quote:
Ja, je moet de dubbele punt weghalen. En goed letten op eventuele hoofdletters en leestekens in de usernamequote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:20 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
@:stippelrientje ik heb er normaal al redelijk last van, maar een flinke lepel lijnzaad door havermout of yoghurt doet bij mij wonderen. Kan inderdaad al erg pijnlijk zijn in je buik als het niet goed looptHier ging het overigens een stuk beter rond 16 weken (als in: zoals voor de zwangerschap).
Edit: ik krijg dat taggen maar niet voor elkaarIemand een idee waar ik fout ga?
Ah! Maar als je quote staan er wél dubbele puntjes en geen hoofdletters, dus ik vond mezelf al zo alert dat ik daar naar keek!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, je moet de dubbele punt weghalen. En goed letten op eventuele hoofdletters en leestekens in de username
Tot hoe lang had je er last van? Met name ‘s avonds krijg ik bijna mijn broek niet meer dicht hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:10 schreef douche-eendje het volgende:
@:June. , welkom hier. Ja, opgeblazen gevoel had ik in het begin ook. En veel krampen. Wat heb je zaterdag gedronken bij je etentje?
Nogsteeds met regelmaat. Maar buik zit dan ook vol met baby nuquote:Op zaterdag 9 maart 2019 20:52 schreef June. het volgende:
[..]
Tot hoe lang had je er last van? Met name ‘s avonds krijg ik bijna mijn broek niet meer dicht haha![]()
Ze hadden superlekkere non-alcoholische cocktails gemaakt! Vriend ging wel voor wijnarrangement, maar na 11 glazen was de koek wel ren beetje op
❤ Awwwquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:43 schreef Ceviche het volgende:
Als ik 2 vingers op m'n buik leg, schopt mijn baby ertegenaannu al interactie, hoe leuk
Nu weet ik alleen niet of de baby het ook ziet als entertainment, of meer als een verstoring van z'n rust.
Onze oude ziel. Hij heeft in de afgelopen maanden van alles op zijn lijstje laten zetten en heeft Duplo, Lego en magformers gekregen en geld voor een Museumkaart.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:50 schreef Sisu het volgende:
Cho,
Wat slim om het buitenshuis te vieren!
Ik hoop op mooi weer, zodat we buiten kunnen zitten.
Ik word nu al moe als ik er aan denk.
Wat voor moois heeft Frits allemaal gehad ? Hij komt altijd zo wijs en dankbaar over.
Wij geven ro voor haar 4e verjaardag een iPad osmo uitbreiding. Echt super debiel, maar ze speelt er vaak mee bij een vriendinnetje en vind het zo leuk dat we overstag zijn gegaan. Ik durf het alleen niet uit te pakken /te laten zien bij Mn schoonfamilie, want de jongens daarvan zijn echt wildebrassen. Dus misschien geven we het wel later.
Ik vind het ook lastig om iets te vragen aan De familie . Eigenlijk speelt ze het liefst met rommeltjes. Wc rollen, modder, takjes en speelgoed in de tuin.. denk dus dat we een bijdrage vragen voor de bakfiets of theater/uitjes.
Ik heb de laatste tijd zo’n last van een opgeblazen buik. Doet echt zeer. Moet ook mega veel boeren en naar de wc (poep emoji). Echt charmant. Heb het idee dat ik alleen maar klaag en daar stoor ik me vervolgens ook weer aan. Hallo cirkeltje![]()
Morgen 30 weken en Mn schoonzus is volgende week uitgerekend. Spannend!
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 07:59 schreef elamanilo het volgende:
Welkom June!
Wow, Venus, wat ga je vlug! De laatste loodjes nu.
❤❤❤quote:
Sowieso, verjaardagskadootjes even wegleggen tot ze er zelf mee kunnen spelen. Het is hier al te vaak gebeurt dat er wat stuk was voordat er door onze kinderen echt mee gespeeld was.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:50 schreef Sisu het volgende:
Cho,
Wat slim om het buitenshuis te vieren!
Ik hoop op mooi weer, zodat we buiten kunnen zitten.
Ik word nu al moe als ik er aan denk.
Wat voor moois heeft Frits allemaal gehad ? Hij komt altijd zo wijs en dankbaar over.
Wij geven ro voor haar 4e verjaardag een iPad osmo uitbreiding. Echt super debiel, maar ze speelt er vaak mee bij een vriendinnetje en vind het zo leuk dat we overstag zijn gegaan. Ik durf het alleen niet uit te pakken /te laten zien bij Mn schoonfamilie, want de jongens daarvan zijn echt wildebrassen. Dus misschien geven we het wel later.
Ik vind het ook lastig om iets te vragen aan De familie . Eigenlijk speelt ze het liefst met rommeltjes. Wc rollen, modder, takjes en speelgoed in de tuin.. denk dus dat we een bijdrage vragen voor de bakfiets of theater/uitjes.
Ik heb de laatste tijd zo’n last van een opgeblazen buik. Doet echt zeer. Moet ook mega veel boeren en naar de wc (poep emoji). Echt charmant. Heb het idee dat ik alleen maar klaag en daar stoor ik me vervolgens ook weer aan. Hallo cirkeltje![]()
Morgen 30 weken en Mn schoonzus is volgende week uitgerekend. Spannend!
Ik eet momenteel weinig fruit, want dat trekt mijn maag niet goed.quote:Op zondag 10 maart 2019 10:56 schreef -Mellow- het volgende:
Welkom June
Geen poepproblemen hier. Ik begin de dag meestal met fruit, veel groenten door de dag heen, en over het algemeen weinig brood. Misschien helpt dat?
Ik droom de laatste tijd elke dag over de beeb. Laatst voelde ik ook n plopje in m'n buik, ben benieuwd of dat de baby was.... ik vind het zo spannend en leuk nu![]()
Nog 2 weken en dan is mijn geliefde weer terugKan niet wachten, heeft lang genoeg geduurd nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lijkt mij ook nog wel wat om te gaan gebruiken. Verder ga ik ergens in week 34 de DKTPvaccinatie halen denk ik. Morgenavond voorlichtingsavond over borstvoeding en volgende week begint zwangerschapsyoga. Het gaat ineens zo ontzettend snel!
Bobby, als ik moe ben en op minder-comfortabele stoelen zit begint het mij ook moeite te kosten om dat goed vol te houden. Ik ben zelf ook een week of wat geleden nadat ik thuis heb gezeten met megahoofdpijn door teveel doen ook maar wat sneller rust gaan nemen, dingen beter plannen met rust tussendoor etc. Er is immers ook nog een minimensje in mijn buik die rust, aandacht en energie nodig heeften ik merk gewoon dat het lichamelijk soms wat onhandig begint te worden, die buik die steeds maar groter aan het worden is.
quote:Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, ben weer goedgekeurd bij de verloskundige. Ook al wat dingetjes omtrent bevalling besproken; zo hebben ze naast een baarkruk ook deze unitIk ontlurk even om te vragen waarom je in week 34 voor dktp gaat. Ik moest tussen week 28 en 32 volgens de gyn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lijkt mij ook nog wel wat om te gaan gebruiken. Verder ga ik ergens in week 34 de DKTPvaccinatie halen denk ik. Morgenavond voorlichtingsavond over borstvoeding en volgende week begint zwangerschapsyoga. Het gaat ineens zo ontzettend snel!
Bobby, als ik moe ben en op minder-comfortabele stoelen zit begint het mij ook moeite te kosten om dat goed vol te houden. Ik ben zelf ook een week of wat geleden nadat ik thuis heb gezeten met megahoofdpijn door teveel doen ook maar wat sneller rust gaan nemen, dingen beter plannen met rust tussendoor etc. Er is immers ook nog een minimensje in mijn buik die rust, aandacht en energie nodig heeften ik merk gewoon dat het lichamelijk soms wat onhandig begint te worden, die buik die steeds maar groter aan het worden is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Gaf de verloskundige aan, maar als ik rivm richtlijn lees is week 28-32 inderdaad meer aan te raden. Ach, ik zet hem weer even terug op mijn lijstje voor de volgende controle, dan ben ik 28 weken zwanger dus ik heb nog even.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ontlurk even om te vragen waarom je in week 34 voor dktp gaat. Ik moest tussen week 28 en 32 volgens de gyn...
Ik zag in het buikentopic dat jouw buik ook flink is. Bij mij gaat het nu ook zo hard, waar eindigt dat hequote:Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef douche-eendje het volgende:
Het advies van 28-32 weken houdt rekening met baby's die te vroeg worden geboren (die wil je juist extra graag die bescherming meegeven). Bij 33-38 weken vaccineren heeft met name nog wel zin als je baby daarna nog 2-4 weken blijft zitten.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:56 schreef Ceviche het volgende:
Hier ook de dktp in week 34, heb vanmorgen pas gebeld (ben nu 31 weken) en blijkbaar heeft de huisarts niet eerder tijd
Maar ideaal is 28-32 weken, kan nog tot week 38. Dus het heeft nog wel zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |