Wie heeft de stemmingen vanaf het allereerste begin gemanipuleerd?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu was het een gezamenlijke actie van een aantal, niet om hem op de bank te krijgen, maar met zoveel mogelijk stemmen.
Dit wil niemand zien. De streken van Tim zijn misselijkmakend en dat blijkt ook wel uit de reacties vanuit de buitenwereld en van de Utopianen zelf.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Je onderschat blijkbaar het Ludo effect, "mensen" willen graag zien wat kennen, van houden of haten, nogmaals dat is de rls wet
Mango-geelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Mylene het Martelhofke pisgeel aan het verven...
De Febo. Wie anders?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wie heeft de stemmingen vanaf het allereerste begin gemanipuleerd?
Ja, de familie van Franny zit niet in Utopia, zijn gewoon geweest en waren verbaasd over hun dochter, hoe die zich gedroeg, want dat was thuis ook niet zo'n lieverdjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tim heeft mensen wel pijn gedaan, misschien niet fysiek maar zeker wel emotioneel. Denk aan de familie van Franny en aan franny zelf met zijn hoop dat je een kutdag krijgt omdat hij niet mocht wippen en ga zo maar door.
En nog wel mijn beste objectief modequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Och, begin jij ook al. Zo lult die wacko ook steeds.
'n lege/dode blikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft haar blik altijd zo troebel, zo ja weet niet precies hoe ik het moet verworden
Hij doet zijn werk dus uitstekendquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit wil niemand zien. De streken van Tim zijn misselijkmakend en dat blijkt ook wel uit de reacties vanuit de buitenwereld en van de Utopianen zelf.
Daar is het ook niet beterquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:32 schreef Poesjuh het volgende:
Voor de sfeer zeg ik terug naar de stream
Mylene schildert nog steeds
In de silo Tim en Jens. Jens zegt tegen Tim ach je hebt het toch mooi gegad hier
Hij zal zijn moeder, zus, zwager en neefje wel bedoelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:32 schreef pollewop77 het volgende:
OMG
Tim: het wordt tijd dat ik weer een liefdevol gezin om me heen ga krijgen
quote:
Hij heeft dat lelijke mokkel laten klaarkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
Tim heeft hoge pieken en diepe dalen daar gekend. Die dalen weet ik wat is dan een hoge piek van hem geweest En dit bedoel ik niet negatief maar kan echt nergens opkomen. Alles wat hij opzette liep voor geen meter
Zou hij langs gaan bij zijn schoonvaderquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:32 schreef pollewop77 het volgende:
OMG
Tim: het wordt tijd dat ik weer een liefdevol gezin om me heen ga krijgen
DAT deden ze allemaal, en hem moesten ze ook vaak hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wie heeft de stemmingen vanaf het allereerste begin gemanipuleerd?
Psst er bestaan ook meloenen die geel van binnen zijn.quote:
Om 8 uur ‘s avonds moeten we klaarzitten voor een trekshowtje.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Timmie gaat geen streams volgen
saaie bende geenzinan
Jens ; gewoon elke dag zelfde tijd .en dan ga ik me aftrekken
streamLock
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
saaie bende geenzinan
streamLock
Ja, waar hij ook liefdevol terecht kon toen hij geen woning meer had.......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zal zijn moeder, zus, zwager en neefje wel bedoelen.
Nog geen half uur zei hij dat hij gelukkig Franny wel kon zien. Die liegt ook in elke zin pfffquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
saaie bende geenzinan
streamLock
Dat zal vast geen lange ruk worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Om 8 uur ‘s avonds moeten we klaarzitten voor een trekshowtje.
Bang voor iemand zijn lijkt me ook een uitstekende reden om op iemand te stemmen. Hetze, ammehoela. Daarbinnen was echt geen hetze.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
DAT deden ze allemaal, en hem moesten ze ook vaak hebben.
Ik blijf erbij, het is een heksenjacht geweest. Niets meer, niets minder. Ze zijn bang voor hem, that's all. Ik heb hem ook verafschuwd hoor, maar meer omdat hij de werkelijkheid niet kon of wilde zien. Denken dat de schuimpjes er voor hem waren. Tegelijkertijd vond ik DAT eigenlijk best zielig.
Iedereen kan zich wel voordoen als de zus van Tim.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef Sofia2019 het volgende:
De zus van Tim gaf toch aan op Facebook dat ze klaar met hem was ?
Ik had het niet gedaan, want juist, hoon en spot zijn z'n deel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:34 schreef pollewop77 het volgende:
Tim heeft de laatste vier dagen echt zijn best gedaan om te mogen blijven
En dat boeit hier niet zoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik denk wel meer dan een glimp.....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef Ranah het volgende:
ik denk toch echt dat tim elke glimp van franny zal proberen op te vangen
Facebook.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef Sofia2019 het volgende:
Bang in het spel. Het is een hetze waar ook de schuimpjes aan meedoen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Bang voor iemand zijn lijkt me ook een uitstekende reden om op iemand te stemmen. Hetze, ammehoela. Daarbinnen was echt geen hetze.
Als een ware stalker...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef Ranah het volgende:
ik denk toch echt dat tim elke glimp van franny zal proberen op te vangen
das nog maar de vraag ..toch ?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft dat lelijke mokkel laten klaarkomen.
Hij denkt dat.quote:
Met een fb bericht wat nergens op slaatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:37 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Hij gaf aan naar een liefdevol gezin te willen en daar haak ik op in.
Het was een vraag. Zuurpruimquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een fb bericht wat nergens op slaat
Vertelquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij denkt dat.![]()
Net zoals ze zegt seksverslaafd te zijn. Ben benieuwd wie ze bespringt als die Timbeciel weg is.
Er zijn slachtoffers genoeg. Sommige hebben zich al door andere lelijke wijven naaien, dus er zal er wel weer een de gewillige de lul zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij denkt dat.![]()
Net zoals ze zegt seksverslaafd te zijn. Ben benieuwd wie ze bespringt als die Timbeciel weg is.
Iemand heeft wel zijn instagram account op slot gezet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een fb bericht wat nergens op slaat
Iets dat Dylan had gezegd dat hij had gehoord dat Jorge had gezegd datquote:
bedoel je jessiequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Er zijn slachtoffers genoeg. Sommige hebben zich al door andere lelijke wijven naaien, dus er zal er wel weer een de gewillige de lul zijn.
Nee notturna, Jessie gaat echt niet van Bil met Tranny.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Er zijn slachtoffers genoeg. Sommige hebben zich al door andere lelijke wijven naaien, dus er zal er wel weer een de gewillige de lul zijn.
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee notturna, Jessie gaat echt niet van Bil met Tranny.
Tim heeft sushi en chinees besteld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:41 schreef formule het volgende:
Hoi, wie kookt er, en wat gaan ze eten ?
Dat lijkt me meer dan logischequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Iemand heeft wel zijn instagram account op slot gezet.
Vind het een moraalridder. Zo'n Jimmy type.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:42 schreef Koos1958 het volgende:
Die Jorge is wel directer in benadering naar mensen toe.
Ze zitten gevangen, dus er kan niets gebeuren wat de FEBO niet wil.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:20 schreef Ranah het volgende:
[..]
snap ik ook niet, tim mag van mij blijven maar hij spoort niet en is niet goed voor de groep
Gevangen nog wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zitten gevangen, dus er kan niets gebeuren wat de FEBO niet wil.
Een elektrische sigaret.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Met wat voor inhalator loopt Greet nu weer rond?
een vapor gevalquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Van die 750.00 voor zijn labquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tim heeft sushi en chinees besteld.
e-smoker , echt tijd dat casting niet rokers gaat aannemenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo'n vapo peuk dingquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze kunnen er zo uit hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zitten gevangen, dus er kan niets gebeuren wat de FEBO niet wil.
Wil het niet zo noemen, maar hij is op z'n minst geslachtofferd, omdat sommigen bang waren op de bank te komen en anderen hem liever kwijt waren want hij was een handvol.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Timmie een slachtoffer.
Tja Gerrit laat zich ook naaien door Shelly of Jens laat zich ook naaien door Mylene, ik bedoel maar. Of ze lelijk zijn door uiterlijk of lelijk door karakter, die lullo’s laten zich met alle liefde naaien.quote:
Technisch niet, maar speltechnisch wel.quote:
van beidequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Die nietszeggende dooddoeners. Hou dan gewoon je bek.
Hij gaat morgen als Jorgina de poort uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
Maar waarom staat er nu bij jorge: hij komt met een groot geheim binnen
en er wordt vervolgens niks mee gedaan
vind ik niet echt een groot geheim, zag al foto's voorbij komenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij gaat morgen als Jorgina de poort uit.
beideNquote:
Als Dylan vanavond iets heel raars doet of zegt, kan alles zomaar omdraaien.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:47 schreef QuarterBack het volgende:
Jorg blijft maar herhalen , alles kan er gebeuren, morgen ben ik zoiezo weg
wat kan er gebeuren dan nog , rare matchfixing
Die waren fake.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vind ik niet echt een groot geheim, zag al foto's voorbij komen
Ja, maar daarvoor kon je niet binnen, om de poort uit te rennen.quote:
Omdat hij weet dat hij niet gekozen wordt dus wil hij het niet meer vertellen denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
Met zijn exit denk ik als vrouwquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:47 schreef sjampoeh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |