iddquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:36 schreef Moira. het volgende:
Ik heb tot nu toe helemaal niet echt zo'n nostalgie-gevoel bij het weerzien van de groep
Vond het best een leuke groep verder, maar het voelt wat gehaast ofzo.
Vind ik anders. Als de mensen erbij zijn oke. Maar anders is het zo makkelijk. Nu weer mol kijken. Kusjes.quote:
twitter:Annabel2312 twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 20:33:59@Liedje87 Opname stagiair noemt Ron Boszhard al heel de tijd Ron Brandsteder ... reageer retweet
Heb dit het hele seizoen al. Ik zit er niet echt in.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:36 schreef Moira. het volgende:
Ik heb tot nu toe helemaal niet echt zo'n nostalgie-gevoel bij het weerzien van de groep
Vond het best een leuke groep verder, maar het voelt wat gehaast ofzo.
Idemquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb dit het hele seizoen al. Ik zit er niet echt in.
niet zelf de puntjes zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
@:PeterKelder is ook heel aardig, ja.
zonder dubbele puntjes werkt beter @PeterKelderquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
@:PeterKelder is ook heel aardig, ja.
Interessant om te weten ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:38 schreef egoblokje het volgende:
Maar had ze er met die joker alsnog uitgelegen?
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder dubbele puntjes werkt beter @:PeterKelder
jaaaaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Weer wat geleerdNieuwe functie toch?
quote:
ja, gewoon meteen achter de @ zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Weer wat geleerdNieuwe functie toch?
Had ze hem ook nog wel moeten inzettenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:38 schreef egoblokje het volgende:
Maar had ze er met die joker alsnog uitgelegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |