Nou houden...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:50 schreef Remzz het volgende:
Met 62 km/u de bocht in en de bocht dan houden
Idd, nr. 3 ook op bijna een halve seconde ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:50 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wat een legendarische 500 meter dit.
Nuis gaat zo op zijn bek vind ik een beter uitgangspunt.quote:
En dan wordt hij tweede.quote:
For surequote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor het eerst een 35'er bij de vrouwen denk ik.
Wat een heldquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat ene Dan Jansen dat deed
Lekenvraag, maar is SLC de 'optimale' hoogte? Of zouden ze eigenlijk ergens een schaatsbaan uit de grond moeten stampen om de records nog scherper te kunnen zetten? Mexico City ofzo?quote:
Medeo mythe niet kennenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lekenvraag, maar is SLC de 'optimale' hoogte? Of zouden ze eigenlijk ergens een schaatsbaan uit de grond moeten stampen om de records nog scherper te kunnen zetten? Mexico City ofzo?
Aguascalientesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lekenvraag, maar is SLC de 'optimale' hoogte? Of zouden ze eigenlijk ergens een schaatsbaan uit de grond moeten stampen om de records nog scherper te kunnen zetten? Mexico City ofzo?
De baan van Medeo ligt nog 400 meter hoger, maar is niet overdekt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Brrrrrrr....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:53 schreef pietkanarie het volgende:
Lijkt me een heerlijk gevoel, met 62 km/h op dunne ijzers over het ijs vliegen
Je hebt ook nog wel zuurstof nodig om te blijven ademenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De baan van Medeo ligt nog 400 meter hoger, maar is niet overdekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |