :s)

Of gewoon fok natuurlijk, dat blijft wel de #1 dating site. :P[..]

Dat heb ik hier een keer gehad, stuk of 4 keer liken en als je dan wat stuurt niet reageren :')
Zout dan maar op hoor, dan zoekt diegene het maar uit _O-
Fok! Lijkt een beetje op Paiq. Leuke gesprekken, maar als ze ziet hoe we eruitzien neemt ze de benen _O-
  zondag 10 maart 2019 @ 18:00:31 #23
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185523104
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:56 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Fok! Lijkt een beetje op Paiq. Leuke gesprekken, maar als ze ziet hoe we eruitzien neemt ze de benen _O-
Dat is een grapje toch :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zondag 10 maart 2019 @ 18:05:57 #24
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185523208
Oh nee ik was doodserieus, Fok staat er bekend om de #1 datingsite in NL te zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185523218
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Dat is een grapje toch :')
Ja gelukkig wel _O- (Naja, als er mooie mensen tussen zitten en het klikt, waarom niet?)
  zondag 10 maart 2019 @ 18:15:00 #26
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185523350
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:37 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Of dat je al jaren dezelfde personen tegenkomt op alle apps tegelijkertijd maar ze nog steeds geen interesse in je hebben...
Want jij word met de dag leuker? :P

Ik zou bedanken voor iemand die me tot drie keer toe niet ziet staan en dan maar liked omdat ze anders Tinder uitgespeeld hebben.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 10 maart 2019 @ 18:35:46 #27
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185523778
Besloten om Tinder te verwijderen. Ben er echt helemaaal klaar mee.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185523851
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:35 schreef Kopjechino het volgende:
Besloten om Tinder te verwijderen. Ben er echt helemaaal klaar mee.
Ja. Dat doen mensen heel vaak om er dan na een korte periode toch maar weer terug te keren.

Begrijp de haat niet. Geloof dat er op geen enkele app/site zoveel mensen zitten als op Tinder.
  zondag 10 maart 2019 @ 18:43:35 #29
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185523934
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Ja. Dat doen mensen heel vaak om er dan na een korte periode toch maar weer terug te keren.

Begrijp de haat niet. Geloof dat er op geen enkele app/site zoveel mensen zitten als op Tinder.
Zeg ook niet dat ik tinder haat, maar dat ik er gewoon klaar mee ben voor nu.
Kan dat ik het even hele tijd weer eens aanmaak, maar voor nu geen zin in gesprekken die toch nergens toe leiden en de eeuwige 'hey, hoi, hoe is het, goed, ja, met jou ook, ook goed blablabla'
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185523949
E-matching ken ik niet. InnerCircle ondanks WO en een leuk uiterlijk niet toegelaten... gaar. En Paiq... tsja kan het proberen. Ik wilde eerst Lexa, maar daar moet je vooraf betalen en ik wil eerst even zien of het wat is.
pi_185523951
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Zeg ook niet dat ik tinder haat, maar dat ik er gewoon klaar mee ben voor nu.
Kan dat ik het even hele tijd weer eens aanmaak, maar voor nu geen zin in gesprekken die toch nergens toe leiden en de eeuwige 'hey, hoi, hoe is het, goed, ja, met jou ook, ook goed blablabla'
Jij doet toch mee aan dat gesprek? Kan je het toch proberen te sturen naar een gesprek wat wel leuk is?

Als je zelf ook zo reageert op die vragen ja dan blijft het zo.
  zondag 10 maart 2019 @ 18:44:59 #32
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185523971
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:35 schreef Kopjechino het volgende:
Besloten om Tinder te verwijderen. Ben er echt helemaaal klaar mee.
Ik herken dit wel een beetje. En niet eens omwille van het gebrek aan matches. Maar veelal om de mooie schillen zonder inhoud, weliswaar wat generaliserend gebracht want ik heb daadwerkelijk ook leuke gesprekken en dates gehad. De rato leuk/niet interessant is als je door de vleeskeuring heen komt alleen niet altijd doorslaggevend naar de positieve zijde.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185524048
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:44 schreef BoTheParakeet het volgende:
E-matching ken ik niet. InnerCircle ondanks WO en een leuk uiterlijk niet toegelaten... gaar. En Paiq... tsja kan het proberen. Ik wilde eerst Lexa, maar daar moet je vooraf betalen en ik wil eerst even zien of het wat is.
Ik vind Tinder nog steeds de beste app, ook omdat er veel mensen op zitten. En de ratio man-vrouw redelijk in verhouding is.
pi_185524120
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:16 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar waar ontmoet hij dan leuke single mensen? Overal waar ik heenga zijn de leuke mannen bezet. En eerlijk, ik hou niet van uitgaan, voel me ook wel te oud om daar te staan tussen de 18-jarigen. Dus om daar bewust heen te gaan en me te vervelen zodat ik heel misschien iemand ontmoet... Een vriendin van mij had het ooit over single reizen. Dat lijkt mij nog wel wat, de rest... ik zag wat voor volk er op die blind date evenementen afkomt en daar word ik echt niet warm van.
Zou je aanraden eerst je leven op de rit te krijgen voordat je gaat daten, shit verwerken en achter je laten.Dit om jezelf en anderen pijn te besparen.
  zondag 10 maart 2019 @ 18:51:08 #35
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185524135
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Jij doet toch mee aan dat gesprek? Kan je het toch proberen te sturen naar een gesprek wat wel leuk is?

Als je zelf ook zo reageert op die vragen ja dan blijft het zo.
Ja dat doe ik ook, zeg wat leuks over de bio of over de foto's. Heb zo vaak dat er niet meer gereageerd wordt of dat er niks zinnigs uitkomt.

quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:44 schreef M1stral het volgende:
[..]

Ik herken dit wel een beetje. En niet eens omwille van het gebrek aan matches. Maar veelal om de mooie schillen zonder inhoud, weliswaar wat generaliserend gebracht want ik heb daadwerkelijk ook leuke gesprekken en dates gehad. De rato leuk/niet interessant is als je door de vleeskeuring heen komt alleen niet altijd doorslaggevend naar de positieve zijde.
Heb nog niet zo heel lang geleden een heel leuk gesprek met iemand gehad, maar nu al een hele tijd radiostilte.
En precies, dat laatste herken ik heel goed.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185524207
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ja dat doe ik ook, zeg wat leuks over de bio of over de foto's. Heb zo vaak dat er niet meer gereageerd wordt of dat er niks zinnigs uitkomt.[..]

Heb nog niet zo heel lang geleden een heel leuk gesprek met iemand gehad, maar nu al een hele tijd radiostilte.
En precies, dat laatste herken ik heel goed.
Niet iedere match is een succes natuurlijk :P Ik denk echt wel dat voor vrijwel iedereen ook op Tinder leuke dates zitten.
  zondag 10 maart 2019 @ 18:58:30 #37
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185524324
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Niet iedere match is een succes natuurlijk :P Ik denk echt wel dat voor vrijwel iedereen ook op Tinder leuke dates zitten.
Niet voor mij blijkbaar. Maar misschien ligt dat aan de plek waar ik woon, en ik beschik wel over enigzins genoeg zelfreflectie om te weten dat het ook aan mezelf kan liggen ;)
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185524379
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Niet voor mij blijkbaar. Maar misschien ligt dat aan de plek waar ik woon, en ik beschik wel over enigzins genoeg zelfreflectie om te weten dat het ook aan mezelf kan liggen ;)
Wat een onzin. Zou toch raar zijn als elke match een instant succes zou zijn? Is in Real life toch ook niet zo?

Je moet maar aan de hand van de foto's en eventuele bio bepalen of iemand leuk zou kunnen zijn... Dat is vrijwel geen info dus zullen de meeste matches tegenvallen ja.
pi_185524482
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Ik vind Tinder nog steeds de beste app, ook omdat er veel mensen op zitten. En de ratio man-vrouw redelijk in verhouding is.
Er zitten echt veel meer mannen dan vrouwen op Tinder. Daarom is het concurrentie gehalte zo hoog en moet je van alles uit de kast trekken om een beetje normaal gesprek te kunnen voeren zonder dat je "saai" overkomt.
pi_185524775
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Er zitten echt veel meer mannen dan vrouwen op Tinder. Daarom is het concurrentie gehalte zo hoog en moet je van alles uit de kast trekken om een beetje normaal gesprek te kunnen voeren zonder dat je "saai" overkomt.
''Normaal gesprek'' voeren en ''saai'' overkomen heeft niets te maken met de verhouding man-vrouw op Tinder. Dat gaat om de verhouding in het krijgen van matches. En als je al weinig matches hebt, kan het gevoel opkomen dat de concurrentie veel groter is dan je dacht en er veel meer mannen zijn dan je dacht. Maar dat hoeft niet zo te zijn. Een man die 20 matches heeft kan weer juist denken dat de verhouding veel beter was dan hij dacht.

Dus Tinder is ook relatief allemaal. Maar vergeleken met andere datingapps kent Tinder naar mijn mening de beste man-vrouw ratio. En heb je met het concept van Tinder de meeste kans op een date. Namelijk eerst selecteren op uiterlijk en dan praten.

Wil niet zeggen dat dit voor iedereen even geldt, maar conceptueel gezien is Tinder de beste datingapp.
pi_185524777
Ik had E-matching gedownload en om nou te zeggen dat mijn type er tussen zit... dan is OKC nog beter. -O-
pi_185524792
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik had E-matching gedownload en om nou te zeggen dat mijn type er tussen zit... dan is OKC nog beter. -O-
Je hebt alle profielen al gezien?
pi_185524802
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik had E-matching gedownload en om nou te zeggen dat mijn type er tussen zit... dan is OKC nog beter. -O-
Waarom geef je het niet even wat tijd?
pi_185524881
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 18:35 schreef Kopjechino het volgende:
Besloten om Tinder te verwijderen. Ben er echt helemaaal klaar mee.
Ga je nog wel op andere datingsites/apps?
pi_185525091
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik had E-matching gedownload en om nou te zeggen dat mijn type er tussen zit... dan is OKC nog beter. -O-
Wat is je type dan precies?
  zondag 10 maart 2019 @ 19:28:32 #46
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185525097
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:19 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Ga je nog wel op andere datingsites/apps?
Nee
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185525140
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Nee
Gewoon fixen tijdens het uitgaan. *O*

Blijft de leukste manier.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:31:35 #48
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185525172
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:30 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Gewoon fixen tijdens het uitgaan. *O*

Blijft de leukste manier.
Nou.. :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185525202
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Nou.. :')
Vind je van niet dan?
  zondag 10 maart 2019 @ 19:33:19 #50
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185525212
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:03 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Er zitten echt veel meer mannen dan vrouwen op Tinder. Daarom is het concurrentie gehalte zo hoog en moet je van alles uit de kast trekken om een beetje normaal gesprek te kunnen voeren zonder dat je "saai" overkomt.
Mwah vind ik niet.

Ik voer eigenlijk met de meeste vrouwen in grote lijnen hetzelfde gesprek. Vrij basic en niet te lang.
De helft of zo blijft er van reageren en een aantal lijken me leuk genoeg om op date te vragen.
Ik heb niet de indruk dat ik alles uit de kast hoef te trekken, enkel gemeende interesse tonen en het luchtig houden.
Als ik geen echt interesse in iemand heb, wil ik er sowieso niet mee op date.
pi_185525222
Uitgaan vind ik niks meer aan.

Nou, ik ga nu lullig klinken, maar het type klein, dun, kalend en brilletje niet...

Ik val eerder op iemand als Trudeau. Lang, donker haar, hoogopgeleid, netjes maar ook niet té serieus.
pi_185525242
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:15 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Waarom geef je het niet even wat tijd?
Als ze mij messagen kijk ik wel.
pi_185525261
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:33 schreef SugeLucky het volgende:
[..]

Mwah vind ik niet.

Ik voer eigenlijk met de meeste vrouwen in grote lijnen hetzelfde gesprek. Vrij basic en niet te lang.
De helft of zo blijft er van reageren en een aantal lijken me leuk genoeg om op date te vragen.
Ik heb niet de indruk dat ik alles uit de kast hoef te trekken, enkel gemeende interesse tonen en het luchtig houden.
Als ik geen echt interesse in iemand heb, wil ik er sowieso niet mee op date.
Ik bedoel dan vooral dat je eigenlijk al niet eens meer basis vragen kan stellen, omdat het dan snel word gezien als saai,

Maar voor jou werkt dat dus wel prima?
  zondag 10 maart 2019 @ 19:36:35 #54
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185525304
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Vind je van niet dan?
Ik ga al niet heel erg vaak uit, en als ik uitga worden mijn vriendinnen aangesproken en sta ik ernaast mijn drankje op te drinken terwijl ik blijkbaar onzichtbaar ben.
Niet echt mijn ding. Ben ook niet iemand die zich dan gaat mengen in het gesprek, want ik versta toch maar de helft met die harde muziek.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185525330
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ik ga al niet heel erg vaak uit, en als ik uitga worden mijn vriendinnen aangesproken en sta ik ernaast mijn drankje op te drinken terwijl ik blijkbaar onzichtbaar ben.
Niet echt mijn ding. Ben ook niet iemand die zich dan gaat mengen in het gesprek, want ik versta toch maar de helft met die harde muziek.
Geen opmerkingen over je mooie ogen tijdens het uitgaan gekregen? :P
  zondag 10 maart 2019 @ 19:37:52 #56
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185525336
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Ik bedoel dan vooral dat je eigenlijk al niet eens meer basis vragen kan stellen, omdat het dan snel word gezien als saai,

Maar voor jou werkt dat dus wel prima?
Ja, ik bedoel met basis, waar woon je, wat voor werk doe je. En daar ga ik dan soms nog wat op in als het een raakvlak heeft.

Ik ga niet een hele rits van vragen stellen, met wat is je lievelingskleur en je lievelingseten. Want dan wordt het wel saai.
pi_185525392
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:37 schreef SugeLucky het volgende:
[..]

Ja, ik bedoel met basis, waar woon je, wat voor werk doe je. En daar ga ik dan soms nog wat op in als het een raakvlak heeft.

Ik ga niet een hele rits van vragen stellen, met wat is je lievelingskleur en je lievelingseten. Want dan wordt het wel saai.
Oke interessant!

Ja vragen als lievelingskleur is wel heeeel braaf.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:41:04 #58
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185525411
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:37 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Geen opmerkingen over je mooie ogen tijdens het uitgaan gekregen? :P
Nee :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zondag 10 maart 2019 @ 19:42:24 #59
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185525445
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:40 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Oke interessant!

Ja vragen als lievelingskleur is wel heeeel braaf.
Hoeveel matches per dag of per week heb je ongeveer?
Gezien je denkt dat de man/vrouw ratio niet in verhouding is.
pi_185525457
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Nee :')
Je moet gewoon beetje schudden met je heupen, dan gaan ze vanzelf wel achter je staan.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:45:00 #61
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185525510
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:42 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Je moet gewoon beetje schudden met je heupen, dan gaan ze vanzelf wel achter je staan.
Dan schud ik ze van me af _O-
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185525559
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:42 schreef SugeLucky het volgende:
[..]

Hoeveel matches per dag of per week heb je ongeveer?
Gezien je denkt dat de man/vrouw ratio niet in verhouding is.
Eh verschilt. Maar eigenlijk niet heel veel. Moet wel zeggen dat ik momenteel maar 2 foto's gebruik die niet heel bijzonder zijn, dus daar zal het vooral aan liggen. Moet dat nog een keer gaan fixen.

Het gaat ook niet zo zeer om m'n eigen matches. Ik heb wel eens over studies gelezen waarin ze een mannelijk profiel aanmaakten en een vrouwelijk profiel en dat het aantal matches van de man niet te vergelijken was met die van de vrouw. Nu is dit experiment wel al een tijd geleden.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:46:59 #63
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185525563
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:42 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Je moet gewoon beetje schudden met je heupen, dan gaan ze vanzelf wel achter je staan.
Als ze dan beweren dat je mooie ogen hebt, weet je wel dat je de hoofdprijs te pakken hebt die avond.

#Ladderzat.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185525586
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Dan schud ik ze van me af _O-
Hoe wil je anders versierd worden tijdens het uitgaan? :+
  zondag 10 maart 2019 @ 19:48:30 #65
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185525604
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:46 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Het gaat ook niet zo zeer om m'n eigen matches. Ik heb wel eens over studies gelezen waarin ze een mannelijk profiel aanmaakten en een vrouwelijk profiel en dat het aantal matches van de man niet te vergelijken was met die van de vrouw. Nu is dit experiment wel al een tijd geleden.
Ik meen dat dat te maken heeft met dat vrouwen veel selectiever swipen dan mannen over het algemeen. Niet zozeer met de ratio man/vrouw.
pi_185525620
Beste manieren om nieuwe mensen te ontmoeten is naar kroegen/cafés gaan
  zondag 10 maart 2019 @ 19:50:16 #67
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185525649
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Hoe wil je anders versierd worden tijdens het uitgaan? :+
Weet ik niet, word nooit aangesproken. Mijn vriendinnen worden dan aangesproken en dan hebben ze een heel gesprek, wisselen wel eens nummers uit en gaan dan dansen met die mannen.
Misschien moet ik beter leren dansen?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185525652
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:48 schreef SugeLucky het volgende:
[..]

Ik meen dat dat te maken heeft met dat vrouwen veel selectiever swipen dan mannen over het algemeen. Niet zozeer met de ratio man/vrouw.
Oke dat kan ook inderdaad wel kloppen. Maar je zou toch denken dat er veel meer mannen Tinder zullen gebruiken, want het staat bekend om snel te neuken.
  zondag 10 maart 2019 @ 19:52:40 #69
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185525698
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:50 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Oke dat kan ook inderdaad wel kloppen. Maar je zou toch denken dat er veel meer mannen Tinder zullen gebruiken, want het staat bekend om snel te neuken.
Ja dat hoor ik vaker.

Ik gebruik het daar niet voor.
pi_185525739
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Weet ik niet, word nooit aangesproken. Mijn vriendinnen worden dan aangesproken en dan hebben ze een heel gesprek, wisselen wel eens nummers uit en gaan dan dansen met die mannen.
Misschien moet ik beter leren dansen?
Maar heb je ook echt nooit oogcontact met jongens dan in de club?

Vind het trouwens wel knap dat die vriendinnen een heel gesprek kunnen houden dan :P Ik praat echt nooit met de dames die ik probeer te fixen. Ja, namen uitwisselen enzo, maar echt geen hele gesprekken.
  zondag 10 maart 2019 @ 20:03:32 #71
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185525981
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 19:54 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Maar heb je ook echt nooit oogcontact met jongens dan in de club?

Vind het trouwens wel knap dat die vriendinnen een heel gesprek kunnen houden dan :P Ik praat echt nooit met de dames die ik probeer te fixen. Ja, namen uitwisselen enzo, maar echt geen hele gesprekken.
Ja, wel eens oogcontact als ik voorbij loop.

Vind ik ook knap, versta nooit geen zak als iemand iets tegen me zegt daarbinnen :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zondag 10 maart 2019 @ 20:25:13 #72
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185526599
Vandaag een paar matches erbij op tinder, hun maken de match, ik begin met praten, tot op heden maar 1 reactie. Ik wacht het wel even af.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185526930
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ja, wel eens oogcontact als ik voorbij loop.

Vind ik ook knap, versta nooit geen zak als iemand iets tegen me zegt daarbinnen :')
Trouwens, had jij niet pas in KLB geklaagd over een jongen die je had gezoend in een club? Hoe kwam dat dan? Of ben ik nu in de war met een andere user?
  zondag 10 maart 2019 @ 20:39:57 #74
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185527066
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:36 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Trouwens, had jij niet pas in KLB geklaagd over een jongen die je had gezoend in een club? Hoe kwam dat dan? Of ben ik nu in de war met een andere user?
Dat was ik inderdaad. Maar daar waren alleen mijn vrienden bij, dus meisje alleen is een makkelijke prooi ofzo. Geen idee of het kwam door carnaval, vier dat normaal nooit. In het normale uitgaansleven word ik eigenlijk nooit echt aangesproken.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185528246
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Dat was ik inderdaad. Maar daar waren alleen mijn vrienden bij, dus meisje alleen is een makkelijke prooi ofzo. Geen idee of het kwam door carnaval, vier dat normaal nooit. In het normale uitgaansleven word ik eigenlijk nooit echt aangesproken.
Laat maar een keer weten als je uitgaat in rotterdam, dan wil ik jou best wel aanspreken :7
  zondag 10 maart 2019 @ 21:16:37 #76
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185528289
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:14 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Laat maar een keer weten als je uitgaat in rotterdam, dan wil ik jou best wel aanspreken :7
Wil ik best doen, maar ik ga daar nooit uit :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185528735
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Wil ik best doen, maar ik ga daar nooit uit :')
Helaas :+
  zondag 10 maart 2019 @ 21:34:16 #78
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185528793
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Helaas :+
:P
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zondag 10 maart 2019 @ 21:37:44 #79
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185528869
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:14 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Laat maar een keer weten als je uitgaat in rotterdam, dan wil ik jou best wel aanspreken :7
Smooth hoor.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185539128
Merk dat er echt veel gekkies zitten. Ook een man net die me vertelde dat hij te depressief is om te daten. Uhm, wat doe je hier dan.

E-matching verwijderd. Kreeg me toch rare berichten van mannen ouder dan mijn vader...
  maandag 11 maart 2019 @ 13:14:23 #81
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185539354
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:06 schreef BoTheParakeet het volgende:
Merk dat er echt veel gekkies zitten. Ook een man net die me vertelde dat hij te depressief is om te daten. Uhm, wat doe je hier dan.

Dat is toch precies wat jij ook doet :+ Ook Tinderen terwijl je aangaf nog helemaal niet te willen daten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185539544
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:06 schreef BoTheParakeet het volgende:
Merk dat er echt veel gekkies zitten. Ook een man net die me vertelde dat hij te depressief is om te daten. Uhm, wat doe je hier dan.

E-matching verwijderd. Kreeg me toch rare berichten van mannen ouder dan mijn vader...
Ik geloof echt niks meer van jouw verhaal.
pi_185540304
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]

Dat is toch precies wat jij ook doet :+ Ook Tinderen terwijl je aangaf nog helemaal niet te willen daten.
Ik wil best daten maar niet scharrelen.
pi_185540325
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Ik geloof echt niks meer van jouw verhaal.
Dan niet. Als jij op kale, magere mannetjes van 50 valt met een slecht gebit sla je slag, ik wil ze knapper.

Voor mij is uiterlijk het belangrijkst om te matchen, ik ga pas op date als innerlijk ook klopt.
  maandag 11 maart 2019 @ 14:09:13 #85
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185540823
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:50 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik wil best daten maar niet scharrelen.
Je gaf in je eigen topic nog aan dat je te depressief was om te daten en tinder puur gebruikte om wat te praten. En nu, een week nadat je ex bij je is weg gegaan (waar je duidelijk nog niet overheen bent/depressief van bent), lever je commentaar op een man die depressief is en op tinder zit, maar niet wil afspreken. Nogal raar.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185541113
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]

Je gaf in je eigen topic nog aan dat je te depressief was om te daten en tinder puur gebruikte om wat te praten. En nu, een week nadat je ex bij je is weg gegaan (waar je duidelijk nog niet overheen bent/depressief van bent), lever je commentaar op een man die depressief is en op tinder zit, maar niet wil afspreken. Nogal raar.
Ik vind het raar dat hij dat vertelt vooral.

Maar je hebt gelijk, ik doe zelf ook domme dingen nu.
  maandag 11 maart 2019 @ 14:24:37 #87
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185541152
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:22 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik vind het raar dat hij dat vertelt vooral.

Maar je hebt gelijk, ik doe zelf ook domme dingen nu.
Nee, zijn gevoelens in zich houden is the way to go
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185541293
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:22 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik vind het raar dat hij dat vertelt vooral.

Maar je hebt gelijk, ik doe zelf ook domme dingen nu.
Nee, anderen misbruiken voor wat aandacht en validatie is niet raar.
pi_185542029
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]

Nee, anderen misbruiken voor wat aandacht en validatie is niet raar.
Hoezo misbruiken als ik wat klets alleen? Of zie jij dat als halve relatie al? Dan is ghosten, wat 90% doet, ook al misbruik.
pi_185542033
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Nee, zijn gevoelens in zich houden is the way to go
Letterlijk als openingszin?
pi_185544566
Een maat van me zit een beetje te kloten op Tinder en door profielen heen te swipen. Heeft verder geen foto want hij is niet serieus.

Maar hij deelt dus van alles wat er langs komt en de meerderheid zijn dames die halfnaakte foto's posten. Zijn vast opzoek naar iets serieus. :')

Toevallig ook vrouwelijke fokkers die dit doen? :+
  maandag 11 maart 2019 @ 17:11:38 #92
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185545100
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:36 schreef Solid-Snake het volgende:
Een maat van me zit een beetje te kloten op Tinder en door profielen heen te swipen. Heeft verder geen foto want hij is niet serieus.

Maar hij deelt dus van alles wat er langs komt en de meerderheid zijn dames die halfnaakte foto's posten. Zijn vast opzoek naar iets serieus. :')

Toevallig ook vrouwelijke fokkers die dit doen? :+
_O-
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185545124
Hlafnaakt? Waar dan? :?
pi_185545155
Ow en heb Happn verwijderd. Nul komma niks matches, en alleen maar reclame :')

Nu maar even afkicken.
pi_185545206
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:13 schreef Faxie het volgende:
Hlafnaakt? Waar dan? :?
Ja ik snap ook niet hoe hij ze vind, maar het komt volgens mij omdat hij niks liked, en daardoor niet in zo'n "pool" terecht komt. Ik kom altijd alleen brave studentjes tegen.

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:15 schreef Faxie het volgende:
Ow en heb Happn verwijderd. Nul komma niks matches, en alleen maar reclame :')

Nu maar even afkicken.
Happn vond ik waardeloos. Had er wel een match op maar die heeft helemaal nooit gereageerd. Verder krijg je vooral de hele tijd meldingen van vrouwen die je profiel blijkbaar bezoeken, maar er dan verder niks mee doen _O-
pi_185545455
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Ja ik snap ook niet hoe hij ze vind, maar het komt volgens mij omdat hij niks liked, en daardoor niet in zo'n "pool" terecht komt. Ik kom altijd alleen brave studentjes tegen.[..]

Happn vond ik waardeloos. Had er wel een match op maar die heeft helemaal nooit gereageerd. Verder krijg je vooral de hele tijd meldingen van vrouwen die je profiel blijkbaar bezoeken, maar er dan verder niks mee doen _O-
Ik kom voornamelijk snapchatzooi tegen op Tinder :') Happn heeft wle leuke dames over het algemeen maarja.... _O-
  maandag 11 maart 2019 @ 17:44:42 #97
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185545742
Snapchat filters :r
Mannen met zo'n hondfilter :r :r
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185546609
Happn... kom alleen gaar volk daar op tegen. Bumble reageert niemand. Dus maar weer Tinder.

Ik snap niet dat mannen moeilijk doen als je vraagt naar lengte. Ik geef gewoon antwoord op zulke dingen...


Alle polyaccounts ook. :r
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 11 maart 2019 @ 18:29:33 #99
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185546627
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:17 schreef Solid-Snake het volgende:
Happn vond ik waardeloos. Had er wel een match op maar die heeft helemaal nooit gereageerd. Verder krijg je vooral de hele tijd meldingen van vrouwen die je profiel blijkbaar bezoeken, maar er dan verder niks mee doen _O-
Heb exact dezelfde ervaring. En Happn stuurt ook de hele tijd notificaties naar je telefoon, terwijl ik alle meldingen uit heb staan muv hello/crushes. Super irritant. Heb het idee dat men niet zo actief is op die app.
pi_185546639
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:36 schreef Solid-Snake het volgende:
Een maat van me zit een beetje te kloten op Tinder en door profielen heen te swipen. Heeft verder geen foto want hij is niet serieus.

Maar hij deelt dus van alles wat er langs komt en de meerderheid zijn dames die halfnaakte foto's posten. Zijn vast opzoek naar iets serieus. :')

Toevallig ook vrouwelijke fokkers die dit doen? :+
Ik dacht juist dat mijn nette profiel mannen afstootte.
pi_185546686
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Happn... kom alleen gaar volk daar op tegen. Bumble reageert niemand. Dus maar weer Tinder.

Ik snap niet dat mannen moeilijk doen als je vraagt naar lengte. Ik geef gewoon antwoord op zulke dingen...

Alle polyaccounts ook. :r
Wat is je cupmaat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185546688
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
Snapchat filters :r
Mannen met zo'n hondfilter :r :r
Volgens mij zijn vrouwen een heel stuk erger met filters hoor
pi_185546725
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]

Volgens mij zijn vrouwen een heel stuk erger met filters hoor
Ik heb nooit naar mannen gezocht op Tinder, maar waarschijnlijk is het wel goed voor je zelfvertrouwen, ik zou het eens proberen Fax.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185546754
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:34 schreef ludovico het volgende:
[..]

Ik heb nooit naar mannen gezocht op Tinder, maar waarschijnlijk is het wel goed voor je zelfvertrouwen, ik zou het eens proberen Fax.
Nee _O-
  maandag 11 maart 2019 @ 18:39:10 #105
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185546811
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]

Volgens mij zijn vrouwen een heel stuk erger met filters hoor
Klopt, maar je wil niet weten hoe vaak ik op Tinder mannen met dit soort filters tegenkwam :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185546886
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Klopt, maar je wil niet weten hoe vaak ik op Tinder mannen met dit soort filters tegenkwam :')
Is de leeftijd wellicht dan
pi_185546910
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]

Is de leeftijd wellicht dan
Ik vermoed IQ.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185546940
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:30 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik dacht juist dat mijn nette profiel mannen afstootte.
Het hangt echt van het type man af denk ik. Ben zelf meer fan van nette profielen, in plaats van die profielen waar het overduidelijk is dat de dame gewoon opzoek is naar een snelle wip.

Maar misschien kom jij juist de mannen tegen die gewoon snel willen neuken :+
  maandag 11 maart 2019 @ 18:46:39 #109
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185546977
quote:
12s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:43 schreef ludovico het volgende:
[..]

Ik vermoed IQ.
Leeftijd en IQ
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185547112
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Leeftijd en IQ
Waarbij leeftijd zowel IQ een negatief effect hebben op het gebruik van snapchat filters. B-)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 11 maart 2019 @ 18:57:23 #111
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185547198
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:52 schreef ludovico het volgende:
[..]

Waarbij leeftijd zowel IQ een negatief effect hebben op het gebruik van snapchat filters. B-)
Ja, de lat wordt erg laag gelegd helaas.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185547231
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef ludovico het volgende:
[..]

Wat is je cupmaat?
C. Mag je gerust vragen.
pi_185547249
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

C. Mag je gerust vragen.
Mooi maatje, zou ik wel blij op zijn.

Maar denk dat deze vraag wat minder wordt gewaardeerd door de gemiddelde vrouw op Tinder. Maar in principe is die net zo kansloos als lengte vragen ;)
Hoewel je lengte vaak slecht kunt zien en cupmaat misschien in sommige foto's wel (zo niet, even terechte vraag)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185547318
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 19:00 schreef ludovico het volgende:
[..]

Mooi maatje, zou ik wel blij op zijn.

Maar denk dat deze vraag wat minder wordt gewaardeerd door de gemiddelde vrouw op Tinder. Maar in principe is die net zo kansloos als lengte vragen ;)
Hoewel je lengte vaak slecht kunt zien en cupmaat misschien in sommige foto's wel (zo niet, even terechte vraag)
Daarom, ik val op lang dus wil dat weten. Als jij op plat of juist grote silliconen valt, swipe je mij ook links.
pi_185547340
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 19:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Daarom, ik val op lang dus wil dat weten. Als jij op plat of juist grote silliconen valt, swipe je mij ook links.
Ik swipe helemaal niemand, je vraagt maar gewoon netjes of ik een kop koffie met je wil drinken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185547541
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 19:00 schreef ludovico het volgende:
[..]

Mooi maatje, zou ik wel blij op zijn.

Maar denk dat deze vraag wat minder wordt gewaardeerd door de gemiddelde vrouw op Tinder. Maar in principe is die net zo kansloos als lengte vragen ;)
Hoewel je lengte vaak slecht kunt zien en cupmaat misschien in sommige foto's wel (zo niet, even terechte vraag)
Vraag jij altijd om cupmaat dan? :+
pi_185548156
Cupmaat gaat ook niet per se om hoe groot borsten zijn maar eerder om het verschil tussen borstkas en borsten, beetje slechte indicator. Ik heb ook C maar ik heb echt niet veel _O-
  maandag 11 maart 2019 @ 19:54:21 #118
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185548453
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
Cupmaat gaat ook niet per se om hoe groot borsten zijn maar eerder om het verschil tussen borstkas en borsten, beetje slechte indicator. Ik heb ook C maar ik heb echt niet veel _O-
Je hebt er idd meer aan als je de omtrek er ook bij geeft wanneer er om gevraagd word. C70 is wel wat anders dan C90, proportioneel gezien.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185548575
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
Cupmaat gaat ook niet per se om hoe groot borsten zijn maar eerder om het verschil tussen borstkas en borsten, beetje slechte indicator. Ik heb ook C maar ik heb echt niet veel _O-
Weer wat geleerd.
pi_185548905
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 19:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Vraag jij altijd om cupmaat dan? :+
Ligt eraan. Als je 3 maanden met elkaar date vind ik dat je het wel moet weten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185549449
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
Cupmaat gaat ook niet per se om hoe groot borsten zijn maar eerder om het verschil tussen borstkas en borsten, beetje slechte indicator. Ik heb ook C maar ik heb echt niet veel _O-
C80 hier. Ook geen megatieten hoor.
pi_185549660
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 20:16 schreef ludovico het volgende:
[..]

Ligt eraan. Als je 3 maanden met elkaar date vind ik dat je het wel moet weten.
Maar na 3 maanden heb je elkaar toch onderhand wel gezien en sex gehad? In de meeste gevallen dan.
pi_185549702
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 20:47 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Maar na 3 maanden heb je elkaar toch onderhand wel gezien en sex gehad? In de meeste gevallen dan.
Ik slaap altijd netjes op de bank, eerst trouwen...

Nee het is mij volgens mij nooit gelukt in langer dan 1 dag/nacht....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 11 maart 2019 @ 22:02:00 #124
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185551539
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

C80 hier. Ook geen megatieten hoor.
Megatieten. Een hand vol is prima. En dat red je wel ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_185553034
Op tinder heb ik 2 keer een date gehad met twee verschillende dames die uiterlijk 3 punten hoger scoorde dan mij maar dit is geen relatiemateriaal. Ze hebben torenhoge eisen bij een eerste date en laten je daarna vallen als een baksteen wegens geen klik. Die klik heb ik enkele keren wel gehad bij twoo. Badoo leuke matchen maar nog geen date gehad.
pi_185556093
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef wodca het volgende:
Op tinder heb ik 2 keer een date gehad met twee verschillende dames die uiterlijk 3 punten hoger scoorde dan mij maar dit is geen relatiemateriaal. Ze hebben torenhoge eisen bij een eerste date en laten je daarna vallen als een baksteen wegens geen klik. Die klik heb ik enkele keren wel gehad bij twoo. Badoo leuke matchen maar nog geen date gehad.
Twoo is een app?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185558265
Badoo is toch voor 40+ers?
pi_185560791
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 10:30 schreef BoTheParakeet het volgende:
Badoo is toch voor 40+ers?
Nee voor tokkies
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185562784
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 12:49 schreef Godshand het volgende:
[..]

Nee voor tokkies
Ik had het aangemaakt, geen knap volk iig.
pi_185562960
Ik heb vanavond een date, maar hij probeert de hele tijd vroeger af te spreken en heeft moeite met accepteren dat ik daar geen zin in heb.

Nu heb ik helemaal geen zin meer :')
  dinsdag 12 maart 2019 @ 14:35:52 #131
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185562992
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Ik heb vanavond een date, maar hij probeert de hele tijd vroeger af te spreken en heeft moeite met accepteren dat ik daar geen zin in heb.

Nu heb ik helemaal geen zin meer :')
Jeetje, hij kan niet een paar uurtjes wachten? Zulke opdringerige typetjes heb ik ook helemaal niks mee. Enthousiast zijn is een ding en eenmaal vragen of het wat eerder kan is niks mis mee, maar als het een herhaling van zetten blijft wordt het gauw irritant.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185563049
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Ik heb vanavond een date, maar hij probeert de hele tijd vroeger af te spreken en heeft moeite met accepteren dat ik daar geen zin in heb.

Nu heb ik helemaal geen zin meer :')
Wat is de reden dat hij perse eerder wil?
pi_185563072
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:39 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Wat is de reden dat hij perse eerder wil?
Omdat hij eerder vrij had vandaag.
pi_185563096
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:40 schreef Halimede het volgende:
[..]

Omdat hij eerder vrij had vandaag.
Naja, dan zou hij echt wel wat langer kunnen wachten tenzij hij vanavond iets heel belangrijks heeft staan?
pi_185563125
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Naja, dan zou hij echt wel wat langer kunnen wachten tenzij hij vanavond iets heel belangrijks heeft staan?
Nee, hij wil me gewoon heel graag zien. Het is dat wel echt wel leuk kunnen kletsen, anders was ik er al wel flauw van. Ergens is het misschien wel een red flag dat hij zo eager is.
pi_185563174
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:43 schreef Halimede het volgende:
[..]

Nee, hij wil me gewoon heel graag zien. Het is dat wel echt wel leuk kunnen kletsen, anders was ik er al wel flauw van. Ergens is het misschien wel een red flag dat hij zo eager is.
Oké, dan is dat wel een red flag ja :Y

Een man die niet al een paar uurtjes kan wachten omdat JIJ dat graag wil en je daarvoor de ruimte wil, zal niet op een gegeven moment die ruimte in de toekomst wel geven (in ieder geval, die kans zit er dik in als hij nu al jouw wensen en ruimte niet accepteert).
pi_185563202
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:45 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Oké, dan is dat wel een red flag ja :Y

Een man die niet al een paar uurtjes kan wachten omdat JIJ dat graag wil en je daarvoor de ruimte wil, zal niet op een gegeven moment die ruimte in de toekomst wel geven (in ieder geval, die kans zit er dik in als hij nu al jouw wensen en ruimte niet accepteert).
Hij heeft het nu ondertussen wel geaccepteerd maar ik word er wel een beetje moe van _O- ik ben bang dat je gelijk hebt, ja
pi_185563349
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:46 schreef Halimede het volgende:
[..]

Hij heeft het nu ondertussen wel geaccepteerd maar ik word er wel een beetje moe van _O- ik ben bang dat je gelijk hebt, ja
Ja ach, je kan hem altijd de kans geven. Je kan altijd met hem op date gaan. Maar misschien moet je dan ook even kijken hoe hij zich dan gedraagt op de app enzo na de date.

Maar ik kan me voorstellen als het nu al zo moeilijk moet en gaat en hij je al zo erg probeert te claimen (zo komt hij over), dat dat alsmaar erger wordt als jullie meer dates achter de rug hebben. Het lijkt me zo'n type die na 3 dates vraagt of je nog met anderen aan het daten bent :')

Maar als je er niet goed bij voelt en geen zin hebt in telkens gezeik, is het denk ik goed om even na te denken of je wel echt met zo iemand verder wil.
pi_185563482
Nou, ik had weer een leuke match op tinder. Echt een knapperd, lang, inhoud, helemaal mijn type. Konden heel leuk appen, al snel ook gebeld en echt een heel leuk gesprek... tot ik vertelde dat ik zo op moest hangen omdat er een vriend langs zou komen. Die avond kreeg ik ineens appjes dat hij het echt niet vond kunnen dat ik “alleen met een man bij mij thuis afsprak” en dat mannen en vrouwen geen vrienden konden zijn, dat de man altijd meer wil en dat geen enkele man met serieuze intenties dit van mij zou accepteren.

Okdoei :@
Sarcasme. Herken het.
pi_185563534
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Ik heb vanavond een date, maar hij probeert de hele tijd vroeger af te spreken en heeft moeite met accepteren dat ik daar geen zin in heb.

Nu heb ik helemaal geen zin meer :')
Hij wil na de date nog zuipen met zn vrienden.
pi_185563854
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Hij wil na de date nog zuipen met zn vrienden.
Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wil *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, ik had weer een leuke match op tinder. Echt een knapperd, lang, inhoud, helemaal mijn type. Konden heel leuk appen, al snel ook gebeld en echt een heel leuk gesprek... tot ik vertelde dat ik zo op moest hangen omdat er een vriend langs zou komen. Die avond kreeg ik ineens appjes dat hij het echt niet vond kunnen dat ik “alleen met een man bij mij thuis afsprak” en dat mannen en vrouwen geen vrienden konden zijn, dat de man altijd meer wil en dat geen enkele man met serieuze intenties dit van mij zou accepteren.

Okdoei :@
Wat een flapdrol _O- nou gelukkig ben je er op tijd achter

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:53 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Ja ach, je kan hem altijd de kans geven. Je kan altijd met hem op date gaan. Maar misschien moet je dan ook even kijken hoe hij zich dan gedraagt op de app enzo na de date.

Maar ik kan me voorstellen als het nu al zo moeilijk moet en gaat en hij je al zo erg probeert te claimen (zo komt hij over), dat dat alsmaar erger wordt als jullie meer dates achter de rug hebben. Het lijkt me zo'n type die na 3 dates vraagt of je nog met anderen aan het daten bent :')

Maar als je er niet goed bij voelt en geen zin hebt in telkens gezeik, is het denk ik goed om even na te denken of je wel echt met zo iemand verder wil.
Ik kijk het wel even aan, misschien kalmeert hij wel na de eerste date en dan is het wel prima.
pi_185564039
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef Halimede het volgende:
[..]

Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wil *O*[..]

Jij niet? Of heb je het liever wat schoner i.p.v. vies?
pi_185564186
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:26 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Jij niet? Of heb je het liever wat schoner i.p.v. vies?
Keihard schone neukseks :Y
pi_185564279
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:33 schreef Halimede het volgende:
[..]

Keihard schone neukseks :Y
Net had je nog geen zin meer. Maar laat ons weten hoe schoon het was.
pi_185564294
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:33 schreef Halimede het volgende:
[..]

Keihard schone neukseks :Y
Dan maakt het niet meer zoveel uit of hij moeilijk doet toch, als het alleen maar om de neukseks te doen is
pi_185564330
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:36 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Dan maakt het niet meer zoveel uit of hij moeilijk doet toch, als het alleen maar om de neukseks te doen is
Nou ja, ik wil wel meer dan dat _O- en als hij zo moeilijk blijft doen dan gaat dat ook niks worden, weinig waar ik sneller van opdroog als van een zeurvent.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Net had je nog geen zin meer. Maar laat ons weten hoe schoon het was.
Nee ik heb geen zin in dat moeilijke gedoe :N
pi_185564517
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
weinig waar ik sneller van opdroog als van een zeurvent.
Hier is glijmiddel voor uitgevonden *O*
pi_185564533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:38 schreef Halimede het volgende:
[..]

Nou ja, ik wil wel meer dan dat _O- en als hij zo moeilijk blijft doen dan gaat dat ook niks worden, weinig waar ik sneller van opdroog als van een zeurvent.[..]

Nee ik heb geen zin in dat moeilijke gedoe :N
Straal je dat ook uit als je meteen het bed induikt? 🤔

Je weet onderhand denk ik wel hoe (sommige) mannen denken hé, eerste date in het broekje, volgende keer weer een snoepje. :+
pi_185564610
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Straal je dat ook uit als je meteen het bed induikt? 🤔

Je weet onderhand denk ik wel hoe (sommige) mannen denken hé, eerste date in het broekje, volgende keer weer een snoepje. :+
Waar zeg ik dat ik de eerste date met hem in bed duik? Dat heb ik nog nooit met een vent gedaan _O-
pi_185564670
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:52 schreef Halimede het volgende:
[..]

Dat heb ik nog nooit met een vent gedaan _O-
Dat zeggen ze allemaal :P

Niet dat het mij wat uitmaakt hoor.
pi_185564725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:52 schreef Halimede het volgende:
[..]

Waar zeg ik dat ik de eerste date met hem in bed duik? Dat heb ik nog nooit met een vent gedaan _O-
''Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wil *O*''

Nou, kan je best zo interpreteren _O-

Niets mis mee als je dat zou willen hoor. Ik bedoel alleen: als je meer wil dan alleen (schone) neukseks, dan moet je hem niet het idee geven dat iets te halen valt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Dat zeggen ze allemaal :P

Niet dat het mij wat uitmaakt hoor.
pi_185565277
Voordeel is dan wel meteen dat je kan inschatten of de sex wat is of niet. :+
pi_185565428
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Ik heb vanavond een date, maar hij probeert de hele tijd vroeger af te spreken en heeft moeite met accepteren dat ik daar geen zin in heb.

Nu heb ik helemaal geen zin meer :')
Niks op tegen maar is het toevallig een arabier? Heb er ervaring mee.
pi_185565497
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Hij wil na de date nog zuipen met zn vrienden.
Beter dat dan verwachten dat hij meteen een one night stand krijgt
pi_185565525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, ik had weer een leuke match op tinder. Echt een knapperd, lang, inhoud, helemaal mijn type. Konden heel leuk appen, al snel ook gebeld en echt een heel leuk gesprek... tot ik vertelde dat ik zo op moest hangen omdat er een vriend langs zou komen. Die avond kreeg ik ineens appjes dat hij het echt niet vond kunnen dat ik “alleen met een man bij mij thuis afsprak” en dat mannen en vrouwen geen vrienden konden zijn, dat de man altijd meer wil en dat geen enkele man met serieuze intenties dit van mij zou accepteren.

Okdoei :@
Om deze reden benadruk ik altijd dat ik veel mannelijke vrienden zie tijdens de begin date fase. Kan ik meteen aan hun reactie en blik of intonatie af tasten of ze daarmee kunnen leven. Zo niet dan doei
pi_185565526
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:29 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]

Niks op tegen maar is het toevallig een arabier? Heb er ervaring mee.
Positief of negatief?
pi_185565591
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:33 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Positief of negatief?
De arabier waarmee ik ervaring heb deed net of ik zijn vrouw al wat op de eerste dates en begon al over kinderen uitpoepen en heel geslijm en wilde alle tijden weten waar ik was en waarom en met wie en was erg bezitterig en vond mij al helemaal de ware blabla en dat soort neppoep. Nee was niks voor mij.
pi_185565618
En zijn gezicht leek ook nog op Sylvana Simons en toen hij enorm gestoord zoende en uit zijn bek enorm stonk ben ik gekapt met het daten ervan.
pi_185565636
Brrr. Soms heb je zo twijfel na een date. Ik gaf hem elke keer voordeel van de twijfel. Maar moest bij die knaap al bij date 1 kappen.
pi_185565638
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:37 schreef Naregenkomtzon het volgende:
En zijn gezicht leek ook nog op Sylvana Simons en toen hij enorm gestoord zoende en uit zijn bek enorm stonk ben ik gekapt met het daten ervan.
Dat je het hebt volgehouden tot het zoenen _O-
pi_185565654
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]

De arabier waarmee ik ervaring heb deed net of ik zijn vrouw al wat op de eerste dates en begon al over kinderen uitpoepen en heel geslijm en wilde alle tijden weten waar ik was en waarom en met wie en was erg bezitterig en vond mij al helemaal de ware blabla en dat soort neppoep. Nee was niks voor mij.
Dit is niet gezond nee :')
pi_185565668
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:38 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Dat je het hebt volgehouden tot het zoenen _O-
Ja en dat was pas op de 5e date omdat zijn tanden al vrij geel , scheef stonden , en zijn mond er al echt onsmakelijk uitzag ik dit tot de 5e date had uitgesteld. En ja het was verschrikkelijk.
pi_185565698
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]

Ja en dat was pas op de 5e date omdat zijn tanden al vrij geel , scheef stonden , en zijn mond er al echt onsmakelijk uitzag ik dit tot de 5e date had uitgesteld. En ja het was verschrikkelijk.
5 dates! :o

Waarom toch nog zoveel daten met iemand dan?
pi_185565705
Gelukkig heb ik morgen een 3e date, en we gaan Boulderen. Nog niet gezoend. Gek genoeg gebeurd dat bij mij en zo jongen altijd pas op date 3 ofzo. Maar ze zijn altijd wel heel serieus naar mij toe dus dat is altijd wel fijn.
pi_185565740
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Gelukkig heb ik morgen een 3e date, en we gaan Boulderen. Nog niet gezoend. Gek genoeg gebeurd dat bij mij en zo jongen altijd pas op date 3 ofzo. Maar ze zijn altijd wel heel serieus naar mij toe dus dat is altijd wel fijn.
Wat ik juist vaak heb met vrouwen is als ik ze niet op de eerste of uiterlijke tweede date zoen, ze dan geen interesse meer hebben. Ook al is het gezellig en leuk.
pi_185565761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef black-soldier het volgende:
[..]

5 dates! :o

Waarom toch nog zoveel daten met iemand dan?
Ik weet niet.. soms kan ik nog niet helemaal mijn duim erop leggen over een persoon en dan zit ik nog met vragen en wil ik zeker zijn dat zo persoon niet bij mij past..dus dan kijk ik het nog even aan. Vooral als ik twijfel of ik nou iemand wel of niet fysiek aantrekkelijk vind is een reden dat ik soms misschien net te lang doorga en een kans gaf omdat ik weet dat dat nog soms kan veranderen aantrekkingskracht in het begin. Maar de arabier had wel bepaalde eigenschappen wat ik weer wel zocht maar die vind ik nu ook in mijn andere dates, die niet die bezitterig en mindere eigenschappen ernaast hebben.
pi_185565799
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:42 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Wat ik juist vaak heb met vrouwen is als ik ze niet op de eerste of uiterlijke tweede date zoen, ze dan geen interesse meer hebben. Ook al is het gezellig en leuk.
Mijn interesse neemt niet af als we eerste dates niet zoenen. Als ik in mijn hoofd onbewust of bewust al weet dat iemand voor mij echt een friendzone is, gaat het zoenen idd niet meer gebeuren en wil ik het gewoon lekker gezellig houden. Maar niet dat mijn interesse/ aantrekkingskracht in een man weg gaat omdat er nog niet gezoend was. Soms weet je pas dates later dat iemand gevalletje friendzone is. Ze kunnen dat alsnog ook later beslissen na de eerste of 2e date waarin al gezoend is.
pi_185565878
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Gelukkig heb ik morgen een 3e date, en we gaan Boulderen. Nog niet gezoend. Gek genoeg gebeurd dat bij mij en zo jongen altijd pas op date 3 ofzo. Maar ze zijn altijd wel heel serieus naar mij toe dus dat is altijd wel fijn.
Dat die jongen dat volhoudt. Als ik de eerste date niet met haar zoen geef ik haar wellicht nog een kans op een tweede, maar daarna is het wel exit. Ik ben daar niet om haar emotionele tampon uit te hangen.

Gelukkig komt dat nooit voor.
pi_185565921
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]

Ja en dat was pas op de 5e date omdat zijn tanden al vrij geel , scheef stonden , en zijn mond er al echt onsmakelijk uitzag ik dit tot de 5e date had uitgesteld. En ja het was verschrikkelijk.
Jeetje, dan heb je het nog lang met hem uitgehouden _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:29 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]

Niks op tegen maar is het toevallig een arabier? Heb er ervaring mee.
Yep, maar je kan ze niet allemaal over 1 kam scheren natuurlijk. Heb ook arabieren gedate die niet zo waren. Wel waren ze vaak vrij serieus over dat ze een relatie wilden, misschien zelfs iets serieuzer dan dat ik was/ben.
pi_185565939
Ik moet ook bekennen ik vind een man veel boeiender als hij niet zo geforceerd het idee heeft van : oh ik moet zoenen, want date 1 of date 2. Liever dat hij mij echt op persoonlijke wijze eerst wil leren kennen en genieten van elkaars aanwezigheid en dan komt dat zoenen vanzelf wel, als de chemie ook ernaast ontstaat/ aanwezig is. Dat geforceerde van daten, in plaats van rustig opbouwen en elkaar rustig en normaal leren kennen, net zoals je op de studie met mensen doet bijvoorbeeld. Werkt niet voor mij. Dus voor mij een pluspunt als de man niet op zoenen focust en prima dates later kan gebeuren. Als ik iemand alleen als friendzone zie, zeg ik dat trouwens duidelijk aan einde date, zodat we of niet meer daten of gewoon als eventueel vrienden in het verschiet.
pi_185565958
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Dat die jongen dat volhoudt. Als ik de eerste date niet met haar zoen geef ik haar wellicht nog een kans op een tweede, maar daarna is het wel exit. Ik ben daar niet om haar emotionele tampon uit te hangen.

Gelukkig komt dat nooit voor.
Haha emotionele tampon. Gelukkig ben ik dat niet, en zorg ik blijkbaar ervoor dat ze zich prima vermaken/ of het volhouden om lang met mij om te willen gaan ;p doe mij maar gamen, biertjes en pizza. Ik vermaak mij zo prima met de mannen zonder moeilijk gezeik erbij.
pi_185565975
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:57 schreef black-soldier het volgende:
[..]

''Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wil *O*''

Nou, kan je best zo interpreteren _O-

Niets mis mee als je dat zou willen hoor. Ik bedoel alleen: als je meer wil dan alleen (schone) neukseks, dan moet je hem niet het idee geven dat iets te halen valt.[..]

Ja, ik zeg dat hij dat wss wil en de smiley was om er wat humor aan toe te voegen :') je interpreteert te veel.
pi_185565990
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Dat die jongen dat volhoudt. Als ik de eerste date niet met haar zoen geef ik haar wellicht nog een kans op een tweede, maar daarna is het wel exit. Ik ben daar niet om haar emotionele tampon uit te hangen.

Gelukkig komt dat nooit voor.
Heb jij zo kort uithoudingsvermogen dan? Of weet je dan niet goed wat je zoekt? Als je dan die meid tegenkomt die echt is wat jij zoekt, kan je toch wat meer geduld opbrengen ?;)
  dinsdag 12 maart 2019 @ 16:52:31 #174
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185565995
Even een vriendelijke herinnering (ook naar mezelf, wat reageerde zelf ook op een post die meer thuis hoort in de dating reeks (R&P / Het Datingtopic #192: met een nieuwe OP), foei AH) om date ervaringen in de dating reeks te plaatsen, niet hier. En om de SC een beetje te beperken. Hier graag posts over dating apps, communicatie via die apps, etc, maar dus geen date-verhalen. Heb alle posts laten staan deze keer, maar probeer er op te letten O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185565997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:51 schreef Halimede het volgende:
[..]

Ja, ik zeg dat hij dat wss wil en de smiley was om er wat humor aan toe te voegen :') je interpreteert te veel.
Duidelijk :)
pi_185566071
Weet iemand toevallig hoe het foto rating systeem van Paiq werkt? Op 1 foto ben ik blijkbaar een 6,3 en op een andere foto een 7,9 _O-
pi_185566226
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:52 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]

Heb jij zo kort uithoudingsvermogen dan? Of weet je dan niet goed wat je zoekt? Als je dan die meid tegenkomt die echt is wat jij zoekt, kan je toch wat meer geduld opbrengen ?;)
Als het een meid is die echt is wat ik zoek, dan zorg ik wel dat ik haar zoen. Vaak is dit ook wat ze zelf willen. Ik houd mijn intenties niet voor me. Als zij perse zo lang wil wachten, vraag ik me serieus af of er niet iets met haar is.

Maargoed, we dwalen af, laten het ontopic houden.
pi_185566543
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Solid-Snake het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het foto rating systeem van Paiq werkt? Op 1 foto ben ik blijkbaar een 6,3 en op een andere foto een 7,9 _O-
Niet zo moeilijk, hoe vaker iemand je op 1 zet in het beoordelen, hoe hoger je score.

Ik heb ook 2 foto's, ook ongeveer zelfde punten als jij.. Foto met de laatste punten is waarschijnlijk het slechts. Foto's met humor geeft 2 punten extra, ooit eens gehad maar ben die foto kwijt :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185567098
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:12 schreef Godshand het volgende:
[..]

Niet zo moeilijk, hoe vaker iemand je op 1 zet in het beoordelen, hoe hoger je score.

Ik heb ook 2 foto's, ook ongeveer zelfde punten als jij.. Foto met de laatste punten is waarschijnlijk het slechts. Foto's met humor geeft 2 punten extra, ooit eens gehad maar ben die foto kwijt :P
Wel grappig dan dat die foto's dus best hoog scoren, maar op Tinder niet super populair zijn? _O-

Kan ook zijn dat ik gewoon helemaal onderaan sta, want ik ben niet zo heel actief er meer mee bezig.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 17:40:21 #180
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185567161
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Solid-Snake het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het foto rating systeem van Paiq werkt? Op 1 foto ben ik blijkbaar een 6,3 en op een andere foto een 7,9 _O-
Ik wist niet eens dat je daar echt cijfers kon geven. Wauw :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185567205
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ik wist niet eens dat je daar echt cijfers kon geven. Wauw :')
Ik kwam er ook pas achter :+
  dinsdag 12 maart 2019 @ 17:43:05 #182
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_185567220
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ik wist niet eens dat je daar echt cijfers kon geven. Wauw :')
Dat kan dus niet direct :’)
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 12 maart 2019 @ 17:46:59 #183
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185567306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:42 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Ik kwam er ook pas achter :+
Nou ik ken heel Paiq overigens niet hoor :P
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185567574
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Nou ik ken heel Paiq overigens niet hoor :P
Het is wel grappig als extra. maar Tinder blijft het beste.
pi_185567578
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 14:43 schreef Halimede het volgende:
[..]

Nee, hij wil me gewoon heel graag zien. Het is dat wel echt wel leuk kunnen kletsen, anders was ik er al wel flauw van. Ergens is het misschien wel een red flag dat hij zo eager is.
Ik heb dat ooit ook gehad... Diegene kon zich ook echt niet inleven in het feit dat ik mezelf na mijn werk nog wilde opfrissen enzo... Dat kon ook wel als hij er was, toch? Uh, nee gast ik ken je amper. ;(

Vanuit mijn ervaring zou ik dus inderdaad red flag zeggen. Maar wie weet...

Sorry AlwaysHappy voor offtopic, ik zal het vanaf heden niet meer doen. O-)

[ Bericht 8% gewijzigd door Daniane op 12-03-2019 18:00:10 (excuses aanbieden) ]
Striving to be more than average.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:01:25 #186
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185567649
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Het is wel grappig als extra. maar Tinder blijft het beste.
Pas verwijderd :)
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185567662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Pas verwijderd :)
Maar kwam je echt serieus zo veel idioten tegen dan daarop?
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:04:09 #188
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185567686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:02 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Maar kwam je echt serieus zo veel idioten tegen dan daarop?
Ja, behoorlijk wat aparte mannen tegengekomen. En daarbij heb ik wel genoeg zelfreflectie dat ik kan zeggen dat ik het ook niet altijd even smooth aan heb gepakt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185567876
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ja, behoorlijk wat aparte mannen tegengekomen. En daarbij heb ik wel genoeg zelfreflectie dat ik kan zeggen dat ik het ook niet altijd even smooth aan heb gepakt.
Overduidelijk geen fokkers dus. :7
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:23:48 #190
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185568065
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:12 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Overduidelijk geen fokkers dus. :7
:')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  dinsdag 12 maart 2019 @ 20:12:41 #191
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_185570713
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 18:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

:')
Qua vrouwen is het anders ook behoorlijk hit or miss.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 12 maart 2019 @ 20:22:14 #192
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185571003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Solid-Snake het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het foto rating systeem van Paiq werkt? Op 1 foto ben ik blijkbaar een 6,3 en op een andere foto een 7,9 _O-
Aha, wist dit ook nog niet. Heb een 7.3 op de eerste foto zie ik. Ik begin weer een beetje klaar te raken met Paiq. Zoveelste match die weinig zegt en plots blokkeert.
pi_185571195
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:22 schreef zoem het volgende:
[..]

Aha, wist dit ook nog niet. Heb een 7.3 op de eerste foto zie ik. Ik begin weer een beetje klaar te raken met Paiq. Zoveelste match die weinig zegt en plots blokkeert.
Haha, ja dat is ook een beetje mijn ervaring met die site. Heb maar 1 match gehad die oprecht interesse toonde en ook dingen terug vroeg. De rest deed totaal geen moeite.
pi_185575271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Haha, ja dat is ook een beetje mijn ervaring met die site. Heb maar 1 match gehad die oprecht interesse toonde en ook dingen terug vroeg. De rest deed totaal geen moeite.
Uit interesse maar even aangemeld, ik vind het een beetje een moeilijk idee. Het is ergens fijn dat het geen vleeskeuring is, maar uiterlijk is ook heel erg belangrijk. Uiteindelijk zoek je toch iemand die je naast je heb willen zitten op de bank zonder dat er een zak over zijn/hoofd moet :P

Lijkt me veel werk om tijd te investeren in matches tot je hun foto ziet en er dan achter komt dat hun uiterlijk toch niet jouw smaak is.. maar we zullen zien

(overigens heeft mijn foto een 9.2 :') zo hoog heb ik al jaren nergens op gescoord _O- )
pi_185575450
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Halimede het volgende:
[..]

Uit interesse maar even aangemeld, ik vind het een beetje een moeilijk idee. Het is ergens fijn dat het geen vleeskeuring is, maar uiterlijk is ook heel erg belangrijk. Uiteindelijk zoek je toch iemand die je naast je heb willen zitten op de bank zonder dat er een zak over zijn/hoofd moet :P

Lijkt me veel werk om tijd te investeren in matches tot je hun foto ziet en er dan achter komt dat hun uiterlijk toch niet jouw smaak is.. maar we zullen zien

(overigens heeft mijn foto een 9.2 :') zo hoog heb ik al jaren nergens op gescoord _O- )
Het kan best snel gaan met het zien van de foto's. Het hangt er net van af hoe snel het gesprek loopt.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 23:00:42 #196
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185575698
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Halimede het volgende:
[..]

Uit interesse maar even aangemeld, ik vind het een beetje een moeilijk idee. Het is ergens fijn dat het geen vleeskeuring is, maar uiterlijk is ook heel erg belangrijk. Uiteindelijk zoek je toch iemand die je naast je heb willen zitten op de bank zonder dat er een zak over zijn/hoofd moet :P

Lijkt me veel werk om tijd te investeren in matches tot je hun foto ziet en er dan achter komt dat hun uiterlijk toch niet jouw smaak is.. maar we zullen zien

(overigens heeft mijn foto een 9.2 :') zo hoog heb ik al jaren nergens op gescoord _O- )
Je kan ook wat credits er tegenaan gooien en fotos van te voren bekijken.
pi_185575789
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Halimede het volgende:
[..]

Uit interesse maar even aangemeld, ik vind het een beetje een moeilijk idee. Het is ergens fijn dat het geen vleeskeuring is, maar uiterlijk is ook heel erg belangrijk. Uiteindelijk zoek je toch iemand die je naast je heb willen zitten op de bank zonder dat er een zak over zijn/hoofd moet :P

Lijkt me veel werk om tijd te investeren in matches tot je hun foto ziet en er dan achter komt dat hun uiterlijk toch niet jouw smaak is.. maar we zullen zien

(overigens heeft mijn foto een 9.2 :') zo hoog heb ik al jaren nergens op gescoord _O- )
Oh, misschien kwam die 9.2 door mij :@

Ik gebruik het gewoon op een Tinder manier: foto's beoordelen en de winnaars een berichtje sturen als het aantal sterren wederzijds hoog is :) Ze zien dan ook mijn foto en kunnen dan besluiten de openingszin te accepteren en dan zijn we een match.

Zo heb ik al 10 matches ofzo. Sommige vrouwen leuke gesprekken mee :)


Speeddates werken niet echt meer, wel match ik soms op quizzen maar dan zijn foto's soms een onaangename verrassing ja :X
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185575876
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:03 schreef Godshand het volgende:
[..]

Oh, misschien kwam die 9.2 door mij :@

Ik gebruik het gewoon op een Tinder manier: foto's beoordelen en de winnaars een berichtje sturen als het aantal sterren wederzijds hoog is :) Ze zien dan ook mijn foto en kunnen dan besluiten de openingszin te accepteren en dan zijn we een match.

Zo heb ik al 10 matches ofzo. Sommige vrouwen leuke gesprekken mee :)

Speeddates werken niet echt meer, wel match ik soms op quizzen maar dan zijn foto's soms een onaangename verrassing ja :X
Ja je hebt me al gevonden? :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 22:51 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Het kan best snel gaan met het zien van de foto's. Het hangt er net van af hoe snel het gesprek loopt.
Ja heb nu een gesprek die goed loopt en binnen 10 minuten de foto's unlocked :D Hij ziet er nog best goed uit ook!
pi_185575910
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:07 schreef Halimede het volgende:
[..]

Ja je hebt me al gevonden? :P[..]
Wie weet...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185575924
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:03 schreef Godshand het volgende:
[..]

Oh, misschien kwam die 9.2 door mij :@

Ik gebruik het gewoon op een Tinder manier: foto's beoordelen en de winnaars een berichtje sturen als het aantal sterren wederzijds hoog is :) Ze zien dan ook mijn foto en kunnen dan besluiten de openingszin te accepteren en dan zijn we een match.

Zo heb ik al 10 matches ofzo. Sommige vrouwen leuke gesprekken mee :)

Speeddates werken niet echt meer, wel match ik soms op quizzen maar dan zijn foto's soms een onaangename verrassing ja :X
Werkt dat met die foto's zo ja? Ik heb dat foto tournooi nooit echt gedaan :P
pi_185576068
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Werkt dat met die foto's zo ja? Ik heb dat foto tournooi nooit echt gedaan :P
Kost geloof ik wel credits als ik het goed heb gezien? Maar misschien wel het proberen waard :P
pi_185576109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Werkt dat met die foto's zo ja? Ik heb dat foto tournooi nooit echt gedaan :P
Zeker...

Anders is het inderdaad suf. De meeste matches zijn na zo'n berichtje sturen gedaan. Zoals ook hier duidelijk wordt willen vrouwen het liefst een foto zien. Dus sneller geneigd te matchen als jouw foto hun bevalt.

Wel is het zo dat je vaak de foto ziet waar de ander het best op uit ziet. Soms vallen na het kletsen als de rest van de foto's tevoorschijn komen nog best tegen.

Dan is de Facebook hoek gebruikt of zelfs een foto van voor de zwangerschap of verhuizing van 5 jaar geleden :')

Maar meestal werkt het prima en je krijgt al 150 credits. Maar degene die qua match cijfer hoog scoren met jou zijn vaak gratis een berichtje te sturen. Helemaal mooi als jij ze ook bij de knapste 4 hebt gezet bij het foto beoordelen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185576138
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]

Zeker...

Anders is het inderdaad suf. De meeste matches zijn na zo'n berichtje sturen gedaan. Zoals ook hier duidelijk wordt willen vrouwen het liefst een foto zien. Dus sneller geneigd te matchen als jouw foto hun bevalt.

Wel is het zo dat je vaak de foto ziet waar de ander het best op uit ziet. Soms vallen na het kletsen als de rest van de foto's tevoorschijn komen nog best tegen.

Dan is de Facebook hoek gebruikt of zelfs een foto van voor de zwangerschap of verhuizing van 5 jaar geleden :')

Maar meestal werkt het prima en je krijgt al 150 credits. Maar degene die qua match cijfer hoog scoren met jou zijn vaak gratis een berichtje te sturen. Helemaal mooi als jij ze ook bij de knapste 4 hebt gezet bij het foto beoordelen...
:o de hoeren! Ik heb maar 50 :o :o
pi_185576201
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:17 schreef Halimede het volgende:
[..]

:o de hoeren! Ik heb maar 50 :o :o
Echt? Waarschijnlijk omdat ze er van uitgaan dat je bedolven raakt onder de foto reacties :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185576202
Interessant. Zal het eens gaan proberen. :)
pi_185576284
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:20 schreef Godshand het volgende:
[..]

Echt? Waarschijnlijk omdat ze er van uitgaan dat je bedolven raakt onder de foto reacties :')
"is vrouw, heeft geen credits nodig"

:(
pi_185576646
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 23:24 schreef Halimede het volgende:
[..]

"is vrouw, heeft geen credits nodig"

:(
Gelukkig krijg je met eenvoudige handelingen er zo 100 credits er bij zonder dat het geld kost :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 13 maart 2019 @ 02:40:29 #208
484594 AtlasPython
T&L:love_letter:
pi_185578685
Interessante topic. Iets weerhoudt me om te daten via datingsites & apps. Ik heb het idee dat het dan te geforceerd overkomt. De enige app waarvan ik heb gehoord is Tinder en van vriendinnen heb ik gehoord dat dat vooral voor onenightstands schijnt te zijn. Daar zit ik niet echt op te wachten.

Maarja, het komt 'vanzelf' wel toch?
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 13 maart 2019 @ 07:50:48 #209
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185579518
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 02:40 schreef AtlasPython het volgende:
Interessante topic. Iets weerhoudt me om te daten via datingsites & apps. Ik heb het idee dat het dan te geforceerd overkomt. De enige app waarvan ik heb gehoord is Tinder en van vriendinnen heb ik gehoord dat dat vooral voor onenightstands schijnt te zijn. Daar zit ik niet echt op te wachten.
Er zijn zat andere apps. Ik heb Tinder, Badoo en Happn. Heb geen ervaring met ONS via Tinder, maar ik zie vaak bij profielen staan "swipe links als je seks zoekt". Dus ik heb het idee dat het wel meevalt, maar misschien zit ik er compleet naast. Gewoon proberen. Je bent niets verplicht.
quote:
Maarja, het komt 'vanzelf' wel toch?
Dat heb ik ook heel lang gedacht, maar dat heeft mij weinig opgeleverd. Inmiddels ben ik er wel achter dat je kansen moet creëren. Datingwebsites en -apps zijn een laagdrempelige manier om dat te doen. Het is inderdaad soms wat geforceerd, maar je moet er ook wat handigheid in krijgen. Ik ben zelf niet zo'n held om irl met wildvreemde vrouwen te flirten, dus apps zijn voor mij wel een uitkomst.
pi_185580592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 02:40 schreef AtlasPython het volgende:
Interessante topic. Iets weerhoudt me om te daten via datingsites & apps. Ik heb het idee dat het dan te geforceerd overkomt. De enige app waarvan ik heb gehoord is Tinder en van vriendinnen heb ik gehoord dat dat vooral voor onenightstands schijnt te zijn. Daar zit ik niet echt op te wachten.

Maarja, het komt 'vanzelf' wel toch?
Iedereen zit tegenwoordig zowat op die apps en nee, Tinder is niet alleen voor seks. Dat beeld is de wereld in geholpen door mensen die zijn afgewezen maar wel seks hebben gehad. Dan lijkt het net of iemand anders het alleen voor de seks deed ja.
pi_185580792
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 02:40 schreef AtlasPython het volgende:

Maarja, het komt 'vanzelf' wel toch?
Hoe oud ben je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185580807
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 07:50 schreef zoem het volgende:
maar ik zie vaak bij profielen staan "swipe links als je seks zoekt".
Ja dat zijn meisjes die snel seks hebben en er na de seks achter komen dat iemand het alleen voor de seks deed.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185580969
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:03 schreef ludovico het volgende:
[..]

Ja dat zijn meisjes die snel seks hebben en er na de seks achter komen dat iemand het alleen voor de seks deed.
Degene waar dat bijstaat, die willen juist graag seks hebben.
pi_185582702
Voor mij is uiterlijk het belangrijkst op onlinegebied. Ik ga niet een week met iemand praten zonder foto... snap dat ook niet. -O-
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 13 maart 2019 @ 13:01:31 #215
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185584068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:03 schreef ludovico het volgende:
[..]

Ja dat zijn meisjes die snel seks hebben en er na de seks achter komen dat iemand het alleen voor de seks deed.
Omgekeerde psychologie. Tja, je weet nooit met vrouwen :P

Maar ik zie het ook wel eens staan bij vrouwen die absoluut niet knap zijn. Dan denk ik ook van laat dat zinnetje gewoon lekker weg. Of zouden mannen echt zo wanhopig zijn?
pi_185584105
Ja, ze zijn wanhopig. En soms komen ze zelfs met dat zinnetje met hun poly/open relatie crap. }:|
pi_185584128
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:56 schreef BoTheParakeet het volgende:
Voor mij is uiterlijk het belangrijkst op onlinegebied. Ik ga niet een week met iemand praten zonder foto... snap dat ook niet. -O-
Gaat gelukkig meestal wel wat sneller dan een week. Als je eenmaal met elkaar aan het chatten bent is de foto snel te zien.

Maar inderdaad, online is uiterlijk toch wel belangrijk.
Hoe plat het ook is, als ik op Paiq iemand spreek en het gesprek loopt al moeizaam dan is het gewoon klaar als ik haar niet aantrekkelijk vind.

Verder vind ik Paiq wel grappig, toch best een paar leuke contacten daar. In ieder geval vele malen beter als Badoo
pi_185584185
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:01 schreef zoem het volgende:
[..]

Omgekeerde psychologie. Tja, je weet nooit met vrouwen :P

Maar ik zie het ook wel eens staan bij vrouwen die absoluut niet knap zijn. Dan denk ik ook van laat dat zinnetje gewoon lekker weg. Of zouden mannen echt zo wanhopig zijn?
Mannen zijn dus wel echt zo naïef door te denken dat dat samenhangt met uiterlijkheden.
pi_185584196
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:04 schreef Joel_87 het volgende:
[..]

Gaat gelukkig meestal wel wat sneller dan een week. Als je eenmaal met elkaar aan het chatten bent is de foto snel te zien.

Maar inderdaad, online is uiterlijk toch wel belangrijk.
Hoe plat het ook is, als ik op Paiq iemand spreek en het gesprek loopt al moeizaam dan is het gewoon klaar als ik haar niet aantrekkelijk vind.

Verder vind ik Paiq wel grappig, toch best een paar leuke contacten daar. In ieder geval vele malen beter als Badoo
Badoo is echt.. apart. Ik had verwacht dat het veel meer werk was om foto's te kunnen zien op Paiq (het kwam inderdaad over als dat je een week moest kletsen voor je wat te zien krijgt, maar als het gesprek loopt dan heb je echt snel al de foto's unlocked), en ben best positief verrast over dat ik leuke matches heb :)
pi_185585016
Ik heb veel vrienden om leuke gesprekken mee te voeren dus wat ik zeg, ik wil selecteren op uiterlijk en als dan het gesprek goed is wil ik een date.
pi_185585109
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:06 schreef Halimede het volgende:
[..]

Badoo is echt.. apart. Ik had verwacht dat het veel meer werk was om foto's te kunnen zien op Paiq (het kwam inderdaad over als dat je een week moest kletsen voor je wat te zien krijgt, maar als het gesprek loopt dan heb je echt snel al de foto's unlocked), en ben best positief verrast over dat ik leuke matches heb :)
Leuk dat het bij jou goed werkt dan :)

Ik vind Paiq toch wel een stuk minder. Een dag of 2 praten vind ik toch al wel lang genoeg. Als het tegenvalt dan is het verspilde tijd naar mijn gevoel.

Aangezien uiterlijk zo belangrijk is, ben ik toch meer van de vleeskeuring dan uren praten en dan de foto tegenvalt.
pi_185585544
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:39 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Leuk dat het bij jou goed werkt dan :)

Ik vind Paiq toch wel een stuk minder. Een dag of 2 praten vind ik toch al wel lang genoeg. Als het tegenvalt dan is het verspilde tijd naar mijn gevoel.

Aangezien uiterlijk zo belangrijk is, ben ik toch meer van de vleeskeuring dan uren praten en dan de foto tegenvalt.
Stuur je dan 1x in het half uur een berichtje dat je er uren over doet? Even naar de interesses vragen over en weer is vaak al wel genoeg.
pi_185585568
Ik word trouwens doodmoe van de reistypes. Soms zetten ze wel 40 vlaggetjes in hun profiel en doen ze bijna denigrerend als jij gewoon lekker thuisblijft deze vakantie. Sommige mensen hebben nou eenmaal het geld en de tijd niet om elke maand naar een exotisch oord te gaan.
pi_185585841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:59 schreef Halimede het volgende:
[..]

Stuur je dan 1x in het half uur een berichtje dat je er uren over doet? Even naar de interesses vragen over en weer is vaak al wel genoeg.
Dat ligt er aan. Sommigen wel langer dan anderen. Maar het is meer dat als je bijvoorbeeld na een half uur de foto's ziet en het valt tegen (aan haar kant of bij mij), dan is het toch weer verspilde tijd. Dan had je toch nog een half uur kunnen swipen waardoor je sowieso wel weet dat je iemand aantrekkelijk vindt.
pi_185586031
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:13 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Dat ligt er aan. Sommigen wel langer dan anderen. Maar het is meer dat als je bijvoorbeeld na een half uur de foto's ziet en het valt tegen (aan haar kant of bij mij), dan is het toch weer verspilde tijd. Dan had je toch nog een half uur kunnen swipen waardoor je sowieso wel weet dat je iemand aantrekkelijk vindt.
Je kan ook aangeven hoe belangrijk aantrekkelijkheid is bij je instellingen. Tinder is ook vaak verspilde tijd met dat veel mensen geen moeite doen voor een gesprek :P
pi_185586075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef Halimede het volgende:
[..]

Je kan ook aangeven hoe belangrijk aantrekkelijkheid is bij je instellingen. Tinder is ook vaak verspilde tijd met dat veel mensen geen moeite doen voor een gesprek :P
Dat wist ik niet. Misschien toch maar weer een keer proberen.

Ja, dat is zeker zo. Maar bij Paiq is het dan weer zo dat mensen geen moeite meer doen als de foto zichtbaar wordt. Voordeel van Tinder is wel dat je de eerste horde voorbij bent omdat je allereerst selecteert op uiterlijk.
pi_185586149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:23 schreef Halimede het volgende:
[..]

Je kan ook aangeven hoe belangrijk aantrekkelijkheid is bij je instellingen. Tinder is ook vaak verspilde tijd met dat veel mensen geen moeite doen voor een gesprek :P
Als 90% niets zegt begin ik gewoon mey ' hoi'.
pi_185586224
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:31 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Als 90% niets zegt begin ik gewoon mey ' hoi'.
Hoi!
pi_185586771
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:31 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Als 90% niets zegt begin ik gewoon mey ' hoi'.
:D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 13 maart 2019 @ 15:05:30 #230
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185586849
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:00 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik word trouwens doodmoe van de reistypes. Soms zetten ze wel 40 vlaggetjes in hun profiel en doen ze bijna denigrerend als jij gewoon lekker thuisblijft deze vakantie. Sommige mensen hebben nou eenmaal het geld en de tijd niet om elke maand naar een exotisch oord te gaan.
Eens! Ik krijg ook de kriebels bij zulke mensen. Het profiel lijkt op een reisverslag, wat op mij overkomt als 'kijk mij eens avontuurlijk zijn'. Wat is er mis met gezellig op de bank een film kijken of een stukje wandelen. Je hoeft niet ver te gaan om het leuk te hebben.
pi_185586868
Al helemaal erg zijn die types die dan met afrikaanse kinderen op de foto staan.

“Kijk mij eens goed bezig zijn”.
pi_185586884
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:06 schreef Solid-Snake het volgende:
Al helemaal erg zijn die types die dan met afrikaanse kinderen op de foto staan.

“Kijk mij eens goed bezig zijn”.
Die willen gewoon laten zien dat ze van negerpiemel houden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 13 maart 2019 @ 15:08:48 #233
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185586910
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:05 schreef zoem het volgende:
[..]

Eens! Ik krijg ook de kriebels bij zulke mensen. Het profiel lijkt op een reisverslag, wat op mij overkomt als 'kijk mij eens avontuurlijk zijn'. Wat is er mis met gezellig op de bank een film kijken of een stukje wandelen. Je hoeft niet ver te gaan om het leuk te hebben.
Of het reis gevoel is gewoon een groot deel van hun persoonlijkheid waar ze graag over praten (Zoals iedereen heeft met hobbies) :P Bij de meeste mensen zal het denk ik niet opschepperig bedoeld zijn of zo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185587025
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]

Of het reis gevoel is gewoon een groot deel van hun persoonlijkheid waar ze graag over praten (Zoals iedereen heeft met hobbies) :P Bij de meeste mensen zal het denk ik niet opschepperig bedoeld zijn of zo.
Ik heb ook een aantal reisfoto's. Maar in mijn bio heb ik niet een rijtje met vlaggen staan. Dat vind ik ook wel overdreven.

Maar op die reisfoto's sta ik er gewoon goed op en heb ik een foto waar ik surf, dus dat is ook wel een leuke actiefoto dat wel uitspringt.

Reisfoto's an sich vind ik niet heel erg. Alleen moet het niet helemaal doorslaan zeg maar.
  woensdag 13 maart 2019 @ 15:18:47 #235
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185587098
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:15 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Ik heb ook een aantal reisfoto's. Maar in mijn bio heb ik niet een rijtje met vlaggen staan. Dat vind ik ook wel overdreven.

Maar op die reisfoto's sta ik er gewoon goed op en heb ik een foto waar ik surf, dus dat is ook wel een leuke actiefoto dat wel uitspringt.

Reisfoto's an sich vind ik niet heel erg. Alleen moet het niet helemaal doorslaan zeg maar.
Dat snap ik wel ja. Het kan er te dik bovenop leggen bij sommigen, maar ik bedoel enkel dat dat nog steeds niet hoeft te betekenen dat ze achter hun profiel zitten met een ''Kijk mij eens avontuurlijk/goed bezig zijn''. Betekent alleen dat ze misschien iets te ver doorslaan vanuit andermans ogen gezien :P

Dat wat Bo benoemt vind ik zelf irritanter. Mensen die denigrerend doen als je wat minder reist. Niet iedereen heeft die zin/tijd/middelen ervoor natuurlijk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 13 maart 2019 @ 15:19:27 #236
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185587110
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]

Of het reis gevoel is gewoon een groot deel van hun persoonlijkheid waar ze graag over praten (Zoals iedereen heeft met hobbies) :P Bij de meeste mensen zal het denk ik niet opschepperig bedoeld zijn of zo.
Dat zou alleen opgaan als niet iedereen dezelfde fotos heeft :P

Deze bijvoorbeeld;
pi_185587127
Ik weet niet wat het is maar de laatste tijd echt schrikbarend weinig matches en 0 dates... Foto's zijn gewoon goed, ook nieuwe toegevoegd. Profieltekst speel ik ook vaak mee. Denk dat ik in de zomer stiekem meer succes heb...
pi_185587158
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]

Dat snap ik wel ja. Het kan er te dik bovenop leggen bij sommigen, maar ik bedoel enkel dat dat nog steeds niet hoeft te betekenen dat ze achter hun profiel zitten met een ''Kijk mij eens avontuurlijk/goed bezig zijn''. Betekent alleen dat ze misschien iets te ver doorslaan vanuit andermans ogen gezien :P

Dat wat Bo benoemt vind ik zelf irritanter. Mensen die denigrerend doen als je wat minder reist. Niet iedereen heeft die zin/tijd/middelen ervoor natuurlijk.
Zeker, helemaal mee eens.
pi_185587168
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik weet niet wat het is maar de laatste tijd echt schrikbarend weinig matches en 0 dates... Foto's zijn gewoon goed, ook nieuwe toegevoegd. Profieltekst speel ik ook vaak mee. Denk dat ik in de zomer stiekem meer succes heb...
Welke app/site gebruik je?
pi_185587174
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik weet niet wat het is maar de laatste tijd echt schrikbarend weinig matches en 0 dates... Foto's zijn gewoon goed, ook nieuwe toegevoegd. Profieltekst speel ik ook vaak mee. Denk dat ik in de zomer stiekem meer succes heb...
Pics
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 13 maart 2019 @ 15:22:19 #241
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185587176
quote:
6s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Dat zou alleen opgaan als niet iedereen dezelfde fotos heeft :P

Deze bijvoorbeeld;
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik die foto langs zie komen :@
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185587230
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik weet niet wat het is maar de laatste tijd echt schrikbarend weinig matches en 0 dates... Foto's zijn gewoon goed, ook nieuwe toegevoegd. Profieltekst speel ik ook vaak mee. Denk dat ik in de zomer stiekem meer succes heb...
Momenteel ook bijna geen matches. Had er wel pas twee toen ik uitging in Rotterdam, 2 weken geleden, dus misschien verscheen ik toen weer bovenaan?

Ik zal het eens in de gaten houden als ik deze week daar weer naar toe ga.
pi_185587491
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 14:31 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Als 90% niets zegt begin ik gewoon mey ' hoi'.
Doe ik ook regelmatig, maar vaak zijn dat mensen die niet zo goed zijn in gesprekken voeren en gaat het toch nooit ergens heen :')
pi_185587562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 13:39 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Leuk dat het bij jou goed werkt dan :)

Ik vind Paiq toch wel een stuk minder. Een dag of 2 praten vind ik toch al wel lang genoeg. Als het tegenvalt dan is het verspilde tijd naar mijn gevoel.

Aangezien uiterlijk zo belangrijk is, ben ik toch meer van de vleeskeuring dan uren praten en dan de foto tegenvalt.
Je moet meer openingszinnen sturen bij het foto beoordelen bij de foto van degene die je het best beoordeeld. Zie hierboven mijn methode uitgelegd...

Dan is het eigenlijk ook een soort Tinder. Je hebt 150 credits bij Paiq dus gebruik die dan ook :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185587694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:37 schreef Halimede het volgende:
[..]

Doe ik ook regelmatig, maar vaak zijn dat mensen die niet zo goed zijn in gesprekken voeren en gaat het toch nooit ergens heen :')
Ik wacht tot hij iets terugzegt en dan ga ik ergens inhoudelijk op in.
pi_185587755
Ik ga ook graag op vakantie maar het is niet mijn persoonlijkheid. Evenmin als wat ik eet en drink of het festival wat ik dan wel niet bezoek. Vind het de hipsterversie van tokkies die met hun scooter op de foto staan. Opschepperij. Plus het voelt dan meer iets voor de likes dan ergens heengaan voor het land zelf, want dan nam je niet tig foto's.

Ik heb neutrale foto's van mezelf op neutrale plekken. Maar ik ben dan ook iemand die net zo lief een zondag gamet als dat ze een weekemd weg gaat.
pi_185587789
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:06 schreef Solid-Snake het volgende:
Al helemaal erg zijn die types die dan met afrikaanse kinderen op de foto staan.

“Kijk mij eens goed bezig zijn”.
Bah, heb er 1 gezien die aan het weightliften is met van die kindjes aan zijn armen. :X :N
pi_185587845
Ik sta nu drie weken op Tinder en heb ook nog 0 matches/likes. Vorig jaar ook een paar maanden opgestaan met ook 0 matches. Blijkbaar kom ik de eerste horde al niet over. 🥴

Ik ben bij vriendinnen uit dezelfde stad ook nog niet langsgekomen op hun Tinder, dus ja, wat moet je dan he.
pi_185587917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:53 schreef KosterT het volgende:
Ik sta nu drie weken op Tinder en heb ook nog 0 matches/likes. Vorig jaar ook een paar maanden opgestaan met ook 0 matches. Blijkbaar kom ik de eerste horde al niet over. 🥴

Ik ben bij vriendinnen uit dezelfde stad ook nog niet langsgekomen op hun Tinder, dus ja, wat moet je dan he.
Ik swipe links als;

1. Je foto onduidelijk is.
2. Je er op staat met vrienden en jij de lelijkste bent. Tip, neem alleen solofoto's.
3. Je een clichétekst hebt 'Live the life you love'. Dan hoef ik zelfs de knapste man niet meer.
4. Als je er duidelijk dronken op staat. Of met sigaret.
5. Foto's met kind. Kan echt niet, privacy etc.
pi_185587932
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:53 schreef KosterT het volgende:
Ik sta nu drie weken op Tinder en heb ook nog 0 matches/likes. Vorig jaar ook een paar maanden opgestaan met ook 0 matches. Blijkbaar kom ik de eerste horde al niet over. 🥴

Ik ben bij vriendinnen uit dezelfde stad ook nog niet langsgekomen op hun Tinder, dus ja, wat moet je dan he.
Ik vind dit altijd zulke lastige posts... wat probeer je hier nu mee te bereiken? Wil je klagen? Wil je advies? Wil je het gewoon even kwijt? Probeer wat te spelen met verschillende foto’s, afstand instelingen en tekst. Laat je vriendinnen je profiel even keuren. En tja, als gewoon niet zo aantrekkelijk bent, zijn dit soort vleeskeuringen misschien niet jouw ding 🤷‍♀️
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 13 maart 2019 @ 15:58:29 #251
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185587967
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:49 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik ga ook graag op vakantie maar het is niet mijn persoonlijkheid. Evenmin als wat ik eet en drink of het festival wat ik dan wel niet bezoek. Vind het de hipsterversie van tokkies die met hun scooter op de foto staan. Opschepperij. Plus het voelt dan meer iets voor de likes dan ergens heengaan voor het land zelf, want dan nam je niet tig foto's.

Juist als je een land mooi vind dan maak je veel foto's.

En sommige mensen reizen nou eenmaal graag en voor die groep is het misschien wel een deel van hun persoonlijkheid. Dat je er zo'n negatieve kijk op hebt zegt imo meer over jouw kijk op hun dan wat ze van zichzelf vinden :@ Je denkt meteen dat ze het super negatief bedoelen (opscheppen! ze doen het voor de likes!), maar ze posten het vaak alleen maar omdat ze gewoon blij waren met die foto's/reizen. Omdat ze enthoustiast zijn en dat willen delen. Ik snap oprecht niet wat daar mis mee is :? Het kan bij sommige profielen te ver gaan ja, maar dat zijn eerder uitzonderingen dan de regel.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185587989
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:53 schreef KosterT het volgende:
Ik sta nu drie weken op Tinder en heb ook nog 0 matches/likes. Vorig jaar

[quote]0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]

Ik vind dit altijd zulke lastige posts... wat probeer je hier nu mee te bereiken? Wil je klagen? Wil je advies? Wil je het gewoon even kwijt? Probeer wat te spelen met verschillende foto’s, afstand instelingen en tekst. Laat je vriendinnen je profiel even keuren. En tja, als gewoon niet zo aantrekkelijk bent, zijn dit soort vleeskeuringen misschien niet jouw ding 🤷‍♀️
Ja, hoe lullig ook, je moet wel het uiterlijk hebben voor Tinder...
pi_185588028
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]

Juist als je een land mooi vind dan maak je veel foto's.

En sommige mensen reizen nou eenmaal graag en voor die groep is het misschien wel een deel van hun persoonlijkheid. Dat je er zo'n negatieve kijk op hebt zegt imo meer over jouw kijk op hun dan wat ze van zichzelf vinden :@ Je denkt meteen dat ze het super negatief bedoelen (opscheppen! ze doen het voor de likes!), maar ze posten het vaak alleen maar omdat ze gewoon blij waren met die foto's/reizen. Omdat ze enthoustiast zijn en dat willen delen. Ik snap oprecht niet wat daar mis mee is :? Het kan bij sommige profielen te ver gaan ja, maar dat zijn eerder uitzonderingen dan de regel.
Ik heb geen negatieve blik op reizen. Ik vind pochen gewoon onvolwassen en ergens denk ik dat de persoon in kwestie saai is omdat zijn hobby zijn hele persoonlijkheid is. Ik zoek naar intelligentie, humor, een frisse blik. Geen robot die elke zin begint met ' Toen in Thailand...'
pi_185588044
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik swipe links als;

1. Je foto onduidelijk is.
2. Je er op staat met vrienden en jij de lelijkste bent. Tip, neem alleen solofoto's.
3. Je een clichétekst hebt 'Live the life you love'. Dan hoef ik zelfs de knapste man niet meer.
4. Als je er duidelijk dronken op staat. Of met sigaret.
5. Foto's met kind. Kan echt niet, privacy etc.[..]

Ja, hoe lullig ook, je moet wel het uiterlijk hebben voor Tinder...
Valt ook wel mee hoor. Ik ben dus echt geen 9+ (maar cijfers geven is sowieso :')) maar heb wel dates?

Ik ben een normaal uitziende kerel met leuke en ook goede foto's waar ik er gewoon leuk op sta. Een goede foto doet echt wonderen. Daarnaast speelt het natuurlijk mee waar je aan het swipen bent. De randstad is anders dan ergens in Drenthe.

En Delft is weer anders dan Leiden of Utrecht als je het hebt over kansen op een match.
pi_185588107
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:02 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Valt ook wel mee hoor. Ik ben dus echt geen 9+ (maar cijfers geven is sowieso :')) maar heb wel dates?

Ik ben een normaal uitziende kerel met leuke en ook goede foto's waar ik er gewoon leuk op sta. Een goede foto doet echt wonderen. Daarnaast speelt het natuurlijk mee waar je aan het swipen bent. De randstad is anders dan ergens in Drenthe.

En Delft is weer anders dan Leiden of Utrecht als je het hebt over kansen op een match.
Waar woon je dan? Je mag me best pb'en, dan kijk ik of ik iets gek's zie.

Ik heb nu steeds matchescwaar ik na een paar zinnen afhaak omdat ze echt ordinair worden.
  woensdag 13 maart 2019 @ 16:08:38 #256
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185588199
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:02 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik heb geen negatieve blik op reizen. Ik vind pochen gewoon onvolwassen en ergens denk ik dat de persoon in kwestie saai is omdat zijn hobby zijn hele persoonlijkheid is. Ik zoek naar intelligentie, humor, een frisse blik. Geen robot die elke zin begint met ' Toen in Thailand...'
Mijn punt is dat jij er meteen vanuit gaat dat diegene aan het pochen/opscheppen is. Terwijl het ook heel anders bedoeld kan zijn (gewoon enthousiasme). Dat jij het toch op vangt als pochen/opscheppen zegt dus wel wat over jouw kijk imo. Zulke aannames maken over mensen, helemaal online als je ze niet kent, is vrij gevaarlijk :P

En het hoeft ook niet te betekenen dat reizen zijn hele persoonlijkheid is dan he :P We hadden het over een deel van een persoonlijkheid. Maar goed, ieder zo z'n kijk uiteraard :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185588272
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:05 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Waar woon je dan? Je mag me best pb'en, dan kijk ik of ik iets gek's zie.

Ik heb nu steeds matchescwaar ik na een paar zinnen afhaak omdat ze echt ordinair worden.
Regio Rotterdam. Maar ik merk als ik in Leiden ben, daar véél meer opties zijn qua vrouwen dan in Delft. Het straatbeeld in Leiden is ook anders dan in Delft of Rotterdam. In Leiden lopen super veel vrouwelijke studenten rond. Leiden en Utrecht kennen verhoudingsgewijs de meeste jonge vrouwen (volgens mij 20 tot 27) van Nederland en Delft verhoudingsgewijs de meeste mannen.

Ik heb geen hele spannende foto's hoor. Gewoon normale foto's die wel afwisselend zijn. De ene foto met mijn hele lichaam, de andere foto tot mijn middel, de andere foto weer tot mijn knieën. Maar op wel al mijn foto's lach ik en zie ik er verzorgd uit. Het is niet zo dat ik mij vol smeer met crèmes enz. Ik gebruik wel eens Nivea voor mijn huid en doe wel eens een luchtje op.

Achtergrond is volgens mij ook een reden voor mijn matches en dates. Ik denk als je een leuke achtergrond hebt van vakantie of iets dergelijks. of van de Euromast weet ik veel, dat dat ook wel een rol speelt in hoe goed je foto wordt.

Filters moet je sowieso altijd vermijden. Die heb ik dan ook niet. Daarnaast heb ik al mijn foto's met kleren aan (behalve waar ik aan het surfen ben, maar zelfs daar zie je mijn lichaam niet door het surfbord dat half voor mijn lichaam staat).
pi_185588416
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ja, hoe lullig ook, je moet wel het uiterlijk hebben voor Tinder...
Alleen knappe mensen mogen daten
pi_185588434
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:56 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik swipe links als;

1. Je foto onduidelijk is.
2. Je er op staat met vrienden en jij de lelijkste bent. Tip, neem alleen solofoto's.
3. Je een clichétekst hebt 'Live the life you love'. Dan hoef ik zelfs de knapste man niet meer.
4. Als je er duidelijk dronken op staat. Of met sigaret.
5. Foto's met kind. Kan echt niet, privacy etc.
Alles wat je noemt is niet aan de orde. Maar ik vermoed vooral dat ik nooit langskom. Is toch sterk dat je na een aantal weken nooit een match hebt? Zelf swipe ik ongeveer de helft naar rechts en absoluut niet alleen maar van die instagram figuren.
pi_185588510
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:19 schreef Halimede het volgende:
[..]

Alleen knappe mensen mogen daten
Naja nee natuurlijk niet, maar, correct me if Im wrong, ik kan me gewoon goed voorstellen dat het heel ontmoedigend is als je niemand matcht. En de reden dat niemand jou naar rechts swipet is meestal niet omdat je zo woest aantrekkelijk bent. Dus tuurlijk mag iedereen daten, de vraag is alleen of tinder in een dergelijk geval voor je werkt. Misschien heb je dan meer geluk met andere vormen van contact zoeken.
Sarcasme. Herken het.
pi_185588540
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:20 schreef KosterT het volgende:
[..]

Alles wat je noemt is niet aan de orde. Maar ik vermoed vooral dat ik nooit langskom. Is toch sterk dat je na een aantal weken nooit een match hebt? Zelf swipe ik ongeveer de helft naar rechts en absoluut niet alleen maar van die instagram figuren.
Controleer je leeftijd even. Ik weet niet waarom, maar dit gaat zoooo vaak fout. Stel jij hebt per ongeluk ingevoerd dat je 18 bent en je zoekt vrouwen tussen de 30 en 35 ofzo, dan kom je dus niet in hun zoek range voor.
Sarcasme. Herken het.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 13 maart 2019 @ 16:26:45 #262
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185588562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:20 schreef KosterT het volgende:
[..]

Alles wat je noemt is niet aan de orde. Maar ik vermoed vooral dat ik nooit langskom. Is toch sterk dat je na een aantal weken nooit een match hebt? Zelf swipe ik ongeveer de helft naar rechts en absoluut niet alleen maar van die instagram figuren.
Mja ik heb het ook hoor. Na een maand nog steeds nul matches op Tinder. Wel likes, maar ik ga geen maandabonnement van 20 euro afsluiten om die te kunnen zien.
pi_185588609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]

Naja nee natuurlijk niet, maar, correct me if Im wrong, ik kan me gewoon goed voorstellen dat het heel ontmoedigend is als je niemand matcht. En de reden dat niemand jou naar rechts swipet is meestal niet omdat je zo woest aantrekkelijk bent. Dus tuurlijk mag iedereen daten, de vraag is alleen of tinder in een dergelijk geval voor je werkt. Misschien heb je dan meer geluk met andere vormen van contact zoeken.
Ik vind het gewoon een beetje belachelijk om te zeggen dat iemand ergens het uiterlijk niet voor heeft, beetje stom uit de hoogte doen :r
pi_185588742
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:26 schreef zoem het volgende:
[..]

Mja ik heb het ook hoor. Na een maand nog steeds nul matches op Tinder. Wel likes, maar ik ga geen maandabonnement van 20 euro afsluiten om die te kunnen zien.
Zorg voor een goede foto. Een goede foto is iets anders dan hoe je uiterlijk is.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 13 maart 2019 @ 16:36:41 #265
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185588775
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:35 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Zorg voor een goede foto. Een goede foto is iets anders dan hoe je uiterlijk is.
Ja ik zat al met dat idee te spelen. Die geeft toch de eerste indruk.
pi_185588787
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 15:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ja, hoe lullig ook, je moet wel het uiterlijk hebben voor Tinder...
Het verschilt ook wel weer merk ik. Soms val je bij bepaalde dames erg in de smaak, terwijl andere je dan weer veel minder knap vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Solid-Snake op 13-03-2019 16:42:46 ]
pi_185588802
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:05 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Waar woon je dan? Je mag me best pb'en, dan kijk ik of ik iets gek's zie.

Ik heb nu steeds matchescwaar ik na een paar zinnen afhaak omdat ze echt ordinair worden.
"Hey lekker ding mag ik je tieten zien dan stuur ik een dickpic van m'n 25 cm?"

Dat soort types? :')
pi_185589006
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:38 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

"Hey lekker ding mag ik je tieten zien dan stuur ik een dickpic van m'n 25 cm?"

Dat soort types? :')
30..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185589019
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:38 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

"Hey lekker ding mag ik je tieten zien dan stuur ik een dickpic van m'n 25 cm?"

Dat soort types? :')
Alsof iemand daar écht op valt. Ik niet, die gaan bij mij op de block.

Maar als jij te dik bent, kalend en fedora's draagt, is Tinder gewoon niets voor jou. Je moet het dan hebben van andere dingen, zoals humor en persoonlijkheid. Als ik 50 kilo aankom en kortpittig word, krijg ik ook minder likes. Tinder is er voor de 'algemeen geldende norm' van wat aantrekkelijk is.

Overigens woon ik in de Randstad dus pik ik Amsterdam mooi mee, maar als jij op de wadden woont, zou ik mijn range bijstellen.
pi_185589065
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:37 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Het verschilt ook wel weer merk ik. Soms val je bij bepaalde dames erg in de smaak, terwijl andere je dan weer veel minder knap vinden.
Ik val niet op kalend, maar hoef geen anabolenhunk. Gewoon normaal. En een mooi gebit.
pi_185589093
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:50 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Alsof iemand daar écht op valt. Ik niet, die gaan bij mij op de block.

Maar als jij te dik bent, kalend en fedora's draagt, is Tinder gewoon niets voor jou. Je moet het dan hebben van andere dingen, zoals humor en persoonlijkheid. Als ik 50 kilo aankom en kortpittig word, krijg ik ook minder likes. Tinder is er voor de 'algemeen geldende norm' van wat aantrekkelijk is.

Overigens woon ik in de Randstad dus pik ik Amsterdam mooi mee, maar als jij op de wadden woont, zou ik mijn range bijstellen.
:')
pi_185589095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:28 schreef Halimede het volgende:
[..]

Ik vind het gewoon een beetje belachelijk om te zeggen dat iemand ergens het uiterlijk niet voor heeft, beetje stom uit de hoogte doen :r
Ik doe toch ook niet mee met next top model met mijn dikke buik?
pi_185589100
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:53 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik val niet op kalend, maar hoef geen anabolenhunk. Gewoon normaal. En een mooi gebit.
Het enige waar een man niets aan kan doen afkeuren... slim!
pi_185589102
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:55 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik doe toch ook niet mee met next top model met mijn dikke buik?
Ja, Tinder is te vergelijken met een modellen wedstrijd :')
pi_185589112
De online datingwereld is hard en superficial. In het echt kan je naar elkaar toegroeien, maar als ik Danny DeVito zie na 3x Brad Pitt, gaat hij naar links...
pi_185589116
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:50 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Alsof iemand daar écht op valt. Ik niet, die gaan bij mij op de block.

Maar als jij te dik bent, kalend en fedora's draagt, is Tinder gewoon niets voor jou. Je moet het dan hebben van andere dingen, zoals humor en persoonlijkheid. Als ik 50 kilo aankom en kortpittig word, krijg ik ook minder likes. Tinder is er voor de 'algemeen geldende norm' van wat aantrekkelijk is.

Overigens woon ik in de Randstad dus pik ik Amsterdam mooi mee, maar als jij op de wadden woont, zou ik mijn range bijstellen.
Ik ben niet dik, kalend en draag geen fedora's _O_

Maar inderdaad, randstad is over het algemeen ook wel makkelijker heb ik het idee.
pi_185589129
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:56 schreef BoTheParakeet het volgende:
De online datingwereld is hard en superficial. In het echt kan je naar elkaar toegroeien, maar als ik Danny DeVito zie na 3x Brad Pitt, gaat hij naar links...
En toch zitten er ook genoeg kortpittige dames op een fedora dragende neckbeards. Laat ze lekker, wie ben jij om te zeggen dat iemand daar niks te zoeken heeft? Kom op zeg.
pi_185589132
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:55 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]

Het enige waar een man niets aan kan doen afkeuren... slim!
Ik kan ook niks doen aan sommige dingen. Als jij op donkere vrouwen valt hoef je mij ook niet.
pi_185589144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:57 schreef Halimede het volgende:
[..]

En toch zitten er ook genoeg kortpittige dames op een fedora dragende neckbeards. Laat ze lekker, wie ben jij om te zeggen dat iemand daar niks te zoeken heeft? Kom op zeg.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het het gebrek aan likes verklaart. Want die twee liken elkaar heus niet.
  woensdag 13 maart 2019 @ 16:58:12 #280
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185589147
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:56 schreef BoTheParakeet het volgende:
De online datingwereld is hard en superficial. In het echt kan je naar elkaar toegroeien, maar als ik Danny DeVito zie na 3x Brad Pitt, gaat hij naar links...
Dat is natuurlijk de grootste flauwekul, uitstraling is wat telt.

Sowieso is wat de een aantrekkelijk vindt misschien totaal niet aantrekkelijk voor de ander.
pi_185589149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:56 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Ik ben niet dik, kalend en draag geen fedora's _O_

Maar inderdaad, randstad is over het algemeen ook wel makkelijker heb ik het idee.
Yep, sowieso als je in de regio Leiden of Utrecht woont :D
pi_185589160
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:58 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het het gebrek aan likes verklaart. Want die twee liken elkaar heus niet.
Dat is wel wat je zegt :N
pi_185589171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:57 schreef Halimede het volgende:
[..]

En toch zitten er ook genoeg kortpittige dames op een fedora dragende neckbeards. Laat ze lekker, wie ben jij om te zeggen dat iemand daar niks te zoeken heeft? Kom op zeg.
Stukje misplaatste arrogantie om dr onzekerheid over andere zaken te maskeren.
pi_185589174
quote:
6s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Dat is natuurlijk de grootste flauwekul, uitstraling is wat telt.

Sowieso is wat de een aantrekkelijk vindt misschien totaal niet aantrekkelijk voor de ander.
Klopt, ik had altijd een crush op Roy van IT-crowd. De nerdy buurjongen.

Maar dat is nog ver van Danny DeVito
pi_185589186
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]

Stukje misplaatste arrogantie om dr onzekerheid over andere zaken te maskeren.
Haha, mijn leven is nu een grote teringzooi en ik ben op mijn 30e nog ongetrouwd, ik maskeer niks. Ik ben gewoon van de eerlijke observaties.
pi_185589198
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:00 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Haha, mijn leven is nu een grote teringzooi en ik ben op mijn 30e nog ongetrouwd, ik maskeer niks. Ik ben gewoon van de eerlijke observaties.
Open er een topic over ipv dit topic te kapen en er voor te zorgen dat het weer op slot gaat zou ik zeggen.
pi_185589200
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:58 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Yep, sowieso als je in de regio Leiden of Utrecht woont :D
Wel veel hetzelfde type daar, werk er in de buurt en vind Amsterdam gevarieerder.
pi_185589205
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Klopt, ik had altijd een crush op Roy van IT-crowd. De nerdy buurjongen.

Maar dat is nog ver van Danny DeVito
Smaak is persoonlijk, Danny DeVito is gewoon getrouwd dus er zijn mensen die hem wel aantrekkelijk vinden.
pi_185589219
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:02 schreef Halimede het volgende:
[..]

Smaak is persoonlijk, Danny DeVito is gewoon getrouwd dus er zijn mensen die hem wel aantrekkelijk vinden.
Geld. *O*
pi_185589225
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:01 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Wel veel hetzelfde type daar, werk er in de buurt en vind Amsterdam gevarieerder.
Ja, studententypes.

Rotterdam is in dat opzicht ook gevarieerder. Ik had het meer over de kansen op een match waar relatief veel vrouwen rondlopen en de kans dat iemand tussen zit die met je matcht en op date wil groter is dan in Rotterdam of Amsterdam.
pi_185589246
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:00 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Haha, mijn leven is nu een grote teringzooi en ik ben op mijn 30e nog ongetrouwd, ik maskeer niks. Ik ben gewoon van de eerlijke observaties.
Frustraties(?) in een nieuw topic aub
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:04:40 #292
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185589254
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Klopt, ik had altijd een crush op Roy van IT-crowd. De nerdy buurjongen.

Maar dat is nog ver van Danny DeVito
Ook voor danny devito zijn er waarschijnlijk legio aan vrouwen.

Zeggen dat omdat iemand een bepaald type is dat er geen matches zouden zijn is wat mij betreft flauwekul.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:02 schreef Halimede het volgende:
[..]

Smaak is persoonlijk, Danny DeVito is gewoon getrouwd dus er zijn mensen die hem wel aantrekkelijk vinden.
Exact.
pi_185589256
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:03 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Ja, studententypes.

Rotterdam is in dat opzicht ook gevarieerder. Ik had het meer over de kansen op een match waar relatief veel vrouwen rondlopen en de kans dat iemand tussen zit die met je matcht en op date wil groter is dan in Rotterdam of Amsterdam.
Nouja, eerder blond en houdt van hockey m/v. Vind ik niks.
pi_185589284
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Nouja, eerder blond en houdt van hockey m/v. Vind ik niks.
Als je meer van Turken, Marokkanen en negers houdt, dan zit je in Rotterdam en Amsterdam op zich wel prima.
pi_185589289
quote:
6s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Ook voor danny devito zijn er waarschijnlijk legio aan vrouwen.

Zeggen dat omdat iemand een bepaald type is dat er geen matches zouden zijn is wat mij betreft flauwekul.[..]

Exact.
Vast wel, maar het probleem is dat Danny DeVito getrouwd was met iemamd die net zo onaantrekkelijk was als hij, maar wel op hem leek qua persoonlijkheid. Soort zoekt soort. Je kan alleen een Doutzen vinden als Danny als je miljoenen hebt zoals Trump, anders is het toch echt je eigen vijver waarin je moet vissen. Ik like voor de gein de male models, maar ze moeten mij echt niet. En heb echt knappe mannen gedate.
pi_185589292
quote:
6s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Ook voor danny devito zijn er waarschijnlijk legio aan vrouwen.

Zeggen dat omdat iemand een bepaald type is dat er geen matches zouden zijn is wat mij betreft flauwekul.[..]

Exact.
Zo lelijk is die vent niet eens, alleen kaal en klein :')
Maar goed, dan mag je blijkbaar ook geen Tinder gebruiken.
pi_185589301
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:06 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Als je meer van Turken, Marokkanen en negers houdt, dan zit je in Rotterdam en Amsterdam op zich wel prima.
Ik hou meer van creatievere types.
pi_185589311
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:07 schreef Halimede het volgende:
[..]

Zo lelijk is die vent niet eens, alleen kaal en klein :')
Maar goed, dan mag je blijkbaar ook geen Tinder gebruiken.
Kaal en klein zijn wel de doodzonde op apps. Veel mannen verbergen het ook met een muts.
pi_185589312
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:07 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik hou meer van creatievere types.
Een blonde, hockeyspeler is dat niet? :')
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:08:45 #300
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185589319
quote:
6s.gif Op woensdag 13 maart 2019 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Ook voor danny devito zijn er waarschijnlijk legio aan vrouwen.

Zeggen dat omdat iemand een bepaald type is dat er geen matches zouden zijn is wat mij betreft flauwekul.[..]

Exact.
Cillian Murphy vind ik ook een hele knappe man. Veel mensen snappen dat niet. Iedereen heeft weer een andere smaak inderdaad :)
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185589320
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2019 16:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik kan ook niks doen aan sommige dingen. Als jij op donkere vrouwen valt hoef je mij ook niet.
touché! :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')