Wat die hij ook al weer.....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
Vond wat Joa met dat geld toen deed wel heel netjes. Dat was pas het goede voor hebben met utopia.
De andere snaaiers hadden ook kunnen zeggen we eten niet mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij als man met een hart voor utopia had het ook weer terug in de bv kunnen doen.
Zeker omdat hij dit soort dingen zegt, ga ik echt denken dat hij blijft.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou de rest nog.
Ik zou wel in een deuk liggen als hij mag blijven trouwens.
Jah.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker omdat hij dit soort dingen zegt, ga ik echt denken dat hij blijft.
Smakelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zat daar aan te denken maar durfde het niet te posten.
hoezo sushi na chinees of is dat voor vanavond ergensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:51 schreef DKUp het volgende:
Tim: Laat de sushi maar binnenkomen.....
Lol
Gerrit is niet goedbij zijnbrede achterhoofd!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:50 schreef QuarterBack het volgende:
Gerrit vraagt zich af wanneer Adrie's masker af gaat
Hoezo
Nou hoe mensen zo lang.. kunnen acteren?
[ afbeelding ]
Zo te horen wel....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoezo sushi na chinees of is dat voor vanavond ergens
Of wel naar hem kijken op de streamquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
als je tim zo haat, ga je dan wel van m vreten
Of wel, dergelijke opmerkingen komen niet zomaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef eskil het volgende:
[..]
Gerrit is niet goedbij zijnbrede achterhoofd!
Tim heeft voor 150 voor 6 personen sushi besteld. Eric wilde graag chinees, dus heeft tim ook nog eens voor 121 chinees besteldquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoezo sushi na chinees of is dat voor vanavond ergens
vreselijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Eet Hiske nu zo weinig omdat ze op de sushi zit te wachten?
Ik mag toch leien dat ze daar niets van krijgt.
en morgen iedereen pizza en als er nog een paar euro over is gaat hij het schenken aan dat goede doel van Adriaan. Nul cent gaat naar de BV! Smakelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Met vlees/vis is sushi.Vegetarisch soushi.quote:
Is idd niet voor haarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef Bestweldonker het volgende:
Hij praat iemand graag naar beneden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:53 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Of wel, dergelijke opmerkingen komen niet zomaar
scherpquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Schuif dan meteen dat hele bord naar binnen.
Mokkel met haar 'Ik kan niet eten waar anderen bijzijn'.
Hoop dat ze bijna niets krijgt. Ook zo'n gier. Weet nog dat ze toen bij Merel ook sushi wilden eten toen Merel die achterover gedrukt had.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef Bestweldonker het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:55 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Weet ik ik had het ook niet over jou!!
ik zeg toch maar niets....quote:
Hou op, lekker.....quote:
Chris zit erbijquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:58 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij eten his en chris niet mee ?
jens steeds met kotsgeluiden![]()
Meer neuken zodejuquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:58 schreef zodeju het volgende:
Franny toch nog een bordje opgeschept, dat zie je niet aan haar......
Beseft ineens dat de stream wel eens op hun tweeën kan staan.......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Haren opeens los, heel normaal als je aan het eten bent.
er bestaat ook sushi met avocado en komkommer en bosui of zoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met vlees/vis is sushi.Vegetarisch soushi.
Zo raar dat iedereen er gewoon bij zit na wat ze tegen Tim gezegd hebben bij de stemmingen. Zo hypocriet dat zooitje ... En geen vegan besteld voor Adje die nu op bed ligtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
er bestaat ook sushi met avocado en komkommer en bosui of zo
Ja, snap het ook niet zo. Zag die Dylan met een paar bakjes en het leek alsof er nog wat in zat.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:04 schreef sjampoeh het volgende:
Dylan kleeft ook al de hele dag aan jessie
A3 wil toch niet graag aan tafel zitten als er zoveel niet vegan's langs komt.....die heeft denk ik wel al gegeten......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:01 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zo raar dat iedereen er gewoon bij zit na wat ze tegen Tim gezegd hebben bij de stemmingen. Zo hypocriet dat zooitje ... En geen vegan besteld voor Adje die nu op bed ligt
Ze denken daar nooit na, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze hadden wel die bakjes kunnen gebruiken om etenswaren in te bewaren niet over zijn.
Oja, zag eerder zijn bak voor hem op tafel staan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
A3 wil toch niet graag aan tafel zitten als er zoveel niet vegan's langs komt.....die heeft denk ik wel al gegeten......
Gewoon gaan grazen in de wei.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
er bestaat ook sushi met avocado en komkommer en bosui of zo
Nog nooit gegeten. Weleens van de snackbar, als ik een keer patat eet en er wat bij wil. is alweer tijden geleden. Als ik zin heb maak ik zelf in de fryer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:03 schreef formule het volgende:
[..]
Maar ik heb nog oven loempia's van Mora in de de vriezer,
Google voorlezen, zo kan iedereen ook hersenchirurg naspelen, het gaat om de act en hoe je het brengt, daarom zit Jessie wederom in Utopiaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:08 schreef mcspicy het volgende:
Jessie weer interessant doen, net alsof hij veel van planten weet.
Oh okayquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
A3 wil toch niet graag aan tafel zitten als er zoveel niet vegan's langs komt.....die heeft denk ik wel al gegeten......
Met alles wat binnengekomen is, moeten ze nog dieper in de shit zitten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:10 schreef mcspicy het volgende:
En bij de intratuin bestellen?Ik dacht dat Jessie ze uit de schulden zou halen?
Merel zou toch wijn op de markt brengen? Ben benieuwd of het nog doorgaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:11 schreef Bonken het volgende:
[..]
Oh okay[ afbeelding ] merel heeft geen verstand van wijn, wel van auto's. Hiske heeft een groene mini met leer, ze woont veel in Frankrijk. Die twee komen best uit een goed milieu, net als Jens trouwens ...
Echt wel, en je hebt geen bovenburen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:12 schreef formule het volgende:
Ik raad een Bruidssluier aan voor de silo, groeit als een dolle
En moeilijk te verwijderen..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:12 schreef formule het volgende:
En een van iemand die denkt dat hij al jaren in Uto ziet. Net als Mylene, maar die heeft een harde.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:11 schreef mcspicy het volgende:
Wat een irritante fluisterstem die Dylan
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:12 schreef formule het volgende:
Je snapt het!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:10 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Google voorlezen, zo kan iedereen ook hersenchirurg naspelen, het gaat om de act en hoe je het brengt, daarom zit Jessie wederom in Utopia
Die dikke uitlaat zit onder die cooper. Haar vader heeft een dikke BMW vertelde ze vanmorgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh ze had over een dikke uitlaat enz blabla kwam uit duitsland en ze woonde in frankrijk
en ook een dikke dochter.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:15 schreef eskil het volgende:
[..]
Die dikke uitlaat zit onder die cooper. Haar vader heeft een dikke BMW vertelde ze vanmorgen.
Ik heb niet eens een vaderquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:15 schreef eskil het volgende:
[..]
Die dikke uitlaat zit onder die cooper. Haar vader heeft een dikke BMW vertelde ze vanmorgen.
Het staat gewoon te koop op hun website, maar ik hoor ze er nooit over.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel zou toch wijn op de markt brengen? Ben benieuwd of het nog doorgaat.
en haar ma een audi a3quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:15 schreef eskil het volgende:
[..]
Mylene ook niet. Wordt dus weer betrapt worden in de trein...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:16 schreef sjampoeh het volgende:
jens wil geen rijbewijs, hij kan het niet
vindt het niks
his en merel :![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |