Ja, klopt ja. Net even gekeken waar mijn pakje was, maar hij was nog bij de dpd opslag in Berkel en Rodenrijs. Ik heb het donderdag ingeleverd. Is dat dan normaal dat het pakje daar dan nog ligt?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:49 schreef Lienekien het volgende:
Via een pick-up point? Is nog nooit fout gegaan.
Dat weet ik niet, hoor. Je hebt je bewijsje van afgifte?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, klopt ja. Net even gekeken waar mijn pakje was, maar hij was nog bij de dpd opslag in Berkel en Rodenrijs. Ik heb het donderdag ingeleverd. Is dat dan normaal dat het pakje daar dan nog ligt?
Ja, dat kan, zeker bij DPD, een paar dagen duren voor hij op transport naar 't buitenland gaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, klopt ja. Net even gekeken waar mijn pakje was, maar hij was nog bij de dpd opslag in Berkel en Rodenrijs. Ik heb het donderdag ingeleverd. Is dat dan normaal dat het pakje daar dan nog ligt?
Als bol het met dpd aan je verstuurt, dan gaat de gratis retour via dezelfde bezorgdienst, volgens mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:00 schreef GereDathan het volgende:
En waarom zou dat alleen via dpd kunnen?
Klopt, en dat is dan de enige optie? Voor een paar euro kies je een vervoerder die je wel vertrouwt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als bol het met dpd aan je verstuurt, dan gaat de gratis retour via dezelfde bezorgdienst, volgens mij.
Met het geld dat we daarmee overhouden kunnen wij onze wegen fatsoenlijk onderhoudenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Klopt, en dat is dan de enige optie? Voor een paar euro kies je een vervoerder die je wel vertrouwt.
Zal wel Nederlands zijn, voor een dubbeltje op de eerste rang.
Ik heb bol.com gebeld met de vraag waar ik het pakje naartoe moest sturen, naar hun of naar dat Belgische bedrijf. Ze heeft toen gelijk het product als retour aangemeld. Ik heb toen een mailtje gekregen met de details en daar stond bij dat ik het via dpd moest versturen, inclusief het track n trace nummer. Was dus geen andere optie.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:00 schreef GereDathan het volgende:
En waarom zou dat alleen via dpd kunnen?
Je had niet met het pakje en het adres naar bijvoorbeeld PostNL kunnen gaan? Hadden ze een pistool op je gericht zodat je geen kant op kon?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb bol.com gebeld met de vraag waar ik het pakje naartoe moest sturen, naar hun of naar dat Belgische bedrijf. Ze heeft toen gelijk het product als retour aangemeld. Ik heb toen een mailtje gekregen met de details en daar stond bij dat ik het via dpd moest versturen, inclusief het track n trace nummer. Was dus geen andere optie.
Ach kom, over elke vervoerder zijn slechte reviews te vinden. Ik zou niet zo bang zijn. Is ook vast heel Nederlands.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Klopt, en dat is dan de enige optie? Voor een paar euro kies je een vervoerder die je wel vertrouwt.
Zal wel Nederlands zijn, voor een dubbeltje op de eerste rang.
Opdrachtgever voor de verzending draagt hier de verantwoordelijkheid. Als dat bedrijf jou dus een verzendbon geeft en het postbedrijf de zending kwijt maakt, nadat ze jouw een verzendbewijs hebben gegeven, is het jouw probleem niet. Ik zou me eigenlijk meer zorgen maken over dat Belgische bedrijf. Gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen en het zal vast niet de moeite waard zijn om te gaan procederen in het geval ze je geen gelijk geven.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik knijp 'm een beetje of het daadwerkelijk allemaal goed gaat en dat ik mijn geld kan terug krijgen van dat bedrijf.
Je hebt je bewijsje van afgifte?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Toen ik het verzond via dpd dacht ik gewoon dat het goed zou zijn. Het was pas toen mijn vriend mij vertelde dat ze niet goed bekend staan (en de reviews op google) dat ik twijfelde of ik er wel goed aan gedaan had. Dus helemaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
Daar heb ik toch niets over gezegd? Elke vervoerder is prut, ze raken allemaal pakketjes kwijt en nemen allemaal geen verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach kom, over elke vervoerder zijn slechte reviews te vinden. Ik zou niet zo bang zijn. Is ook vast heel Nederlands.
Dat. En daarmee zijn de posts van @GereDathan irrelevant.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:34 schreef AntiRacismePiet het volgende:
[..]
Opdrachtgever voor de verzending draagt hier de verantwoordelijkheid. Als dat bedrijf jou dus een verzendbon geeft en het postbedrijf de zending kwijt maakt, nadat ze jouw een verzendbewijs hebben gegeven, is het jouw probleem niet.
Dit ja, nooit meer. Wat een stel incapabele lui werken daar zeg.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:59 schreef DorothyGale het volgende:
Wij hebben ontzettend veel problemen gehad met DPD. Ik ga er nog geen eens over beginnen want ik word al weer woedend als ik er aan denk
quote:Op zondag 10 maart 2019 10:36 schreef freak1 het volgende:
plusminus 100 pakketten per week met DPD.. stukken beter dan postnl of DHL..
Helemaal mee eens!
geen enkel probleem die gasten.
Kan. Maar dan betaal je zelf de retour kosten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je had niet met het pakje en het adres naar bijvoorbeeld PostNL kunnen gaan? Hadden ze een pistool op je gericht zodat je geen kant op kon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |