Kijk hier eensquote:Op zondag 10 maart 2019 00:37 schreef hhh38 het volgende:
Overigens ook wel grappig, is er überhaupt een eindstand in de wereldbeker genoemd vanavond?
Dat zou gewoon een belangrijke prijs moeten zijn, maar ik heb het bij Herzog, Sablikova, Nuis en Bowe niet gehoord. 5000m heb ik niet gezien en 500m mannen is nog niet beslist (maar er moet iets geks gebeuren wil Kuli niet winnen).
Dat Rumyantsev de wereldbeker pakte werd als een voetnootje genoemd bij het bijna-Nederlands record van Roest.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:37 schreef hhh38 het volgende:
Overigens ook wel grappig, is er überhaupt een eindstand in de wereldbeker genoemd vanavond?
Dat zou gewoon een belangrijke prijs moeten zijn, maar ik heb het bij Herzog, Sablikova, Nuis en Bowe niet gehoord. 5000m heb ik niet gezien en 500m mannen is nog niet beslist (maar er moet iets geks gebeuren wil Kuli niet winnen).
Dioon merkte ook nog op dat Pedersen in zijn slotronde een aardige geldsom liet liggen, wat Tuitert vrijwel meteen relativeerde.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat Rumyantsev de wereldbeker pakte werd als een voetnootje genoemd bij het bijna-Nederlands record van Roest.
Klopt, het waren er niet minder dan drie. Het waren er vier.quote:...sneuvelden niet minder dan drie wereldrecords.
quote:Op zondag 10 maart 2019 08:27 schreef Arcee het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-nieuw-wereldrecord[..]
Klopt, het waren er niet minder dan drie. Het waren er vier.
quote:sneuvelden niet minder dan vier wereldrecords.
Eigenlijk waren het er zes.quote:Op zondag 10 maart 2019 08:27 schreef Arcee het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-nieuw-wereldrecord[..]
Klopt, het waren er niet minder dan drie. Het waren er vier.
Het is pas een wereldrecord als de scheidsrechter zijn handtekening onder de uitslag heeft gezet.quote:Op zondag 10 maart 2019 10:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eigenlijk waren het er zes.
Twee bleven niet bijzonder lang staan.
Ja, ze hebben het even later aangepast.quote:
Een intelligente en nuchtere man. Of het interview verstandig was... dat is vers twee. Alles blijft nu weer 'hangen'.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Harm Kuipers doet niet aan cadeaubonnen
Dan blijft zijn wereldrecord nog wel even staan denk ik. Derde afstand in twee dagen.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:07 schreef franklop het volgende:
Kuliznikov mag vanavond weer in binnenbaan eindigen? beetje vaag wat mij betreft.
Murashov begint ook in zelfde baan, Shinhama ook. Kennelijk kijken ze daar niet naarquote:Op zondag 10 maart 2019 12:07 schreef franklop het volgende:
Kuliznikov mag vanavond weer in binnenbaan eindigen? beetje vaag wat mij betreft.
Hoorde het ook net ja, er is wel wat voor te zeggen natuurlijk, er zat hooguit een meter tussen de twee.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:42 schreef Toby56 het volgende:
Ik zit nu naar de Duitse TV te kijken. Oordeel over Nuis: "klare Disqualifikation. Aber das Weltrekord steht. Wahnsinn."
Volgens de commentator: te ver over de lijn, in de baan van en in het directe gezichtsveld van de tegenstander, dus diskwalificatie.
Ik dacht gisteren eerst ook: DQ, maar in de herhaling zag ik dat Lorentzen niet direct wordt gehinderd (op basis van diens lichaamstaal) en het is natuurlijk wat anders dan de bocht afsnijden aan de binnenkant. Misschien heeft de jury nog gewacht of de Noren zouden protesteren en toen dat protest uitbleef... nou ja, het blijft gissen. Soms zijn de regels mij echter niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoorde het ook net ja, er is wel wat voor te zeggen natuurlijk, er zat hooguit een meter tussen de twee.
Dat is zeer goed te doenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roest moet 1.42.9 minimaal rijden voor plek 1 op Adelskalender.
Zeker. En begrijpelijk. Maar als Lorentzen 2e zou zijn geworden en dan de nieuwe wereldrecordhouder had kunnen zijn, dan hadden de Noren misschien toch aan de bel getrokken.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Lorentzen was volgens mij ook dik tevreden met zijn tijd.
En Takagi moet 1.46.6 rijden voor plek 1quote:Op zondag 10 maart 2019 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roest moet 1.42.9 minimaal rijden voor plek 1 op Adelskalender.
Ze kan nog een veel snellere 500 meter rijden. Heeft nu 37.2 staan. Maar als je 1:11,7 in de benen hebt moet je wel een 36'er kunnen rijden denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Takagi moet 1.46.6 rijden voor plek 1
Ik dacht dat ze al in de buurt zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |