Krolquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wie gaat 1.40.75 rijden op de 1500 meter?
Of Harm Kuipers heeft uitverkoop gehouden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:41 schreef Marcoss het volgende:
Gewoon 6 schaatsers onder het oude WR op de laatste 2 afstanden, volgens mij hebben ze die baan ingekort joh..
'Rijen dik stonden ze om half 9 voor zijn praktijk. Als ware het een leegverkoop van de Intertoys.'quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Of Harm Kuipers heeft uitverkoop gehouden.
Harm Kuipers doet niet aan cadeaubonnenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:44 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
'Rijen dik stonden ze om half 9 voor zijn praktijk. Als ware het een leegverkoop van de Intertoys.'
Verdachte praktijken ... maar ja dat was vroegerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Harm Kuipers doet niet aan cadeaubonnen
Hopelijk zien we jou weer terug in de fietstopicsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:40 schreef Toby56 het volgende:
Ja mensen, ik schijt er ook mede uit. Genoeg onzin uitgekraamd.
Ik ben wel blij dat ik vanavond ben gaan kijken. Was een beetje schaatsmoe. Nog heel even wintersport & dan kunnen we weer gaan jeu-de-boulen op het strand.
Toch wel. Pavel de Grote.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:48 schreef MiLalaa het volgende:
Waarom geen interview met Kulizhnikov?
Sablikova
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |