Wat is je cupmaat?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Happn... kom alleen gaar volk daar op tegen. Bumble reageert niemand. Dus maar weer Tinder.
Ik snap niet dat mannen moeilijk doen als je vraagt naar lengte. Ik geef gewoon antwoord op zulke dingen...
Alle polyaccounts ook.
Volgens mij zijn vrouwen een heel stuk erger met filters hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
Snapchat filters
Mannen met zo'n hondfilter![]()
Ik heb nooit naar mannen gezocht op Tinder, maar waarschijnlijk is het wel goed voor je zelfvertrouwen, ik zou het eens proberen Fax.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vrouwen een heel stuk erger met filters hoor
Neequote:Op maandag 11 maart 2019 18:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb nooit naar mannen gezocht op Tinder, maar waarschijnlijk is het wel goed voor je zelfvertrouwen, ik zou het eens proberen Fax.
Klopt, maar je wil niet weten hoe vaak ik op Tinder mannen met dit soort filters tegenkwamquote:Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vrouwen een heel stuk erger met filters hoor
Is de leeftijd wellicht danquote:Op maandag 11 maart 2019 18:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, maar je wil niet weten hoe vaak ik op Tinder mannen met dit soort filters tegenkwam
Ik vermoed IQ.quote:
Het hangt echt van het type man af denk ik. Ben zelf meer fan van nette profielen, in plaats van die profielen waar het overduidelijk is dat de dame gewoon opzoek is naar een snelle wip.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:30 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat mijn nette profiel mannen afstootte.
Waarbij leeftijd zowel IQ een negatief effect hebben op het gebruik van snapchat filters.quote:
Ja, de lat wordt erg laag gelegd helaas.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarbij leeftijd zowel IQ een negatief effect hebben op het gebruik van snapchat filters.
Mooi maatje, zou ik wel blij op zijn.quote:
Daarom, ik val op lang dus wil dat weten. Als jij op plat of juist grote silliconen valt, swipe je mij ook links.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mooi maatje, zou ik wel blij op zijn.
Maar denk dat deze vraag wat minder wordt gewaardeerd door de gemiddelde vrouw op Tinder. Maar in principe is die net zo kansloos als lengte vragen![]()
Hoewel je lengte vaak slecht kunt zien en cupmaat misschien in sommige foto's wel (zo niet, even terechte vraag)
Ik swipe helemaal niemand, je vraagt maar gewoon netjes of ik een kop koffie met je wil drinken.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Daarom, ik val op lang dus wil dat weten. Als jij op plat of juist grote silliconen valt, swipe je mij ook links.
Vraag jij altijd om cupmaat dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mooi maatje, zou ik wel blij op zijn.
Maar denk dat deze vraag wat minder wordt gewaardeerd door de gemiddelde vrouw op Tinder. Maar in principe is die net zo kansloos als lengte vragen![]()
Hoewel je lengte vaak slecht kunt zien en cupmaat misschien in sommige foto's wel (zo niet, even terechte vraag)
Je hebt er idd meer aan als je de omtrek er ook bij geeft wanneer er om gevraagd word. C70 is wel wat anders dan C90, proportioneel gezien.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
Cupmaat gaat ook niet per se om hoe groot borsten zijn maar eerder om het verschil tussen borstkas en borsten, beetje slechte indicator. Ik heb ook C maar ik heb echt niet veel
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
Cupmaat gaat ook niet per se om hoe groot borsten zijn maar eerder om het verschil tussen borstkas en borsten, beetje slechte indicator. Ik heb ook C maar ik heb echt niet veel
Ligt eraan. Als je 3 maanden met elkaar date vind ik dat je het wel moet weten.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:17 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Vraag jij altijd om cupmaat dan?
C80 hier. Ook geen megatieten hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:42 schreef Halimede het volgende:
Maar na 3 maanden heb je elkaar toch onderhand wel gezien en sex gehad? In de meeste gevallen dan.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je 3 maanden met elkaar date vind ik dat je het wel moet weten.
Ik slaap altijd netjes op de bank, eerst trouwen...quote:Op maandag 11 maart 2019 20:47 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar na 3 maanden heb je elkaar toch onderhand wel gezien en sex gehad? In de meeste gevallen dan.
Megatieten. Een hand vol is prima. En dat red je welquote:Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
C80 hier. Ook geen megatieten hoor.
Twoo is een app?quote:Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef wodca het volgende:
Op tinder heb ik 2 keer een date gehad met twee verschillende dames die uiterlijk 3 punten hoger scoorde dan mij maar dit is geen relatiemateriaal. Ze hebben torenhoge eisen bij een eerste date en laten je daarna vallen als een baksteen wegens geen klik. Die klik heb ik enkele keren wel gehad bij twoo. Badoo leuke matchen maar nog geen date gehad.
Nee voor tokkiesquote:
Jeetje, hij kan niet een paar uurtjes wachten? Zulke opdringerige typetjes heb ik ook helemaal niks mee. Enthousiast zijn is een ding en eenmaal vragen of het wat eerder kan is niks mis mee, maar als het een herhaling van zetten blijft wordt het gauw irritant.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Ik heb vanavond een date, maar hij probeert de hele tijd vroeger af te spreken en heeft moeite met accepteren dat ik daar geen zin in heb.
Nu heb ik helemaal geen zin meer
Wat is de reden dat hij perse eerder wil?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Ik heb vanavond een date, maar hij probeert de hele tijd vroeger af te spreken en heeft moeite met accepteren dat ik daar geen zin in heb.
Omdat hij eerder vrij had vandaag.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:39 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Wat is de reden dat hij perse eerder wil?
Naja, dan zou hij echt wel wat langer kunnen wachten tenzij hij vanavond iets heel belangrijks heeft staan?quote:
Nee, hij wil me gewoon heel graag zien. Het is dat wel echt wel leuk kunnen kletsen, anders was ik er al wel flauw van. Ergens is het misschien wel een red flag dat hij zo eager is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:41 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Naja, dan zou hij echt wel wat langer kunnen wachten tenzij hij vanavond iets heel belangrijks heeft staan?
Oké, dan is dat wel een red flag jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, hij wil me gewoon heel graag zien. Het is dat wel echt wel leuk kunnen kletsen, anders was ik er al wel flauw van. Ergens is het misschien wel een red flag dat hij zo eager is.
Hij heeft het nu ondertussen wel geaccepteerd maar ik word er wel een beetje moe vanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:45 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Oké, dan is dat wel een red flag ja![]()
Een man die niet al een paar uurtjes kan wachten omdat JIJ dat graag wil en je daarvoor de ruimte wil, zal niet op een gegeven moment die ruimte in de toekomst wel geven (in ieder geval, die kans zit er dik in als hij nu al jouw wensen en ruimte niet accepteert).
Ja ach, je kan hem altijd de kans geven. Je kan altijd met hem op date gaan. Maar misschien moet je dan ook even kijken hoe hij zich dan gedraagt op de app enzo na de date.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:46 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hij heeft het nu ondertussen wel geaccepteerd maar ik word er wel een beetje moe vanik ben bang dat je gelijk hebt, ja
Hij wil na de date nog zuipen met zn vrienden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wilquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij wil na de date nog zuipen met zn vrienden.
Wat een flapdrolquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, ik had weer een leuke match op tinder. Echt een knapperd, lang, inhoud, helemaal mijn type. Konden heel leuk appen, al snel ook gebeld en echt een heel leuk gesprek... tot ik vertelde dat ik zo op moest hangen omdat er een vriend langs zou komen. Die avond kreeg ik ineens appjes dat hij het echt niet vond kunnen dat ik “alleen met een man bij mij thuis afsprak” en dat mannen en vrouwen geen vrienden konden zijn, dat de man altijd meer wil en dat geen enkele man met serieuze intenties dit van mij zou accepteren.
Okdoei
Ik kijk het wel even aan, misschien kalmeert hij wel na de eerste date en dan is het wel prima.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:53 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja ach, je kan hem altijd de kans geven. Je kan altijd met hem op date gaan. Maar misschien moet je dan ook even kijken hoe hij zich dan gedraagt op de app enzo na de date.
Maar ik kan me voorstellen als het nu al zo moeilijk moet en gaat en hij je al zo erg probeert te claimen (zo komt hij over), dat dat alsmaar erger wordt als jullie meer dates achter de rug hebben. Het lijkt me zo'n type die na 3 dates vraagt of je nog met anderen aan het daten bent![]()
Maar als je er niet goed bij voelt en geen zin hebt in telkens gezeik, is het denk ik goed om even na te denken of je wel echt met zo iemand verder wil.
Jij niet? Of heb je het liever wat schoner i.p.v. vies?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:17 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wil[..]
Keihard schone neukseksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:26 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Jij niet? Of heb je het liever wat schoner i.p.v. vies?
Dan maakt het niet meer zoveel uit of hij moeilijk doet toch, als het alleen maar om de neukseks te doen isquote:
Nou ja, ik wil wel meer dan datquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:36 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dan maakt het niet meer zoveel uit of hij moeilijk doet toch, als het alleen maar om de neukseks te doen is
Nee ik heb geen zin in dat moeilijke gedoequote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Net had je nog geen zin meer. Maar laat ons weten hoe schoon het was.
Hier is glijmiddel voor uitgevondenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
weinig waar ik sneller van opdroog als van een zeurvent.
Straal je dat ook uit als je meteen het bed induikt? 🤔quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil wel meer dan daten als hij zo moeilijk blijft doen dan gaat dat ook niks worden, weinig waar ik sneller van opdroog als van een zeurvent.[..]
Nee ik heb geen zin in dat moeilijke gedoe
Waar zeg ik dat ik de eerste date met hem in bed duik? Dat heb ik nog nooit met een vent gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Straal je dat ook uit als je meteen het bed induikt? 🤔
Je weet onderhand denk ik wel hoe (sommige) mannen denken hé, eerste date in het broekje, volgende keer weer een snoepje.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit met een vent gedaan
''Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wilquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik de eerste date met hem in bed duik? Dat heb ik nog nooit met een vent gedaan
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Niet dat het mij wat uitmaakt hoor.
Niks op tegen maar is het toevallig een arabier? Heb er ervaring mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:34 schreef Halimede het volgende:
Beter dat dan verwachten dat hij meteen een one night stand krijgtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:01 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij wil na de date nog zuipen met zn vrienden.
Om deze reden benadruk ik altijd dat ik veel mannelijke vrienden zie tijdens de begin date fase. Kan ik meteen aan hun reactie en blik of intonatie af tasten of ze daarmee kunnen leven. Zo niet dan doeiquote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, ik had weer een leuke match op tinder. Echt een knapperd, lang, inhoud, helemaal mijn type. Konden heel leuk appen, al snel ook gebeld en echt een heel leuk gesprek... tot ik vertelde dat ik zo op moest hangen omdat er een vriend langs zou komen. Die avond kreeg ik ineens appjes dat hij het echt niet vond kunnen dat ik “alleen met een man bij mij thuis afsprak” en dat mannen en vrouwen geen vrienden konden zijn, dat de man altijd meer wil en dat geen enkele man met serieuze intenties dit van mij zou accepteren.
Okdoei
Positief of negatief?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:29 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Niks op tegen maar is het toevallig een arabier? Heb er ervaring mee.
De arabier waarmee ik ervaring heb deed net of ik zijn vrouw al wat op de eerste dates en begon al over kinderen uitpoepen en heel geslijm en wilde alle tijden weten waar ik was en waarom en met wie en was erg bezitterig en vond mij al helemaal de ware blabla en dat soort neppoep. Nee was niks voor mij.quote:
Dat je het hebt volgehouden tot het zoenenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:37 schreef Naregenkomtzon het volgende:
En zijn gezicht leek ook nog op Sylvana Simons en toen hij enorm gestoord zoende en uit zijn bek enorm stonk ben ik gekapt met het daten ervan.
Dit is niet gezond neequote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
De arabier waarmee ik ervaring heb deed net of ik zijn vrouw al wat op de eerste dates en begon al over kinderen uitpoepen en heel geslijm en wilde alle tijden weten waar ik was en waarom en met wie en was erg bezitterig en vond mij al helemaal de ware blabla en dat soort neppoep. Nee was niks voor mij.
Ja en dat was pas op de 5e date omdat zijn tanden al vrij geel , scheef stonden , en zijn mond er al echt onsmakelijk uitzag ik dit tot de 5e date had uitgesteld. En ja het was verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:38 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat je het hebt volgehouden tot het zoenen
5 dates!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Ja en dat was pas op de 5e date omdat zijn tanden al vrij geel , scheef stonden , en zijn mond er al echt onsmakelijk uitzag ik dit tot de 5e date had uitgesteld. En ja het was verschrikkelijk.
Wat ik juist vaak heb met vrouwen is als ik ze niet op de eerste of uiterlijke tweede date zoen, ze dan geen interesse meer hebben. Ook al is het gezellig en leuk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Gelukkig heb ik morgen een 3e date, en we gaan Boulderen. Nog niet gezoend. Gek genoeg gebeurd dat bij mij en zo jongen altijd pas op date 3 ofzo. Maar ze zijn altijd wel heel serieus naar mij toe dus dat is altijd wel fijn.
Ik weet niet.. soms kan ik nog niet helemaal mijn duim erop leggen over een persoon en dan zit ik nog met vragen en wil ik zeker zijn dat zo persoon niet bij mij past..dus dan kijk ik het nog even aan. Vooral als ik twijfel of ik nou iemand wel of niet fysiek aantrekkelijk vind is een reden dat ik soms misschien net te lang doorga en een kans gaf omdat ik weet dat dat nog soms kan veranderen aantrekkingskracht in het begin. Maar de arabier had wel bepaalde eigenschappen wat ik weer wel zocht maar die vind ik nu ook in mijn andere dates, die niet die bezitterig en mindere eigenschappen ernaast hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef black-soldier het volgende:
[..]
5 dates!![]()
Waarom toch nog zoveel daten met iemand dan?
Mijn interesse neemt niet af als we eerste dates niet zoenen. Als ik in mijn hoofd onbewust of bewust al weet dat iemand voor mij echt een friendzone is, gaat het zoenen idd niet meer gebeuren en wil ik het gewoon lekker gezellig houden. Maar niet dat mijn interesse/ aantrekkingskracht in een man weg gaat omdat er nog niet gezoend was. Soms weet je pas dates later dat iemand gevalletje friendzone is. Ze kunnen dat alsnog ook later beslissen na de eerste of 2e date waarin al gezoend is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:42 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Wat ik juist vaak heb met vrouwen is als ik ze niet op de eerste of uiterlijke tweede date zoen, ze dan geen interesse meer hebben. Ook al is het gezellig en leuk.
Dat die jongen dat volhoudt. Als ik de eerste date niet met haar zoen geef ik haar wellicht nog een kans op een tweede, maar daarna is het wel exit. Ik ben daar niet om haar emotionele tampon uit te hangen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:41 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Gelukkig heb ik morgen een 3e date, en we gaan Boulderen. Nog niet gezoend. Gek genoeg gebeurd dat bij mij en zo jongen altijd pas op date 3 ofzo. Maar ze zijn altijd wel heel serieus naar mij toe dus dat is altijd wel fijn.
Jeetje, dan heb je het nog lang met hem uitgehoudenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:39 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Ja en dat was pas op de 5e date omdat zijn tanden al vrij geel , scheef stonden , en zijn mond er al echt onsmakelijk uitzag ik dit tot de 5e date had uitgesteld. En ja het was verschrikkelijk.
Yep, maar je kan ze niet allemaal over 1 kam scheren natuurlijk. Heb ook arabieren gedate die niet zo waren. Wel waren ze vaak vrij serieus over dat ze een relatie wilden, misschien zelfs iets serieuzer dan dat ik was/ben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:29 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Niks op tegen maar is het toevallig een arabier? Heb er ervaring mee.
Haha emotionele tampon. Gelukkig ben ik dat niet, en zorg ik blijkbaar ervoor dat ze zich prima vermaken/ of het volhouden om lang met mij om te willen gaan ;p doe mij maar gamen, biertjes en pizza. Ik vermaak mij zo prima met de mannen zonder moeilijk gezeik erbij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat die jongen dat volhoudt. Als ik de eerste date niet met haar zoen geef ik haar wellicht nog een kans op een tweede, maar daarna is het wel exit. Ik ben daar niet om haar emotionele tampon uit te hangen.
Gelukkig komt dat nooit voor.
Ja, ik zeg dat hij dat wss wil en de smiley was om er wat humor aan toe te voegenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:57 schreef black-soldier het volgende:
[..]
''Ik denk dat hij gewoon keihard vieze neukseks wil''
Nou, kan je best zo interpreteren![]()
Niets mis mee als je dat zou willen hoor. Ik bedoel alleen: als je meer wil dan alleen (schone) neukseks, dan moet je hem niet het idee geven dat iets te halen valt.[..]
Heb jij zo kort uithoudingsvermogen dan? Of weet je dan niet goed wat je zoekt? Als je dan die meid tegenkomt die echt is wat jij zoekt, kan je toch wat meer geduld opbrengen ?;)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat die jongen dat volhoudt. Als ik de eerste date niet met haar zoen geef ik haar wellicht nog een kans op een tweede, maar daarna is het wel exit. Ik ben daar niet om haar emotionele tampon uit te hangen.
Gelukkig komt dat nooit voor.
Duidelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat hij dat wss wil en de smiley was om er wat humor aan toe te voegenje interpreteert te veel.
Als het een meid is die echt is wat ik zoek, dan zorg ik wel dat ik haar zoen. Vaak is dit ook wat ze zelf willen. Ik houd mijn intenties niet voor me. Als zij perse zo lang wil wachten, vraag ik me serieus af of er niet iets met haar is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:52 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Heb jij zo kort uithoudingsvermogen dan? Of weet je dan niet goed wat je zoekt? Als je dan die meid tegenkomt die echt is wat jij zoekt, kan je toch wat meer geduld opbrengen ?;)
Niet zo moeilijk, hoe vaker iemand je op 1 zet in het beoordelen, hoe hoger je score.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Solid-Snake het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het foto rating systeem van Paiq werkt? Op 1 foto ben ik blijkbaar een 6,3 en op een andere foto een 7,9
Wel grappig dan dat die foto's dus best hoog scoren, maar op Tinder niet super populair zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, hoe vaker iemand je op 1 zet in het beoordelen, hoe hoger je score.
Ik heb ook 2 foto's, ook ongeveer zelfde punten als jij.. Foto met de laatste punten is waarschijnlijk het slechts. Foto's met humor geeft 2 punten extra, ooit eens gehad maar ben die foto kwijt
Ik wist niet eens dat je daar echt cijfers kon geven. Wauwquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Solid-Snake het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het foto rating systeem van Paiq werkt? Op 1 foto ben ik blijkbaar een 6,3 en op een andere foto een 7,9
Ik kwam er ook pas achterquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je daar echt cijfers kon geven. Wauw
Dat kan dus niet direct :’)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je daar echt cijfers kon geven. Wauw
Nou ik ken heel Paiq overigens niet hoorquote:
Het is wel grappig als extra. maar Tinder blijft het beste.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou ik ken heel Paiq overigens niet hoor
Ik heb dat ooit ook gehad... Diegene kon zich ook echt niet inleven in het feit dat ik mezelf na mijn werk nog wilde opfrissen enzo... Dat kon ook wel als hij er was, toch? Uh, nee gast ik ken je amper.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, hij wil me gewoon heel graag zien. Het is dat wel echt wel leuk kunnen kletsen, anders was ik er al wel flauw van. Ergens is het misschien wel een red flag dat hij zo eager is.
Pas verwijderdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het is wel grappig als extra. maar Tinder blijft het beste.
Ja, behoorlijk wat aparte mannen tegengekomen. En daarbij heb ik wel genoeg zelfreflectie dat ik kan zeggen dat ik het ook niet altijd even smooth aan heb gepakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:02 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar kwam je echt serieus zo veel idioten tegen dan daarop?
Overduidelijk geen fokkers dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk wat aparte mannen tegengekomen. En daarbij heb ik wel genoeg zelfreflectie dat ik kan zeggen dat ik het ook niet altijd even smooth aan heb gepakt.
Qua vrouwen is het anders ook behoorlijk hit or miss.quote:
Aha, wist dit ook nog niet. Heb een 7.3 op de eerste foto zie ik. Ik begin weer een beetje klaar te raken met Paiq. Zoveelste match die weinig zegt en plots blokkeert.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:55 schreef Solid-Snake het volgende:
Haha, ja dat is ook een beetje mijn ervaring met die site. Heb maar 1 match gehad die oprecht interesse toonde en ook dingen terug vroeg. De rest deed totaal geen moeite.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Aha, wist dit ook nog niet. Heb een 7.3 op de eerste foto zie ik. Ik begin weer een beetje klaar te raken met Paiq. Zoveelste match die weinig zegt en plots blokkeert.
Uit interesse maar even aangemeld, ik vind het een beetje een moeilijk idee. Het is ergens fijn dat het geen vleeskeuring is, maar uiterlijk is ook heel erg belangrijk. Uiteindelijk zoek je toch iemand die je naast je heb willen zitten op de bank zonder dat er een zak over zijn/hoofd moetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Haha, ja dat is ook een beetje mijn ervaring met die site. Heb maar 1 match gehad die oprecht interesse toonde en ook dingen terug vroeg. De rest deed totaal geen moeite.
Het kan best snel gaan met het zien van de foto's. Het hangt er net van af hoe snel het gesprek loopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Uit interesse maar even aangemeld, ik vind het een beetje een moeilijk idee. Het is ergens fijn dat het geen vleeskeuring is, maar uiterlijk is ook heel erg belangrijk. Uiteindelijk zoek je toch iemand die je naast je heb willen zitten op de bank zonder dat er een zak over zijn/hoofd moet![]()
Lijkt me veel werk om tijd te investeren in matches tot je hun foto ziet en er dan achter komt dat hun uiterlijk toch niet jouw smaak is.. maar we zullen zien
(overigens heeft mijn foto een 9.2zo hoog heb ik al jaren nergens op gescoord
)
Je kan ook wat credits er tegenaan gooien en fotos van te voren bekijken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Uit interesse maar even aangemeld, ik vind het een beetje een moeilijk idee. Het is ergens fijn dat het geen vleeskeuring is, maar uiterlijk is ook heel erg belangrijk. Uiteindelijk zoek je toch iemand die je naast je heb willen zitten op de bank zonder dat er een zak over zijn/hoofd moet![]()
Lijkt me veel werk om tijd te investeren in matches tot je hun foto ziet en er dan achter komt dat hun uiterlijk toch niet jouw smaak is.. maar we zullen zien
)
Oh, misschien kwam die 9.2 door mijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
)
Ja je hebt me al gevonden?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, misschien kwam die 9.2 door mij
Ik gebruik het gewoon op een Tinder manier: foto's beoordelen en de winnaars een berichtje sturen als het aantal sterren wederzijds hoog isZe zien dan ook mijn foto en kunnen dan besluiten de openingszin te accepteren en dan zijn we een match.
Zo heb ik al 10 matches ofzo. Sommige vrouwen leuke gesprekken mee
Speeddates werken niet echt meer, wel match ik soms op quizzen maar dan zijn foto's soms een onaangename verrassing ja
Ja heb nu een gesprek die goed loopt en binnen 10 minuten de foto's unlockedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:51 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het kan best snel gaan met het zien van de foto's. Het hangt er net van af hoe snel het gesprek loopt.
Wie weet...quote:
Werkt dat met die foto's zo ja? Ik heb dat foto tournooi nooit echt gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, misschien kwam die 9.2 door mij
Ik gebruik het gewoon op een Tinder manier: foto's beoordelen en de winnaars een berichtje sturen als het aantal sterren wederzijds hoog isZe zien dan ook mijn foto en kunnen dan besluiten de openingszin te accepteren en dan zijn we een match.
Zo heb ik al 10 matches ofzo. Sommige vrouwen leuke gesprekken mee
Speeddates werken niet echt meer, wel match ik soms op quizzen maar dan zijn foto's soms een onaangename verrassing ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |