Dat is toch precies wat jij ook doetquote:Op maandag 11 maart 2019 13:06 schreef BoTheParakeet het volgende:
Merk dat er echt veel gekkies zitten. Ook een man net die me vertelde dat hij te depressief is om te daten. Uhm, wat doe je hier dan.
Ik geloof echt niks meer van jouw verhaal.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:06 schreef BoTheParakeet het volgende:
Merk dat er echt veel gekkies zitten. Ook een man net die me vertelde dat hij te depressief is om te daten. Uhm, wat doe je hier dan.
E-matching verwijderd. Kreeg me toch rare berichten van mannen ouder dan mijn vader...
Ik wil best daten maar niet scharrelen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat jij ook doetOok Tinderen terwijl je aangaf nog helemaal niet te willen daten.
Dan niet. Als jij op kale, magere mannetjes van 50 valt met een slecht gebit sla je slag, ik wil ze knapper.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geloof echt niks meer van jouw verhaal.
Je gaf in je eigen topic nog aan dat je te depressief was om te daten en tinder puur gebruikte om wat te praten. En nu, een week nadat je ex bij je is weg gegaan (waar je duidelijk nog niet overheen bent/depressief van bent), lever je commentaar op een man die depressief is en op tinder zit, maar niet wil afspreken. Nogal raar.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:50 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik wil best daten maar niet scharrelen.
Ik vind het raar dat hij dat vertelt vooral.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je gaf in je eigen topic nog aan dat je te depressief was om te daten en tinder puur gebruikte om wat te praten. En nu, een week nadat je ex bij je is weg gegaan (waar je duidelijk nog niet overheen bent/depressief van bent), lever je commentaar op een man die depressief is en op tinder zit, maar niet wil afspreken. Nogal raar.
Nee, zijn gevoelens in zich houden is the way to goquote:Op maandag 11 maart 2019 14:22 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat hij dat vertelt vooral.
Maar je hebt gelijk, ik doe zelf ook domme dingen nu.
Nee, anderen misbruiken voor wat aandacht en validatie is niet raar.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:22 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat hij dat vertelt vooral.
Maar je hebt gelijk, ik doe zelf ook domme dingen nu.
Hoezo misbruiken als ik wat klets alleen? Of zie jij dat als halve relatie al? Dan is ghosten, wat 90% doet, ook al misbruik.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, anderen misbruiken voor wat aandacht en validatie is niet raar.
Letterlijk als openingszin?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, zijn gevoelens in zich houden is the way to go
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:36 schreef Solid-Snake het volgende:
Een maat van me zit een beetje te kloten op Tinder en door profielen heen te swipen. Heeft verder geen foto want hij is niet serieus.
Maar hij deelt dus van alles wat er langs komt en de meerderheid zijn dames die halfnaakte foto's posten. Zijn vast opzoek naar iets serieus.![]()
Toevallig ook vrouwelijke fokkers die dit doen?
Ja ik snap ook niet hoe hij ze vind, maar het komt volgens mij omdat hij niks liked, en daardoor niet in zo'n "pool" terecht komt. Ik kom altijd alleen brave studentjes tegen.quote:
Happn vond ik waardeloos. Had er wel een match op maar die heeft helemaal nooit gereageerd. Verder krijg je vooral de hele tijd meldingen van vrouwen die je profiel blijkbaar bezoeken, maar er dan verder niks mee doenquote:Op maandag 11 maart 2019 17:15 schreef Faxie het volgende:
Ow en heb Happn verwijderd. Nul komma niks matches, en alleen maar reclame![]()
Nu maar even afkicken.
Ik kom voornamelijk snapchatzooi tegen op Tinderquote:Op maandag 11 maart 2019 17:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet hoe hij ze vind, maar het komt volgens mij omdat hij niks liked, en daardoor niet in zo'n "pool" terecht komt. Ik kom altijd alleen brave studentjes tegen.[..]
Happn vond ik waardeloos. Had er wel een match op maar die heeft helemaal nooit gereageerd. Verder krijg je vooral de hele tijd meldingen van vrouwen die je profiel blijkbaar bezoeken, maar er dan verder niks mee doen
Heb exact dezelfde ervaring. En Happn stuurt ook de hele tijd notificaties naar je telefoon, terwijl ik alle meldingen uit heb staan muv hello/crushes. Super irritant. Heb het idee dat men niet zo actief is op die app.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:17 schreef Solid-Snake het volgende:
Happn vond ik waardeloos. Had er wel een match op maar die heeft helemaal nooit gereageerd. Verder krijg je vooral de hele tijd meldingen van vrouwen die je profiel blijkbaar bezoeken, maar er dan verder niks mee doen
Ik dacht juist dat mijn nette profiel mannen afstootte.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:36 schreef Solid-Snake het volgende:
Een maat van me zit een beetje te kloten op Tinder en door profielen heen te swipen. Heeft verder geen foto want hij is niet serieus.
Maar hij deelt dus van alles wat er langs komt en de meerderheid zijn dames die halfnaakte foto's posten. Zijn vast opzoek naar iets serieus.![]()
Toevallig ook vrouwelijke fokkers die dit doen?
Wat is je cupmaat?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Happn... kom alleen gaar volk daar op tegen. Bumble reageert niemand. Dus maar weer Tinder.
Ik snap niet dat mannen moeilijk doen als je vraagt naar lengte. Ik geef gewoon antwoord op zulke dingen...
Alle polyaccounts ook.
Volgens mij zijn vrouwen een heel stuk erger met filters hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
Snapchat filters
Mannen met zo'n hondfilter![]()
Ik heb nooit naar mannen gezocht op Tinder, maar waarschijnlijk is het wel goed voor je zelfvertrouwen, ik zou het eens proberen Fax.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vrouwen een heel stuk erger met filters hoor
Neequote:Op maandag 11 maart 2019 18:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb nooit naar mannen gezocht op Tinder, maar waarschijnlijk is het wel goed voor je zelfvertrouwen, ik zou het eens proberen Fax.
Klopt, maar je wil niet weten hoe vaak ik op Tinder mannen met dit soort filters tegenkwamquote:Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vrouwen een heel stuk erger met filters hoor
Is de leeftijd wellicht danquote:Op maandag 11 maart 2019 18:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, maar je wil niet weten hoe vaak ik op Tinder mannen met dit soort filters tegenkwam
Ik vermoed IQ.quote:
Het hangt echt van het type man af denk ik. Ben zelf meer fan van nette profielen, in plaats van die profielen waar het overduidelijk is dat de dame gewoon opzoek is naar een snelle wip.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:30 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat mijn nette profiel mannen afstootte.
Waarbij leeftijd zowel IQ een negatief effect hebben op het gebruik van snapchat filters.quote:
Ja, de lat wordt erg laag gelegd helaas.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarbij leeftijd zowel IQ een negatief effect hebben op het gebruik van snapchat filters.
Mooi maatje, zou ik wel blij op zijn.quote:
Daarom, ik val op lang dus wil dat weten. Als jij op plat of juist grote silliconen valt, swipe je mij ook links.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mooi maatje, zou ik wel blij op zijn.
Maar denk dat deze vraag wat minder wordt gewaardeerd door de gemiddelde vrouw op Tinder. Maar in principe is die net zo kansloos als lengte vragen![]()
Hoewel je lengte vaak slecht kunt zien en cupmaat misschien in sommige foto's wel (zo niet, even terechte vraag)
Ik swipe helemaal niemand, je vraagt maar gewoon netjes of ik een kop koffie met je wil drinken.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Daarom, ik val op lang dus wil dat weten. Als jij op plat of juist grote silliconen valt, swipe je mij ook links.
Vraag jij altijd om cupmaat dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mooi maatje, zou ik wel blij op zijn.
Maar denk dat deze vraag wat minder wordt gewaardeerd door de gemiddelde vrouw op Tinder. Maar in principe is die net zo kansloos als lengte vragen![]()
Hoewel je lengte vaak slecht kunt zien en cupmaat misschien in sommige foto's wel (zo niet, even terechte vraag)
Je hebt er idd meer aan als je de omtrek er ook bij geeft wanneer er om gevraagd word. C70 is wel wat anders dan C90, proportioneel gezien.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
Cupmaat gaat ook niet per se om hoe groot borsten zijn maar eerder om het verschil tussen borstkas en borsten, beetje slechte indicator. Ik heb ook C maar ik heb echt niet veel
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
Cupmaat gaat ook niet per se om hoe groot borsten zijn maar eerder om het verschil tussen borstkas en borsten, beetje slechte indicator. Ik heb ook C maar ik heb echt niet veel
Ligt eraan. Als je 3 maanden met elkaar date vind ik dat je het wel moet weten.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Vraag jij altijd om cupmaat dan?
C80 hier. Ook geen megatieten hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
Maar na 3 maanden heb je elkaar toch onderhand wel gezien en sex gehad? In de meeste gevallen dan.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je 3 maanden met elkaar date vind ik dat je het wel moet weten.
Ik slaap altijd netjes op de bank, eerst trouwen...quote:Op maandag 11 maart 2019 20:47 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar na 3 maanden heb je elkaar toch onderhand wel gezien en sex gehad? In de meeste gevallen dan.
Megatieten. Een hand vol is prima. En dat red je welquote:Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
C80 hier. Ook geen megatieten hoor.
Twoo is een app?quote:Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef wodca het volgende:
Op tinder heb ik 2 keer een date gehad met twee verschillende dames die uiterlijk 3 punten hoger scoorde dan mij maar dit is geen relatiemateriaal. Ze hebben torenhoge eisen bij een eerste date en laten je daarna vallen als een baksteen wegens geen klik. Die klik heb ik enkele keren wel gehad bij twoo. Badoo leuke matchen maar nog geen date gehad.
Nee voor tokkiesquote:
Jeetje, hij kan niet een paar uurtjes wachten? Zulke opdringerige typetjes heb ik ook helemaal niks mee. Enthousiast zijn is een ding en eenmaal vragen of het wat eerder kan is niks mis mee, maar als het een herhaling van zetten blijft wordt het gauw irritant.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Ik heb vanavond een date, maar hij probeert de hele tijd vroeger af te spreken en heeft moeite met accepteren dat ik daar geen zin in heb.
Nu heb ik helemaal geen zin meer
Wat is de reden dat hij perse eerder wil?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Ik heb vanavond een date, maar hij probeert de hele tijd vroeger af te spreken en heeft moeite met accepteren dat ik daar geen zin in heb.
Omdat hij eerder vrij had vandaag.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:39 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Wat is de reden dat hij perse eerder wil?
Naja, dan zou hij echt wel wat langer kunnen wachten tenzij hij vanavond iets heel belangrijks heeft staan?quote:
Nee, hij wil me gewoon heel graag zien. Het is dat wel echt wel leuk kunnen kletsen, anders was ik er al wel flauw van. Ergens is het misschien wel een red flag dat hij zo eager is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Naja, dan zou hij echt wel wat langer kunnen wachten tenzij hij vanavond iets heel belangrijks heeft staan?
Oké, dan is dat wel een red flag jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, hij wil me gewoon heel graag zien. Het is dat wel echt wel leuk kunnen kletsen, anders was ik er al wel flauw van. Ergens is het misschien wel een red flag dat hij zo eager is.
Hij heeft het nu ondertussen wel geaccepteerd maar ik word er wel een beetje moe vanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:45 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Oké, dan is dat wel een red flag ja![]()
Een man die niet al een paar uurtjes kan wachten omdat JIJ dat graag wil en je daarvoor de ruimte wil, zal niet op een gegeven moment die ruimte in de toekomst wel geven (in ieder geval, die kans zit er dik in als hij nu al jouw wensen en ruimte niet accepteert).
Ja ach, je kan hem altijd de kans geven. Je kan altijd met hem op date gaan. Maar misschien moet je dan ook even kijken hoe hij zich dan gedraagt op de app enzo na de date.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:46 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij heeft het nu ondertussen wel geaccepteerd maar ik word er wel een beetje moe vanik ben bang dat je gelijk hebt, ja
Hij wil na de date nog zuipen met zn vrienden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wilquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij wil na de date nog zuipen met zn vrienden.
Wat een flapdrolquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, ik had weer een leuke match op tinder. Echt een knapperd, lang, inhoud, helemaal mijn type. Konden heel leuk appen, al snel ook gebeld en echt een heel leuk gesprek... tot ik vertelde dat ik zo op moest hangen omdat er een vriend langs zou komen. Die avond kreeg ik ineens appjes dat hij het echt niet vond kunnen dat ik “alleen met een man bij mij thuis afsprak” en dat mannen en vrouwen geen vrienden konden zijn, dat de man altijd meer wil en dat geen enkele man met serieuze intenties dit van mij zou accepteren.
Okdoei
Ik kijk het wel even aan, misschien kalmeert hij wel na de eerste date en dan is het wel prima.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:53 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja ach, je kan hem altijd de kans geven. Je kan altijd met hem op date gaan. Maar misschien moet je dan ook even kijken hoe hij zich dan gedraagt op de app enzo na de date.
Maar ik kan me voorstellen als het nu al zo moeilijk moet en gaat en hij je al zo erg probeert te claimen (zo komt hij over), dat dat alsmaar erger wordt als jullie meer dates achter de rug hebben. Het lijkt me zo'n type die na 3 dates vraagt of je nog met anderen aan het daten bent![]()
Maar als je er niet goed bij voelt en geen zin hebt in telkens gezeik, is het denk ik goed om even na te denken of je wel echt met zo iemand verder wil.
Jij niet? Of heb je het liever wat schoner i.p.v. vies?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wil[..]
Keihard schone neukseksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:26 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jij niet? Of heb je het liever wat schoner i.p.v. vies?
Dan maakt het niet meer zoveel uit of hij moeilijk doet toch, als het alleen maar om de neukseks te doen isquote:
Nou ja, ik wil wel meer dan datquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:36 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dan maakt het niet meer zoveel uit of hij moeilijk doet toch, als het alleen maar om de neukseks te doen is
Nee ik heb geen zin in dat moeilijke gedoequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Net had je nog geen zin meer. Maar laat ons weten hoe schoon het was.
Hier is glijmiddel voor uitgevondenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
weinig waar ik sneller van opdroog als van een zeurvent.
Straal je dat ook uit als je meteen het bed induikt? 🤔quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil wel meer dan daten als hij zo moeilijk blijft doen dan gaat dat ook niks worden, weinig waar ik sneller van opdroog als van een zeurvent.[..]
Nee ik heb geen zin in dat moeilijke gedoe
Waar zeg ik dat ik de eerste date met hem in bed duik? Dat heb ik nog nooit met een vent gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Straal je dat ook uit als je meteen het bed induikt? 🤔
Je weet onderhand denk ik wel hoe (sommige) mannen denken hé, eerste date in het broekje, volgende keer weer een snoepje.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit met een vent gedaan
''Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wilquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik de eerste date met hem in bed duik? Dat heb ik nog nooit met een vent gedaan
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Niet dat het mij wat uitmaakt hoor.
Niks op tegen maar is het toevallig een arabier? Heb er ervaring mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Beter dat dan verwachten dat hij meteen een one night stand krijgtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij wil na de date nog zuipen met zn vrienden.
Om deze reden benadruk ik altijd dat ik veel mannelijke vrienden zie tijdens de begin date fase. Kan ik meteen aan hun reactie en blik of intonatie af tasten of ze daarmee kunnen leven. Zo niet dan doeiquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, ik had weer een leuke match op tinder. Echt een knapperd, lang, inhoud, helemaal mijn type. Konden heel leuk appen, al snel ook gebeld en echt een heel leuk gesprek... tot ik vertelde dat ik zo op moest hangen omdat er een vriend langs zou komen. Die avond kreeg ik ineens appjes dat hij het echt niet vond kunnen dat ik “alleen met een man bij mij thuis afsprak” en dat mannen en vrouwen geen vrienden konden zijn, dat de man altijd meer wil en dat geen enkele man met serieuze intenties dit van mij zou accepteren.
Okdoei
Positief of negatief?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:29 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Niks op tegen maar is het toevallig een arabier? Heb er ervaring mee.
De arabier waarmee ik ervaring heb deed net of ik zijn vrouw al wat op de eerste dates en begon al over kinderen uitpoepen en heel geslijm en wilde alle tijden weten waar ik was en waarom en met wie en was erg bezitterig en vond mij al helemaal de ware blabla en dat soort neppoep. Nee was niks voor mij.quote:
Dat je het hebt volgehouden tot het zoenenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:37 schreef Naregenkomtzon het volgende:
En zijn gezicht leek ook nog op Sylvana Simons en toen hij enorm gestoord zoende en uit zijn bek enorm stonk ben ik gekapt met het daten ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |