Die afbeelding zag je toch bij de bekendmaking van de Mol? Het is een indirecte verwijzing naar de Mol, geen directequote:Op zondag 10 maart 2019 08:22 schreef MadMaster het volgende:
Net even de ontknoping bekeken, maar wat een slappe vertoning.
Waarom moet je überhaupt t.o.v. een publiek de boel onthullen? En dan met dorpsgek Ron Boszhard als interviewer...![]()
Kost allemaal veel te veel tijd, ik wil weten hoe de Mol de boel heeft lopen belazeren.
De rest is bijzaak...
Iemand enig idee hoe het met deze afbeelding zat?
[ afbeelding ]
Montage maakt dit hele programma ook kapot. Merel was een prima Mol, maar heel veel zagen we niet etc etc. Niet haar schuld, maar van de montage. Idem met de finale uitzending idd en dat komt vooral door die hele families die ook WIDM volgen en die kleine kinderen tja die moeten het allemaal wel kunnen volgen natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:34 schreef MacorgaZ het volgende:
20 minuten molacties in een aflevering van 1u10.... Zoveel dingen die ze niet behandelen. Nee, geef mij maar die oude afleveringen met alle kandidaten in 1 kamer en een goede montage
Yep, maar die afbeelding hierboven lijkt totaal niet op die gisteren getoond werd...quote:Op zondag 10 maart 2019 08:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die afbeelding zag je toch bij de bekendmaking van de Mol? Het is een indirecte verwijzing naar de Mol, geen directeDat zou ook te makkelijk zijn.
Die afbeelding van gisteren had ook bovenstaande afbeelding erin staan, alleen aan de linkerkant stond nog een extra gezicht > die van De Mol. Het is exact hetzelfde gezicht, kijk maar terug.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, maar die afbeelding hierboven lijkt totaal niet op die gisteren getoond werd...
Dit. Ik heb hem na de bekendmaking dat Merel de mol was dan ook uit gezet. Veel te langdradig en uitgemolken. Heel jammer dat het programma niet meer echt om het spel gaat. Ik hoef echt niet te weten op wie Daan van 9 en Emma van 10 zitten.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Montage maakt dit hele programma ook kapot. Merel was een prima Mol, maar heel veel zagen we niet etc etc. Niet haar schuld, maar van de montage. Idem met de finale uitzending idd en dat komt vooral door die hele families die ook WIDM volgen en die kleine kinderen tja die moeten het allemaal wel kunnen volgen natuurlijk.
Klopt, maar waar kwamen die andere stukken dan ineens vandaan?quote:Op zondag 10 maart 2019 08:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die afbeelding van gisteren had ook bovenstaande afbeelding erin staan, alleen aan de linkerkant stond nog een extra gezicht > die van De Mol. Het is exact hetzelfde gezicht, kijk maar terug.
Bewust de kijker op het verkeerde spoor brengen, dit is Sarah. Geen enkele logica dat Sarah via de leader naar voren zou komen, alleen om de kijkers op het verkeerde spoor te zetten.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die afbeelding zag je toch bij de bekendmaking van de Mol? Het is een indirecte verwijzing naar de Mol, geen directeDat zou ook te makkelijk zijn.
Die zagen we vandaag voor het eerst. Logisch ook, anders hadden we het al geweten.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, maar waar kwamen die andere stukken dan ineens vandaan?
Hoe kan een schilderij Sarah zijn als dat schilderij al sinds 2017 in Colombia staat? Dat heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Bewust de kijker op het verkeerde apoor brengen, dit is Sarah. Geen enkele logica dat Sarah via de leader naar voren zou komen, alleen om de kijkers op het verkeerde spoor te zetten.
Dus alle afleveringen hebben we tijdens de leaders naar steeds meer met puzzelstuk slepende mannen zitten kijken, terwijl daar toen helemaal niets in te zien was.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zagen we vandaag voor het eerst. Logisch ook, anders hadden we het al geweten.
Daar is iets voor te zeggen, maar die afbeelding was de hint niet hequote:Op zondag 10 maart 2019 08:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus alle afleveringen hebben we tijdens de leaders naar steeds meer met puzzelstuk slepende mannen zitten kijken, terwijl daar helemaal niets in te zien was.
Waarom laat je tijdens alle afbeeldingen dat dan zo prominent zien, denk ik dan...
Kortom, een grote dwaalactie die puzzelstukken, compleet overbodig.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar is iets voor te zeggen, maar die afbeelding was de hint niet heDe leaderhint dat was de hint: Mol is IV en die was al gevonden.
Die puzzelstukken waren geen hint, maar gewoon een soort knaller om de Mol te laten zien in de finale, denk ik. Het was geen hint zoals de leaderhint zeg maar.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, een grote dwaalactie die puzzelstukken, compleet overbodig.
Daar gaat het me om, de manipulatie van de regie/montage om mensen bewust op een verkeer been te zetten...
De gelijkenis is treffend, vind je niet?quote:Op zondag 10 maart 2019 08:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe kan een schilderij Sarah zijn als dat schilderij al sinds 2017 in Colombia staat? Dat heb ik nooit begrepen.
Knaller?quote:Op zondag 10 maart 2019 08:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die puzzelstukken waren geen hint, maar gewoon een soort knaller om de Mol te laten zien in de finale, denk ik. Het was geen hint zoals de leaderhint zeg maar.
Dat is echt toevallig, want die tekening is gemaakt door een Colombiaan en toen waren de kandidaten niet eens bekend.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:55 schreef Blik het volgende:
[..]
De gelijkenis is treffend, vind je niet?
Waarom denk jij dan dat ze alleen dat deel hebben laten zien met juist die afbeelding van een dame er op?quote:Op zondag 10 maart 2019 08:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is echt toevallig, want die tekening is gemaakt door een Colombiaan en toen waren de kandidaten niet eens bekend.
Die puzzelstukken waren wel goed voor veel rumoer onder de molloten dus missie geslaagd natuurlijk. Uiteindelijk waren de stukken zelf geen hint, maar kon je die fragmenten wel in verband brengen met de Mol en met Mol is IV. Hij was op verschillende manieren te interpreteren idd.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knaller?
Op deze manier was het een totale afknapper.
We laten een deel van de puzzel zien, die groeit tijdens de afleveringen en het is duidelijk dat daar iets in zit dat met de ontmaskering van doen kan hebben. Alleen laten we slechts dat deel zien waar niemand iets aan heeft...![]()
De redactie vergeet daarbij dan even dat het programma populair is door de betrokkenheid van het publiek en de interactie om de Mol te ontdekken. Als je dat op deze manier gaat manipuleren, dan vind ik dat een slechte zaak...
Omdat die tekening in Comuna 13 staat en daar het spel begon? Het was een indirecte aanwijzing naar de Mol.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:56 schreef MadMaster het volgende:
met juist die afbeelding van een dame er
MOL IS IV had niets met die puzzelstukken te maken, dat zat in de titels.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die puzzelstukken waren wel goed voor veel rumoer onder de molloten dus missie geslaagd natuurlijk. Uiteindelijk waren de stukken zelf geen hint, maar kon je die fragmenten wel in verband brengen met de Mol en met Mol is IV. Hij was op verschillende manieren te interpreteren idd.
Dus gebruiken we die afbeelding totaal zinloos nog tijdens alle afleveringen...quote:Op zondag 10 maart 2019 08:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat die tekening in Comuna 13 staat en daar het spel begon? Het was een indirecte aanwijzing naar de Mol.
Het zat in het feit dat bepaalde fragmenten uit de leader veranderde dat klopt. Manipuleren dat doet de regie al sinds seizoen 1 imho, ook in Belgie overigens. Alleen nu is het wel extreem, maar dat kan ook liggen aan het feit dat we zo weinig zagen wegens tijdgebrek gisteren tijdens de finale.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MOL IS IV had niets met die puzzelstukken te maken, dat zat in de titels.
En waarom moet je rumoer onder de volgers creëren? Dat moet je doen door zaken van de Mol en andere kandidaten beter in beeld te brengen, niet door te manipuleren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |