Ja die is koud als het aankomtquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Likhut
over chakra's
Kriss op bed..loeren ietsen
Hops over de hart chakra.. een iets met ster
kracht .. stotter compasie , zorg voor een ander , liefde
aventurein
de steen ..
LikHutt gesprekje
uit een boekje, zucht
. Kriss begint over de bezorgen van het ietsen
vreetsels
nu ineens wel ????
Hops ; ik weet het niet
Kriss; 300 aan sjoesie?
Hops ; ja met drank
Kriss; is dat van het lab ?? " geld wat Tim heeft gekregen.."""
Hops ; van het lab
lees lees verder
Hops.. pom pom pom . OH kijk !! na zeg interesant!.. de zuurkoo
Ze cirkelde al rondquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:36 schreef ThunderBitch het volgende:
Die gier Merel alweer direct in de aanslag.
Vreselijk.quote:
hij bestelde voor 50 voor ongeveer 5 personen en dan 2 flessen wijn er bijquote:
Zo is dat!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:38 schreef Poesjuh het volgende:
Tim zegt zelf tegen de groep dat dit zijn afscheidsdiner is
Dat kan ie wel zeggen, maar heeft daar helaas totaal geen zeggenschap overquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:38 schreef Poesjuh het volgende:
Tim zegt zelf tegen de groep dat dit zijn afscheidsdiner is
Donnyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Jessie is niet verantwoordelijk voor de daden van Donny zegt Jessie
Haha weinig gekeken zeker,quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:32 schreef mcspicy het volgende:
Zullen we stoppen met dat Jessie gedoe. Was zo fijn vandaag zonder hem op de streams en nu gelijk weer de sfeer verpest.
En iedereen vindt het ook nog heel normaal!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Jessie is niet verantwoordelijk voor de daden van Donny zegt Jessie
Bierehquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:39 schreef Bestweldonker het volgende:
Erik - Oh, chinese food, very good...
Ja, bij de een wordt alles aangerekend en bij de ander niet, heel vreemd ( en dan heb ik het over de Utopianen)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:41 schreef mcspicy het volgende:
[..]
En iedereen vindt het ook nog heel normaal!
Hij als man met een hart voor utopia had het ook weer terug in de bv kunnen doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim sponsort het Chinese eten....SL
welk nieuwsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:43 schreef Bonken het volgende:
Met 20K in de min, gewoon weer duur eten ... [ afbeelding ] Vond het programma leuker toen ze het nog met linzen en gefilterd water moesten doen.
Sushi komt later, dan zullen de heksen het nieuws wel gehoord hebben
wel meevreten hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Gerrit lust ook wel een beetje vino. Opgerot met die vent.
Morgen avond ook nogquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:43 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste avondmaal
Heel groot rectumquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Heeft die Fran een lintworm ofzo![]()
Wat die even in één keer opschept
Ik zag het ook. of heeft ze apart bestelt?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Heeft die Fran een lintworm ofzo![]()
Wat die even in één keer opschept
dat er vreten gebracht isquote:
Dit eten is door Tim geregeld. Hij betaald het van die 650 euro die over was voor dat lab wat hij van de groep heeft gehad als persoonlijk doel. Maar zelfs dat lukte niet om voor elkaar te krijgen door wat kleine foutjes van Tim zijn kant.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zag het ook. of heeft ze apart bestelt?
Zag ook bij de bami gelijk het ei en plak ham op scheppen.....![]()
![]()
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou de rest nog.
Ik zou wel in een deuk liggen als hij mag blijven trouwens.
Ik ook, hoop het nog steeds. Alleen maar om die koppen daar te zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou de rest nog.
Klopt, met één hand boven op haar lepel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zag het ook. of heeft ze apart bestelt?
Zag ook bij de bami gelijk het ei en plak ham op scheppen.....![]()
![]()
Ja idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, hoop het nog steeds. Alleen maar om die koppen daar te zien.
Iedereen daarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
als je tim zo haat, ga je dan wel van m vreten
Goeie.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
Ik denk maar zo dat geld is gewoon van de bv geweest en bedoeld om iets neer te zetten daar. En niet om er 100 zakken chips van te bestellen en eten. Zeker niet met zoveel in het rood.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
Die gaf het aan Tranny voor dikke tieten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
Vond wat Joa met dat geld toen deed wel heel netjes. Dat was pas het goede voor hebben met utopia.
Ja natuurlijk, wolf.quote:
Las hierboven dat het voor het lab was.....dus eigenlijk van allemaal toch......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
Die had al zijn veganpan leeg gegeten toen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef schizolientje het volgende:
Adriaan ligt op bed, die zijn ze vergeten, iep al naar buiten toen het eten kwam
Dat begrijp ik dus niet!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
Nee aan christel voor de keuken die nu in de silo staatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gaf het aan Tranny voor dikke tieten.
Wat die hij ook al weer.....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
Vond wat Joa met dat geld toen deed wel heel netjes. Dat was pas het goede voor hebben met utopia.
De andere snaaiers hadden ook kunnen zeggen we eten niet mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij als man met een hart voor utopia had het ook weer terug in de bv kunnen doen.
Zeker omdat hij dit soort dingen zegt, ga ik echt denken dat hij blijft.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou de rest nog.
Jah.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker omdat hij dit soort dingen zegt, ga ik echt denken dat hij blijft.
Smakelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zat daar aan te denken maar durfde het niet te posten.
hoezo sushi na chinees of is dat voor vanavond ergensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:51 schreef DKUp het volgende:
Tim: Laat de sushi maar binnenkomen.....
Lol
Gerrit is niet goedbij zijnbrede achterhoofd!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:50 schreef QuarterBack het volgende:
Gerrit vraagt zich af wanneer Adrie's masker af gaat
Hoezo
Nou hoe mensen zo lang.. kunnen acteren?
[ afbeelding ]
Zo te horen wel....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoezo sushi na chinees of is dat voor vanavond ergens
Of wel naar hem kijken op de streamquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
Of wel, dergelijke opmerkingen komen niet zomaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef eskil het volgende:
[..]
Gerrit is niet goedbij zijnbrede achterhoofd!
Tim heeft voor 150 voor 6 personen sushi besteld. Eric wilde graag chinees, dus heeft tim ook nog eens voor 121 chinees besteldquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoezo sushi na chinees of is dat voor vanavond ergens
vreselijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Eet Hiske nu zo weinig omdat ze op de sushi zit te wachten?
Ik mag toch leien dat ze daar niets van krijgt.
en morgen iedereen pizza en als er nog een paar euro over is gaat hij het schenken aan dat goede doel van Adriaan. Nul cent gaat naar de BV! Smakelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Met vlees/vis is sushi.Vegetarisch soushi.quote:
Is idd niet voor haarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Hij praat iemand graag naar beneden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:53 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Of wel, dergelijke opmerkingen komen niet zomaar
scherpquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Schuif dan meteen dat hele bord naar binnen.
Mokkel met haar 'Ik kan niet eten waar anderen bijzijn'.
Hoop dat ze bijna niets krijgt. Ook zo'n gier. Weet nog dat ze toen bij Merel ook sushi wilden eten toen Merel die achterover gedrukt had.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef Bestweldonker het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:55 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Weet ik ik had het ook niet over jou!!
ik zeg toch maar niets....quote:
Hou op, lekker.....quote:
Chris zit erbijquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:58 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij eten his en chris niet mee ?
jens steeds met kotsgeluiden![]()
Meer neuken zodejuquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:58 schreef zodeju het volgende:
Franny toch nog een bordje opgeschept, dat zie je niet aan haar......
Beseft ineens dat de stream wel eens op hun tweeën kan staan.......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Haren opeens los, heel normaal als je aan het eten bent.
er bestaat ook sushi met avocado en komkommer en bosui of zoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met vlees/vis is sushi.Vegetarisch soushi.
Zo raar dat iedereen er gewoon bij zit na wat ze tegen Tim gezegd hebben bij de stemmingen. Zo hypocriet dat zooitje ... En geen vegan besteld voor Adje die nu op bed ligtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
er bestaat ook sushi met avocado en komkommer en bosui of zo
Ja, snap het ook niet zo. Zag die Dylan met een paar bakjes en het leek alsof er nog wat in zat.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:04 schreef sjampoeh het volgende:
Dylan kleeft ook al de hele dag aan jessie
A3 wil toch niet graag aan tafel zitten als er zoveel niet vegan's langs komt.....die heeft denk ik wel al gegeten......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:01 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zo raar dat iedereen er gewoon bij zit na wat ze tegen Tim gezegd hebben bij de stemmingen. Zo hypocriet dat zooitje ... En geen vegan besteld voor Adje die nu op bed ligt
Ze denken daar nooit na, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze hadden wel die bakjes kunnen gebruiken om etenswaren in te bewaren niet over zijn.
Oja, zag eerder zijn bak voor hem op tafel staan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
A3 wil toch niet graag aan tafel zitten als er zoveel niet vegan's langs komt.....die heeft denk ik wel al gegeten......
Gewoon gaan grazen in de wei.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
er bestaat ook sushi met avocado en komkommer en bosui of zo
Nog nooit gegeten. Weleens van de snackbar, als ik een keer patat eet en er wat bij wil. is alweer tijden geleden. Als ik zin heb maak ik zelf in de fryer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:03 schreef formule het volgende:
[..]
Maar ik heb nog oven loempia's van Mora in de de vriezer,
Google voorlezen, zo kan iedereen ook hersenchirurg naspelen, het gaat om de act en hoe je het brengt, daarom zit Jessie wederom in Utopiaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:08 schreef mcspicy het volgende:
Jessie weer interessant doen, net alsof hij veel van planten weet.
Oh okayquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
A3 wil toch niet graag aan tafel zitten als er zoveel niet vegan's langs komt.....die heeft denk ik wel al gegeten......
Met alles wat binnengekomen is, moeten ze nog dieper in de shit zitten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:10 schreef mcspicy het volgende:
En bij de intratuin bestellen?Ik dacht dat Jessie ze uit de schulden zou halen?
Merel zou toch wijn op de markt brengen? Ben benieuwd of het nog doorgaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:11 schreef Bonken het volgende:
[..]
Oh okay[ afbeelding ] merel heeft geen verstand van wijn, wel van auto's. Hiske heeft een groene mini met leer, ze woont veel in Frankrijk. Die twee komen best uit een goed milieu, net als Jens trouwens ...
Echt wel, en je hebt geen bovenburen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:12 schreef formule het volgende:
Ik raad een Bruidssluier aan voor de silo, groeit als een dolle
En moeilijk te verwijderen..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:12 schreef formule het volgende:
En een van iemand die denkt dat hij al jaren in Uto ziet. Net als Mylene, maar die heeft een harde.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:11 schreef mcspicy het volgende:
Wat een irritante fluisterstem die Dylan
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:12 schreef formule het volgende:
Je snapt het!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:10 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Google voorlezen, zo kan iedereen ook hersenchirurg naspelen, het gaat om de act en hoe je het brengt, daarom zit Jessie wederom in Utopia
Die dikke uitlaat zit onder die cooper. Haar vader heeft een dikke BMW vertelde ze vanmorgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh ze had over een dikke uitlaat enz blabla kwam uit duitsland en ze woonde in frankrijk
en ook een dikke dochter.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:15 schreef eskil het volgende:
[..]
Die dikke uitlaat zit onder die cooper. Haar vader heeft een dikke BMW vertelde ze vanmorgen.
Ik heb niet eens een vaderquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:15 schreef eskil het volgende:
[..]
Die dikke uitlaat zit onder die cooper. Haar vader heeft een dikke BMW vertelde ze vanmorgen.
Het staat gewoon te koop op hun website, maar ik hoor ze er nooit over.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel zou toch wijn op de markt brengen? Ben benieuwd of het nog doorgaat.
en haar ma een audi a3quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:15 schreef eskil het volgende:
[..]
Mylene ook niet. Wordt dus weer betrapt worden in de trein...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:16 schreef sjampoeh het volgende:
jens wil geen rijbewijs, hij kan het niet
vindt het niks
his en merel :![]()
Die laat zich liever rijdenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:16 schreef sjampoeh het volgende:
jens wil geen rijbewijs, hij kan het niet
vindt het niks
his en merel :![]()
Rare rooiequote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en haar ma een audi a3
his heeft liever een dikke auto, dan een dik huis
En dan proosten met 'n leeg glas, zal wel niet te zuipen zijn die wijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:16 schreef Bonken het volgende:
[..]
Het staat gewoon te koop op hun website, maar ik hoor ze er nooit over. [ afbeelding ]
Beetje opscheppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:15 schreef eskil het volgende:
[..]
Verrekquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan proosten met 'n leeg glas, zal wel niet te zuipen zijn die wijn
Zal die straks buiten wel weer een tattooshop willen met Dylan,ging de vorige keer ook zo goed!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:19 schreef QuarterBack het volgende:
Boefje en Boefjesmaat, een geweldige combo, in 1 had Jessie Boyd, nu is het behelpen
[ afbeelding ]
Hij hoort je commentaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:19 schreef QuarterBack het volgende:
Boefje en Boefjesmaat, een geweldige combo, in 1 had Jessie Boyd, nu is het behelpen
[ afbeelding ]
Neuh , nooit meer buiten, maar die zooi binnenhalen om te scoren ligt al open en blootquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:21 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Zal die straks buiten wel weer een tattooshop willen met Dylan,ging de vorige keer ook zo goed!
Ja, over leven in Frankrijk, vakanties naar de Malediven, dikke huizen.... maar toch is het me totaal niet duidelijk waarom types als Merel, Hiske en Jens in Utopia gaan zitten ... was hun leven dan zo'n sleur?quote:
En Jessie moet er ook rekening mee houden of die bomen/planten op zandgrond kunnen. Wantquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:20 schreef mcspicy het volgende:
Planten en bomen uitzoeken terwijl ze zulke mooie bomen hebben staan in de SL
En waarom heb ik het vermoeden dat ze er zelf om gezeurd heeft?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
Merel heeft dus ooit een fiat 500 gehad voor haar verjaardag.
Daar krijg je hooguit een winterpeen naar je toe gesmetenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:26 schreef tonja het volgende:
Tim heeft nooit ontgroeningen gedaan.
Nee, sukkel, dat doen ze niet op de lagere land- en tuinbouwschool
Hij heeft toch, naar eigen zeggen, in dienst gezeten?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:26 schreef tonja het volgende:
Als je geluk hebt jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar krijg je hooguit een winterpeen naar je toe gesmeten
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:26 schreef tonja het volgende:
Weet je zeker dat ie het niet over het Leger des Heils had?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft toch, naar eigen zeggen, in dienst gezeten?
Bij IS ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft toch, naar eigen zeggen, in dienst gezeten?
Plantsoendienstquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie het niet over het Leger des Heils had?
Geraspte winterpeen is heerlijk,lekker sappig in een saladequote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar krijg je hooguit een winterpeen naar je toe gesmeten
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Timbeciel nu weer oreren dat hij een heel gevoelige jongen is.
Dat is wat ik zo eng aan die knul vind. Hij wijst altijd naar anderen, zie nooit zijn eigen fouten en heeft totaal met zijn ruim 30 jaar geen zelfreflectie.quote:
Ja vreselijk gewoon. Die gast heeft echt hulp nodig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is wat ik zo eng aan die knul vind. Hij wijst altijd naar anderen, zie nooit zijn eigen fouten en heeft totaal met zijn ruim 30 jaar geen zelfreflectie.
Inderdaad hij had een vriend daar, die niets meer met hem te maken wil hebben. En Mike ging alleen met hem om omdat ze in dat huisje samen sliepen. Noodgedwongen vriendschap was dat. Alleen Joa kon wel met hem omgaan totdat hij daar ook een grens over ging.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:30 schreef Ranah het volgende:
tim: als ze binnenkomen hebben ze een hekel aan me maar als ze me leren kennen zien ze dat ik het hart op de goede plaats heb, ik had hier goede vrienden
jens: je wordt herinnerd aan je explosies, niet aan je harde werken
hoe kom je aan al die stemmen tim?
dat deed hij met eerdere nieuwkomers ook, aan 1 persoon alle aandacht geven, ik heb trouwens geen idee of dat altijd de blijver is ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:32 schreef formule het volgende:
Jessie besteed al zijn tijd aan Dylan, tunnel visie
Beter daar dan bij mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:33 schreef tonja het volgende:
Bij Jens gaat alles thuis van een leien dakje. Alles was altijd gewoon goed en dat is saai.
Dus gaat ie met zijn verwende harige reet maar in Utopia zitten
hmmmmmmmmm en teddy dan? een act? of een verzwegen traumaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:33 schreef tonja het volgende:
Bij Jens gaat alles thuis van een leien dakje. Alles was altijd gewoon goed en dat is saai.
Dus gaat ie met zijn verwende harige reet maar in Utopia zitten
Bij Jens was dat voor het eerste heel duidelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:33 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat deed hij met eerdere nieuwkomers ook, aan 1 persoon alle aandacht geven, ik heb trouwens geen idee of dat altijd de blijver is ook
In utopia 1 deed hij dat ook dacht ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Bij Jens was dat voor het eerste heel duidelijk
Dat past volkomen bij het verwende rijkeluis kindje.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:34 schreef Ranah het volgende:
[..]
hmmmmmmmmm en teddy dan? een act? of een verzwegen traumadumdumdumdum
Ik stream de toen nog niet zo vaakquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In utopia 1 deed hij dat ook dacht ik.
Denk eerder aandacht tekort.......wat gecompenseerd werd met geld.....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:23 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ja, over leven in Frankrijk, vakanties naar de Malediven, dikke huizen.... maar toch is het me totaal niet duidelijk waarom types als Merel, Hiske en Jens in Utopia gaan zitten ... was hun leven dan zo'n sleur?
Hiske gaat ook echt bekakter praten als ze met Merel en Jens omgaat ...![]()
Ik denk dat bij haar het kwartje eindelijk gevallen is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb die Franny ook, op 1 minuut gisteravond na, helemaal niet zien huilen nadat ze wist dat Tim weg zou gaan. En dat meepraten met die twee nieuwen van haar gisteravond verbaasde ik me ook over.
Als Tim één dag weg is, gaat Fran al eerder gewoon haar gang. Let maar eens op.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb die Franny ook op 1 minuut gisteravond helemaal niet zien huilen nadat ze wist dat Tim weg zou gaan. En dat meepraten met die twee nieuwen van haar gisteravond verbaasde ik me ook over.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Timbeciel nu weer oreren dat hij een heel gevoelige jongen is.
Team elleboog diepquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:39 schreef Dotteke het volgende:
Die Dylan zie ook steeds waar Jessie is ..
Onze Jens is zo dom nog niet.........quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:30 schreef Ranah het volgende:
tim: als ze binnenkomen hebben ze een hekel aan me maar als ze me leren kennen zien ze dat ik het hart op de goede plaats heb, ik had hier goede vrienden
jens: je wordt herinnerd aan je explosies, niet aan je harde werken
hoe kom je aan al die stemmen tim?
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als Tim één dag weg is, gaat Fran al eerder gewoon haar gang. Let maar eens op.
Zit best veel pit in dat meiske. Ze grist de bakken chinees uit ieders handen, en ze is niet op
dr mond gevallen, (op dr kaak misschien) . Dat zeiden haar ouders ook al tijdens bezoek. Dat ze thuis veel pittiger was.
Jens en Merel zijn de slimsten daar, volgens mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Onze Jens is zo dom nog niet.........
Zou kunnen, of door hun omgeving gepushed om een doel te zoeken ...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eerder aandacht tekort.......wat gecompenseerd werd met geld.....
En Shelly en Frannyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jens en Merel zijn de slimsten daar, volgens mij.
quote:
Als ik het goed begreep heeft hij lange tijd alleen in Dubai gezeten zonder zijn ouders die ook uit elkaar zijn......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat past volkomen bij het verwende rijkeluis kindje.
Kan zich niet losrukken van moeders pappot en het op eigen benen proberen.
Nee, dan ga je in Utopia zitten met je corpsbal gebral.
Hihihihi seks.
Anders hebben ze dinsdag niets voor de uitzendingquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:41 schreef Crabapple het volgende:
Waarom steeds die SL's, zo spannend zijn de streams niet
Jij wilde Tim toch, toen hij binnenkwam, of vergis ik me.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij wilde Tim toch, toen hij binnenkwam, of vergis ik me.
TV makers, hebben een andere kijk op wat we wel of niet te zien krijgen, dat neigt naar censuurquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:41 schreef Crabapple het volgende:
Waarom steeds die SL's, zo spannend zijn de streams niet
Jessie zal wel Dylan in de boot liggenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:47 schreef formule het volgende:
[..]
TV makers, hebben een andere kijk op wat we wel of niet te zien krijgen, dat neigt naar censuur
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:48 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Jessie zal wel Dylan in de boot liggen
Aannamequote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:48 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Jessie zal wel Dylan in de boot liggen
Samen dammen, met die oorlellen.quote:
Talpa #Kanjersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
De niksnutten, die in hun dak boren.
Daar vroeg Jorge net naar, vlgs Ger is tweedehands net zo duur als nieuw. Hij moet wachten tot er geld voor isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:53 schreef mcspicy het volgende:
En maar klagen over Tim die Gerrit.Hij had moeten zeggen ik hoef geen chinees.
Hypocriet mannetje die gerrit,
Hoe zit het met zijn dj setje?
dan kan ze hele handel niet de hele dag door van links naar rechts zwiepenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:56 schreef QuarterBack het volgende:
Zoveel al Mileentje aan haar haar zit , beter kaalscheren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |