Als je geluk hebt jaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar krijg je hooguit een winterpeen naar je toe gesmeten
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:26 schreef tonja het volgende:
Tim heeft nooit ontgroeningen gedaan.
Nee, sukkel, dat doen ze niet op de lagere land- en tuinbouwschool
Weet je zeker dat ie het niet over het Leger des Heils had?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft toch, naar eigen zeggen, in dienst gezeten?
Bij IS ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft toch, naar eigen zeggen, in dienst gezeten?
Plantsoendienstquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ie het niet over het Leger des Heils had?
Geraspte winterpeen is heerlijk,lekker sappig in een saladequote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar krijg je hooguit een winterpeen naar je toe gesmeten
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Timbeciel nu weer oreren dat hij een heel gevoelige jongen is.
Dat is wat ik zo eng aan die knul vind. Hij wijst altijd naar anderen, zie nooit zijn eigen fouten en heeft totaal met zijn ruim 30 jaar geen zelfreflectie.quote:
Ja vreselijk gewoon. Die gast heeft echt hulp nodig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is wat ik zo eng aan die knul vind. Hij wijst altijd naar anderen, zie nooit zijn eigen fouten en heeft totaal met zijn ruim 30 jaar geen zelfreflectie.
Inderdaad hij had een vriend daar, die niets meer met hem te maken wil hebben. En Mike ging alleen met hem om omdat ze in dat huisje samen sliepen. Noodgedwongen vriendschap was dat. Alleen Joa kon wel met hem omgaan totdat hij daar ook een grens over ging.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:30 schreef Ranah het volgende:
tim: als ze binnenkomen hebben ze een hekel aan me maar als ze me leren kennen zien ze dat ik het hart op de goede plaats heb, ik had hier goede vrienden
jens: je wordt herinnerd aan je explosies, niet aan je harde werken
hoe kom je aan al die stemmen tim?
dat deed hij met eerdere nieuwkomers ook, aan 1 persoon alle aandacht geven, ik heb trouwens geen idee of dat altijd de blijver is ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:32 schreef formule het volgende:
Jessie besteed al zijn tijd aan Dylan, tunnel visie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |