welk nieuwsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:43 schreef Bonken het volgende:
Met 20K in de min, gewoon weer duur eten ... [ afbeelding ] Vond het programma leuker toen ze het nog met linzen en gefilterd water moesten doen.
Sushi komt later, dan zullen de heksen het nieuws wel gehoord hebben
wel meevreten hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Gerrit lust ook wel een beetje vino. Opgerot met die vent.
Morgen avond ook nogquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:43 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste avondmaal
Heel groot rectumquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Heeft die Fran een lintworm ofzo![]()
Wat die even in één keer opschept
Ik zag het ook. of heeft ze apart bestelt?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Heeft die Fran een lintworm ofzo![]()
Wat die even in één keer opschept
dat er vreten gebracht isquote:
Dit eten is door Tim geregeld. Hij betaald het van die 650 euro die over was voor dat lab wat hij van de groep heeft gehad als persoonlijk doel. Maar zelfs dat lukte niet om voor elkaar te krijgen door wat kleine foutjes van Tim zijn kant.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zag het ook. of heeft ze apart bestelt?
Zag ook bij de bami gelijk het ei en plak ham op scheppen.....![]()
![]()
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou de rest nog.
Ik zou wel in een deuk liggen als hij mag blijven trouwens.
Ik ook, hoop het nog steeds. Alleen maar om die koppen daar te zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou de rest nog.
Ik zou wel in een deuk liggen als hij mag blijven trouwens.
Klopt, met één hand boven op haar lepel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zag het ook. of heeft ze apart bestelt?
Zag ook bij de bami gelijk het ei en plak ham op scheppen.....![]()
![]()
Ja idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, hoop het nog steeds. Alleen maar om die koppen daar te zien.
Iedereen daarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
als je tim zo haat, ga je dan wel van m vreten
Goeie.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
Ik denk maar zo dat geld is gewoon van de bv geweest en bedoeld om iets neer te zetten daar. En niet om er 100 zakken chips van te bestellen en eten. Zeker niet met zoveel in het rood.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
Die gaf het aan Tranny voor dikke tieten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
Vond wat Joa met dat geld toen deed wel heel netjes. Dat was pas het goede voor hebben met utopia.
Ja natuurlijk, wolf.quote:
Las hierboven dat het voor het lab was.....dus eigenlijk van allemaal toch......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
Die had al zijn veganpan leeg gegeten toen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef schizolientje het volgende:
Adriaan ligt op bed, die zijn ze vergeten, iep al naar buiten toen het eten kwam
Dat begrijp ik dus niet!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
Nee aan christel voor de keuken die nu in de silo staatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gaf het aan Tranny voor dikke tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |